Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,468
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pentru a avea acces la egr se demonteaza filtrul de motorina si eventual vasul de expansiune, dar pompa in NICI un caz!
Skip ads

  • stefanarad

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc pt informatii. Interesant este ca problema scurgerii a aparut imediat dupa ce am dus masina la mecanic pt curatarea EGR-ului.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,468
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Auzi mecanicul e tot ala cu grila si bateria?
Daca DA scapa repede de el...
  • stefanarad

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2014

  • Mesaj Privat
e tot ala...ma gandesc sa-i decupez si eu o portiune din masina:)
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ce vina are masina?
Decupeza-i falca.... sau 2 coaste.
  • stefanarad

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Pai el nu mi-a decupat falca sau coastele ci masina. Trebuie sa-i intorc corect serviciul oferit:)
  • Mrss01

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut .
Am o corsa din 2003 1.3 cdti ...Cu ceva probleme : Crying or Very sad
-porneste greu cand se incalzeste...
-cand depasesc 2000 de turatii martorul se aprinde in bord
-se tureata pana in 4500 ....apoi masina se opreste !
Mentionez ca am :
-am schimbat bujii, am verificat injectoarele deoarce cineva mi-a facut un test gen ca mi-ar da pe retur si din cauza asta !? Injectoarele au fost oke la verificare mi'sa spus ca nu da pe retur..si doar mi le-a curatat... ( Sper sa se priceapa unde m-am dus ) dupa curatare injectoare nu prea se mai opreste )
-pompa de inalta presiune prezenta scurgeri dar am folosit un kit de reparatie ( s-a rezolvat ) . Am incercat si cu alta pompa SH de inalta ... si tot asa pornire grea dupa ceva mers ! dar numai se oprea la accelerare.! (AM REPUS POMPA CEA VECHE ...DEOARCE NUMA AJUTA CU NIMIC CEA NOUA ).
Ar mai fi regulatorul de presiune... la el nu am umblat ...
CEVA HELP ?!
MERSI !
  • pillif12

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ala trebuia verificat de prima oara!
Skip ads

  • zistok

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Mures
  • Masina: Combo 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Da, aceeasi simptome am avut si eu cu regulatorul. Am curatat si am schimbat acel oreng verde si a mai mers o vreme,dar
pina la urma, am schimbat-o cu una noua si nu mai am probleme.
  • catalin_689

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2013

  • Mesaj Privat
O sa postez aici, desi masina (corsa cdti, 2004, motor z13dt) porneste fara nicio problema. De ceva vreme, dupa pornire se aprinde martorul cu cheita. In plus, intre 1500 si 2000 rpm, motorul nu mai raspunde cum trebuie (reactioneaza greu la apasarea acceleratiei, peste 2000 trage normal). EGR si admisia le-am curatat anul trecut, nu am facut mai mult de 10,000 km de atunci. La tester mi-a iesit eroarea P0683 - circuit bujie incandescenta deschis (04) - prezent. Nu stiu daca sunt doar bujiile (am inteles de pe forum ca e bine sa le schimb pe toate 4)., sau ar putea fi si releul. Poate imi da cineva un sfat, cum sa identific corect cauza erorii, sa nu ma apuc de schimbat bujiile si cauza sa fie in alta parte (releu). Si fiindca am postat in sectiunea pornire grea la cald, la mine, dupa ce am dus-o la vreo trei mecanici (si dupa 2 diagnoze) , problema s-a rezolvat stupid de simplu: am schimbat doar bateria. Multumesc.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Schimba bujiile si o sa vezi ca raspunde mai bine acceleratia.
  • catalin_689

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc Iulian, asa o sa fac. Stie cineva care este marca de bujii pentru echiparea de uzina la motorul asta?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
BERU. Poti sa pui si NGK.
  • catalin_689

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc, Beru am luat. Sa auzim numai de bine.
  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Viktor Stoianovici a scris:Asa cum am spus mai sus am venit cu un mic update la aceasta discutie si am postat o pornire obisnuita intr-o zi friguroasa de iarna (-4 grade) dupa 4 zile in care masina a stat nepornita.
Carbunii de la electromotor si bateria SH isi fac treaba cu brio...deocamdata Smile



Am observat ca oscileaza acul de la turometru dupa pornire...asa e normal ? si amea face la fel dar este sub cifra 1 cand pornesc la tine e pe la 1
  • JOHN_13

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut! Am o masina corsa d 1.3dtj si de ceva timp cand e motorul cald ii dau 5-6 automate pana porneste,care ar putea sa fie cauza
Multumesc!
  • zistok

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Mures
  • Masina: Combo 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Aceeasi simptome am avut si eu cu regulatorul de presiune combustibil.
Am desfacut si am curatat-o a mai mers citeva luni. In final am cumparat unul NOU destul de
scump aprox 900 - 1000 lei. Nu poti so desfaci, e capsata asa ca nu prea ai ce repara la ea.
Incearca s-o desfaci si sa o sulfi cu aer, poate asta e problema ta. E vorba de senzorul din dreapta ( de pe rampa comuna ) cum te uiti la motor, cind deschizi capota. Este prins in doua suruburi ( Cred ca trebuie cheie T25 ) si o mufa iese din ea. Cind desfaci si cind pui la loc, ai grija sa nu iti cada pe la motor, garnitura de tabla dintre rampa si regulator. Spor la treaba.
  • pillif12

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Eu cumpar regulatore numai din dezmembrari...am luat odata unul nou si m.a tinut f putin...si nu inteleg dc se tot strica pt ca bag numai motorina de peco...oricum din 2011 am schimbat vreo 4-5 pana acum Smile)
  • zistok

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Mures
  • Masina: Combo 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am cumparat si sh. dar dupa citeva luni, nu mai mergea, asa ca am cumparat unul nou.Merge bine de atunci.
Sper sa nu ajung ca tine. Oricum eu cred ca, tot prinde ceva mizerie si nu mai intra suficienta motorina cu
presiune mare in rampa comuna.
  • JOHN_13

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am sa incerc.poti sa faci o poza cu regulatorul de presiune carburant.Multumesc mult!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR