Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • C0nV1cT3d

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Russelsheim. Familia de modele sport Opel OPC are de azi doi noi membri seducatori. Segmentul autovehiculelor sport mici se extinde cu Corsa OPC "Nurburgring Edition" de 154 kW/210 CP, intr-o editie limitata de circa 500 de unitati. Acesta difera de binecunoscutul Corsa OPC printr-o putere crescuta de la 192 la 210 CP si o crestere a cuplului de la 230 Nm la 250 Nm. Un plus de tractiune si de control al stabilitatii sunt furnizate de diferentialul mecanic multidisc cu alunecare limitata, noul sasiu sport de la Bilstein si sistemul de franare de mare performanta de la Brembo.



Valorile de performanta standard demonstreaza faptul ca inginerii OPC au reusit sa dezvolte din nou un pachet dinamic de top. Corsa OPC "Nurburgring Edition" atinge 100 km/h in doar 6,8 secunde, iar viteza maxima este de 230 km/h. Eficienta motorului Euro 5 ECOTEC e confirmata de datele standard MVEG: consumul (combinat) de 7,6 l/100 km si emisiile de CO2 de 178 g/km. In segmentul autovehiculelor din clasa mijlocie, modelul Insignia OPC de 239 kW/325 CP este acum disponibil si in versiunea "Unlimited". Spre deosebire de modelul de baza nu prezinta limitare electronica a vitezei maxime la 250 km/h. In functie de caroserie si de varianta de transmisie, viteza maxima poate atinge 270 km/h. Pentru ca potentialul celui mai rapid model de serie al marcii sa fie exploatat in mod eficient si sigur, pretul de vanzare include un curs exclusivist Opel pentru conducerea de performanta. Asa cum este obligatoriu pentru toate modelele Opel Performance, Corsa OPC "Nurburgring Edition" si Insignia OPC "Unlimited" au efectuat un program de testare specific, de 10.000 km, in conditiile cele mai dure, pe sectiunea Nordschleife a circuitului Nurburgring, pentru verificarea andurantei si reglarea sasiului si a elementelor de propulsie. Stresul la care a fost supus autovehiculul a atins factorul 18, care echivaleaza cu parcurgerea a 180.000 km pe drumuri normale.



Marca OPC: performanta si pasiune din 1999
Opel Performance Center (OPC), responsabil din 1999 pentru accentele sportive ale gamei Opel, reprezinta un element decisiv al profilului marcii. Acesta incorporeaza emotii puternice si pasiunea pentru designul surprinzator, tehnologia de inalta clasa si dinamica de conducere extraordinara. Autovehiculele a caror denumire include acronimul OPC sunt pozitionate ca variante sport de varf ale gamelor de modele respective si fac proba potentialului deosebit de inalt si a competentei tehnice ale marcii. De-a lungul anilor, modelele OPC nu doar s-au afirmat ca ambasadoare de inalta performanta ale marcii, cu un factor emotional ridicat, ci au devenit si succese comerciale: din 1999 pana azi, in intreaga lume au fost vandute aproximativ 60.000 de unitati. Cel mai bine vandut a fost modelul Astra OPC (circa 22.000 de unitati intre 1999-2000 si 2002-2010), urmat de Zafira OPC (aproximativ 15.600 de unitati, 2001-2010) care, in calitate de "cel mai rapid MPV european", a creat o noua nisa sport in segmentul MPV. Urmeaza Corsa OPC cu circa 14.500 de unitati vandute (2007-2010). Modelele OPC din clasa mijlocie de inalta performanta au avut si ele o contributie importanta la succesul comercial al marcii. Temelia a fost pusa de Vectra OPC, cu peste 3000 de unitati vandute (2005-2008). Pe aceste baze, Insignia OPC, lansat in 2009, a confirmat tendinta si s-a vandut in peste 3000 de unitati in primii doi ani (2009-2010). Pietele cele mai importante sunt Germania (aproximativ 33%), Marea Britanie (aproximativ 28%) si Elvetia (aproximativ 14%).



Talent sportiv: "OPC Line" pentru modelele Opel de serie
Pe langa cumparatorii de modele OPC orientati spre performanta, multi clienti isi personalizeaza autovehiculele Opel de serie cu accesorii "OPC Line" de inalta calitate. Pentru autovehiculele noi acestea pot fi comandate direct din uzina. Cei care detin deja un autovehicul Opel pot sa il echipeze ulterior la partenerii Opel autorizati. OPC Line ofera componente pentru caroserie, jante din aliaj si detalii de interior cum ar fi volane si manete de schimbator dezvoltate si reglate de designerii si inginerii Opel pentru modelele respective. Aceste articole indeplinesc cele mai severe cerinte in ceea ce priveste calitatea si conformitatea, beneficiind si de o garantie de 24 de luni.

Popular si exclusivist: trainingul OPC pentru o conducere de performanta
Cursurile exclusiviste pentru performanta OPC, oferite incepand cu toamna anului 2006, sunt foarte populare printre soferii ambitiosi, iar locurile sunt rezervate cu mult timp inainte. Acestea sunt disponibile nu doar pentru soferii Opel sau detinatorii de modele OPC, ci si pentru conducatorii oricarei marci de autovehicul.Caracterul exclusivist al acestui curs de o zi incepe cu locul. Totul se petrece la centrul de testare Opel de la Dudenhof, pazit cu strictete, unde sunt dezvoltate prototipurile si viitoarele modele Opel pentru productia de serie. Participantii invata sa foloseasca potentialul dinamic al modelelor OPC intr-un mod controlat si sigur, de la o echipa profesionista de instructori supravegheati de fostul pilot al Opel, campion la Le Mans si ambasador al marcii, Joachim Winkelhock. Scopul principal al cursului este de a obtine o placere maxima a conducerii printr-un control maxim asupra autovehiculului.



In prim-plan: preselectii pentru piloti de curse la "OPC Race Camp"
Conceptul cursului pentru conducerea de performanta a servit drept baza si pentru proiectul "OPC Racing Camp". Acest nou format de sport cu motor dezvoltat de Opel se distinge prin cateva inovatii: sunt admisi ca participanti doar soferi obisnuiti care demonstreaza talent, selectia si diversele stagii de antrenament au loc in cadrul popularului proces de eliminare, iar castigatorii pot spera sa piloteze pentru Opel in cursa de 24 de ore de la Nurburgring. Reactia publicului si a presei in primele doua sezoane (2008, 2010) a fost coplesitoare. Peste 22.000 de piloti aspiranti s-au inscris pentru al doilea sezon, 750 dintre acestia au fost inscrisi pe lista scurta. Primii opt si-au atins obiectivul ambitios dupa 12 stagii de selectie. Cu doua masini de curse Astra, fiecare cu o putere de peste 300 CP, acestia nu doar au participat la legendara cursa pe distanta lunga din "infernul verde", ci au jucat si un rol central in cadrul acesteia. Standardul inalt si calitatea deosebita a conceptului de antrenament s-au reflectat clar in rezultatul final. Intr-o intrecere cu aproape 200 de autovehicule inscrise, concurand roata-la-roata cu profesionisti si legende ale curselor ca Hans-Joachim Stuck, debutantii programului Race Camp au ocupat locul doi si trei la clasa lor si pozitiile 19 si 22 in clasamentul general.

Proiect OPC major: A treia generatie Astra OPC
Pasionatii de autovehicule si fanii Opel asteapta deja cu nerabdare urmatorul proiect OPC. Inginerii OPC lucreaza la a treia generatie a modelului Astra OPC. Ca model de varf al gamei Astra, viitorul Astra OPC va deschide un nou capitol in segmentul autovehiculelor sport compacte. La editia din 2010 a Salonului Auto de la Paris, vizitatorii Opel au putut intrezari liniile dinamice, suprafetele sculptate si aspectul puternic prin intermediul studiului Astra GTC Paris. Sistemul de propulsie al dinamicului model cu trei usi, un motor de inalta tehnologie cu injectie directa de benzina, a permis formarea unei prime impresii despre extraordinara dinamica de conducere si potentialul de performanta ale viitorului Opel Astra OPC.

Principalele evenimente OPC
1997: Se infiinteaza Opel Performance Center (OPC)
1999: Lansarea primei generatii a modelului Astra OPC (motor aspirat de 2 litri, cu putere de 118 kW/160 CP) - editia limitata de 3000 de unitati este epuizata in patru luni.
2001: Lansarea primei generatii a modelului Zafira OPC (motor turbo de 2 litri, cu putere de 147 kW/200 CP) - circa 12.000 de unitati vandute pana la modernizarea modelului in 2005.
2002: Lansarea celei de-a doua generatii a modelului Astra OPC (motor turbo de 2 litri, 147 kW/200 CP) - disponibil ca versiune cu trei usi si station wagon.
2004: Lansarea gamei OPC Line.
2005: Lansarea actualului Astra OPC (motor turbo de 2 litri, cu putere de 177 kW/240 CP); Lansarea celei de-a doua generatii a modelului Zafira OPC (motor turbo de 2 litri, cu putere de 177 kW/240 CP); Lansarea Vectra OPC (motor V6 turbo de 2,8 litri, cu putere de 188 kW/255 CP) - disponibil ca sedan si station wagon.
2006: Lansarea Meriva OPC (motor turbo de 1,6 litri, cu putere de 132 kW/180 CP); motor V6 turbo de 2,8 litri cu putere de 206 kW/280 CP pentru Vectra OPC.
2007: Lansarea Corsa OPC (motor turbo de 1,6 litri, cu putere de 141 kW/192 CP); Transmisie automata cu 6 trepte de viteza, optionala pentru Vectra OPC.
2008: Modelul special Astra OPC "Nurburgring Edition" in editie limitata.
2009: Lansarea Insignia OPC - disponibil ca sedan cu 4/5 usi si Sports Tourer cu cel mai puternic motor de serie Opel din toate timpurile (239 kW/325 CP).
2010: Finala celui de-al doilea sezon al concursului Opel "OPC Race Camp": locurile 2 si 3 in clasa lor (SP3T) si 19 si 22 in clasamentul general (196 concurenti) pentru cele doua autovehicule Astra in cursa de 24 de ore de la Nurburgring.


  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,283
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Thumbs up!


  • GTS-MAN

  • Mesaje scrise: 305
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2009

  • Mesaj Privat
wow.am observat intr=una din multele poze expuse ca noul insignia opc are padele in spatele volanului? am avut o dezamagire la lansare ca opel nu a pus pe un model asa sportiv padele ,insa vad ca au operat niste modificari .bv lor !
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR