Ai uitat parola?


  • Sperkule

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z14XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc, sherkhan...sa speram ca o sa ma descurc fara o schema a motorului, in cartea tehnica nu gasesc decat generalitati.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,769
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
@Sperkule Y17DT nu are clapeta de acceleratie...
  • Sperkule

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z14XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
am o greseala la profil, corectez acum...am un benzinar de 1.4
  • Sperkule

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z14XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc tuturor...am efectuat operatiunea, insa nu gasesc de unde sa-mi cumpar garnitura pt clapeta de acceleratie, aveti vreo sugestie? (pt bucuresti)
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,769
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Vrei codul?
Daca intradevar motorul e Z14XE si nu X14XE...


  • Sperkule

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z14XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
multumesc, motorul este cel din semnatura: am opel astra 1.4 benzina din 2001.
ideea e ca nu gasesc pe la niciun magazin sau depozit garnitura (cica nu au garnituri de niciun fel). ma gandeam ca poate stie cineva de unde as putea cumpara.
in schimb, daca toti ai softul asta, am sa te rog sa imi spui ce bujii sunt compatibile cu masina mea (vreau sa mi le schimb si pe astea)
In manualul de raparatii opel astra g scrie ca trebuie numai BOSCH FLR 8 LDCU cu 1 mm intre electrozi, sau champion sau NKG
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,769
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Bujii...


  • Sperkule

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z14XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
multumesc, astea sunt...totusi..ceva sugestii cineva, cu privire de unde as putea sa imi iau azi garnitura clapeta acceleratie? niciun magazin de piese nu pare sa aiba, si nici la reprezentanta opel nu au.
  • rider1

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z16xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
E unul de unde am luat eu. Cauta magazinul revizieopel, pe strada baba novac.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,687
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
@ Sperkule Ti-am trimis un Pm. Suni si astepti prin curier
  • Sperkule

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z14XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
multumesc, s-a rezolvat, o sa imi vina maine...asta este...pana atunci stau cu masina "pe butuci"
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,687
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Bine ca s-a rezolvat usor.
  • Sperkule

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z14XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Asadar:
Am:
-Curatat clapeta acceleratie
-Curatat senzor MAP
-Curatat EGR

Masina merge la rotund, fara probleme, doar ca sunt prezente aceleasi chestiuni:

La viteza mare, peste 60 la ora, daca o scot din viteze, se opreste motorul (uneori, nu mereu)
Recent, mi s-a intamplat sa se si gatuie cand iau piciorul de pe acceleratie--tot la viteze mai mari.
Totodata, la relanti , uneori, se trezeste ca accelereaza singura pana pe la vreo 3000 de turatii. ca si cum i-as da spituri

Pana acum, masina merge perfect in poras, pana in 60, sa zicem

A dat erorile 0400,0300,0301,0302,0304 (prima e de EGR, restul sunt de cylinder missfire)- repet, motorul merge la rotund, fara probleme.

Am fost in service si de pe tester a comandat valva EGR la 100%, iar motorul s-a oprit (semn ca valva a raspuns la comanda).

Nu au stiut ce sa-mi faca, asa ca au sters erorile si au spus sa revin daca mai apare ceva, au spus ca nu stiu ce poate avea masina.

Deja devine frustrant...idei?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,769
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
@Sperkule daca ai acces la un Op-Com fa o inregistrare de parametri motor pana cand se manifesta si pune log aici.
Missfire poti avea si de EGR ramas deschis...saraceste amestecul
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,769
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Daca crezi ca EGR isi face treaba verifica si presiunea in rampa injectoare benzina....cam 3,8 bar trebuie sa fie.
  • Sperkule

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z14XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
catastefan a scris:@Sperkule daca ai acces la un Op-Com fa o inregistrare de parametri motor pana cand se manifesta si pune log aici.
Missfire poti avea si de EGR ramas deschis...saraceste amestecul


Salut, maine fac rost de un soft pe android care se conectaza la OP-com (adica la mufa aia OBD II) care scoate niste loguri....testeaza senzorii, sau ceva.

O sa vad si care e optiunea de inregistrat parametri motor si dau o tura cu masina, apoi voi posta aici.

Cumva anume de procedat?

Pentru ca devine enervant, am fost in service si nu au stiut nimic sa spuna, au zis ca ei nu stiu, au sters erorile mentionate anterior si au dat o tura cu masina si au zis ca merge bine, dar mie continua sa imi faca asa si check engine ul nu se aprinde....voi mai face un test agrafa azi inainte de testul cu softul.
  • Sperkule

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z14XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
@ catastefan:


Salut,

Am sters erorile si am mers iarasi cu masina.
Fara sa apuce sa se manifeste, am verificat de erori cu un soft de android:
Apareau 0300,0304,0400 (ceea ce mi-a apaurt si anterior.):

Current Fault Log
------------------
ECU reports no current faults

Pending Fault Log
------------------
ECU reports no pending faults

Historic Fault Log
------------------
ECU reports no historic faults
Other discovered fault codes
(possibly pending, current or manufacturer specific)
----------------------------------------------------
P0300: Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0304: Cylinder 4 Misfire Detected
P0400: Exhaust Gas Recirculation Flow

End of report.


Le-am sters si am dat sa scaneze parametri de motor cu motorul functionad la relanti, masin aparcata:

Command: 2101 response:610100000000000000003800020000A20000A10F00007F05013101000000000400820C92633F00803F868852330000CC3D203118F1001BE54C0F3C00400000EF40001E16890021FF00001E0000000400000000008200B9A6000000837C819212
Command: 2133 response:BUS BUSY
Command: 2134 response:BUS BUSY
Command: 2190 response:619057304C3054474634383135323339373338
Command: 21b1 response:61B10002
Command: 21b3 response:61B30038
Scanning was cancelled

Unit and scaling information are not supplied with the data from the ECU for this type of vehicle. Consulting the manufacturers service book for this information is recommended.

Test report:
------------------
TID:$01 CID:$01
- Rich to Lean sensor threshold voltage(constant)
Max: 0
Test result value: 33.653
FAIL
----
TID:$02 CID:$01
- Lean to Rich sensor threshold voltage(constant)
Max: 0
Test result value: 23.040
FAIL
----
TID:$02 CID:$02
- Lean to Rich sensor threshold voltage(constant)
Max: 0
Test result value: 23.040
FAIL
----
TID:$02 CID:$03
- Lean to Rich sensor threshold voltage(constant)
Max: 0
Test result value: 30.464
FAIL
----
TID:$02 CID:$04
- Lean to Rich sensor threshold voltage(constant)
Max: 0
Test result value: 15.104
FAIL
----
TID:$02 CID:$0c
- Lean to Rich sensor threshold voltage(constant)
Max: 103 Min: 84
Test result value: 0
FAIL
----

End of report.

Mi-a scos aceste doua rapoarte, in timpul primului motorul murind din senin.

Apoi am pornit inregistrare paramentrii motor si am mers cu masina pe autostrada, scotand-o din viteze la 110 , 90, 80, si 50 la ora. Mi-a murit aproape de fiecare data.
Mai mult, mi-a murit si la un 20 la ora.

Logul aici:

Please enter the vehicle type if sending to the developer, thanks!

Command: 2101 response:610100000000000000003800020000A20000A10F00007F05013101000000000400820C92633F00803F868852330000CC3D203118F1001BE54C0F3C00400000EF40001E16890021FF00001E0000000400000000008200B9A6000000837C819212
Command: 2133 response:BUS BUSY
Command: 2134 response:BUS BUSY
Command: 2190 response:619057304C3054474634383135323339373338
Command: 21b1 response:61B10002
Command: 21b3 response:61B30038
Scanning was cancelled
Command: 2101 response:610100000000000000003800020000A20000A10F0000BF04013000000000000400810D34644601803F857F55330001EE8F3F3D1EF1142FD24C272A00400000E443002036980022FF0000334000000300000000007D001DAB0000008259879204
Command: 214e response:1F2112
Command: 2190 response:619057304C3054474634383135323339373338
Command: 21b1 response:61B10002
Command: 21b3 response:61B30038
Command: 22066c response:1F2212
Scanning was cancelled


Am decuplat EGR si am pornit iar pe autostrada, facand acelasi lucru (scoatere din viteza/lasare pe liber la diverse viteze).

Log:

Please enter the vehicle type if sending to the developer, thanks!

Command: 2101 response:610100000000000000003800020000A20000A10F00007F05013101000000000400820C92633F00803F868852330000CC3D203118F1001BE54C0F3C00400000EF40001E16890021FF00001E0000000400000000008200B9A6000000837C819212
Command: 2133 response:BUS BUSY
Command: 2134 response:BUS BUSY
Command: 2190 response:619057304C3054474634383135323339373338
Command: 21b1 response:61B10002
Command: 21b3 response:61B30038
Scanning was cancelled
Command: 2101 response:610100000000000000003800020000A20000A10F0000BF04013000000000000400810D34644601803F857F55330001EE8F3F3D1EF1142FD24C272A00400000E443002036980022FF0000334000000300000000007D001DAB0000008259879204
Command: 214e response:1F2112
Command: 2190 response:619057304C3054474634383135323339373338
Command: 21b1 response:61B10002
Command: 21b3 response:61B30038
Command: 22066c response:1F2212
Scanning was cancelled
Command: 2207e9 response:CAN ERROR
Command: 2101 response:610100000000000000003800020000A20000A10F00003F00013100040000000400800B526C4600803F81B2423C00016E7535371BF10827D94C1D0D00000000F833001F2D90001EFF00001AC000000000000000007E00A6330000000000879204
Command: 2190 response:619057304C3054474634383135323339373338
Command: 21b1 response:61B10002
Command: 21b3 response:61B30038
Scanning was cancelled

In 10-15 minute de plimbare, nu a mai dat nicio simptoma, nu a mai murit motorul si nici nu a mai mers infundat cand luam piciorul de pe acceleratie.

Erorile raportate de ECU fara EGR:


ECU reports no current faults

Pending Fault Log
------------------
P1405: [BMW] Heated Catalyst Power Switch Overtemperature Condition (Bank 2)
[Chrysler] Exhaust Gas Recirculation System Valve 3
[Ford] Differential Pressure Feedback Electronic Sensor circuit Upstream Hose
[Toyota] Turbo Pressure Sensor Circuit.
[Mazda] DPFE Sensor Upstream Hose Off Or Plugged
[Dodge] Exhaust Gas Recirculation System Valve 3
[Jeep] Exhaust Gas Recirculation System Valve 3

Historic Fault Log
------------------
ECU reports no historic faults
Other discovered fault codes
(possibly pending, current or manufacturer specific)
----------------------------------------------------
P0400: Exhaust Gas Recirculation Flow

End of report.

Multumesc anticipat!
  • rider1

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z16xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
La tine este ecu sau egr. As merge intai pe varianta egr, nu poti sa imprumuti de la cineva de proba unul bun ?
  • Sperkule

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z14XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
din pacate nu cred ca pot, desi as putea sa ma strofoc sa incerc...dar daca il las scos, este vreo problema?
consuma mai mult asa?
polueaza mai mult si nu mai trec itp-ul?
sau altceva ce-mi scapa mie din vedere?
  • rider1

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z16xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Ar fi mult de scris. Dai o cautare despre rolul egr la motor si te lamuresti.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata