Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Eu zic sa ai rabdare pana se termina motorina aia rea. Pune Euro5 pana cand se termina fumul dupa care treci inapoi pe Euro3.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bou cu pedigree este este putin spus dar taranii astia isi mai bat joc de noi citeodata....
Soferii de autocar sunt niste imbecili, neam de maniveta. Anul trecut cind am facut greseala sa merg in Grecia cu autocarul au intrat ca analfabetii in Sofia si Thesaloniki chiar daca sunt indicatoare antiprost o gramada.
Coctailul ala cu uleiuri se poate folosi la tractoare si alte motoare diesel vechi dar la astea noi cu catalizatoare, sonde... este moarte curata. Curata rezervorul (daca poti), baga motorina buna si o talpa serioasa sa se curete catalizatorul.
Daca il mai vezi pe homo sapiens **** una in gura.
  • styx

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
hotz ca ai plasat subiectul la "ingrijire shi intretzinere" Laughing
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
M-am interesat la reprezentantza si ca sa dea mototina jos ( fara curatare) ma costa cam 1 si 1/2 ora de manopera deci cam 1 milion. Sper sa gasesc la un service si fara programare- adik mai repede si banuiesc ca si mai ieftin.

Later edit: Am fost la un service si am scos toata motorina care era in rezervor si am pus 31 litri de euro5 si, acum primesc mesaj ca se ofera cineva sa imi dea rezervorul jos si sa il curetze.uf
Skip ads

  • enache cristi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
sal
legat de ulei in motorina. motoarele mari, gen camion, tractor, merg si cu ulei, eu am ramas odata fara motorina si am luat de la un tip care lucra la renel, vreo 20 litri ulei de traf, am alimentat si am plecat mai departe. ciudat ca nu scotea fum de loc, nu se comporta aiurea motorul, nu sa stricat, adica ma gindeam ca o sa scoata fum macar ca o locomotiva(cu abur). idem pompa. deci ceva e adevarat in ce spunea tipul de pe autocar. la motoare mari. nu are ce sa se strice la pompa, uleiul, daca e curat o unge si atit, se compreseaza la fel, arde la fel. la masini cu injectie asistata nu stiu, pot doar sa spun ce am vazut cu ochii mei (si ce am probat). sar putea doar sa ramii cu o sperietura. apropo, iarna noi puneam in motorina ca sa nu se congeleze, gaz, e bun si pt ca se amesteca cu apa si nu mai face dopuri de gheata, mai bun ca benzina cu cara apa nu se amesteca.
pe atunci lucram pe un utilaj greu, trebuia sa mentionez.
  • enache cristi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
ps
e posibil sa se fi stricat sonda lambda, daca are dieselul, la benzina de ex daca pui cu plumb strica sonda, mesajul pe care il trimite la calc e si el eronat, deci aici ar fi o problema, la senzori, se astupa, imbicsesc, etc.
ceea ce e destul de nasol, dar poate ca nu a fost mult ulei si ai scapat doar cu o sperietura.
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
la un motor clasic fara turbo si fara injectie electronica poti merge cu ulei direct (rezidual, vegetal, mineral), iar biodieselul e cu totul altceva, vezi postul meu de aici: https://www.clubopel.com/vie...ghlight=biodiesel
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Am fost ieri la munte si m-am umplut de nervi. O sa schimb si filtrul de motorina, acum in 5 minute.
Masina dupa ce am scos toata motorina si a pus 26 litri de euro5 mergea super, am crezut ca am scapat, dar cind am vrut sa trec de 100km/h iar vad check engine aprins. Si pe drum s-a mai aprins de vreo 12 ori.Fum mai scoate dar nu asa rau.
Am pus o jumate de flacon de solutie de curatat injectoare si aditiv si o ora a mers fara sa se mai aprinda check engine.Apoi mi s-a aprins ca inainte.
Skip ads

  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Asta pentru ca ti-ai afumat catalizatorul, si gazele arse parasesc mai greu traseul de evacuare, sonda lambda semnalizeaza acest lucru si de aceea ti se aprinde alarma in bord.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
LEXXX a scris:Asta pentru ca ti-ai afumat catalizatorul, si gazele arse parasesc mai greu traseul de evacuare, sonda lambda semnalizeaza acest lucru si de aceea ti se aprinde alarma in bord.

Si ce trebe sa fac?

M-am programat pt tester marti 29 la Dibas 750k lei si/sau miercuri 30 la Radacini, 600k lei.
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
depinde cat e de afectat, daca ai noroc dupa cateva drumuri lungi se curata, dar du-te si la tester sa fii sigur.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ma duc la tester dar mai sunt 9-10 zile pina atunci.
Are cineva idee ce se intimpla daca merg pe autostrada, trec de 100km/h, mi se aprinde check engine si dau talpa?- pina sa zic 130-140km/h.
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
La diesel NU exista sonda lambda , nu incurca cele 2 motoare .
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Am iesit un pic pe autostrada si am observat ca fix la 115 km/h mi se aprinde check engine si la dus si la intors.
Am dat si 140 km/h si nu mi s-a parut nimic suspect, doar ca iese fum la greu.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca s-a rezolvat problema.Am fost la Di-Bas si mi-au schimbat furtunul de turbo- 1400.000 rol si nu mai scoate fum. Acum ce legatura e cu motorina non euro... nu stiu.
Di-Bas rulz parerea mea. Very Happy
  • pichu

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2005

  • Mesaj Privat
si cum au ajuns la concluzia ca acolo era o problema? ca un tester nu stiu daca iti arata ca"trebuie schimbat furtunul de turbo.."?
bine ca ti ai rezolvat problema
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Experientza probabil.
Am zis cred ca am rezolvat problema, inca nu am fost pe autostrada si sa trec de 115km/h sa vad dak mai mi se aprinde check engine, pot spune doar ca nu mai scoate fum.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR