Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • ionita_radu george g

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
salut tuturor, am si eu o problema si nu stiu de unde sa incep. am un opel astra g 1.7 cdti si in urma cu 3 saptamini au inceput PROBLEMELE.scoate fum mult negru atunci cand accelerez si trage foarte greu ,nu sunt prea priceput si de accea am apelat la voi .prin discuti cu alti prieteni care au acceasa masina am constatat ca nimeni nu are o opinie despre un anume defect, cum ar fi:turbina, egr-ul injectoare,debitmetru si altele va rog sa ma ajutati cu sfaturile voastre poate gasesc remediul .Multumesc mult astept raspunsurile voastre a si daca am postat gresit nu va suparati nu prea ma pricep multumesc pentru intelegere
Skip ads

  • Decebalus

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Mergi cu masina la cineva cu tester.Asta ar fi primul pas.
Opel aveau acum un program cu reducere de 50% la manopera .

spor.
  • ionita_radu george g

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
multumesc ,cred ca e cea mai buna varianta ,dar vreau totusi sa vad daca sa mai intilnit cineva cu problema aceasta ,plus ca mau speriat cativa prieteni cu constatarile de la radacini ,adica sunt uni ca te cam storc de bani,una si a doua nu iti scimba cu adevarat piesele care "spun ei ca ar fi defecte" de aceea vreau sa sa mai astept sau o recomandare pentru un sevice de incredere multumesc mult
  • Decebalus

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Daca esti din Bucuresti iti pot recomanda pe cineva pentru diagnosticare.Pana acum la mine nu a dat gres si nu are tarife corecte Smile
Skip ads

  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Verifica prima data furtunele daca sunt fisurate.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Fumul la 1.7 cdti poate veni din o suta de cauze, cel mai bine e sa faci o diagnoza cu verificarea parametrilor in timp real. Asa vezi exact unde apar problemele.
  • ionita_radu george g

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
salut din nou,multumesc pentru sfsturi.vreau sa va mai intreb daca boost pressure regulation este defect ,simtomele sunt cele enumerate de mine adica fum negru si trage greu?poate cineva sa intalnit cu aceasta concluzie dupa diagnoza si imi mai spunea domnu' cu laptop-ul, ca ar mai fi si un vacum care se afla in spatele motorului stanga, care nu mai lucreaza si ca ar trebui in prima faza curatate si probate din nou si dupa aceea sa vada daca dau rezultate, poate stiti ceva sa nu merg bata la domnu' cu laptop-ul si sa profite de nestiinta mea, va multumesc mult
  • Decebalus

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Din pacate nici tech2 nu este 100% sigur.
Si eu am avut acum un an eroare in bord... cred ca aceeasi eraore... masina se limita la 3200rpm...
am schimbat un senzor de presiune turbo si facea cam la fel.. eroarea s-a manifestat doar vara pe caldura.
acum este ok... aco_008 parca a avut joc la o tija .. erori care nu prea se vad pe tester.. sunt mecanice si acolo prea se vede cu tech2-ul ..
deci fara bata la oamenii cu testere Smile
ei iti dau zona cu problema.. de acolo se mai pot face investigatii la un mecanic bun.
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Poti incerca sa cureti senzorul boost daca mecanicul ti-a spus ca de acolo vine problema. Daca isi revine ai scapat usor.
Posteaza aici un log de la o diagnoza in timp real, daca ai posibilitatea.
  • ionita_radu george g

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
salut din nou, scuze decebalus mai inteles gresit ,spuneam ca ''bata'' adica fara cunostinte (pampalau) iar omu' cu laptop-ul sa profite ca nu sunt imformat Smile oricum,am sa mai astept pana maine cand sunt programat poate cine stie mai primesc si alte imformatii utile.oricum va multumesc mult pentru sfaturi pentru ca de acum cred ca osa-mi fie si mie mai usor .a sa nu uit aco_008 cu postez un log de la o diagnoza in timp real,adica sa iau codurile de eroare ? scz nu ma price Confused
  • Decebalus

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Uite ca din graba si eu am inteles altceva Smile

bafta !
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Diagnoza in timp real se face cu masina in mers, motorul sa fie cald.
Se citesc parametrii motorului in timp real si se compara valorile obtinute cu valorile nominale.
Codurile de eroare sunt altceva.
Skip ads

  • ionita_radu george g

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
daca te referi la;boost pressure regulation parametrii motorului in timp real pornit era 99 iar parametrii ar fitrbuit se fie in mers de la 98 la-148 iar acel 99 imi spunea omu' cu laptop-ul este blocat, adica boost pressure regulation care ar fi trebuit sa oscileze intre 98 -- 148 .nu stiu daca ai inteles ceva probabil ca o poza a laptop-ului era mai concludenta si spunemi daca despre asta era vorba multumesc
Smile oricum revin maine cu raspunsuri mai multe si sper sa ajute si alti colegi va multumesc inca o data pentru ajutorul si informatiile primite MULTUMESC!
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
poate fi boost presure-ul, dar poate fi si senzorul MAP din admisie, poate fi si EGR-ul, poate fi si si westgate-ul blocat, poate fi si vre-un furtun (de vacum, de aer de la turbo) sau chiar si filtrul de aer imbaxit sau debitmetru.
In general fumul negru= amestec sarac in oxigen. Computerul tau nu masoara bine nivelul de oxigen si baga prea multa motorina in sistem, mult mai multa decat ar trebui sa fie si in felul asta ai multe gaze nearse.
Daca e filtrul de aer imbaxit, nu mai filtreaza bine, nu mai intra destul aer. daca e debitmetru stricat, ii zice motorul ca intra mult mai mult aer decat ar trebui. daca e westgate-ul blocat, turbina ta face presiune, insa ea ramane in turbina si nu ajunge in motor. Daca e egr-ul deschis, turbina baga aer cu presiune intauntru, dar el iese pe westgate. daca sunt furtunurile sparte, iese aer pe acolo si pierde presiune, daca sunt furtunurile de vacum, nu poate deschide westgate-ul cum trebuie. daca e senzorul map, citeste cantitatea de oxigen din motor aiurea, mai exact presiunea.
Eu tinand cont de motorina proasta din romania as merge pe debitmetru, apoi pe EGR + Admisie infundate, apoi pe westgate sau injectoare.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Din tot ce ai insirat tu, debitmetrul e singura componenta care NU are treaba cu motorina. Hai si wastegate.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
aco, debitmetru nu masoara debitul de aer ce intra in turbina->admisie? daca el citeste gresit, nu face probleme? westgate-ul a fost una din primele recomandari ce mi le-au facut mai multi mecanici cand masina mea scotea fum si tragea greu. Oricum, eu zic ca e EGR-ul, asta fiind cea mai mare problema cu dieselurile la romani din cauza motorinei poaste si a lipsei de infrastructura, ce face oamenii sa mearga batraneste, subturat si drumuri scurte cu multe opriri.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
scorpio18 a scris:
Eu tinand cont de motorina proasta din romania as merge pe debitmetru, apoi pe EGR + Admisie infundate, apoi pe westgate sau injectoare.


Care e legatura dintre debitmetru si motorina? Confused
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
debitmetru masoara debitul de aer si implicit cantitatea, iar motorina are nevoie de aer (oxigen) ca sa arda in motor.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Si din cauza motorinei proaste se strica debitmetrul, nu?
Tu asa ai sustinut.
Mai bine terminam cu offtopicul.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mda, imi cer scuze, acum am vazut ca am formulat aiurea, debitmetru e din cauza prafului si a schimbului de filtru gresit... nici westgate-ul nu prea are de-a face cu calitatea motorinei, acum am citit mai bine.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR