Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Exact așa am pãțit și eu. Am cumpãrat pompa, dar mi-a recomandat sã ”schimb” și rampa + regulatorul de presiune. Și a mers. Cu pompa veche și cu regulatorul sh. Smile Spunea cineva pe aici sã pompele picã foarte foarte greu - și bine zicea, atunci când pompeazã motorinã proastã în douã cu apã sau altele.
Skip ads

  • pillif12

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Mie mi-a scos regulatorul si cica a gasit span... si pompa ar fi fost de vina si daca nu o schimb cat mai repede o sa stric si injectoarele...m.am panicat Smile) si am dat fuga la dezmembrari.
  • silviu2403

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salut, am o corsa c 1.3 cdti si face urmatoare problema: si la rece si la cald invarte degeaba motorul, parca nu ar avea motorina. Am incercat sa o pornesc la vale in a 2a nu face nimic se aude doar un tacanit. Pe loc daca ii pun contactul, dau la automat parca uneori ar vrea sa porneasca. In cele din urma ma joc asa cu ea pana intr-un final porneste, dupa ce porneste merge perfect nici o problema. Am patit duminica asa eram la targoviste si dupa ce am pornit am venit pana la bucuresti, nici o problema si in seara asta la fel cand sa o pornesc acelasi lucru face. Am mers cu ea cam o ora si la cald face la fel.
  • pillif12

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Pai vezi mai intai ce eroare ai...
Skip ads

  • silviu2403

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
In bord nu se aprinde nimic....
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,478
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
silviu2403 a scris:Salut, am o corsa c 1.3 cdti si ... Am incercat sa o pornesc la vale in a 2a nu face nimic se aude doar un tacanit...

Tentativa asta poate a ramas fara consecinte...
Esti sigur ca nu ai erori?
Ai putea verifica senzorul pozitie ax came. Eu am avut ceva experiente cu el, neplacute.
silviu2403 a scris:In bord nu se aprinde nimic....

Nu se aprinde in bord, dar sunt stocate si le vezi la test.
Faci o diagnoza si revii cu detalii ca sa nu facem alba-neagra...
  • silviu2403

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
E in service in jurul pompei de motorina e urma serioasa de ulei si motorina. O sa vina cineva de aici sa imi faca o diagnoza. Am inteles ca pompa la acest motor ramane amorsata pentru pornire si dupa face presiune cu vacumul din motor. A mea cred ca pierde presiunea si porneste greu. Dupa ce porneste merge ok.
  • silviu2403

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Eroare P0340, apare cand dau la cheie. Am un amic cu o corsa si a fost binevoitor si am luat si schimbat sistematc, pompa de inalte si senzor axe cu came. La fel face. Cel care a venit sa-i faca testul a zis ca poate sa fie sarita de la punct distributia. Ideea e ca problema asta s-a intamplat dintr-o data, Duminica la munte, dupa ce am pornit cu greu motorul am venit cu ea pana la Bucuresti fara probleme, deci undeva 150km. Dupa ce porneste merge foarte bine, desi azi dupa ce am pornit-o ultima data parca nu mai avea asa putere si am calcat pedala aproape pana la fund, atunci la aprins in mers masina cu cheita din bord. Dupa si-a revenit adica avea putere. Nu stiu ce sa fac, sa desfac distributia sa vad ce si cum?
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,478
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
corsablue a scris:...
Ai putea verifica senzorul pozitie ax came. Eu am avut ceva experiente cu el, neplacute.

Cum spuneam...
Uite citeste aici: http://www.obd-codes.com/p0340
Senzor ax came! Poate vrea pretenaru sa te ajute si cu senzorul.
Abia dupa te gandesti si la distributie dereglata, desiii...
  • silviu2403

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Offf, am schimbat si senzorul si nimic la fel face. Din ce citesc pe net ma iau cu mainile de cap, altii care au avut codul asta au verificat si distributia au schimbat si senzorul si tot asa face. Ba chiar unii au luat senzorul de pe o masina care mergea ok, pe masina lor nu mergea dupa care au luat senzor nou si a mers. Nici nu mai stiu ce si cum, de unde sa incep.....
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,478
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Calmeaza-te!
Cauti la publicitate si vezi ca poti apela la eds sau autoa. Au service, piese, experienta.
Revii cu detalii.
NU PORNESTI MASINA TRASA! NICIODATA!
  • silviu2403

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Am descoperit problema intre timp. Intinzatorul de distributie era stricat si nu ramanea intins dupa ce opreai motorul, mi-a spus mecanicul ca ar avea o supapa care tine presiune in asa fel incat sa fie lantul intins la pornire. Cand am vrut sa punem calele pentru distributie camele nu erau aliniate si am desfacut capacul de la came si se pare ca a mai fost umblat pe acolo si schimbate camele, dar puse cu un dinte decalat, nu stiu unde cum, masina am luat-o cu numere de germania. Daca am vazut asa am desfacut si chiuloasa sa vedem daca totul e ok supare si ce mai are pe acolo. La ochi era ok insa la recomandarea mecanicului am dus-o la un strungar auto pentru verificarea planeitatii si uite asa o masinuta care aparent mergea perfect a ajuns la reparatii serioase.
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,478
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Asadar ai ajuns la ceea ce ma gandeam. Am sperat ca nu se va ajunge la asa ceva... Din acest motiv nu am scris despre desfacut distributie. Din acest motiv am scris sa nu pornesti masina trasa... Acum, privind partea plina a paharului, ai certitudinea ca distributia si intinzatorul sunt in mintile lor. Observ, odata in plus, cum se demonteaza/dizolva mitul lantului de distributie vesnic si de neinlocuit.
In alta ordine de idei verifica TOATA distributia daca tot ai desfacut: patine, pinioane, lant.
Sa revii cu detalii!
  • stefanarad

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salut tuturor,

Am cumparat anul acesta un Opel corsa de 1,3 cdti din 2004. Toate bune si frumoase pana la frigul instalat de cateva zile. Motorul nu porneste sau daca porneste o face dupa 6-7 chei.Am schimbat filtrele ( ulei+motorina), injectoarele si bateria. Situatia nu s-a schimbat.
Imi aduc aminte ca mecanicul mi-a pus ulei Eneos 10W40. Din cate am citit pe forum, uleiul acesta nu e pentru pompe diuze ci e recomandat 0W30 sau chiar 5W40. Credeti ca problema e la ulei?
Multumesc anticipat.
  • silviu2403

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salut, nu cred ca e de la ulei. Motoarele astea din cate am vazut au cateva piese care pot cauza pornirea grea. Cel mai bine cu un tester cred ca poti vedea niste parametri ai motorului si sa iti dai seama daca ceva nu e ok.

In ceea ce priveste problema mea toate problemele spre bine, am schimbat semeringuri supape, rectificat scaune supape, curatat admisie care era incredibil de murdara cu mazga neagra de esapament, curatat egr, schimbat toate semeringurile pe unde s-a umblat. O sa am o alta masinuta acum....In ceea ce priveste lantul de distributie am avut acum ceva ani un bmw 525 benzina din 92 la care i am schimbat ceva garnituri pe la distributie. In bord avea 356 000km real nu stiu, insa distributia arata altfel. Lant gros pinioane la fel, aia cred ca tine mult si bine. Corsa mea are lant zici ca e de bicicleta la fel si pinioanele. Tin si ele 150-200k km dar mai mult nu cred si asta daca se schimba uleiul cand trebuie.
  • stefanarad

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2014

  • Mesaj Privat
multumesc pt raspuns. intr-adevar nu e uleiul...cand am dat la automat amicul meu a observat cum pe langa pompa de inalta presiune, motorina curgea la greu...am comandat kit-ul de o-ringuri si voi inlocui aceste garnituri. Motorina nu venea in injectoare cu presiune.
Ma bate si pe mine gandul sa achizitionez alta masina insa, Opel-urile noastre sunt facute pt...buzunarele multora dintre noi:)

stima
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,478
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
stefanarad ceva noutati?
  • stefanarad

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Saptamana asta sper sa rezolv. Maine imi soseste kit-ul cu o-ringuri. Interesant este ca problema scurgerii pe langa pompa a venit dupa ce mecanicul a " piscalit" la EGR sa-l curete. EGR-ul se da jos cu conditia sa demontezi si pompa? Nu ma pricep dar locul pare greu accesibil la EGR daca nu desfaci si pompa. Voi ce spuneti ?
Stima
  • pillif12

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
EGR-ul se afla cam in aceeasi zona dar nu trebuie data pompa jos ca sa poti umbla la EGR...cel putin asa a fost la mine...
  • stefanarad

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2014

  • Mesaj Privat
locul e inghesuit ca naiba:)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR