Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Iti da si fum negru cand nu are vlaga? Cum ai reusit sa pui pe direct fara intercooler?
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
am folost de la un prieten care are un vectra b cu motorul x20dtl(acest motor nu are intercooler), am luat toata tubulatura de admisie de pe motorul lui si am pus-o pe motorul meu, am avut ceva probleme cu rezervorul uleiului de la servo directie ca imi statea in calea conductei de admisie a aerului din turbina, iar in rest nu au fost probleme s-a potrivit perfect
Fum negru am numai cand ma razbun pe ea si ii dau talpa
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
krashy22 nu am fost pe faza poate ai scris si nu am vazut eu , dar de ce ai renunta la intercooler???
In alta ordine de idei gasiti aici logul pe care l-am in caz ca e cineva curios
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
la mine nu se face beton furtunu care vine dispre intercooler si intra in admisie, se simte ceva presine in el dupa 2500 rpm dar nu se umfla incat sa nu-l poti strange cu mana. De 2 ani tot ma chinui sa rezolv problema asta si inca nu i-am dat de cap, urmatorul pas ar fi sa fac proba cu un alt intercooler, cu toate ca al meu cred ca este bun.
am renuntat la intercooler doar temporar(acum este pus pe masina)
Skip ads

  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
in urma sfatului primit de la maiandrei, am facut doua grafice, unul cu evolutia turatiei, iar celalalt o comparatie intre boost pressure command si boost pressure, graficele sunt de gasit aici
Ca si concluzii turbina "intra" la peste 1600rpm cand i se cere 1.3 si ea da 1.1[bar]
1. Prima intrebare ar fi care este diferenta normala boost pressure command si boost pressure [sa am asa mari pierderi in intercooler?].
2. Iar a doua de ce sa dus in 2.5[bar] turbina cand i s-au cerut doar 2[bar]
In alta ordine de idei ar fi interesant sa postati -cei care aveti- log-uri, astfel incat sa facem o comparatie intre ele, sunt convins ca rezultatul ar fi interesant.
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
emilperijoc a scris:In alta ordine de idei ar fi interesant sa postati -cei care aveti- log-uri, astfel incat sa facem o comparatie intre ele, sunt convins ca rezultatul ar fi interesant.


Da corect , asta a fost si ideiea de la inceput , sa putem sa facem comparatii , am sa pun si eu...oricum vad ca la tine ajunge si la 2.5 bari , la mine chinuit ajunge la 1.7 bari , ma gandesc sa nu am evacuarea infundata , in special catalizatorul.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
eu nu am catalizator si turbina mea baga maxim 2.36 bari....ceea ce inseamna ca ori turbina are paletii de pe evacuare berbieriti ori intercooleru pierde presiunea pe undeva
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
raku21: sincer nu stiu cat de normal este sa ajunga la 2.5[bar] cand i se cere 2[bar]
krashy22: pai ajungi la 2.36[bar] in conditiile in care nu e remapata, corect?
P.S. am sa fac un log mai actual pe o perioada mai scurta si cu o acceleratie treptata.
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
este remapata si in momentele ei bune cand tragea bine, presiunea in admisie ajungea pana la 2.7-2.8 bari .
Pusa pe direct din electrovalva turbinei(adica tija de comanda era trasa tot timpu) turbina facea presiune si de 3 bari. Presiunile astea le-am avut cu prima turbina pe care am schimbat-o crezand ca ea efectiv nu mai face presiune suficienta.
Se pare ca nici a 2-a turbina nu este tocmai in regula.
La mine problema este ca nu se intareste furtunu de la intercooler(nu se face beton) pe la 2500rpm il poti strange cu mana lejer .
acum nu-mi ramane decat sa incerc un alt intercooler si daca nici asa nu se rezolva nimic treb sa ma duc cu turbina la un service sa o puna pe stand si sa o repare daca este cazul.
Exclud din start problemle la injectie din moment ce nu am probleme cu pornirea deloc indiferent ca e cald/rece afara. A pornit la sfert in 3 bujii incandescente pe frigul din ianurie, dupa 3 luni de stat in parcare.
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
krashy22 a scris:presiunea in admisie ajungea pana la 2.7-2.8 bari .


Da super ... o sa vad si eu dupa ce curat evacuarea daca se modifica cu ceva, mai ales ca la mine e si cu fum negru.
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
bun .. hai si cu log-urile...
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Aici am un log
Aici e diagnoza la relanti
Skip ads

  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
raku21 a scris:Aici am un log
Aici e diagnoza la relanti

remapata?
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu
  • Cryss2010

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca ar trebui de la ce este mai simplu , ex vacumaticele verificate , iar doar apoi prin excluziune la celelalte mai complicate.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
crede-ma ca am verificat si super verificat furtunasele de vacuum, electrovalvele(toate 3), debitmetre, egr-uri, in service dedicat OPEL
@raku vezi ca tie convorm logului nu iti functioneaza Swirl Level Control Solenoid, adica ori electovalva ce controleaza clapetele din galeria de admisie aer, e dusa ori supapa de vacuum a clapetelor este intepenita, verifica tot ce tine de zona clapetelor acelea
In acceleratii scurte, tija de la clapetele de acceleratie treb sa faca o cursa scurta la fiecare impuls in acceleratie
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
in cazul lui raku21 chiar si la relanti ecu ii cere turbinei 1.8[bar], graficele aici
krashy22 ce te-a facut sa tragi concluzia asta??? ... adica ce parametru trebuia sa fie cum??
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio
la el este tot timpu 0, normal ar trebui sa oscileze in functie de impulsu dat in acceleratie, cu cat apesi mai brusc acceleratia cu atat ar trebui sa fie mai mare valoarea "Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio"
daca te duci acum la masina sa verifici treaba asta ia pe cineva cu tine sa stea la acceleratie si u stai sa vezi cum se misca acea tija de la clapetele de admisie, cu cat accelerezi mai brusc si mai zdravan tija aia se misca mai vioi ca sa spun asa
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am observat ca nu functioneaza swirl , dar am verificat totul si este in regula. M-am mai uitat la 3 masini , 2 fabricatie pana in 2000 si una 2001 , la cele pana in 2000 (cum este si a mea) nu se misca swirl, iar la cea 2001 am observat ca lucreaza , nu inteleg care e fenomenu...plus ca am luat senzorul de boost pressure de pe cea din 2001 si a inceput sa lucreze swirl , numai ca codul piesei nu este penttru seria mea de sasiu ( aici m-a bagat in ceata total)
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
swirl trebui sa functioneze indiferent de anul masinii....a mea este din 2000 si swirl functioneaza
Deci daca a ta este pana in 2001 motorul tau este x20dth cum este si al meu, ma insel ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR