Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Foarte bine explicat de fiecare,Mirel B pune te rog pozele cu presa facuta de tine.Ce vroiam sa te intreb...cate gauri ai alezat,2 sau 4 si la ce diametru trebuie sa fie spiralul?multumesc
Skip ads

  • Mirel B

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Nu am alezat nicio gaura! Am desfacut semichiuloasa. Trebuie desfacuta distributia. Ai grija sa o aduci la punct, inainte de a desface distributia. Ideea cu cuiele, nu merge. Nu poti sa scoti alea de acolo, mai ales daca nu au fost niciodata scoase. Eu intre timp am scos toate tecile si pot fi refolosite chiar daca le scoti cu asta si faci un mic filet. Acolo nu etanseaza nimic. Tarodul e de 8 iar tija filetata e tot de 8.
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Mirel B multumesc mult pt.raspuns.Am crezut ca ai desfacut pe deasupra fara sa umbli la distributie.Eu as incerca varianta rusului cu alezarea gaurilor(mi se pare mai usoara)fara sa dau semichiulasa si distributia jos.Interesanta presa facuta de tine,bine gandita cu tarodul care poate trage fara sa alunece in teaca...tecile au iesit greu?Origurile si saibele de cupru cat ai dat pe ele si de unde?multumesc
  • Mirel B

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2015

  • Mesaj Privat
E adevarat ca pare mai usor cu alezatul gaurilor, sa nu mai umbli la distributie, eu am preferat sa dau semichiuloasa jos. Tecile au iesit relativ usor cu presa facuta de mine. Cu cuiele nici n-au miscat. Mai mult, era sa stric si chiuloasa, pentru ca locul unde "sprijini" levierul este pe chiuloasa. Cat despre inele, am dat 18 lei pe bucata si sunt 8. ATENTIE: trebuie scoase toate tecile si schimbate inelele, sa nu patesti ca mine. Saibele de foc, alea de cupru de pe injectoare ( banuiesc ca la alea te referi ca altele nu sunt), nu trebuie sa le dai jos si nici sa le schimbi. Tecile sunt undeva la 100 lei/bucata. Astea le schimbi doar daca sunt corodate. A mea era rupta definitiv, in doua. Daca te uiti in poza pusa mai devreme, in presa se vede capatul tecii, care ramansese in chiuloasa. De comandat, le-am comandat de la un magazin de piese auto din oras. Te duci cu talonul si le gasesc ei. Smile Daca mai ai nelamuriri poti sa ma mai intrebi. Sa nu uit: daca te apuci, sa dai drumul prima data la antigel, sa nu curga in motor. Spor la treaba! Wink
Skip ads

  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Mulțumesc Mirel B ,am de gând de un an sa fac treaba asta, dar am amânat, sper ca anul asta în primãvara-vara sa reușesc. La .mine imi baga ulei în vas expansiune chiar dacã am schimbat termpflotul acum ceva ani
Mulțumesc pt intervenție, iar dacã mai am nevoie de informații. te caut. Numai bine. Da Mirel B așa este la mine nu îmi baga antigel în uleiul din motor, dar, am anulat termpflotul și degeaba,ulei în vas tot baga, antigel pierd 200 ml la 500-1000 km . Mulțumesc


Ultima modificare facuta de nelu.1270 la Mie 17 Feb, 2016 8:47 pm
  • Mirel B

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Iti baga ulei in antigel? Invers nu? In mod normal, presiunea de apa este mai mare, in jurul tecilor, decat a uleiului... De fapt, uleiul se prelinge pe langa injectoare, pana la inelele de cauciuc aflate pe injectoare, pe interiorul tecilor, iar apa pe exteriorul tecilor. Deci uleiul nu prea are presiune acolo...dar, daca termoflotul l-ai schimbat.... incearca cu tecile... Bafta!
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare, am reusit sa cumpar teci si oringuri pentru a incepe(sa vad cand) operatiunea de scoatere si inlocuire. Vreau sa aleg varianta fara demontarea semichiulasei,am facut rost de spiral de 23,5mm si tarozi de m 8,respectiv m 18. Shocked
  • Mirel B

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Din cate vad eu,in poze, ai 8 teci? Ce faci cu 8? Ai doar 4! Si, tarod de 18? Ce faci cu el?
Skip ads

  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Mirel B, am luat si pentru un prieten,totul e cumparat la dublu,iar cu tarod de m 18 este partea de interior a tecilor unde are 17,05 mm (ma gadesc ca pentru scoatera tecilor prinderea e mai buna.Te rog spune si mie care e cuplul de stragere al injectoarelor..multumesc Question Question Question
  • Mirel B

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Ok. Am inteles! Eu am folosit de 8, pentru ca teaca mea era rupta in doua si nu aveam de unde sa trag din alta parte. Nu stiu cuplul de strangere, am strans la mana. Sa nu misti saibele de foc, alea de cupru, de pe injectoare, ca sunt intepenite si nu e nevoie nici sa le schimbi.
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Un tarod de m 8 a pleznit cand l-am indoit dupa ce a fost sudat(nu am gasit sudor sa sudeze cu alama)...a trebuit sa imi sudez altul . Imi e teama sa nu se rupa in teaca,de aceea am ales si varianta de m 18 care este mult mai sanatoasa.As vrea totusi sa strang injectoarele la cheie dinamometrica pe care o si am,daca vreun coleg de pe forum imi poate da cuplurile de strangere as fi recunoscator...multumesc
  • Mirel B

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Ok. Merge, daca nu ai problema ca a mea, cu teaca rupta definitiv. Imi pare rau, cu partea cu strangerea injectoarelor, nu stiu.
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
http://workshop-manuals.com...nics_1.7l_diesel_(lpl_lpv_lub)/repair_instructions/fuel_injector_installation/
Uite un link pt a17dtj-il aveam salvat. Tot aici gãsesti si pt motorul tau.
Se strâng cu 40, se slãbesc, apoi se restrâng cu 32Nm.
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc Daniel,am intrat pe link-ul dat de tine dar nu prea gasesc cupluri stangere injectoare y 17 dt. Daca e ok 40 cu 32 Nm cum ai zis raman la asta.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu reusesc sa copieze link ul pe tel. Este si pt motorul tau: 30 Nm trebuie. La motorul tau nu pomenește de restrângere.
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
A reușit sa fac operațiunea de înlocuit teci, treaba a decurs foarte bine, Noroc cu spiralul m 18 care ma salvat de la chin. Am înlocuit cele 4 teci, oringurile tecilor și oringurile de pe injectoare, aștept sa vãd cum se comporta, mulțumesc colegilor pt inițiere, dacã cineva are întrebãri le rãspund cu drag.
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Rectific era vorba de tarod de m 18, iar spiralul cu care am lãrgit gãurile de pe semichiulsa este de 23,5 .mm. Tot timpul alocat este undeva la 5 ore, iar dacã va grabiti cred ca 3 ore. În concluzie metoda Rusului este foarte buna, dar nu varianta cu cuiele, unele teci ies foarte greu.Numai bine va doresc!
  • Mirel B

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Ok. Ma bucur ca ai reusit. 👍👍👌Eu am schimbat tecile si nu mai am nevoie, dar si eu cred ca e mai bine si mai rapid cu alezatul gaurilor decat cu desfacerea semichiuloasei si a distributiei, insa eu n-am avut burghiu la momentul ala si n-am avut timp sa mai stau cu masina desfacuta. Sa ne spui daca ai scapat de problema cu uleiul in antigel!
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Cred ca daca se combina metoda rusului, si cu tarozi poate iesi o scula buna.

Am desenat ceva in Photoshop poate va inspira. Laughing
(preferata mea este (poza 2) metoda rusului combinata) - cu metoda aplicata de @nelu.1270 cred.


Tutorial informatii dimensiuni teaca injector Y17DT
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=101797

bullfrogjohnson a scris: http://www.duramaxdiesels.c...hread.php?t=31371

I have talked about it before but I finally took some pics.

This is what you need:
3/4" concrete anchor with a 7/8" head thats 7" long
3/4" nut
Big 3/4" fender washer
A piece of pipe that has a minimum of 1 1/8" ID and a max of 1 3/8" OD around 3" long.

And here she is Very Happy

Doar ca inspiratie "injector sleeve tool" "injector sleeve removal tool" "injector sleeve puller"
Aici unul face o unealta.
http://www.youtube.com/resu...ctor+Removal+Tool



Eu unul nu am testat... ca nu am Y17DT dar poate va inspira.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
nelu.1270 a scris: iar spiralul cu care am lãrgit gãurile de pe semichiulsa este de 23,5 .mm.

Pentru ce anume se largeste gaurile de pe semichiuloasa.
Si daca se largesc cam pana unde sa largeste - daca poti semna pe o poza.
"spiralul" - daca poti pune o poza cum arata "spiralul" asta, eu unul inteleg ca l-ai folosit in loc de burghiu,
si daca se foloseste burghiu decat sa fie?
Mersi.


Ultima modificare facuta de T.ion la Dum 06 Mar, 2016 7:38 pm, modificat de 7 ori in total
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR