Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • vic81

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2010 a17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Turb0 a scris:La a mea 1.7 110 se reseteaza la 6%.


Ai dreptate, si la a mea e la fel, se resetaza la 6%. Valorile sunt diferite de la o motorizare la alta in functie de consumul mediu estimat al motorizarii respective (cat se asteapta ei sa consume mediu mixt masina aia). Mi se pare normal ca la motorizarea de 1.7 110 CP media sa incepa de la 6 iar la cea pe benzina 1.4 sa inceapa de la 8. Nu sunt specialist in masini, e doar o parere de bun simt tinand cont de procedeul de calcul al consumului mediu (x1 + x2 + x3 + ... + xn)/n.
Skip ads

  • pys_99

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
sunt de acord cu ce spui tu dar, pentru ca exista un dar si este foarte mare pentru mine, eu am avut un logan inaintea acestui opel si am dat 7000 euro pe el iar la toate modelele, indiferent de motorizare, se resetau de la ZERO%. PENTRU MINE ESTE O MARE ENIGMA . as vrea sa mai aflu si alte variante. Rolling Eyes
  • mihail.dragoi

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
da - teoretic se reseteaza la zero - dar si acea resetare este la valoarea zero atata timp cat stai pe loc dupa resetare - imediat ce mergi putin inepe sa iti afiseze noua medie.


asa ca daca astea noi se reseteaza la media din carte - oricum acea medie ar trebui sa fie valabila doar cat stai pe loc dupa resetare pentru ca , asa cred eu, este dupa resetare o medie de 6% pe o distanta de zero (0)km, deci imediat ce te misti ar trebui sa se modifice cu media a ce inregistreaza el mai departe - pentru ca cei 6% o sa ii inmulteasca cu cei 0 km parcursi cu acea medie...

asa ca nu ar trebui sa fie nici o influenta in diferenta dintre ce afisa pana acum la resetare si ce se afiseaza acum.
  • pys_99

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
da, dar la mine indiferent ca mergi sau stai pe loc , in bord iti indica dupa resetare 8% si intr-adevar, dupa ceea scade sau creste
Skip ads

  • deleted-50234

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
pys_99 a scris:da, dar la mine indiferent ca mergi sau stai pe loc , in bord iti indica dupa resetare 8% si intr-adevar, dupa ceea scade sau creste


acum cateva luni si eu am avut aceeasi nelamurire ca si tine, avand inainte un renault.......opelul a "apelat" la varianta asta cu resetarea, dar sa stii ca este acelasi lucru, cum s-a explicat si mai devreme....la renault se reseta la zero, mergeai doi km. ca ex. si aveai consum mediu...x%, la opel se reseteaza la benzinare la 8%, mergi doi km si ai 8,5% ca ex........fiecare "brand" a apelat la o varianta, dar ea in general e aceeasi !
  • pys_99

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
da, am inteles acest aspect dar totusi de ce sunt diferente? as vrea sa spuna cineva de la cat se reseteaza la 1,4/100cp.
  • bamo

  • Mesaje scrise: 417
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
pys_99 a scris:da, am inteles acest aspect dar totusi de ce sunt diferente? as vrea sa spuna cineva de la cat se reseteaza la 1,4/100cp.


Tot de la 8%
  • pys_99

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
ok, dar in conditiile astea nu vei ajunge nici in cele mai optime conditii la consumurile care le dau ei . 5,5 extraurb; 6,5 mixt si 7,1 urban -parca asa este
Skip ads

  • bamo

  • Mesaje scrise: 417
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eu am reusit 7.5 in oras, cei drept in weekend pe o distanta de 60 km mers batraneste si 6.4 afara netinand cont de consum.
  • deleted-50234

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
pys_99 a scris:ok, dar in conditiile astea nu vei ajunge nici in cele mai optime conditii la consumurile care le dau ei . 5,5 extraurb; 6,5 mixt si 7,1 urban -parca asa este


la 1.4 turbo, consumul in oras e dat in brosura de prezentare la 7,8 %, iar eu sub 11% nu am vazut niciodata in c.b.......asa ca, opel sucks !
  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
pentru consum cred ca e topic separat.. asta se leaga de cutia de viteze mai mult..

Offtopic: eu am scos 6,4 in oras cu masina din semnatura
  • nalexc

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salutare .

Cand bag in R , nu de fiecare data , face un zgomot ciudat ( ca atunci cand nu apesi pana la capat ambreajul ) .
S-a mai intamplat cuiva ?

Multumesc .
Skip ads

  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
R e singura treapta nesincronizata si de asta se intampla.. Daca opresti masina cu roata in loc nu o sa se auda.. dar daca mai inainteaza usor caraie..
  • bamo

  • Mesaje scrise: 417
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Sa opresti masina pe loc nu este suficient. Atunci cand selectezi treapta de mers inapoi, fa o pauza scurta intre cele doua directii stanga-fata.
  • alex_stoica

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2011

  • Mesaj Privat
salut,

@ pys_99 si eu am intampinat pana acum o singura data problema la cutia de viteze, am zis ca innebunesc...daca o bagam in treptele de sus (1-3-5) intra imediat, insa cand o scoteam era jale...abia daca reuseam sa o pun pe liber nu zic sa o bag in treptele de jos (2-4)...m a tinut cam 15 minute problema pana si a revenit de la sine dpa ce am mers cu ea scoasa din viteza...mentionez ca era destul de caldut afara, pana in 5 grade si era ziua, asta dupa ce toata iarna la -4 grade a mers perfect.

la mine se reseteaza tot la 8%, am motor 1,4 ecoflex.
  • pys_99

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
alex_stoica , eu am fost cu masina la service , la Radacini-constanta si mi-au rezolvat problema. desi in prima faza mi-au spus ca nu are numic, dupa o mica plimbare le-am demonstrat ca are ceva. ce credeti ca au facut? "foarte greu" au gresat cablul(cablurile) si nimic mai mult. din cauza umiditatii , aprafului si al altor factori de acest gen se depun tot felul de "ingrediente" neplacute pe acolo. asta a fost tot.
  • catadog

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o aveam si eu. Cand se incalzea iesea greu din viteza. Am fost la service si au rezolvat problema gresand cablurile sau culisele nu stiu cum se numesc exact, iar acum masina merge foarte ok. Operatiunea a durat 10 minute
  • anchevici silviu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1990 2.0 i dhc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Okta43 a scris:legat de asta.. azi am observat ca imi intra greu in treapta 1 cand e motorul rece


Salut,
Am si eu problema asta..si nu doar cand e motorul rece. Din cateva incercari intra pana la urma...dar e deranjant. Cum ai rezolvat?
Multumesc!
  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
in compartimentul motor in drepta cum te uiti la el, o sa vezi angrenajul de selectare a vitezei....da cu niste spary gresant acolo. daca nu se amelioreaza, mergi la service sa iti greseze cablurile si timoneria
  • jebitm

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 1.4 NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Si la mine a fost la fel, mergea foarte greu schimbatorul si la vreo 3-4 luni se mai si bloca (am mers 1 an asa cu ea). Acum am rezolvat cu Spray WD 40 , am pus un prieten la volan , am vazut ca in stanga motorului exista mecanismul de schimbare viteze care se misca cand se schimba vitezele , am dat cu spray pe el si acum schimbatorul merge incredibil de usor. Efectul este WoW, as recomanda ca cei de la orice service , cand te duci la rezivie, sa iti unga mecanismul acela pentru ca se simte o diferenta foarte mare intre ce era inainte si ce este dupa gresare.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR