Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • cristimlh

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salutare.
Am o corsa 1.2 benzina 2004.
De ceva vreme scoate niste sunete ciudate cind pornesc motorul ,iar motorul se tureaza undeva pe la 1500 ture apoximativ 2-3 sec.
Intrebarea e daca a mai patit cineva asa ceva,si daca da cum a rezolvat-o


Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos

15.03.2011 16:12:34
Skip ads

  • corsanu_deva

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Dute cu masina la un tester....parerea mea Wink
  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Sunetul daca e ca un carait puternic poate fi de la dezamorsarea pompei de ulei.
  • cristimlh

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2010

  • Mesaj Privat
4di a scris:Sunetul daca e ca un carait puternic poate fi de la dezamorsarea pompei de ulei.

OK
Si care ar fi solutia?Ce ar trebui sa fac.

corsanu_deva a scris:Dute cu masina la un tester....parerea mea Wink

Am fost la tester totul este ok


Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos

16.05.2011 14:53:38

Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

16.05.2011 14:53:46
Skip ads

  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Pai problema asta poate aparea din mai multe cauze:
- filtru de ulei necorespunzator
- distributie
Cauta pe forum si vei gasi toate raspunsurile.
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salutare , eu n-am rezolvat problema cu acel carait la pornire asta doar cateva secunde si doar cand a stat masina peste 6 ore nepornita . . . Face doar la prima cheie si mai face si fluctuazii la turazii gen 400-600 in acel interval de 4-5 sec cat caraie .
Ce sa ii fac nu stiu , dar ma seaca la inima Sad
  • michael_onea

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2001 xz12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2011

  • Mesaj Privat
din ce se aude la tine e clar un rulment spart.foarte posibil sa fie de la pompa de apa.verifica daca are are joc fulia de la ea.chiar daca acum se aude doar la pornire,in timp se va auzii si in timpul mersului.si eu am avut acest zgomot si dupa ce am schimbat pompa de apa s-a rezolvat dar pana atunci se dadea fiecare cu parerea ,ba ca ar fi de la electromotor ba de la nu stiu ce perii de alternator.in fine...daca e pompa atunci scapi usor.succes
  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Sunetul acela este de la dezamorsarea pompei de ulei (motorul merge 1-2 secunde sau cat suna fara ulei), din cauza asta suna doar dupa ceva timp de neutilizare cum ai zis tu Casspy dupa 6 ore si apoi la urmaotarele porniti nu mai suna deoarece sa amorsat pompa de ulei. Dezamorsarea poate sa fie din cauza filtrului de ulei cel mai putin probabil, apoi din cauza distributiei cum am scris si mai sus cu un post de tine Casspy.
Skip ads

  • vuscano

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2010

  • Mesaj Privat
salut. detin o corsa c din 2002 Z10XE si am avut si eu aceasta problema, dar dupa efectuarea schimbului de ulei a disparut. Am facut schimbul pe la 10500 km, i`am pus tot acelasi ulei si merge foarte bine
  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Da asa se intampla de obicei si la mine, dupa schimbul de ulei dispare dar dupa cateva mii de kilometri reapare acel zgomot.
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Casspy a scris:Salutare , eu n-am rezolvat problema cu acel carait la pornire asta doar cateva secunde si doar cand a stat masina peste 6 ore nepornita . . . Face doar la prima cheie si mai face si fluctuazii la turazii gen 400-600 in acel interval de 4-5 sec cat caraie .
Ce sa ii fac nu stiu , dar ma seaca la inima Sad

Am incercat in dimineata aceasta sa imping masina in treapta a 4-a vreo 20 m aproape pentru a-si lua ulei , si apoi am pornit-o . Surpriza : Nu a mai carait si nici pornirea subturata nu a mai fost . Acum nu-s 100% convins , dar 99,9 % e uleiul . Acum ca vine iarna cred ca merge sa las 10w40 chiar daca e cam grosut ptr iarna Neutral.
  • aecrim

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Casspy a scris:Am incercat in dimineata aceasta sa imping masina in treapta a 4-a vreo 20 m aproape pentru a-si lua ulei , si apoi am pornit-o . Surpriza : Nu a mai carait si nici pornirea subturata nu a mai fost . Acum nu-s 100% convins , dar 99,9 % e uleiul . Acum ca vine iarna cred ca merge sa las 10w40 chiar daca e cam grosut ptr iarna Neutral.


Voi chiar nu ati citit sau nu ati vrut sa pricepeti care-i treaba cu acel carait ! Totul se rezuma la filtrul de ulei. Daca ai cumparat modelul aiurea, aiurea iti dezamorseaza si pompa de ulei.
Cat despre 10W40 iarna Shocked cred ca vrei sa omori motorul cu vascozitatea lui. Cred ca m-ar lua durerea de inima sa aud cum porneste motorul la -10, -15 grade Celsius.
Dar fiecare isi cheltuie banii asa cum crede de cuviinta, ca doar sunt ai lui............
Skip ads

  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Filtru Mahle OX 173 si scapati de dezamorsarea pompei de ulei.
  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu filtrul este singura cauza a dezamorsarii pompei, eu am acest filtru mahle OX 173 si problema reapare la 2-3000 km dupa schimbul de ulei, la mine cred ca distribuita este de vina.
  • moldovan_dan87

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2011

  • Mesaj Privat
si la mine face asa cand este rece motorul, dar eu am distributia muci si necesita schimbare. dupa ce o schimb va zic daca mai face asa.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
aecrim eu folosesc 10w40 tot timpul vara-iarna doar ca iarna ii dau la inceput o cheie scurt sa rupa uleiul si dupa porneste foarte frumos(asta cand e foarte frig)nu are nici o problema. mentionez ca am masina de 4 ani,parerea mea este ca trebuie sa o lasi sa se incalzeasca usor pana scade turatia sub1000. am un prieten care a folosit 5w40,la pornire motorul facea ca o drujba timp de 4-5 secunde,uleiul fiind subtire urca mai greu pana sus pe lant sa ii faca ungerea,POATE spun o prostie dar asta e PAREREA MEA,acum are 10w40 si nu mai face asa ceva si nu a schimbat nimic doar uleuil. poate sa influenteze in ceva rau folosirea de 10w40 iarna,se forteaza ceva?
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
marusu, din moment ce 0W40 e mai lichid decat 10W40 la temperaturi mici, care crezi ca ajunge mai repede in toate "coltisoarele" motorului?
  • aecrim

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Tu faci cum crezi de cuviinta. Este masina ta, deci stapanul absolut.
Daca vei urmari topicul de la Agila dar si de la Corsa vei vedea ca sunt multe recomandari in sensul asta.
Pentru iarna este recomandat un 0W40, iar vara 5W40 sau 5W50.
Logica este simpla: 10W40 este mult mai vascos.
Incearca un exercitiu de imaginatie: uzura la motoarele compacte si foarte bine stranse (Z10XE, Z12XE) apare in primele secunde de functionare cand uleiul nu este prezent peste tot. Vascozitatea uleiului este direct proportionala cu temperatura.
Daca ai deja ulei vascos + temperatura foarte scazuta (-15, -20, avand in vedere zona in care locuiesti), crezi ca "ruperea uleiului" mai are vreo importanta pentru motorul tau ?!
Fiind vascos eu unul nu cred ca in mai putin de 1 minut ajunge peste tot.
Aaa, da, fiind vascos nu-ti mai papa motorul ulei deloc sau insignifiant, dar gandindu-te la uzura motorului iti sugerez sa mai reflectezi asupra uleiului 10W40.
Parerea mea.
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Io stateam in dubii ce ulei sa pun pentru ca completasem la 10k km vreo 800ml (ok, mers si turat ca altfel cum sa depasesti sau sa urci dealuri si munti).
In final am zis ca e mai importanta ungerea decat consumul de ulei, teava de esapament nefiind afumata. Deci 0W40.
  • goldeye3002

  • Mesaje scrise: 448
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Sunetul mentionat mai sus provine 100% de la filtrul de ulei. Acum nu stiu daca trebuie filtru cu acea supapa care previne dezamorsarea sau fara.
Cert este ca am observat o "strangulare" a filtrelor de proasta calitate. Filtrul Champion se rasuceste iar acele nervuri se lipesc una de alta, bai mai rau, la 10.000km am scos filtrul Champion cu o gaura in cartusul filtrant....de atunci sa nu mai aud de Champion. Filtrul care s-a comportat cel mai bine a fost un amarat de Fram, acesta si-a pastrat aspectul fizic, nervurile/pliurile cartusului ramanand la locul loc. Mann sunt ok dar prezinta o mica deformare si aparitia zgomotului la pornire dupa 7-8000km.

Cel putin astea le-am observat eu la a mea Corsa 1.2 16V.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR