Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • pletero

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 fsi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2006

  • Mesaj Privat
cine stie cum se aeriseste ambreiajul la o astra g 1.7 dti? tine cam foarte jos.... e vreo problema daca tine asa de jos? este hidraulic, cu cablu sau....???? cum o fi?
Skip ads

  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
din cate stiu nu se aerisesc.spunea cineva ca se regleaza singure.mie-mi tine prea sus....nu stiu exact mai asteptam pareri
  • emporio_24

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2005

  • Mesaj Privat
ambreiajul este hidraulic, dar sincer sa fiu nu am auzit de vreo aeisire, arunca si tu un ochi in TIS sau Autodata
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
are o pompa ca la frina. deci vezi sa nu ai problemele clasice unei pompe.plus ca este comun cu circuitul de frina si poate trage aer pe undeva pe la etrieri. trebuie verificat tot circuitul.
Skip ads

  • varza

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ambreiajul hidraulic are 2 pompite: 1 sub pedala de ambreiaj si 1 pe cutia de viteze. Aceasta din urma (de pe cutia de viteze) actioneaza discul de ambreiaj printr-o tija.

1. ambreiajul hidraulic se aeriseste (ce e drept teoretic trebuie aerisit doar daca umblii la pompe sau schimbi placa de presiune). Altfel nu ai avea de ce sa il aerisesti caci practic el ia lichid de frna din vas (de pe undeva de la jumatatea vasului - de aceea trebuie mereu sa fiti atenti la nivelul lichidului de frana sa fie peste jumatate) dupa care prin apasarea pedalei de ambreiaj se apasa practic pompa de sub aceasta care cu ajutoru lichidului prin o conducta face presiune in pompa de jos care actioneza discul de ambreiaj.

2. Cel mai probabil este ca s-a stricat una din cele 2 pompe sau pur si simplu s-a uzat placa de ambreiaj. Daca s-au uzat pompele, aceste pot fi reparate prin inlocuirea garniturilor (dupa care se face aerisirea ambreiajului - aerisirea e putin mai complicata si implica si folosirea unui compresor de aer pentru cateva secunde).

In speranta ca nu ai nici o problema si ca trebuie doar sa completezi cu lichid de frana (atentie trebuie sa fie neaparat DOT4 si de brand ca altfel se ard garniturile de la cele 2 pompe) iti urez bafta


LATER EDIT:

iulius sa stii ca cele 2 circuite nu au nici o legatura!!!
singura legatura e ca amandoua folosesc lichid de frana pt presiune, dar nici pe acolo nu se impreuneza cumva caci lichidul care pleca in servofrana se duce prin parte de jos a vasului, iar cel pt ambreiaj de la mijlocul vasului Smile
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Corect !!!
nu stiu cum este la modelul acesta. eu am vorbit in general ca principiu de functionare.
la Omega ia lichid din vasul de la frina prin partea de sus a borcanului.
  • pletero

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 fsi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2006

  • Mesaj Privat
merci varza asa e cum ai scris tu , am facut rost d carte s asa e ... varza! Very Happy si eu zic ca s-a uzat ambreiajul , insa se autoregleaza, e ceva pe acolo .....numai bine!
  • finantzist

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2010

  • Mesaj Privat
am si eu o problema: imi curgea lichid sub aerisitor de la ambreiaj. am schimbat garnitra pentru ca e rupta, am montat la loc tot si cand sa o aerisesc nu am mai reusit. pedala a ramas moarta si nu mai face deloc presiune. de la ce sa fie oare? multumesc
Skip ads

  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
@finantzist Cred ca problema ta se incadreaza mai bine in sectiunea probleme tehnice. Aici nu s-a mai postat de 5 ani.
  • krydoo

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
am aerisit eu pe acelasi principiu ca la frane. rezultatul este ca acum pedala de ambreiaj e mai moale si lucreaza mai frumos. a curs multa mizerie si a iesit si aer.
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cum ai aerisit? Ce ai desfacut?
  • krydoo

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
este o valva pe cutia de viteze, la fel ca cea de la frana. principiul este acelasi. mecanicul nu a auzit de asa ceva; a facut aerisirea la cererea mea si a fost socat de rezultate. mi-a zis ca a facut si la passatul lui Smile
Skip ads

  • CristiBuzau

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Poti adauga o poza cu valva despre care spui ?
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Nu e valva este un aerisitor pe cilindrul receptor de la rulmentul de ambreiaj...daca te uiti unde intra conducta il vei vedea are forma specifica de ...aerisitor
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
uite si poza
  • Astra-H-1.7

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2012

  • Mesaj Privat
o intrebare.... nu am inteles exact cu a fost aerisit....... ai apasat pe ventilul respectiv sau lai desurubat? in acest timp cineva facea pedale dar la ambreiaj?

multumesc anticipat
  • krydoo

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
se aeriseste la fel ca la frane.
  • Al3xandrU

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Astra-H-1.7 a scris:o intrebare.... nu am inteles exact cu a fost aerisit....... ai apasat pe ventilul respectiv sau lai desurubat? in acest timp cineva facea pedale dar la ambreiaj?

multumesc anticipat


Desi a trecut ceva timp, o scriu pentru viitorii cititori.
ATENTIE ! colegul lucio85 a gresit putin poza. Busonul Acela negru este de la cutia de viteze, nu de la aerisirea circuitului de ambreiaj.

Poza corectata:

  • FlorinBR

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Sistemul hidraulic de actionare a ambreiajului foloseste acelasi lichid de frana din acelasi recipient precum sistemul de franare ? Sau se alimenteaza separat ? Doresc sa aerisesc ambreiajul si vrea sa intreb inainte sa fac vre o boacana !
  • Dariescu Claudiu

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2008

  • Mesaj Privat
E acelasi lichid (lichid de frana) din recipientrul pompei de frana. Doar sa urmaresti sa fie plin recipentul deoarece conducta ce merge spre ambreiaj e cam la jumatatea corpului acestuia.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR