Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • neagutiberiu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Am facut o configuratie pentru o Astra J echipare Enjoy, 1,7 CDTI 110 CP la care se adauga optionale de aprox 1300 euro (vopsea, climatizare automata, cotiera, BC, Proiectoare ceata ) iar in urma reducerilor as ajunge sa platesc 17600 din care as mai putea scade si 3 rable.
Initial ma uitam la Insignia dar cred ca imi depaseste puterea financiara (in special la intretinere si casco). Mentionez ca fac in medie 25000 Km pe an.
Ce parere aveti?
Skip ads

  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Banii si-i merita , dar acum depinde ce asteptari ai tu de la aceasta masinuta ! Sa inteleg ca vrei neaparat diesel ? Motorul de 1.7 este un motor destul de bunicel pentru greutatea masinii , este bine ca nu l-ai ales pe cel de 1.3 ca altfel plangeai langa masina ! Eu te-as sfatui daca mai ai niste bani sa-i pui neaparat si un scut la motor avand in vedere ca nu ti-ai pus Flex-Ride si sa-ti iei roata de rezerva ca pe drumurile noastre dai numai de "bucurii " ! Eu am un 2.0 CDTI 160 de cai si am avut destule probleme cu acest motor dar intr-un final s-au rezolvat ! Este un pic cam zgomotos pentru un diesel , din cand in cand il mai apuca damblaua sa-si faca regenerarea la filtru de particule si neaparat trebuie sa-i faci pe plac ! In rest masina isi merita banii mai ales daca o scoti pe la vreo 14-15.000 !Sau ai putea sa-ti iei echipare cosmo care are cam tot ce iti doreste inimioara ...
  • cristi71000

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Roata de rezerva e gratis.
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
cristi71000 a scris:Roata de rezerva e gratis.

Gratis Shocked de cand e roata de rezerva gratis la opel astra j indiferent de motorizare sau echipare ?
Skip ads

  • cristi71000

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2007

  • Mesaj Privat
La mine a fost gratis. Iar pe foaia cu lista de optionale roata de rezerva e 0.
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
cristi71000 a scris:La mine a fost gratis. Iar pe foaia cu lista de optionale roata de rezerva e 0.

la radacini nu a fost gratis ! de la ce dealer ai luat masina si in ce perioada ?
Roatã de rezervã, suport, oþel 16" P76
50
42 50
42 50
42 50
atat costa la toate echiparile si motorizarile ! pretul este fara tva si cu tva
  • cristi71000

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Eu am luat de la GTT pe 15 ianuarie (inca o astept). Dar luasem oferta si de la Radacini si tot gratis era. Ziceau ca se modficasera preturile de curand
  • bamo

  • Mesaje scrise: 417
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ma bag si eu.... tot de la gtt si am platit-o. Si probabil au bagat-o ei standard ca sa ia bani in plus fara sa iti dai seama. In general nimic nu e gratis, doar pare.
Skip ads

  • neagutiberiu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
La Radacini in Constanta roata de rezerva normala se plateste ca optional 50 eur. Asa era cel putin acum 2 sapt. Eu astept sa apara tichetele rabla sa mai scot niste bani si de acolo. Unii sustin ca reducerile facute de dealerii auto sunt fictive, dar atunci eu va intreb cat castiga cei de la VW sau Audi la o masina daca acestia nu ofera mai mult de 500 euro discount. La ultima mea vizita la Cardinal Motors am incercat sa obtin o reducere la noua Jetta si domnisoara de acolo mi-a spus ca mai mult de 3% nu poate sa-mi scada din pret din cauza ca ei nu ar mai castiga nimic la masina.. Amuzant, nu?
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Avand in vedere ca 1,6 turbo e mai ieftina si nu exista termen de comparatie intre cele doua motoare, nu, nu merita 1.7.
  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
si eu am dat bani pe roata de rezerva..

@cristidb daca faci o comparatie de consum intre una si alta eu zic ca nu merita mai ales la ritmul in care pretul carburantului creste.. De azi s-a mai scumpit cu 13 bani pe litru. Un 1.6turbo ajunge la consum dublu poate chiar triplu fata de un 1.7(in functie de stilul de condus). La bani 1.6 turbo fata de 1.7 110cp difera putin la 1.7 125cp difera cu 945 euro (calcul facut pe echipare enjoy). Deci daca ne gandim la cat o sa consume eu zic ca merita diferenta asta.
  • mludwig

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Smile nici chiar asa. Cum sa ajunga consumul de 1.6T la triplu fata de 1.7CDI? Adica ma rog, s-ar putea, dar aici trebuie sa comparam conditii de exploatare similare.
Skip ads

  • neagutiberiu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Stiu ca 1,4T consuma 12-13 in oras (Bucuresti) deci 1,6T va consuma cel putin pe atat. Eu o voi folosi destul de mult in oras dar cu iesiri foarte dese spre Bucuresti si Timisoara (eu fiind din Cta) si cum ieri s-a scumpit iar combustibilul sigur voi iesi mai ieftin cu diesel. Masina am de gand sa o tin minim 5 ani...
  • Turb0

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Daca iti place sa te mai strecori prin trafic iti recomand varianta de 125 cai.
Eu am avut inainte un 1.6 115 tot turbodiesel dar masina era mult mai fasneata.
Opel Astra J este o masina grea, eu am in talon 1500 kg ...
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@neagutiberiu
ia cu incredere 1.7(110) eu unu sunt foarte multumit de masina si consum
momentam am consumul mediu pe vre-o mie si ceva de km de cand nu l-am mai resetat 7,3%, in conditiile in care am mers in oras si drumuri foarte scurte pana in 5km,consumul in exterior cu viteza medie de 70-80 km l-am avut de 5.5%
legat de cealata motorizare cea de 125, diferenta de pret e destul de mare doar pentru 15cp
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
La maxim 25mii km pe an as lua 1.6 115CP fara sa ma gandesc de doua ori. Considerand o diferentza medie de 500EUR pe an la combustibil, acoperi cei 2500EUR diferenta abia in 5 ani. Daca mai adaugam CASCO si revizii sensibil mai ieftine la benzina, putem vorbi chiar de 6-7 ani. Da, am putea spune ca dieselul se va revinde mai bine peste aia 6-7ani, dar cu cat? 500EUR maxim? In plus, 1.6 nu are turbina (adica fara fluieraturi, fara EGR infundat, fara electrovalva defecta, fara instructiuni de folosire suplimentare pentru nevasta), se incazeste mult mai repede iarna si trage la fel de bine in caz de nevoie.

P.S. Am condus 1.6 pe AstraNG si mi s-a parut OK ca motor.
  • neagutiberiu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:La maxim 25mii km pe an as lua 1.6 115CP fara sa ma gandesc de doua ori. Considerand o diferentza medie de 500EUR pe an la combustibil, acoperi cei 2500EUR diferenta abia in 5 ani. Daca mai adaugam CASCO si revizii sensibil mai ieftine la benzina, putem vorbi chiar de 6-7 ani. Da, am putea spune ca dieselul se va revinde mai bine peste aia 6-7ani, dar cu cat? 500EUR maxim? In plus, 1.6 nu are turbina (adica fara fluieraturi, fara EGR infundat, fara electrovalva defecta, fara instructiuni de folosire suplimentare pentru nevasta), se incazeste mult mai repede iarna si trage la fel de bine in caz de nevoie.

P.S. Am condus 1.6 pe AstraNG si mi s-a parut OK ca motor.


Multumesc de sfat dar din cate vad la descriere dupa un diesel si o benzina ti-ai cumparat tot un diesel. Banuiesc ca sfatul tau intra la capitolul " Fa ce zice popa nu ce face popa" Very Happy Nu ma intelege gresit,.. sunt perfect de acord cu argumetele aduse de tine, doar ca un diesel trage mult mai bine ca o masina pe benzina si in plus consuma mai putin cu 30%... Deci votez diesel Wink
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Motivul alegerii mele se gaseste in semnatura. Alternativa la motorul meu remapat era 1.6Turbo 180CP care era chiar mai scump decat 1.9cdti cu vreo 500EUR. Daca nu ma interesa remapul mi-as fi luat 1.8 140CP fara sa ma gandesc de doua ori. In plus, la vremea cand mi-am luat agregatul faceam cam 35mii de km pe an, deci nu vorbim de acelasi calcul.

Despre consum nu pot sa comentez decat ca iarna nu e 30% diferentza nici mort, poate doar un 15%. Si oricum, nu conteaza procentele ci absolutul, care e cat am spus eu: 500EUR/an la 20mii de km/an. In schimb, la "tras mai bine" am de comentat: as vrea sa vad si eu cum trage mai bine 1.7cdti 110CP intr-a 4-a la 100km/h decat 1.6 116CP in a 3-a la aceeasi viteza. De fapt poti sa-ti dai seama si din timpii de la 0-100 cine iese in avantaj. Smile

( Un 1.6 115: http://www.youtube.com/watch?v=a3ojt5CYudE )

Oricum, orice ai alege, sa fie cu folos!


P.S. 1.7 110CP are DPF? Dca da, as fi curios cat consuma in regenerare, ca sigur consumul ala nu e prins in estimarea din fabrica.
  • neagutiberiu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Ai perfecta dreptate - la un calcul exact facut pt 25000 km diferenta de pret se amortizeaza in 4,2 ani (567 eur/an). Doar ca mi-ar place si mie mai mult cuplu ca m-am saturat sa ma rog de masina in depasiri si sa opresc aerul conditionat pe serpentine sau cand depasesc vreun tir. La 1,7 cuplul este de 260 Nm iar la 1,6 de 155 Nm. Nu conduc prea sportiv dar nici nu dorm pe volan. Apreciez foarte mult sfaturile voastre oricare ar fi ele.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
O ultima inteventie: ala e cuplul motor, nu la roata. Cuplul la roata e alta mancare de peste.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR