Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • hgfssoorriinn

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2012

  • Mesaj Privat
salutare tuturor
acceasi problema ca ovidiu333 si Ni3k (cea cu scurgerea de ulei) o am si eu. Imi poate spune cineva un cod pentru garnitura de la capacul ala? Exista indicatii referitoare la forta cu care trebuie stranse suruburile respective?
multumesc frumos
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cauta pe opeloem.com/opel
despre suruburile alea nu stiu daca gasesti undeva cuplurile de strangere... dar daca le strangi nu prea puternic si cu simt in mod progresiv cred ca nu gresesti nimic
  • hgfssoorriinn

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2012

  • Mesaj Privat
luciraica multumesc pentru raspunsul prompt.
m-am uitat pe site-ul indicat de tine si acum si cu o zi in urma dar nu am gasit garnitura respectiva. din toate ilustratiile de pe site cea mai sugestiva (cred) ar fi cea de mai jos insa nu se mentioneaza ca fiind separate garnitura si/sau capacul cu pricina (ori nu stiu eu unde sa ma uit ca ce-i drept nu ma prea pricep).



Camshaft And Case
1 Camshaft, Std.
2 -Ball, 8Mm Od., Oil Duct
3 Plate, Thrust, Camshaft Support
4 Screw, Fill.hd., M6 X 16, Thrust Plate To Camshaft Case
5 Case, Camshaft, Std.
6 Screw, Hex.hd., M10 X 140, Camshaft Case To Cylinder Block
7 Washer, Camshaft Case To Cylinder Block
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
pe poza pe care ai postat-o este partea cu distributia.. invelitoarea de plastic de la distributie
Skip ads

  • Bursuc

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2007

  • Mesaj Privat
salut baieti ... am citit posturile voastre dar nu reusesc sa ii dau de cap masinutii mele... opel astra g 1.6 2003, benzina, motor z16se ... porneste greu si ffff greu la cald... adik dupa minim 5min de pauza dac motoru e incalzit si afara e cald invart la automat si cate 15-20secunde...
am curatat egr,curatat clapeta aer ce era fff murdara, schimbat senzor lichid racire motor, schimbat bujii exact dupa modelu motorului... si tot nu ii dau de cap... unde am fost fiecare siau dat cu presupusu ... ba ca e din cauza bujiilor, ba ca e din cauza distributiei (ca ar fi sarita de la punctul fix... ceea ce restu servisurilor miau scoso din start ... zic ei ca masina nar merge asa cum merge acum ...). sincer nu stiu ce sa ii mai fac ... dimineata o ia la sfert cum se zice... intradevar ce nam schimbat este filtru de benzina ce are cam 1 an si 3luni ...dar ar trebui sa imi mearga in suturi daca ar fi infundat ala...ceea ce nu se intampla. eu banuesc fisele sau bobina...dar cum nu imi da nimeni imprumut asa ceva sa pot verifica.. la toate centrele pt dezmembrari au zis ca tre sa le cumpar ca sa pot verifica. asa mai bine mi le cumpar noi... dar parca nas da vreo 5bule aprox pe bobina si fise dupa care sa constat ca merge la fel... debitmetru de aer a fost verificat prin scoaterea mufei si nici o diferenta, ala cu surplusu sau supapa de benzina cum ii mai zice... la fel nare nici un efect daca scot mufa.... daca e si nu ajut deloc din acceleratie la pornirea la cald imi da in bord eroarea P0400 ce zice Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive (0C) - Present... ce am inteles eu ca gazele de esapament sunt prea multe si ineaca cumva motoru? sa ramana cumva deskis vreun pic egr si in felu asta sa bage din prima gazele direct in admisie?
Voi ce parere aveti? ce sa mai verific?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi curata si verifica EGR-ul

  • hgfssoorriinn

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pentru cei cu scurgeri de ulei la Z16SE in zona bobinei.
Capacul respectiv este prevazut cu o garnitura asa cum se arata in poza.


Codul pentru piesa: " 8 'o'ring, Ignition Coil Bracket To Camshaft Case 1972943 12 12 578 ". Costa 3 lei si este foarte usor de inlocuit. O problema ar fi cheia pentru suruburile respective. Trebuie o cheie E10.
  • expertu18

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2012

  • Mesaj Privat
buna seara...revin.. nu stiu ce sa intamplat cu contul vechi si am facut altul ... sunt baiatul cu opelul pornire f grea ... am masurat la egr ce mi sa sugerat...
rezistenta bobinei egr intre pin 1 si 5 este de 6.5ohmi (un pic cam mica in comparatie cu ce zicea colegu de 7.5-8.5)
rezistenta la potentiometru din egr 2.9kilo-ohmi (intre 2.4 si 5.6 cu un tipic de 4... cam mic in comparatie cu tipicul dar se afla in interval... )intre pin 2 si 3 am o tensiune de 4.88V iar intre pi 1 si 5 am 12V cu 0.5V mai putin ca pe baterie.
la relanti intre 1 si 5 am 0V cu egr montat si mufa pusa...dar si cand accelerez tot zero am... nu creste deloc...
acuma poate trebuia sa o fac cu mufa scoasa... nu stiu... poat ma lumineaza cineva
intre pin 4 (ala negru si dunga alba) si sasiu am 4.96V la relanti... colegu zicea ca tre sa fie un minim de 1.1V iar accelerat pana in 3V... accelerat nu am mai masurat ca plecase omu ce ma ajuta din pacate ...
Va rog sa imi spuneti ce as mai putea masura...
Am masurate si fisele de bujii... poate a avut cineva curiozitatea sa le masoare de noi sau care sa mearga fff bine... fisa 1 - 6.28kilo=ohmi, fisa 2 - 5,72kilo-ohmi, fisa 3 - 5.2kilo-ohmi si fisa 4 - 3.4kilo-ohmi. am masurat la un prieten in seara asta si imi arata cu totu alte valori pt 1 - 5,73, 2- 4.2, 3 - 4.55, 4 - 3,1. mie mi se par cam exagerate valorile de la 1,2 si 3 la mine ... daca a masurat sau poate sa masoare cineva la unele noi sau de pe un motor care sa mearga bine plss poate posteaza... si inca ceva... fisa 1 si 2 cand le scot din capu bujii cu motor pornit noapte fiind si mana plus fir fisa umezita imi da usor arc electric cum ar fi impuscat sau scopt usor cablu... cu toate ca nu se vede nici o crapatura... dar poate nor fi din alea vizibile... trebuie inlocuite oare? sa fie si ele devina?
la relanti dupa ce se incalzeste motorul si relantiu coboara pe la 750-800 ture... a un interval de 2-3 secunde se scutura usor motoru pt aprox 1secunda... sa fie din fise chestia asta? bujiile sunt noi noute ... si albe.. nu e negru deloc carbunele ...
plssssssss help
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
"fisa 1 si 2 cand le scot din capu bujii cu motor pornit noapte fiind si mana plus fir fisa umezita imi da usor arc electric cum ar fi impuscat sau scopt usor cablu... cu toate ca nu se vede nici o crapatura... dar poate nor fi din alea vizibile... trebuie inlocuite oare? sa fie si ele devina? "
n-ar trebui sa apara arc electric intre izolatia fisei si masa..
porneste motorul noaptea si misca de fisele.. poate vezi pe unde scapa curent..
  • expertu18

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2012

  • Mesaj Privat
am miscat de ele dar degeaba... curentu scapa doar asa... scotand fisa cu motoru pornit si departando de bujie... altfel nu se vede...ori sunt io mai orb Razz culmea e ca la egr de exemplu daca il scot si incerc sa apas usor pe pistonas mai intra oleac inauntru pana sa se opreasca... de ce oare? e normal? mie mia fost blocat si cu greu lam deblocat... deblocarea finala a fost cu o bucata de sarma bagata pe sub pistonas si ridicarea acestuia ... precizez ca am sitele de la catalizator sparte pt ca am facut motorul si cei de la service au zis ca daca nu faceau asta dupa fff putin timp schimbam iar segmentii ca cica catalizatorul era aproape infundat... sa fie oare din cauza lui toate problemele?
  • expertu18

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2012

  • Mesaj Privat
maine ma bag sa ii schimb filtru de benzina...ca imi baga usoare suturi cu treapta 1 si 2 ... nu totdeauna...are 1an jumate de cand nu e schimbat...si la cat de aiurea e benzina la noi trebuia de mult schimbat... dupa aia rec urmeaza si un filtru nou... dac nu isi da drumu nici asa cat de cat... o abandonez si trag de ea cat se poate si la urma ori o dau la dezmembrat ori ii fac cumva papucii cu cat o fi...
  • expertu18

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2012

  • Mesaj Privat
am schimbat filtru de benzina... nu pare sa mai dea suturi... dar o intrebare daca imi raspunde cineva... am observat un al doilea rezervor... am rezervoru mare in partea dreapta langa buson... iar in stanga langa filtru de benzina mai am unu de vreo 10-15litri zic io maxim ... ce e cu el? sa fie rezervor de rezerva a masinii? adik pompa sa stea permanent amorsata? de fiecare data cand alimentez in ffffffff scurt timp imi scade nitel nivelul de combustibil de pe ac... si asta imediat dupa ce am plecat de la pompa... 2-3km maxim... sa se duca oare in acel rezervor?
Skip ads

  • burtafete

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua , EU am o problema cu masina un opel astra G 1.6 8Valve Z16SE si la rece porneste iar la cand nu mai porneste din ce cauza care e problema ? am schimbat si pompa de bezina la ea ca asa mi=au zis la service da nu a fost cred aia problema ... ideeea este ca la rece porneste fara probleme iar la cald nu mai vrea doar daca o lasa 1 ora sau 2 dupa ce se raceste porneste ce sa-i fac ... la service mi-au zis ca ar fi releu de la pompa de benzina da nu stiu ce sa zic iar pe tester nu mi=a aratat nici o eroare
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
hgfssoorriinn a scris:Pentru cei cu scurgeri de ulei la Z16SE in zona bobinei.
Capacul respectiv este prevazut cu o garnitura asa cum se arata in poza.


Codul pentru piesa: " 8 'o'ring, Ignition Coil Bracket To Camshaft Case 1972943 12 12 578 ". Costa 3 lei si este foarte usor de inlocuit. O problema ar fi cheia pentru suruburile respective. Trebuie o cheie E10.


Multumesc Sorin pentru ajutor, pentru ca m-ai scutit de lungi cautari.....
Si eu am avut aceeasi problema, gaseam scurgeri de ulei pe cutia de viteze si nu stiam de ce.
Eu din pacate nu am gasit la pretul de 3 lei si am cumparat GM original cu 14.
Pentru suruburi am folosit cheie tubulara, ca pentru suruburile hexagonale normale, nu necesita cheie dinamometrica, dupa parerea mea, este doar un capac cu o garnitura, odata inchis face corp comun cu motorul.

Un prieten are la fel aceasta motorizare si normal ca si el are aceste scurgeri.
Pentru proprietarii de masini cu acest motor Z16SE, recomand schimbarea acestei garnituri din oficiu.
Prima data trebuie curat locul si acel capac cu un degresant puternic, pentru ca uleiul ars s-a depus si nu se sterge usor.
Eu am folosit diluant.
Garnitura originala s-a facut patrata in ambele parti si chiar avea joc, eu zi c ca de la caldura mare.
Cea noua este rotunda si aproape ca trebuie fortata sa intre.
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Uite si aici ....
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=106639
  • hgfssoorriinn

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@aquagen
Eu am luat garnitura de la un magazin din Oradea care se lauda ca aduc piese originale Opel si chiar a costat 3 lei. Sie eu am fost surprins de pret si d'aia am luat 2 buc. Daca o fi fost originala sau nu n-as putea spune. Cert este faptul ca a potrivit si s-a rezolvat problema.
Ma bucur ca si tu ai rezolvat.
Spor
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am rezolvat multe chestii cu ajutorul vostru, de aceea am simtit nevoia sa multumesc.
E foarte util forumul.

Pai daca are pungulita cu eticheta GM si holograma, atunci produsele sunt originale. Daca vin doar asa intr-o pungulita fara nici o eticheta, atunci este posibil sa fie aftermarket-no name.

Precis ca si cei de unde am cumparat eu tot cu 2, 3 lei achizitionau de la furnizori, dar fiind o firma unde intra o persoana in 2 ore, s-au gandit sa ma taxeze in plus pentru tupeul meu de a intra acolo.
In orice caz, merita si 14 lei garnitura, era ambalata intr-o pungulita cu 3 etichete, coduri de bare si eticheta cu GM si holograma.
Am observat ca si motorul e mai silentios, nu se mai aude axul cu came si piesele in miscare prin fantele garniturii defecte.
Daca stau sa recalculez cate prostii am cumparat la viata mea si care nu imi trebuiau, pe banii aia faceam cinste la toti membrii forumului cu cate o bere, fara alcool.

Sarbatori fericite. Very Happy
  • expertu18

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2012

  • Mesaj Privat
servus, revin... nu am rezolvat inca problema... e tot mai acuta problema...cu cat e mai cald afara imi porneste mai greu ... aseara am desfacut furtunele la rezervor (alea din habitaclu de sub bancheta) returul lam scos cat de cat usor fara prea mari pierderi de carburant...la tur am pirdut cam jumatet kg benzina... inainte am scos alimentarea la pompa, am pornit masina si am lasat sa se consume benzina de pe conducte dar degeaba... pana nu am deskis busonu la rezervor si a curs cat a vrut nu am putut da afara acel furtun... am presupus ca e presiune prea mare in rampa de injectoare... ceea ce se pare ca e in continuare... am mai observat ceva... pe rampa de injectie este o micuta supapa deasupra furtunului de benzina (locul unde intra conducta de benzina in rampa), am inteles ca e pt a putea verifica presiunea pompei... daca dau drumu la presiune de acolo o ia ceva mai usor (porneste ceva mai repede cand e cald motorul) ... daca sunt 30 grade afara pot sa dau si 1min la automat si nu porneste... se aprinde cheita intre timp...de la 15secunde in sus... mai este o supapa langa filtru de aer pt gazele din rezervor parca ce e conectata la admisie... am intors supapa respectiva invers si ar parea ca trage vaporii din rezervor... dar dupa 2min de mers mia bagat 2 suturi la masina de m-am speriat... am puso la loc cum era... in rest chiar nu stiu ce poate fi... mai citisem pe ici colo ca ar mai fi posibil sa picure injectoarele sau ceva de genu... help cine ma poate ajuta
  • CristiBuzau

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Ai desfundat gaurica de la clapeta de acceleratie ?
  • expertu18

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2012

  • Mesaj Privat
da e desfundata... cand am curatat clapeta de acceleratie am bagat un ac pe acolo... dintro parte in alta...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR