Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
Solutie
  • gvasile

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2006

  • Mesaj Privat
A mai avut cineva o asemenea problema? Rulam linistit pe sosea cand deodata am simtit ca nu mai pot accelera si am observat ca mi se oprise motorul. Am oprit. Am incercat sa repornesc motorul si nu a pornit. Am asteptat vreo 5 minute dupa care a pornit fara probleme. Am pornit iarasi la drum si dupa vreo 20 m aceeasi figura. Am reusit sa-l pornesc, l-am ambalat pe loc si am plecat spre casa. Pe parcurs incepuse sa dea "nas" si se aprindea martorul "masinuta cu cheie". Ce parere aveti? A mai patit cineva asa ceva si cum s-a rezolvat?? Multumesc!!!!

Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie



Ultima modificare facuta de gvasile la Lun 28 Aug, 2006 8:19 am
Skip ads

  • Johnny Bravo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Am avut si eu o asemenea problema. La mine era de la senzorul de turatie care se busise.
  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Dupa sintome pare a fi pompa de benzina, verifica pomapa de benzina sa vezi ce presiune are.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Vad ca se dau sfaturi la plezneala gen pompa de benzina defecta , masina omului este diesel , la el mai mult ca sigur are probleme cu lipiturile reci de pe calculatorul injectiei , daca dai cautare pe forum ai sa vezi ca ai sa gasesti raspuns la problema ta .
Skip ads

  • gvasile

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru opiniile voastre. Intr-adevar Visse are dreptate, masina mea este diesel. Am fost astazi si am pus testerul pe ea iar concluzia a fost ca trebuie sa inlocuiesc debitmetrul. Habar nu am cam la ce pret se poate cumpara un debitmetru. Eu am cumparat piese din Bucuresti (pentru cine cunoaste) aproape de pasajul Lujerului este un magazin mic de piese din import. Am comandat curea de distributie si rolele aferente. Mi-au cerut talonul, s-au uitat pe calculator si mi-au facut comanda. Eu unul nu ma pricep si am crezut ca avand o baza de date s-a comandat ceea ce trebuia. M-am trezit, in momentul in care trebuia sa fie inlocuite, la service, ca, cureaua in loc de 131 de dinti avea 163 iar rola de intindere era pentru alt tip de motor. Rola pentru motorul meu are un brat iar cealalta are un fel de arc. Ma rog. Oricum, daca cineva are nevoie de acestea sunt dispus sa le vand, bineinteles la niste preturi rezonabile. Se pare ca sunt tot pentru Opel dar nu stiu ce tip. o sa incerc sa adaug si niste poze cand o sa am posibilitatea.
  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
*Visse De unde vrei sa stim daca este DISEL daca nu a specificat?

Eu sunt de parere ca atunci cind faci un topic in mesaji sa specifici si date despre motor.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
@ANDREI_BAI: faci clic pe masina mea si vezi ce a completat la tipul masinii.
@gvasile: de la debitmetru defect nu se opreste masina. Da, e posibil sa ai si debitmetrul pe duca, dar nu el este cauza... Daca esti din Bucuresti te duci la o intalnire si vezi ce si cum. Cauze pot sa fie multe... acum cu caldurile astea poate sa fie ce a spus Visse, lipiturile reci de pe calculatorul injectiei ... cauta pe forum cine s-a lovit si reparat asa ceva si vorbesti cu el
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Debitmetrul nu cred doar daca iti scurtcirciuteaza cei 12V alimentare.
citeste ce am scris aici
https://www.clubopel.com/vie...2556&start=50

Hotii din service trebuiau sa-ti dea codurile de eroare stocate ! Sa stim si noi mai multe date...
Cu imbecilii de la magazinul de piese trebuia facut altfel, sa le bagi pe git piesele si cu scandal...OPC... Daca nu sunt in stare sa se descurce cu un EPC mai bine sa vinda castraveti in piata.

Masina este relativ noua si nu ar trebui sa aiba probleme de contacte dar daca s-a spalat des motorul si ele nu au fost uscate cu jet de aer imediat este posibil.
citeste ce am scris aici
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=25
Daca masina este adusa din N Europei sigur ai probleme de contact. Aerul este acolo f. umed si sarat, ploua mai tot timpul si nicio caroserie nu rezista mai mult de 5-8 ani.
Incearca cu spray contact si un penson/periuta tot ce este conector si pe urma lipituri slabe. Dupa ce le refaci cureti urmele de saciz ramas cu diluant.

Ce km are masina ? Ai luat-o de curind ? Da mai multe date daca nu gasesti nimic.
Skip ads

  • gvasile

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Cand am cumparat masina, anul trecut in octombrie, din Germania, avea 92.000 km la bord. Nu stiu daca sunt reali sau nu. Masina a fost la DeutscheTelekom si a avut reviziile facute in fiecare an. Cel putin asta am dedus dupa cartea service. In 2004 a avut revizie la 74000 km. Astazi am incercat sa ma plimb si mi-a facut iarasi probleme. Mi s-a oprit motorul de vreo 7 ori. Dar de pornit porneste cam la a doua cheie. Am fost iarasi si am pus testerul pe ea pentru ca data trecuta au fost sterse toate erorile din calculatorul masinii. Eroarea a fost P 0251. Ceva cu alimentarea cu tensiune a pompei de injectie. Dar cineva mi-a spus ca daca ar fi de la pompa de injectie nu ar mai porni sau nu s-ar mai opri motorul. O sa incerc sa scot calculatorul sa vad daca acele lipituri reci sunt cu probleme.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
B-01 DIAGNOSTIC TROUBLE CODE

P0251 Spill Valve Malfunction (Injection Pump)


System/component mechanical fault
Effect:

The concerned system is turned off.
Concerned Terminals:
X74: 33, 34

asta spune in TIS.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
sa speram ca lipiturile defectuoase din calcu de injectie si nu electrovalva de pe pompa!
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Si eu cred ca debitmetrul nu este defect , doar daca bajetii veseli vor sa-si faca de lucru , pentru inceput incearaca sa vezi daca sunt lipituri reci .Un debitmetru nou facut de Bosch te costa in jur de 5-5,5 mil , depinde de unde il iei , iar cand debitmetrul este pe duca , masina nu trage dar consuma .
Skip ads

  • nigab

  • Mesaje scrise: 254
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur e calcu de injectie cu celebrele lipituri reci asa ca nu mai sta pe ganduri,sufleca-ti manecile si la treaba.Sa nu-ti fie frica de el ca tot de om e facut,il desfaci cu o tubulara de 10,dai capacul jos,intaresti lipiturile si ai masina ca noua.Pt. detalii mai cauta pe forum ca sunt si poze.Mult succes!!!
  • gvasile

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Gataaaaaaaaaa! S-a rezolvat. Intr-adevar a fost o lipitura de la calculatorul de injectie. Am fost astazi la un service unde aveau un tester mai performant si unde a dat eroarea despre care am vorbit mai sus. Noroc ca aici era un sef de service cu experienta si, dupa ce i-am povestit ce am citit pe forum, a chemat un electrician care a strimbat putin din nas cand i s-a spus sa demonteze calculatorul de injectie si sa verifice lipiturile. Dupa aceasta interventie motorul nu s-a mai oprit. Cat am stat la service-ul acesta a venit un tip cu un VW Golf 4 Variant care se plangea ca nu poate sa treaca de 140 Km/h si i s-a schimbat debitmetrul. Dupa ce i l-au schimbat tipul a fost supermultumit. Vazand asta am intrebat si eu daca nu au cumva debitmetre pentru Opel si la ce pret. Seful de service mi-a spus ca stie el ca mai avea unul la pret vechi. Asa ca am schimbat si debitmetrul care m-a costat 4.600.000 lei cu tot cu manopera. Este un debitmetru Bosch si era nou-nout. Diferenta s-a simtit imediat la acceleratie si probabil se v-a simti si la consum. Oricum tot nu am ajuns la peste 160 km/h nici dupa asta. INTREBARE: Credeti ca daca voi curata EGR-ul se vor imbunatatii performantele???? Acum nu pot decat sa-i felicit pe cei care au avut ideea acestui forum care pot sa spun ca este extrem de util.
  • deleted-3115

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Eu am mesajul asta pe tester: "Spill Valve Malfunction".Simptomele sunt urmatoarele: masina se opreste dupa care porneste imediat la cheie,sau dupa ce astept cateva minute. In cele mai multe cazuri nu vrea sa porneasca imediat ci dupa cateva minute de asteptare.In rest merge ok, iar beculetul se stinge dupa ce porneste motorul.
Va rog un sfat ceva,sunt disperat!
  • BiriV

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2006

  • Mesaj Privat
coatu catalin a scris:Eu am mesajul asta pe tester: "Spill Valve Malfunction".Simptomele sunt urmatoarele: masina se opreste dupa care porneste imediat la cheie,sau dupa ce astept cateva minute. In cele mai multe cazuri nu vrea sa porneasca imediat ci dupa cateva minute de asteptare.In rest merge ok, iar beculetul se stinge dupa ce porneste motorul.
Va rog un sfat ceva,sunt disperat!


Intelegem ca esti disperat, dar nu mai pune post-uri peste tot si la toate subiectele. Daca citeai acest topic cu atentie, ai fi vazut ca exact eroarea ta era descrisa, doar cu cateva post-uri mai sus. Concluzia: du-te si verifica lipiturile reci din calculatorul de injectie.
Multa bafta si sa speram ca iti rezolvi problemele.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR