Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
am si eu o problema ..... vi se pare normal sa ajungi cu greu la 160km /h cu un opel astra caravan din`92 motor de 1,6i tip c16nz, si cand sunt cu viteza mica si bag dintrodata talpa in acceleratie intai face un hop usor apoi incepe sa ia viteza ....ce poate fii .....pe mine ma mira faptul ca masina mea ajunge mai greu la 160 km/h....e normal sa e ceva....rog explicatii cine se stie...mersii
Skip ads

  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
1. Ce cauciucuri ai? Sunt de dimensiunea celor din certificat? Daca ai mai mari, iti arata 160, la bord, dar comparat cu ul alt astra ai cam 180, ceea ce in realitate inseamna cam tot 160, apropiat de viteza maxima constructiva.
2. Poate e benzina proasta.
3. Cum ai verificat viteza? incarcat cu 5 grasi sau singur?
4. Cat de greu? la 160 e normal sa urce greu un motor de 1.6 din '92, dar ar trebui sa urce incet incet pana pe la 170-180 daca ai rabdare.
5. Mie mi se pare suficient 160, limita legala e 50/90 (ce exceptii).
  • vallik

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2004

  • Mesaj Privat
In ce viteza/turatie ai 160 km/h ? A mea (C18NZ normala) atinge greu 180 intr-a 4-a pe la 5400 turatii (si urla ...) , dar nu am chef sa o fortez
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
1. Ce cauciucuri ai? Sunt de dimensiunea celor din certificat? Daca ai mai mari, iti arata 160, la bord, dar comparat cu ul alt astra ai cam 180, ceea ce in realitate inseamna cam tot 160, apropiat de viteza maxima constructiva.

Chestia asta chiar n-am inteles-o. Mi se pare ca ne invartim in jurul cozii.
Skip ads

  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pai ce nu ai inteles? Vitezometrul la bord arata mai mult decat in realitate, si cand arata pe bord 180 in realitate is cam 160Km/h, abatere a indicatorului de bord in plus.
Daca pui cauciucuri mai mari, la aceeasi viteza indicata la bord, rotile se invart cu aceeasi rotatie, dar avand circumferinta mai mare rezulta o viteza a automobilului mai mare, si deci o abarete a indicatorului de bord in minus.
Astfel cu roti mai mari, viteza indicata la bord se apropie de cea reala, se compenseaza abaterile.
  • Mr.hat

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Dar vii se pare normal ca tot asa o astra din 92 , 1.6i sa atinga repede 130 km\h si apoi sa urce fffffff greu si la 130 deja are 3500 rotatii Confused Confused
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
eu am vectra C16NZ '93 care atinge 180 pe ceas (in a 5-a, cu schimbat viteze normal), cat o fi de real... dar arata asa si cu bordul vechi (fara turometru), si cu cel cu turometru. peste 140-150 urca intr-adevar destul de greu, mai ales spre limita maxima.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pai la 130 e corect 3500rpm.
In ce sens urca usor pana la 130 si apoi greu? E motor de 1.6 totusi, pana la cat vrei sa urce usor, pana pe la 250 km/h?
Sunteti mortali, vreti din masina de oras cu cilindree mica sa scoateti masina de rally.
Eu am AstraG 1.7dti, si acceleratia o consider pana in 140-150, apoi merge tras de par pana pe la 180 (pe bord, real e mai putin), si e perfect normal, are 75 cai totusi.
La VectaA vechi, de 1.8i se comporta destul de asemanator, acceleratia pana pe la 140-150, insa mai sus tragea mai tare ca asta noua, pt. ca avea putere mai mare, dar la viteze mai mici trage mai bine asta diesel pt. ca are cuplu mai mare. Si viteza maxima ajungea pe la 190 dar f.f. greu, si avea 90 cai.
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Pana la 120-160 ajunge si un motor de 1,3 de acolo incep problemele cauzate de aerodinamica daca vrei sa mergi cu 200 iti trebuie cel putin 100 CP.
  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
am roti de 185/70/14.....si singur in masina si fara incarcatura,benzina eu iau de la MOL de 98 ,si pina la 120km/h ajung destul de repede cu schimbare de viteza normal dar mai sus spre 150-160km/h ajung greu imi trebuie vreo 1-2 km sa ajung ...cum se explica asta si va rog dati-mi exemple de la masinile voastre ...p.s nu am turometru pe bord.....rog cine are motor c16nz sa-mi spuna cum i merge lui masina .....mersiii
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pai rotile respective mi se par f. mari, pt. ca ai tu cred ca in carte ar trebui sa ai 175/70/14 sau poate chiar pe 13.
Sigur de la cauciucuri e problema, ia incearca sa compari viteza ta cu a altui prieten cu o alta masina care sa aiba cauciucuri standard.
Eu zic ca au o abatere de aprox. 10 km/h din cauza cauciucurilor in plus fata de ce iti indica vitezometrul.
Eu am comparat chiar astazi 3 cauciucuri: 185/65/14, 185/70/14 si 195/60/15, si cele mai mari, la diferenta mare de celelalte erau cele cum ai tu, si eu pe AstraG, generatie noua, am 195/60/15, mai mici decat ce ai tu. Deci sigur tu ai cauciucuri supradimensionate.
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ce ai comparat la cele 3 tipuri de anvelope?

Intradevar talonul la 185/70 e ceva mai mare (129,5 mm) decat la 195/60 (117 mm) insa e si diferenta de la 14 la 15 care trebuie sa fie mai mare de 12,5 mm. Confused
Skip ads

  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Le-am pus unele langa altele ca sa vad care este mai mare, si 185/65/14 < 195/60/15 << 185/70/14.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR