Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • samson2_00_2

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 F519518
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Da dar din pacate nu il mai am ca am rebagat win.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
daca ai 4 gb ram la calculator:
instaleaza-ti virtual box,
creaza o masina noua de xp cu hdd de 10 gb si 1 gb ram si pune-l undeva pe o alta partitie decat cea cu windows, \
isntalezi xp in ea si in XP-ul ala instalezi EPC si TIS.
cand ai nevoie de EPC sau tis doar pornesti masina virtuala.
avantajul e ca daca folosesti rar EPC sau TIS nu ai toate serviciile si procesele neceasre lor pornite mereu ci doar cand ai nevoie de ele.
daca reinstalezi windwows-ul gazda, doar creezi o masina virtuala noua si adaugi hdd-ul virtual creat si gata, ai tot ce-ti trebuie...

uite si un video tutorial:
http://www.youtube.com/watch?v=1RIyoGZcZe8
  • samson2_00_2

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 F519518
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Hmmm putin cam complicat Smile)). Eu acum am win 7 pe pc. O sa incerc dar sper sa nu imi prind urechile pe acolo Smile)
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
e mai simplu decat pare...

apropo, instaleaza un xp pe 32 de biti, nu stiu care dintre cele 2 (EPC sau TIS) nu mergeau mai demult pe 64 de biti...
Skip ads

  • samson2_00_2

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 F519518
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2014

  • Mesaj Privat
O sa vad daca ma descurc zilele astea. Ceva recomandari pt discuri si placute de frana?
  • samson2_00_2

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 F519518
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Ceva recomandari pt discuri si placute?
  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut samson2_00_2, ai rezolvat cu pornirea? Am aceeasi problema, nu tu erori, nimic. Discuri ATE.
  • samson2_00_2

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 F519518
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Jgyprime am reusit sa bag tis cum ai zis tu. Dar nu gasesc nimic despre senzorii de placute de frana..
Skip ads

  • samson2_00_2

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 F519518
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salut klavs. Nu am rezolvat nimic. Dupa ceva investigatii am ajuns la concluzia ca am niste puncte de masa care nu fac bine contact si legat de pornire suspectez regulatorul de presiune din rampa de alimentare. Am luat unul sh si o sa il pun zilele astea. Sper sa am timp. Te tin la curent daca vrei. Momentan suspectez regulatorul pt ca el si pompa sunt responabile de presiunea in rampa. Pompa am schimbat.o si nici un efect. Dupa ce schimp regulatorul mai vad. Mai e posibil sa fie si un injector care nu mai inchide etans.
  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cineva a facut un test la a mea: a tras fire din alimentarea injectoarelor (direct din calculator) si a conectat becuri. Mi-a spus ca nu se alimenteaza din prima. Nu a putut decat sa ma indrume spre montatorul instalatiei de gpl, spunandu-mi ca a fost prost reglata si a dat peste cap calculatorul de benzina.. Am facut-o si pe asta, fara niciun rezultat. In continuare nu am nicio eroare. Masina plecaa pe gpl la sfert de cheie (plecare fortata pe gpl) si la a 7-ea cheie pe benzina. Cateodata, foarte rar, porneste si pe benzina la sfert. Mai am un amic cu Saab, acelasi motor z20net cu aceleasi probleme. Nu i-a dat de cap de un an. Poate nu stim noi la cine sa mergem sa ne puna in ordine jucariile. Dupa pornire, ambele masini merg de rup pamantul. Am schimbat si eu si amicul meu pompa, debitmetru, am inversat injectoare, etc. Ramasese sa le testam in paralel, dar nu am avut timp, fiind amandoi foarte ocupati. Mai circula o informatie ca pe Saab au pus supape proaste care nu mai etanseaza dupa un nr de km, dar la mine nu se aplica, avand in vedere pornirea la sfert pe gpl. In fine, ideea e ca nimeni nu le-a dat de cap. Daca voi cunoasteti vreo persoana capabila sa ne rezolve, please share. Noi nu am gasit, poate nu stim unde sa cautam. O zi buna tuturor.
  • samson2_00_2

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 F519518
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Problema e ca peste tot in service-uri mecanicii te ia cu fraza "incercam prin eliminare" dar pe banii nostri. Eu nu cred ca problema asta tine de gpl pt ca asa imi facea si inainte de a pune gpl-ul. Deci clar este o problema pe partea de benzina. Cica ar fi un mecanic bun in Buzau. O sa incerc si pe la el daca nu se rezolva cu schimbarea regulatorului. Are cineva documentatie despre gpl? Cum functioneaza si ce parti foloseste din instalatia originala a masinii?
  • samson2_00_2

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 F519518
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Am un prieten cu saab cu acelas motor si nu ii pornea. La el a fost de la senzorul de rotatie. Dar tie klavs iti merge rotund pe benzina la relanti?
Skip ads

  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Calculatorul gpl copiaza si bypass - eaza calculatorul de benzina. Atat. La 30 grade (depinde de reglaj), comuta alimentarea pe gpl si taie alimentarea injectoarelor de benzina. Eu sunt convins ca nu are treaba gpl-ul cu problema pornirii pe benzina, dar atat timp cat nu pot demonstra... cine stie ce senzorul lui peste prajit o fi... dar nicio eroare. Asa ca merg cu ea pana crapa, macar stiu ce sa schimb. Problema e ca nu crapa. Merge ca unsa dupa ce porneste. Daca aveai probleme cu regulatorul, dadea in nas in mers pe benzina. Merge destul de rotund la ralanti pe benzina dupa ce se incalzeste. De fapt merge rotund, dar daca-i dau un sprit la rece, da sa se inece si se opreste. Daca era regulatorul, nu tragea liniar pana la 230 pe benzina.Daca era senzorul de rotatie, nu pleca la sfert pe gpl.
  • samson2_00_2

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 F519518
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2014

  • Mesaj Privat
din ce m-am documentat despre regulator cica nu ar da in nas. depinde mult de defectul care il face. dar simptomele sunt mers neregulat la relanti, pornire greoaie la rece. eu am observat ca imi scade presiunea din rampa de alimentare si face ca un dop de aer. dar si cand pornesc masina imi scade intensitatea luminilor din bord destul de mult fata de alte masini. daia o sa incerc sa rezolv cu punctele de masa si apoi regulatorul. dupa alte cercetari cica regulatorulde presiu e se schimba la 60000 km. tot l-am luat asa ca o sa il schimb.
  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Eu am verificat si nu imi scade presiunea in rampa, deasemenea, cand pun contact scuipa benzina, nu aer, deci nu pierde presiune. Despre ce puncte de masa vorbesti mai exact?
  • samson2_00_2

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 F519518
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Minusul care duce de la alternator la baterie si apoi la caroseria masinii si la motor.
  • samson2_00_2

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 F519518
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Este o problema destul de des intalnita. Oxideaza contactele si nu mai fac atingere cum trebuie. Se poate verifica usor cu un voltmetru.
  • samson2_00_2

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 F519518
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Tinand cont la cata electrica este in masina orice variatie de tensiune poate produce o neregula in masurarea exacta a senzorilor.
  • samson2_00_2

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 F519518
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Are cineva idee unde gasesc codul de culoare?
  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 738
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Pe stalpu din dreapta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR