Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • alexandru82

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
salut prieteni! am un opel astra h 1.7 cdti 2005,180.000 km,de 2 ani de cand am luat o are probleme de incarcare ,alternator.Am tot schimbat diode carbuni,si mai nou am luat un alternator remanufacturat Hitachi cu 800 lei, si dupa inlocuirea celui vechi la 3 saptamani acceasi problema,baterie descarcata.Masina are o improvizatie un bec langa baterie ce am inteles ca da impuls computerului de bord
Sa fie acesta consumatorul ce imi consuma bateria? Question Cei de la care am luat alternatorul nou mi au spus ca au gasit ceva urme de ulei ..ma poate ajuta cineva cu sfaturi?
Skip ads

  • Neofitul

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Servus colega,
un bec aflat imediat langa baterie cu rolul de a da "impulsuri" (sic!) computerului de bord nu prea are ce cauta acolo. (parerea mea!)
Nu sunt specialist, insa poti verifica usor daca alternatorul incarca cu un voltmetru simplu, cu care masori tensiunea de la bornele bateriei in 3 ipostaze:
1.motor oprit- tensiune dezirabila: 12,5V (+/- 0,5V )
2.motor pornit, fara consumatori suplimentari- tensiune dezirabila: 13,5V (+/-)
3.motor pornit, cu consumatori suplimentari (ex. faza lunga)- scadere de tensiune de maxim 0,1-0,2V.
Daca intre 2 si 3 tensiunea variaza mai mult, e semn ca alternatorul nu incarca in mod constant. Daca nu, vezi ce faci cu becul ala .... Smile
Sper sa-ti fie de folos postul meu; daca gresesc cu ceva, rog specialistii sa ma contrazica.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
tensiunea cu motor pornit trebuie sa fie min 13,8v si max 14,4v.
cu consumatori nu are voie sa scada sub 13,8v !
tensiunea se masoara :
1. pe bornele + si- ale bateriei;
2.+alternator si - baterie;
3. +alternator si masa motor;
4.+baterie si masa motor.
in oricare varianta nu trebuie sa ai o pierdere mai mare de 0,2 v.
  • alexandru82

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc pt precizari! am pus alternatorul reparat in garantie si se aude un zgomot la relanti,daca o turez si merg dispare.Poate fii fulia de la alternator? precizez ca si data trecuta mi a facutzgomotul asta si la 3 sapt nu a mai pornit
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Daca gasesti bateria descarcata posibil sa ai un consum mare dupa oprirea msinii , masoara ce tensiune ai cu motorul pornit , asa cum a spus un coleg ceva mai sus , trebuie sa ai intre 13.8V si 14.4 , daca aceasta conditie o ai , masoara CURENTUL , adica amperii consumati de masina cu motorul oprit si toti consumatorii opriti , in mod normal masina nu trebuie sa consume mai mult de 150-180mA .
  • alexandru82

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Am masurat visse ,ba incarca ba nu,odata imi arata 13,8-13,9 apoi scade la 11.7, cu motroul oprit incarca 12,4...are vreun scurt pe undeva?
  • nislau

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2009

  • Mesaj Privat
pai daca abia dupa 3 saptamani nu a mai pornit cum ziceai mai inainte inseamna ca e ceva legat de incarcarea de la alternator. daca nu incarca el corect se duce bateria dupa o perioada iar daca nu incarca deloc in 2 zile e moarta bateria.
intrebare: bateria ai schimbat-o, de cati Amperi e?
faptul ca ai o improvizatie e un pic nasol si nu vad rostul becului de ce nu e inlocuit cu o bobina sau alceva....?
  • alexandru82

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Bateria e schimbata acum 1 an e un rombat ..alternatorul nu incarca corect 100%...vad pe forum o mie de situatii ..problema e ca nu gasesc un electrician bun in tg jiu,toti vor sa schimbe diode relee..trateaza efectul ..nu i intereseaza cauza...sigur e un contact imperfect..un scurt ceva...
Skip ads

  • budara

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2007

  • Mesaj Privat
visse,am si eu o problema si te rog daca poti sa ma luminezi,ca sunt tare in ceata.Nu sunt electrician si nu pricep ceva ;
-baterie 11,97 cu motor oprit
- 11,86 cu consumatori
-10,80 la pornire
-13,09 la ralanti
-13,20 la 2000r/m
-13,19 la 3000 r/m
13,25 la 4000 r/m
-13,06 la ralanti:12,85 cu consumatori(faruri,aeroterma la maxim,faza lunga)
Am inlocuit puntea si regulatorul.Ce nu este in regula? Daca porneste ventilatorul imi consuma bateria de tot.Unde am gresit sau ce nu am facut?Multumesc anticipat
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dupa valori, eu zic ca ai probleme cu bateria.
ma repet si pe acest topic : o baterie cu probleme strica des alternatorul.
  • dj_geoh

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Ceau la voi,

Am si eu o probl cu alternatorul la un Astra H 1.7 CDTI din 2005. Am schimbat alternatorul cu unul nou si pornesc, incarca 14,2 V iar dupa aprox 5-10 secunde scade la 13,4, peste 5 secunde scade la 12 apoi peste cateva secunde scade la 11,3 si asa ramane. Daca accelerez este momente cand urca la 13 si la 14 si iar scade. Electricianul zice ca s-ar putea sa existe un contact imperfect undeva pe cablul principal. Ideea e ca se si incalzeste alternatorul.
  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Nu am idee...


Ultima modificare facuta de deleted-88280 la Dum 20 Dec, 2015 5:10 pm, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ne uitam si noi la data postarii. Sunt 3 ani si jumatate de atunci Smile
Raspunde pentru colegul @dj_geoh daca esti in tema
  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
E bine asa?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu ma intelege gresit. Nu ne ajutam daca postam la posturi raposate 😊 informatii sau pareri care acum nu mai sunt de folos. Inteleg ca nu vazusei data si era doar o constatare. Relax, nu trebuie sa te superi.
  • ardeleanamosciprian

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2009

  • Mesaj Privat
aceasi masina, acelasi an, acelasi motor..identic tot..aceasi problema..am luat-o din germania..intodeuna raman fara baterie..nimeni nu stie sa ii dea de capat
  • danutz_co

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Verificati becul din torpedou care mai ramane aprins....
  • DNicu579

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Am si eu un opal astra h1.7 cdti de 2 zile nu mai incarca azi mi sa aprins in bord esp abs si baterie prima dara am crezut cai bateri dupa ap pus alta baterie noua si tot la fel multi miau zis sa incerc sa iau bornele dupa baterie cu masina pornita daca se opreste insemna cai alternatoru daca nu insemna cai bun alternatoru am loat borna depe masina iar masina a ramas pornita atunci ce are de nu incarca plss
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Te rog sa scrii in asa fel incat sa te faci inteles si post-ul tau sa fie citit cu placere! Ca sa nu ai probleme mai mari decat ai,nu mai pune in aplicare toate idioteniile celor cu care comunicii. Cauta un meserias sau mergi la un service care poate verifica si rezolva speta in cunostinta de cauza...
  • pogonel

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2011

  • Mesaj Privat
la masina mea astra h 1,7/74kw amschimbat alternatorul cu unul nou, acum mi se aprinde becul la baterie, daca iau contactul si il pun isi revine la 13,9 si creste usor, de ce?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR