Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Steffano

  • Mesaje scrise: 1,190
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
NeamTuLe a scris:
KEDDY a scris:Salut, m-ai pus pe ganduri...am si eu problema asta, da numai in a 5a, in celelalte viteze, merge turometrul pan la capat, si pe loc la fel peste 4000 daca o turez.., numai in mers in viteza a5a, se opreste la 4000, plus ca la mine nu se aprinde ala galben deloc....am o eroare la airbag ca un ,,meserias"" mi-a demontat volanul si a scos mufa la airbag cu bornele puse.,,,mno, ce parere ai...sa aiba eroarea aia vreo legatura? X20XEV e motoru..


Aceasi "problema" as aveao si eu dar eu nu o consider problema pentru k e asa de cand am luat masina viteza maxima 160 km 4000 de ture in a 5. Nu se aprinde nimic in bord trage foate bine merge perfect dar la viteza aia se plafoneaza. Dc?

pt ca tu ai 1.7 dti si e normal sa se plafoneze la 4000 in a 5-a (intr-un fel)
eu zic sa nu ne abatem de la topic si anume Z18XE
cred ca ar fi necesar deschiderea unor topicuri problemele fiecarui motor in parte
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Steffano, daca bine tin minte, senzorul de turatii citeste turatiile vibrochenului. Senzorul de la axele cu came se numeste camshaft, iar cel de la arborele cotit crankshaft. Cred ca ori nu ai schimbat senzorul care trebuie ori ai vrut sa zici ca ai schimbat crankshaft-ul.
  • Steffano

  • Mesaje scrise: 1,190
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
florinianc a scris:Steffano, daca bine tin minte, senzorul de turatii citeste turatiile vibrochenului. Senzorul de la axele cu came se numeste camshaft, iar cel de la arborele cotit crankshaft. Cred ca ori nu ai schimbat senzorul care trebuie ori ai vrut sa zici ca ai schimbat crankshaft-ul.

Am schimbat senzorul de la axul cu came.
Florin mc, acum m-am uitat peste eroare din tester si cred ca am rezolvat:
P0335 Crankshaft sensor open circuit
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
No Domne-ajuteti. Wink
Skip ads

  • Steffano

  • Mesaje scrise: 1,190
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
A fost iar pus testerul pe ea si cel mai probabil este din ecu. O sa incerc maine sa schimb sa vad exact, va tin la curent, vreau ca acest topic sa fie "finalizat" pt ca in toate celalalte doar se descriu problemele, in niciunul nu se specifica rezolvarea, sau care a fost cauza exact
  • radu labontu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
ACELASI MOTOR IL AM SI EU SI ACEEASI PROBLEMA AM AVUT-O SCHIMBA SENZORUL DE LA AXUL CU CAME SI O SATI MEARGA 100% GARANTAT
  • Steffano

  • Mesaje scrise: 1,190
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
radu labontu a scris:ACELASI MOTOR IL AM SI EU SI ACEEASI PROBLEMA AM AVUT-O SCHIMBA SENZORUL DE LA AXUL CU CAME SI O SATI MEARGA 100% GARANTAT

l-am schimbat si n-a mers
  • Steffano

  • Mesaje scrise: 1,190
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Revin cu informatii. ECU a fost schimbat si nimic, masina a facut la fel. S-ar putea sa fie din instalatie electrica. Daca ma puteti ajuta cumva cu o schma, ce face fiecare din din mufa ecu, sa incerc sa masor si sa vad ce ar putea fi
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Steffano, daca senzorul e bun, calculatorul e bun, si totusi eroarea persista, nu mai ramane decat sa verifici continuitatea circuitului, iar daca acesta este ok si eroarea tot mai persista, trebuie facuta o treaba mai nasoala - trebuie verificat daca acel senzor are ce sa citeasca... Eu cred totusi ca circuitul este pe undeva intrerupt.
  • Steffano

  • Mesaje scrise: 1,190
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
florinianc a scris:Steffano, daca senzorul e bun, calculatorul e bun, si totusi eroarea persista, nu mai ramane decat sa verifici continuitatea circuitului, iar daca acesta este ok si eroarea tot mai persista, trebuie facuta o treaba mai nasoala - trebuie verificat daca acel senzor are ce sa citeasca... Eu cred totusi ca circuitul este pe undeva intrerupt.

Asta cred ca si eu. De asta ceream schemele ca am vb cu cineva sa verifice si nu stiu de ce, dar a zis ca are nevoie de scheme.
In privinta senzorilor sunt sigur, de ecu nu prea stiu ce sa zic, am gasit unul f greu si....nu avea coduri pe el, firma nimic scris pe "eticheta" pe spate. Totusi ma gandesc ca daca ar fi circuitul intrerupt n-ar mai porni sau n-ar mai merge deloc.
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cum adica tu ai masina intr-un service care nu are scheme? Ce fel de service este? Chiar daca nu ai TIS ai AUTODATA 3,18 sau 3,24 ,toata lumea are internet.
  • turbojack

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2006

  • Mesaj Privat
florinianc a scris:Steffano, daca senzorul e bun, calculatorul e bun, si totusi eroarea persista, nu mai ramane decat sa verifici continuitatea circuitului...

Sa inlocuiesti senzor si ECU inainte de verificarea cablajului este neprofesionist si o batjocura pentru propriul buzunar. Laughing
Skip ads

  • Steffano

  • Mesaje scrise: 1,190
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
@catalin nu am masina in service
@turbojack a fost inlocuit doar senzorul, ecu nu a fost "incercat": s-a pus altul dar nu a mers
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Turbojack, nu cred ca am propus schimbarea vreunui senzor sau a unui ECU. Nu sunt vreun specialist in domeniu, ci doar am spus ce as fi facut eu. La o masina cam totul este posibil, mai ales cand este vorba de partea electronica. Am avut ocazia sa vad chiar si cuib de soricei sub suportul de la baterie la un 307 Smile
  • Steffano

  • Mesaje scrise: 1,190
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
dat jos si reparat ecu dar degeaba, masina ajunge momentan la 4500 de ture insa de pornit porneste tot greu. Eroare de pe tester este acum tot de la senzorul de la arborele cotit si anume "semnal incorect". nu stiu ce sa mai fac, ce sa mai incerc Crying or Very sad
  • Steffano

  • Mesaje scrise: 1,190
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Revin! Schimbat ecu si degeaba, masina la face la fel. DIn ce ar putea fi?
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze dar nu inteleg, pana la urma ai schimbat senzorul de la axa cu came si senzorul de la vilbrochen sau doar primul dintre ele?
  • Steffano

  • Mesaje scrise: 1,190
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:Imi cer scuze dar nu inteleg, pana la urma ai schimbat senzorul de la axa cu came si senzorul de la vilbrochen sau doar primul dintre ele?

ambele au fost schimbate dar degeaba. senzorul de la arborele cotit pe care imi da eroare este bn, a fost masurat, atat cel pe care l-am luat si este pe masina cat si cel care il aveam, ambii sunt buni. ECU functional pus masina, masina face la fel.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Pai atunci nu ar mai fi decat vreo 2 cauze posibile intre care distributia nepusa la punct. De curiozitate ce eroare afiseaza acum, cumva P1372 sau generica, de ex. P0386? O a doua cauza posibila ar putea fi legata de un eventual aer fals, sau defectiuni ale corpului clapetei (de ex. sa nu-i citeasca pozitia ca lumea).
  • Steffano

  • Mesaje scrise: 1,190
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:Pai atunci nu ar mai fi decat vreo 2 cauze posibile intre care distributia nepusa la punct. De curiozitate ce eroare afiseaza acum, cumva P1372 sau generica, de ex. P0386? O a doua cauza posibila ar putea fi legata de un eventual aer fals, sau defectiuni ale corpului clapetei (de ex. sa nu-i citeasca pozitia ca lumea).

Nu era niciuna din cele 2 erori. Era P0335 daca nu ma insel, legat de senzorul crankshaft, senmal incorect am inteles ca da dupa ce a fost reparat ecu. Distributia este punct, a fost verificata si este totul ok. Nu inteleg, daca ar fi ceva legat de aer fals, nu ar da eroare la senzorul de la arborele cotit Confused
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR