pauld
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2011
- Mesaj Privat
- AndrewAxxxl
- **
- 116 mesaje
- din 11 Apr 2008
- Astra 2010 A20DTH
- Alta tara
AndrewAxxxl
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2008
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- AndrewAxxxl
- **
- 116 mesaje
- din 11 Apr 2008
- Astra 2010 A20DTH
- Alta tara
AndrewAxxxl
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2008
- Mesaj Privat
lucio85 a scris:@AndrewAxxxl
am fcut si eu update la modulul afl, si nu e din cauza lui, ce am observat daca masina chiar ziua e parcata undeva intr-o zona unde e mai intuneric se aprinde faza scurta si chiar daca te indrepti imediat catre o zona cu soare, are un timp de 1 min 2 pana comuta pe lumini de zi
am fcut si eu update la modulul afl, si nu e din cauza lui, ce am observat daca masina chiar ziua e parcata undeva intr-o zona unde e mai intuneric se aprinde faza scurta si chiar daca te indrepti imediat catre o zona cu soare, are un timp de 1 min 2 pana comuta pe lumini de zi
La mine problema se prezenta altfel: circuland noaptea pe autostrada, AFL-ul nu detecteaza decat foarte foarte tarziu (50-75m) masinile de care ma apropii si comuta faza lunga in faza scurta (nu am mentionat nimic de luminile de zi), timp in care ii orbea pe soferii acelor masini.
Le-am explicat ca nu este normal, ca ma trezesc cu injuraturi sau imi iau faze lungi/flashuri.
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@AndrewAxxxl
stai sa ne intelegem , pe autostrada ii poti orbi cel mult pe cei care se afla in fata ta, sper ca tu nu vorbesti despre cei ce se afla pe contrasens
si aici masina sau senzorul nu are nici o problema daca stopurile masini din fata nu au intensitatea necesara(vezi manualul de uitilizare), e problema posesorului acelei masini
stai sa ne intelegem , pe autostrada ii poti orbi cel mult pe cei care se afla in fata ta, sper ca tu nu vorbesti despre cei ce se afla pe contrasens
si aici masina sau senzorul nu are nici o problema daca stopurile masini din fata nu au intensitatea necesara(vezi manualul de uitilizare), e problema posesorului acelei masini
- AndrewAxxxl
- **
- 116 mesaje
- din 11 Apr 2008
- Astra 2010 A20DTH
- Alta tara
AndrewAxxxl
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2008
- Mesaj Privat
lucio85 a scris:@AndrewAxxxl
stai sa ne intelegem , pe autostrada ii poti orbi cel mult pe cei care se afla in fata ta, sper ca tu nu vorbesti despre cei ce se afla pe contrasens
si aici masina sau senzorul nu are nici o problema daca stopurile masini din fata nu au intensitatea necesara(vezi manualul de uitilizare), e problema posesorului acelei masini
stai sa ne intelegem , pe autostrada ii poti orbi cel mult pe cei care se afla in fata ta, sper ca tu nu vorbesti despre cei ce se afla pe contrasens
si aici masina sau senzorul nu are nici o problema daca stopurile masini din fata nu au intensitatea necesara(vezi manualul de uitilizare), e problema posesorului acelei masini
Da, era vorba de cei din fata mea, pe acelasi sens de circulatie cu mine (cei pe care ii ajungeam). Stopurile lor erau suficient de clare, le vedeam de la o distanta mai mare de 150 m, unele masini fiind tiruri; dar senzorul detecta masinile de obicei sub 75-100m. Farurile celor din contrasens erau sesizate destul de bine, doar 1 sau 2 ratari la un drum de 500km. Insa la toate masinile pe care le-am ajuns a trebuit sa deconectez manual AFL-ul si sa comut pe faza scurta.
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@AndrewAxxxl
la masinile ajunse din spare daca comuta de pe lunga pe scurta in 75-100m este foarte ok
din cunostintele mele faza lunga trebuie sa bata cel putin la 100 m la masinile cu halogen
la AFL problema sta in felul urmator,daca ai viteza de peste 100km/h intra in regim de autostrada si atunci fascicolul de lumina se lungeste la 140m si chiar se ridfica usor si chiar daca ai masina in fata iti lumineaza pana te apropiii de ea asta ca masura de siguranta
la masinile ajunse din spare daca comuta de pe lunga pe scurta in 75-100m este foarte ok
din cunostintele mele faza lunga trebuie sa bata cel putin la 100 m la masinile cu halogen
la AFL problema sta in felul urmator,daca ai viteza de peste 100km/h intra in regim de autostrada si atunci fascicolul de lumina se lungeste la 140m si chiar se ridfica usor si chiar daca ai masina in fata iti lumineaza pana te apropiii de ea asta ca masura de siguranta
- AndrewAxxxl
- **
- 116 mesaje
- din 11 Apr 2008
- Astra 2010 A20DTH
- Alta tara
AndrewAxxxl
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2008
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- deleted-50234
- ***
- 786 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50234
- Mesaje scrise: 786
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
cu 1/2 ora in urma am vazut o astra j in trafic care avea numai luminile de zi permanente aprinse....venea din fata si m-a surprins ca avea aprinse numai luminile respective si ca sa ma conving ca nu am avut vedenii m-am uitat in oglinda retrovizoare si am observat ca pozitiile spate nu erau aprinse ! ca o concluzie , cred ca senzorul de lumina era "mort " !
- Kickazz
- **
- 155 mesaje
- din 10 Jul 2011
- Astra 2012
- Bucuresti
Kickazz
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2011
- Mesaj Privat
- deleted-50234
- ***
- 786 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50234
- Mesaje scrise: 786
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
Cam asa este...pe setarea lumini de zi sunt aprinse si pozitiile pe spate...pe setarea auto nu. La mine cu afl si auto(ziua) ledurile(fata)lumineaza mai puternic iar noaptea mai slab...totusi cam sensibil senzorul auto chiar si pe la umbra aprinde farurile...
Eu nu folosesc functia auto high beam...pe la oras si in destul de multe situatii cam orbeste...chiar mi-e mila de cei de pe sens invers cand nu reactioneaza sistemul...
Eu nu folosesc functia auto high beam...pe la oras si in destul de multe situatii cam orbeste...chiar mi-e mila de cei de pe sens invers cand nu reactioneaza sistemul...
- aiftimieilucian
- **
- 156 mesaje
- din 25 Aug 2010
- Astra 2010
- Neamt
aiftimieilucian
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2010
- Mesaj Privat
- negru2004
- **
- 157 mesaje
- din 17 Jun 2007
- Astra 2010 A16XER
- Iasi
negru2004
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat
Am AFL. Pe AUTO, ziua se aprind doar DRL-urile cu LED FARA pozitiile spate, iar seara, cand se aprind si farurile, se aprind si pozitiile spate iar intensitatea luminoasa a LED-urilor fata scade putin. Daca sunt aprinse manual pozitiile, indiferent ca este ziua sau seara, DRL-urile se aprind la o intensitate scazut iar poziile spate se aprind si ele. Acesta este comportamentul normal !
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Referitor la modul de iluminare al AFL-ului si felul in care se modifica fascicolul de lumina in functie de viteza, am sesizat ca la viteze de peste 100 km/h (mers pe autostrada constant cu 145km/h pe bord) pe faza scurta fascicolul de lumina nu intra in regimul de "autostrada", adica sa centreze lumina si sa mareasca distanta de iluminare, ci ramane in mod "country light" cu iluminare asimetrica, cu raza mai mare pe dreapta (cea pt viteze intre 50-100km/h).
http://www.youtube.com/watch?v=vMMKBJuVq7o
Cam de la secunda 55 se vede cum se schimba fascicolul de lumina de la sub 100km/h la peste 100km/h.
La mine nu. Care ar fi cauza?
http://www.youtube.com/watch?v=vMMKBJuVq7o
Cam de la secunda 55 se vede cum se schimba fascicolul de lumina de la sub 100km/h la peste 100km/h.
La mine nu. Care ar fi cauza?
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Am venit zilele trecute pe A2 de la C-ta la Buc noaptea, cu faza scurta/lunga pe automat. Cand nu aveam masina in fata sau din sens contrar comuta pe faza lunga, cand sesiza trafic din sens opus sau lumini de stop comuta pe faza scurta dar pe "country light" cu iluminare asimetrica. Nu am observat in cei aprox 200km ca pe faza scurta sa intre in mod "highway" chiar daca am avut trafic sau nu. Logic, cand nu aveam trafic comuta pe faza lunga.
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Eu inteleg asa:
- cand mergi sub 100km/h faza scurta arata ca in randul 1 poza din mijloc - "country light"
- cand mergi cu peste 100km/h faza scurta arata ca in randul 2 poza 1 - "highway"
- faza lunga arata ca in randul 1 poza 1
In carte scrie asa:
"Iluminarea pe autostradã
Se activeazã automat la viteze peste aproximativ 115 km/h ºi miºcãri minime ale volanului. Cupleazã temporizat sau direct când autovehiculul accelereazã puternic. Fasciculul de luminã este mai lung ºi mai strãlucitor."
Asta se activeaza si fara sa pui pe automat faza scurta/lunga.
La faza lunga scrie ca in ce conditii se activeaza...trafic din fata...stopuri...se aprinde becul albastru din bord...
Atunci care e diferenta intre primele doua poze pe vertical?
- cand mergi sub 100km/h faza scurta arata ca in randul 1 poza din mijloc - "country light"
- cand mergi cu peste 100km/h faza scurta arata ca in randul 2 poza 1 - "highway"
- faza lunga arata ca in randul 1 poza 1
In carte scrie asa:
"Iluminarea pe autostradã
Se activeazã automat la viteze peste aproximativ 115 km/h ºi miºcãri minime ale volanului. Cupleazã temporizat sau direct când autovehiculul accelereazã puternic. Fasciculul de luminã este mai lung ºi mai strãlucitor."
Asta se activeaza si fara sa pui pe automat faza scurta/lunga.
La faza lunga scrie ca in ce conditii se activeaza...trafic din fata...stopuri...se aprinde becul albastru din bord...
Atunci care e diferenta intre primele doua poze pe vertical?