Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • kamikazee

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1996 x16xle 1.6 16v 74 Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
problemele sunt urmatoarele:
-nu mai ajunge curent la butoanele pentru geamuri
-nu mai ajunge curent la butonul pentru oglinzi
-nu mai merge nici un indicator sau ceas pe bord in afara de lumina
-nu mai merge nici o semnalizare, doar avariile
-cand semnalizez cu motorul pornit se comporta exact ca si cum ar fi oprit (se aprinde pozitia doar pe partea care semnalizez si piuie daca deschid usa)
-ventilatorul nu mergea dar si-a dat drumul
-nu merge stergatorul pe temporizator, decat treaptele 2 si 3
-si ultimul simptom, cand inchid usa cu motorul pornit, normal se stinge becul de pe plafoniera, ei bine acum nu se mai stinge.
merg: motorul, farurile (f. scurta si lunga), pozitiile, lichidul de parbriz, playerul, stopurile, avariile, si inchiderea centralizata

m-a mancat in spate sa dau cu spray de contact in contactul de la volan ca mai facea unele figuri cate-odata si am impresia ca a facut scurt
l-am suflat cu compresorul dar cred ca prea tarziu
mentionez ca toate sigurantele sunt bune, cele de pe panoul de sub bord si cele 2 de 30 de Amperi de langa baterie.
mai sunt alte sigurante? se puteau busi releele?
Skip ads

  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ia schema electrica si vezi de unde pleaca tensiunea pentru butoanele de la geamuri.
Verifici si alimentarea bordului in acelasi fel.

E foarte probabil sa se fi ars un un cablaj din folia de plastic sau o siguranta.

Insa important este sa verifici cu schema electrica.
  • kamikazee

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1996 x16xle 1.6 16v 74 Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
te referi de la ce relee vine curentul? din cate am observat sunt destul de multe. sigurantele toate toate sunt bune... am sa incerc sa caut un manual
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Controleaza si multitimer-ul din spatele tabloului de sigurante pentru unele defecte descrise! Pentru al da jos, trebuie deconectata mufa aceea mare din partea dr. si scoase 5 sau 6 releedin tablou....(acestea se conecteaza direct in acest multitimer)...dupa care il extragi prin lateral!
Skip ads

  • radu1966

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1999 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2010

  • Mesaj Privat
sau stricat toate dintr-o data sau in timp? pararea mea daca nu ai habar stai cuminte sa nu o strici mai rau
  • kamikazee

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1996 x16xle 1.6 16v 74 Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
toate de-odata
  • radu1966

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1999 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2010

  • Mesaj Privat
inseamna ca ai umblat tu pe undeva si ai intrerupt alimentarea lor
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
incearca sa dai cu sprai wd-40 sau ceva asemanator unde ai dat cu sprai de contact.Wd-40 este mai uleios si curata mai bine decat gunoaiele de spaiuri de contact care usca suprafetele si se si albesc putin.Am folosit si eu asa ceva si am fost foarte dezamagit.

tie nu iti vine curent de la contactul general,adica din cel al cheii de contact.Dupa cum se vede nu iti functioneaza instrumentele alimentate in mod normal cand pui contactul.

eu zic sa umbli acolo sub volan la contact,ca deacolo pleaca buba.Curata bine ce este pe acolo.
Nu baga sprai in gaura cheii ca nu va ajunge unde trebuie.eu zic sa dai capac volan jos,scos contact si desfacut partea electrica cun contactele electrice principale.
Skip ads

  • kamikazee

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1996 x16xle 1.6 16v 74 Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
am demontat capacul de la contact si m-am uitat cum as putea sa scot butucul sa-l curat. se pare ca e prins in niste bolturi la care i-au fost taiate capetele pentru a nu mai fi desfacut. am renuntat la ideea de a-l demonta si am dat cu compresorul de aer jeturi puternice de aer cu suflatorul... nici o schimbare. urmeaza sa desfac panoul de sigurante
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
eu zic ca nu ai ce sa faci la sigurante
incearca sa dai cu spari unde ai dat si prima oara
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Astea nu sint probleme electrice, ci probleme umane.
Ce ai omule cu butucul ?
Vrei o alta problema ?

Cauta un aparat de masura si o schema si lucreaza cu cap, nu mai desface aiurea tot ce vezi in jurul tau.

Zici ca nu ajunge tensiune la nu stiu ce buton ?
Ok, verfici siguranta si daca e ok, treci mai departe cu ajutorul schemei si vezi de unde ar trebui sa vina.
Daca la pornire ai tensiune, e clar ca e rupt un fir pe traseu.

La contact verifici la fel, cu aparatul de masura, fara sa desfaci nimic.
  • kamikazee

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1996 x16xle 1.6 16v 74 Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
nu sunt fire rupte, nu sunt sigurante arse
Skip ads

  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ai gasit schema masinii ?

Iti pot arata pe schema unde sa verifici daca se alimenteaza modulul sau nu.
  • kamikazee

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1996 x16xle 1.6 16v 74 Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
am gasit un pdf doar cu instalatiile electrice in cele mai mici detalii
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
UIte aici cum se desface volanul si contactul.

https://www.clubopel.com/vie...ht=contact+blocat
  • kamikazee

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1996 x16xle 1.6 16v 74 Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
rezolvat. dupa ce am dat de o schema electrica a tabelului de siguranta, am constatat ca imi lipseste una de 10A. cauza...necunoscuta. o fi de la vibratiile produse de la muzica, ori cineva a facut o gluma proasta cand lucram sub capota...
  • Costy_77

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2000 X18SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2011

  • Mesaj Privat
De curand am hotarat sa schimb tot ce inseamna lumini interioare la masina mea - Opel Astra F 1993, asa ca dimineata mi-am pregatit trusa de scule ( 3-4 surubelnite, letcon, leduri, fludor, cater...) si m-am apucat voiniceste de treaba. Demontarea plasticelor pentru a avea acces la becurile de la climatizare si de la ceasurile de bord a decurs fara probleme - timp estimativ 10 minute; Demontare si extragere ceasuri bord + climatizare + bloc comanda lumini (cel din stanga de langa usa) 20 minute; Schimbat becuri 1 ora; Montare ceasuri bord + bloc lumini + climatizare 15 minute; Montare plastice 10 minute; Admirare capodopera 1 ora Very Happy
Acum vine si partea proasta...sau mai putin frumoasa...si anume: Dupa terminarea si admirarea a tot ce am expus mai sus cand am dat sa pornesc masina am observat ca in momentul in care pun contactul nu se aprind in bord becurile la ulei, la frana de mana (aceasta frind trasa) si nici becul de la sonda asa cum se aprindeau de obicei....imi zic ''contact imperfect la leduri sau mufa la ceasuri ne introdusa bine; Dau la automat si pornesc masina....uimire - se aprinde indicatorul la baterie, turometrul nu merge, indicatoarele de benzina si temperatura nu functioneaza Sad I-am dat ocol toata ziua, am desfacut totul iar...am schimbat iar ledurile cu becurile normale, am verificat sigurantele, relee, mufe si toate cele dar degeaba.....problemele persista....Am schimbat ceasurile cu unele de la dezmembrari de pe o masina functionala inca si degeaba....Asadar rog pe cei care au ideie sau care s-au lovit de aceasta problema sa nu ezite sa ma contacteze sau sa posteze aici. Multumesc anticipat. 0764360130
  • Costy_77

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2000 X18SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata.
  • kamikazee

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1996 x16xle 1.6 16v 74 Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
problema fiind?
  • Costy_77

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2000 X18SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2011

  • Mesaj Privat
sincer nu stiu 100% care a fost problema dar cautand atent pe sub bord am observat un fir stingher...L-am luat si am incercat prin atingere pe toate mufele, rezultate dand numai cand il atingeam pe minusul de la mufa butonului de avarii sau pe minusul de la mufa de contact. In final l-am fixat pe minusul de la contact. Acum mi s-a stins martorul de baterie din bord, becurile si-au revenit in intensitate, turomertul functioneaza normal si indicatoarele de benzina si temperatura isi fac treaba la fel ca inainte. Acum am sa ma apuc iar de montat ledurile la loc dupa care am sa revin cu poze. O seara buna tuturor.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR