Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • madalyn2009

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Asa a facut si la mine. A fost EGR infundat. Fum scotea doar la accelerari in forta.
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
si, ca orice membru nou care se respecta, a venit, ne-a cerut sfatu, a beneficiat de forum, si dus a fost...
  • madalyn2009

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
scorpio18 a scris:si, ca orice membru nou care se respecta, a venit, ne-a cerut sfatu, a beneficiat de forum, si dus a fost...

Ehh iartal.... e mic si el Wink
  • ionita_radu george g

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
salut din nou , mai tineti mine fum negru mult si trage greu? iata ,am revenit dezamagit, suparat aproape distrus .oamenii din ziua de azi " NISTE ORDINARI ".iata raspunsul final SCHIMBAT TURBO SUFLANTA SI SIMTOMELE SU ACELEASI nu stiu ce sa fac pret noua 600 euro starea mea generale ALTERATA sotia nervoasa pentru ca eram foarte increzator in si acum............................. si cu banii dati ce mama dracu sunt oameni atat de nenorociti va dati seama AM SCHIMBAT TORBO SUFLANTA DEGEABA imi cer scuze pentru limbaj dar miam iesit din minti nu stiu ce sa mai fac si chiar daca as vrea sa mai fac trebuie sa mai fac niste economi cateva luni asta e .oricum va multumesc pentru ca mati suportat sa va multumesc pentru sfaturi Crying or Very sad
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
noi ti-am zis ca nu e neaparat turbo-suflanta ci pot fi zeci de alte cazuri... forumul e sa ne ajutam, nu sa intrebam si sa plecam...
imi pare rau ca nu ai rezolvat-o si ca te-ai fript de 600euro...
idea e ca la cine te-ai dus sa o schimbi, ar trebui sa le dai turbosuflanta noua inapoi si sa-ti dea banii. dar asta cei care ti-au zis sa faci asta, si bineinteles daca era service serios.
niciodata nu te duci sa dai 600euro pe o turbosuflanta noua dupa parerea unui mecanic, nici chiar, 2. suntem multi aici, si daca te-ai uita, ai vedea ca suntem vechi pe aici, si vorbim si mult, deci nu incercam sa tapuim oamenii.
mai bine mai dadeai 50de euro in plus pe diagnosticuri ca sa fii sigur.
acum tot ceti recomand e sa iei legatura cu maiandrei de pe forum si sa-i faci o vizita.
Turboul se strica greu, nu e consumabila, si desi multi aici zic ca "ti se strica turboul, ti se strica turboul" ea nu e chiar asa de usor de stricat, si poate duce multe abuzuri.
ti-as putea zice ca duce si enorm de multe abuzuri daca nu are geometrie variabila.
fiecare insa face ce vrea el...
pune mana si dute la un tester cum trebuie. ia legatura cu maiandrei, si daca ai factura la primul diagnostic si ti-ai schimbat turboul in acelasi service tot cu factura, dute cu OPCul peste ei sa-ti dea banii inapoi. sau vezi poate cazi la pace sa-i dai turbina inapoi
  • ionita_radu george g

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
salut tuturor,scorpio stiu ca ai dreptate ,multumesc inca o data pentru sfaturi si nu mai este cazul turbina cea noua am montato la un service dar in prealabil cineva ma indrumat sa reconditionez turbo .
mentionez ca la astra g 1.7 cdti turbo suflanta model mitsubishi nu se reconditioneaza asta apropo de cei care credeau ca am cerut doar ajutor si am disparut ,iar nea trica si omu' cu laptopu' au spus clar ee turbo suflanta si au incercat reconditionarea ei de 2 ori dupa 2 nereusite mia dat seama ca nu mai am solutii si am purces la cautarea unei turbine noi .dar surpriza problema este aceeas si dupa montarea turbo suflantei noi si cum omul din greseli invata dar din "greselile altora" .
  • ionita_radu george g

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
a si sa nu uit madalyn unde ai facut diagnoza ?
  • madalyn2009

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
ionita_radu george g a scris:a si sa nu uit madalyn unde ai facut diagnoza ?

La mecanicul meu acasa. are op-com si ia afisat ca nu se deschidea EGR plus ca avea toate simpotemele, tragea greu, scotea fum negru cand o turai un pic in mod repetat sau cand o calcai in forta si cand era motorul rece tremura un pic la plecarea dupa loc prima data, asta intamplanduse doar dimineata cand plecam cu ea.In rest pornea normal se auzea normal, si parca consuma o idee mai mult, dar doar un pic mai mult.
Skip ads

  • cezardanutu228

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Dragilor si eu ma lovesc de o treaba similara si efectiv nu stiu cum sa o rezolv
Masina trage greu, nu se tureaza mai mult de 3200 rpm si scoate fum (nu foarte mult dar scoate).

Este vorba de un opel astra kombi G 1.7 CDTI 80cp


Ca operatiuni initiale am facut un test - unde am descoperit POWER BOOST(sau ceva similar) Senzorul de Vacum(pe care l-am curatat), am curatat EGR-ul si tubulatura aferenta, am schimbat filtrul de aer (am verificat si traseul de aer daca nu e obturat de ceva si nu este) am schimbat si filtrul de motorina desi l-am schimbat acum 2000 km.

La un service chiar mi-a deconectat galeriile de evacuare "tobele" (banuind ca sunt infundate)

Pusa masina pe un tester dupa aceste operatiuni nu mai da nici o eroare insa tot in 3200 rpm sta si e puturoasa.

- am 2 variante specificate in 3 service-uri diferite

- turbo suflanta
- debitmetrul

Ce ma sfatuiti sa mai verific?
Multumesc anticipat
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pai curata Debitmetru, daca nu merge bine cu el necuratat, schimba-l. turbina nu-ti da eroare, iti da boost controlul. cauta pe cineva care se pricepe sa-ti zica daca e senzorul sau daca e obosita turbina.
tu fiind din bucuresti ai putea sa incerci sa-l cauti pe maiandrei (pe aici pe forum) si sa te ajute el cu un diagnostic bun si o rezolvare.
  • cezardanutu228

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Dragilor eu am avut noroc de un bun mecanic azi.

Problema era de fapt cauzata de o amarata de siguranta ce a cazut din locsorul ei.
Nu stiu sa explic exact dar incerc sa va descriu:
Intre motor si turbosuflanta exista o tija metalica angrenata intr-o amarata de siguranta care in cazul meu a cazut si evident din cauza trepidatiilor tija a plecat de la locul ei.
Operatiunea de reasezare la pozitie a durat aproximativ 4 ore timp in care am demontat ma bine de jumatate de masina.ce va pot spune este ca obligatoriu trebuie sa dispuneti de un elevator, multe chei si foarte multa rabdare.

In cazul in care doriti mai multe informatii ma puteti contacta pe adresa de e-mail cezardanutu@yahoo.com
Si pt orice necesitate in cadrul unor relaratii va pot recomanda mecanicul meu Smile)
Success tuturor

P.S sper sa fie util ceea ce am scris
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Adica aveai wastegate blocat pe inchis.
Se poate ajunge acolo si fara elevator, insa trebuie data jos bara, armatura acesteia, radiatorul de apa, iar cel de ac trebuie tras la o parte.
Skip ads

  • cezardanutu228

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am testat masina in acest weekend cu un drum pana la Tulcea - totul pare ca este in regula acum - chiar a scazut si consumul datorita faptului ca am curatat tot ce inseamna EGR, senzorul de boost, filtrul de aer.

inca o data pt cei care au nevoie de un mecanic bun apelati cu incredere ca il recomand.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
cezardanutu228 a scris:
Success tuturor

P.S sper sa fie util ceea ce am scris


poti da te rog mai multe detalii despre simptomele tale? Very Happy n-am cum sa ajung la mecanicul tau, de fapt n-am cum sa ajung la un mecanic priceput, singurul mecanic bun pe care il cunosc in zona sunt eu, si nu prea stiu mecanica Very Happy.
  • cezardanutu228

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
dragilor si eu ma lovesc de o treaba similara si efectiv nu stiu cum sa o rezolv
Masina trage greu, nu se tureaza mai mult de 3200 rpm si scoate fum (nu foarte mult dar scoate).

Este vorba de un opel astra kombi G 1.7 CDTI 80cp


Ca operatiuni initiale am facut un test - unde am descoperit POWER BOOST(sau ceva similar) Senzorul de Vacum(pe care l-am curatat), am curatat EGR-ul si tubulatura aferenta, am schimbat filtrul de aer (am verificat si traseul de aer daca nu e obturat de ceva si nu este) am schimbat si filtrul de motorina desi l-am schimbat acum 2000 km.


Comoditatea asta ne omoara - daca citeai si tu mai sus vedeai care sunt simtomele. Da e greu sa citim - sa pice direct in gura ca para
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
am vazut asta, si m-am uitat mai sus, daca te uitai chiar ti-am dat solutii la primul post....
vroiam sa stiu exact cum scoate fumul, il scoate mereu, ce culoare avea exact, diparea vreodata?

oricum, mersi de ajutor, voi gasi eu o solutie.
  • cezardanutu228

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Fum negru doar in momentul in care era turat peste 2000 rpm (evident este vizibil in mom in care nu esti tu soferul) si disparea doar cand il lasai la relanti si nu avea motorul putere de nici o culoare parca era o dacie daia obosita de pe vremea dacilor
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Ia vedeti si aici:
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=40
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
aco mersi, dar eu n-am pic de eroare, asta ma omoara, si westgate-ul si compresia sunt ultimele lucruri pe care nu le-am verificat, si nici nu le verific, aduc masina in romania si vad atunci ce e caci eu zic ca pot merge si asa cu ele.
Distributia e buna si stransa cu mana mea, EGR-ul si admisia au fost curatate acum 2000 de km, filtrele n-au mai mult de 5000km. Uleiul n-are mai mult de 200km. Bateria e incarcata, turbina nu zdrangane si aia de la opel au zis ca au invartit-o si nu are joc anormal sau alte prostii.
  • ekaterin

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salutare tuturor, sunt Catalin am un astra G 1.7CDTI 80 cai 2005 si 145000km, problemele pe care le am eu cu masina sunt 2 si anume :
- dimineata la rece porneste foarte greu la a II-a , a III-a cheie in rest porneste usor toata ziua fara probleme
- masina nu mai trage cand o calc, scoate fum,in urcare se deccelereaza nu are forta nici la 2500-3000 ture, nu are demaraj deloc ,pana in 2500 turatii face un zcomot la fel cum il facea inainte pana in 1800 ture (dupa care 'pleca de sub tine'), acum nici dupa 3000 nici dupa 4000 nu are forta ...am schimbat tot ulei filtre ca deobicei la 15000...si ce e foarte interesant acum la vale masina se accelereaza singura chiar si pe pilot automat...inainte nu cand am fost pe Transfagarasan cand luam piciorul de pe acceleratie se deccelera indiferent cat de abrupta era soseaua in coborare... mentionez ca anul trecut (a trecut fix un an) de cand mi-au curatat admisia si mi-au masurat compresia la club(compresia a fost egala pe toti cei 4 cilindri 24),si nici o eroare nu mi-a gasit Marius , mi-a incarcat versiunea noua de soft, cea care scoate mai putine gaze... ma poate ajuta cineva ...multumesc mult .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR