Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • cristivd

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: vatra-dornei
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Am un opel corsa c din 2001 si din cand in cand, daca trec prin gropi mi se intrerupe curentul din bord sau asa ceva ca se stinge afisajul si cad acele ca si cum ar fi un contact imperfect sau ceva. Am dus masina la opel service cu o alta problema si cand le-am zis de treaba asta au zis sa stau linistit ca se mai intampla si la alti da nu-i ceva grav (????????????????????????). Daca a mai avut cineva problema asta as fi interesat care-i cauza si cum se poate remedia, si de asemenea m-ar interesa cum pot intra in posesia unui manual de reparatii sau ceva semanator.
Skip ads

  • Kappy

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Ai vreun contact slab pe undeva. Desfa si tu bordul si infige mufele alea ca lumea
  • dr_dumi

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Are cineva vreo idee dece becurile de la bord nu se aprind?
Ma refer strict la becurile de la turometru, vitezometru, benzina si temperatura apei! Initial le-am avut pe acelea galbene ala masinii, pe care ulterior le-am schimbat si am pus albastre. In urma cu cateva zile am fost nevoit sa aleg sa le schimb si pe acestea datorita faptului ca se vedeau foarte incetosate si ca nu dadeau lumina destula..
Am ales sa le pun albe plasma-white insa aici apare problema: acum nu se mai aprind deloc! Am probat si cu cele albastre si nu mi se mai aprind. Becurile merg ca le-am probat la nivelul luminii de la instalatia de ventilatie, unde se aprind si functioneaza.

Care ar putea fi problema de nu se mai aprind cele din bord?
  • xexe

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 1 litru
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2006

  • Mesaj Privat
ai verificat siguranta? Rolling Eyes
Skip ads

  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Lexx stie Laughing Laughing Laughing Din cate stiu eu e vba de un pumn bine aplicat in partea de sus a bordului, fix intre cele 2 cadrane de kilometraj. Verifica asa si zi daca a mers.
  • dr_dumi

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2006

  • Mesaj Privat
nu am verificat-o... dar sper ca de-acolo sa fie... alte chestii ce ar mai putea fi??? si daca e poate imi ziceti si mie de unde iau si eu becurile alea mai ieftin, ca la Vitan sunt cu 100 de mii perechea. atatia bani pt 2 beculete, mi se pare suuper scump...
  • Corsa_1.2

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Vezi sa nu fie dat potentiometrul de luminozitate la minim Razz Parerea mea e sa verifici inca o data legaturile alea la becuri sau leduri ce ai pus acolo sau daca ai curent pe iesirile alea.
  • corsa1.2tw

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Corsa_1.2 a scris:Vezi sa nu fie dat potentiometrul de luminozitate la minim Razz


sau chiar decuplat/defect... Rolling Eyes
Skip ads

  • dr_dumi

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2006

  • Mesaj Privat
am verificat si nimik nu e din astea...
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
dr_dumi a scris:am verificat si nimik nu e din astea...


Daca sunt LED-uri si nu becuri cu filament, ATENTIE ca au polaritate !!!

CristianTM.
  • dr_dumi

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2006

  • Mesaj Privat
stiu si asta cu polaritatea... le-am intors pe fiecare in parte de cel putin 4 ori si nu a mers... cred ca am sa merg zilele astea la un electrician..
  • CRISTI_ro

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2005

  • Mesaj Privat
E posibil ca pe cablajul cu leduri sa existe si o sigurantza smd ...de obicei sunt din ceramica ...si foarte mici ...nu un electrician iti rezolva problema ....electronist ..poate ....
Skip ads

  • dr_dumi

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2006

  • Mesaj Privat
am fost azi la un electrician... si problema pare sa fie din bordul propriu-zis adik din consola aia cu turometrul si cu vitezometrul etc... am dat-o afara am desfacut-o cat de cat insa am ajuns la un punct unde electricianu chiar m-a intrebat: Vrei sa mergem mai departe cu desurubatul?? asa ca nu am avut curajul si am zis ca poate e bine sa ascult parerea unui altui mecanic/electrician...

Voi ce parere aveti?? P.S. In garajul meu exista poza "cu bordul in mana"- acolo se pare sa fie problema....
  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Expun aici problema mea pt ca are o cat de mica legatura cu ce s-a mai scris: in ultimul timp, sa zicem cateva luni, mi s-a intamplat sa-mi "moara" toate acele de pe bord pt o fractiune de secunda, nu si iluminarea(din cate imi aduc aminte), si apoi sa-si revina. Atunci cand isi revin se aprinde martorul "frana de mana trasa" pt scurt timp, se aude si un releu pe sub bord si totul revine la normal. Chestia asta mi s-a intamplat:
1)mergeam mai tare pe un asfalt valurit
2)ma oprisem la un semafor

Ce credeti ca ar putea fi? Un contact prost?
Multumesc!
  • Marco

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2006

  • Mesaj Privat
sebi, si mie mi se intampla acelasi lucru...eu crd ca are legatura cu campurile electromagnetice...spre ex..intotdeauna pica cand sunt in intersectie la universitate, la rondul acela din centru.acolo, chiar de 2-3 ori la rand...in rest mai rar, dar mi se intampla....
eu asa explic....am mai auzit, pe forum, corsari cu aceiasi problema...dar, m-am obisnuit cu chestia asta, parca nici nu ma mai deranjeaza, ca sa fiu sincer...
  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic in legatura cu campurile astea electromagnetice...Ce-i drept mi s-a intamplat si mie la Universitate insa eu am asociat "defectul" cu mersul mai rapid pe asfaltul ala valurit dintre pasajul Unirii si prima intersectie inainte de Universitate(dupa ce treci de Sf. Gheorghe). Apoi, a doua oara cand am sesizat lucrul asta, pt ca de obicei il sesizez noaptea cand am bordul iluminat, eram la intersectia cu Vacaresti venind dispre Mall. Atunci ii dadusem in goarna si am trecut mai vioi peste niste denivelari. La intersectie, stand la semafor, s-a intamplat fenomenul. Ce sa zic, mi-e lene sa-mi desfac bordul ca sa vad daca-s bine infipte mufele p-acolo, mai ales ca s-a infrigarit afara, si sper sa nu se agraveze chestia asta! Dar poate ai si tu dreptate si o fi de la campul electromagnetic. Sper!
  • Marco

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2006

  • Mesaj Privat
s-a agravat! atat de rau incat , ieri 24.11.06, m-a lasat masina....am pornit dimineata si in drum spre serviciu mi-a "picat" bordul de foarte multe ori, cum nu se mai intamplase niciodata.Odata iesit de la munca, m-am urcat inmasina....sa pornesc...nimic! cand puneam contactul nu se mai aprindeau acele leduri din stanga....dacat o parte din ele...am stat o ora si jumatate sa o pornesc...din fericire pt mine a pornit masina, ca deja , dupa atata timp, facusem rost de nr de telefon de la firme de tractare.dupa ce mi-a pornit masina, a stat aprins continuu indicatorul acela"masina cu cheita"...am rezolvat pb la Opel...au facut o diagnoza, apoi mi-au inlocuit si reparat niste contacte care sunt amplasate sub bord, in dreptul ceasului(m-am dus cu ea direct la o reprezentantaa opel, pe bdul Timisoara)Deci , pt sebi si ceilalti care mai au problema asta, duceti-va sa o reparati ca se agraveaza.si eu am ignorat-o luni de zile dar vine un moment cand nu mai porneste masina.V-am pus in garda...
P.s. m-a costat reparatia ei 136 RON.
  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Atat a fost de reparat, niste contacte? Te-au lasat sa te uiti sau asta ti-au zis ei?
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
incearca o baterie noua...
  • Dr.M

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z 13 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Mi s-a ars becul de la afisajul kilometric, vreau sa il schimb dar nu stiu care e solutia mai simpla, sa scot ceasurile din bord sau sa incerc pe sub volan, dupa ce desfac partea de plastic din josul bordului. Si nu stiu nici ce bec este. Are cineva o idee? Merçi cu anticipatie...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR