Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salutare.
Bine ai mai revenit.
Ai dreptate. Ca si data trecuta. Si te sustin.
Dar Antara nu e masina de oras. Daca faci doar oras nu poti sa o lasi sa-si faca regenerarea.
Eu am drumuri mixte. Si oras si extern si o mai ajut. Asta nu inseamna ca nu am avut situatii cand am oprit si au inceput sa o ia razna ventilatoarele.
Skip ads

  • Vica Mircea

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salut manssx,
Am o masina exact ca a ta. Numai ca a mea este din 2014, in 16 noiembrie va avea 2 ani. Acum am putin peste 28.000 km. Pana acum, am vazut aprins martorul de 2 ori. De fiecare data am iesit din oras si am mers cam 20-30 minute, cu 90-100 km/h.
Am fost obligat sa mai fac si alta data acest lucru, fara sa se aprinda nimic in bord. Trebuie sa te obisnuiesti sa recunosti cand are loc regenerarea. De ex. afisajul unui consum de 3,0 - 3,5 l motorina /h mers in gol, sau faptul ca nu mai functioneaza functia START/STOP . Pentru mine acestea sunt elocvente.
Am mai spus si alta data. Aceasta masina este buna daca rulezi 30.000 - 40.000 km /an si mai ales drumuri lungi. Deplasarea pe autostrada este absolul o placere.
De fiecare data, la service AUTOGLOBUS mi s-a spus ca nu este nici o problema cu filtrul. Din pacate au inceput pierderile de ulei. Sunt numai pete pe motor. La reprezentanta mi s-a spus sa ma planific mai repede pentru revizie ca sa se poata ocupa si de etansare. O sa vedem.
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Am reusit pana la urma sa descopar care era problema cu sunetul de la relanti (si cu ajutorul poseseorilor de Antara din Anglia). Nu mai schimbati injectoarele deoarece sunt perfecte!
Problema este la EGR! Ori partea de alimentare/semnal adica cablulul cu 5-pini ori undeva inauntru in electrovalva EGR parte electrica sau blocaj/proasta functionare. Cei care aveti problema aseamanatoare cu a mea scoateti temporar mufa cu 5-pini si mergeti cu masina asa - daca sunetul dispare definitiv atunci acolo e buba. Eu am mers deja vreo 300 de kilometrii si nu mai a aparut, de asemeni alte schimbari in bine au fost ca la relantiu motorul este mai silentios (nu mai vibreaza asa grosier), cand accelerez pe loc masina nu mai vibreaza undeva in zona 1900 rpm si 3000 rpm.
Pun urmatoarele poze pentru cei interesati si care nu cunosc unde este electrovalva EGR:



Se desface putin mai greu! Se trage in exterior siguranta aia mica galbena apoi cu forta si indemanare se trage mufa afara (evident ca sa aveti acces la ea primul lucru este sa scoateti capacul de deasupra motorului, dar aici banuiesc ca se pricepe toata lumea)!
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Mda....deja nu ma mai surprinde. Veneam de la munte si pe DN1 mi s-a rupt axul de la turbina in mers la 130km/ora si motorul a luat-o pe ulei. Fum albastru in masina si pe strada...masina adusa pe platforma in service! Astept sa-mi comunice cauza altfel sunt dispus sa merg pana la despagubire ca in Antara nu ma mai urc!
Skip ads

  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Pfff! Sa vad daca mai pot lua garantia aia extinsa, ca e rost de belele, vad...
Acum sper (pentru restul posesorilor de Antara) sa fie doar un ghinion cu masina asta. Ca a tot avut pb ciudate...
Sa ne tii la curent, te rog, cu rezolvarea.
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Se pare ca o conducta prin care circula uleiul de racire era aproape indundata. Au comandat turbina si conducta respectiva, in rest cica e totul in regula.
Deja mai cunosc vreo 2 cazuri tot cu turbina crapata, incepe sa-mi miroasa a problema de serie baietii! Deja o pun la vanzare...adio Opel pentru totdeauna (penultimul esec a fost Insignia).
  • Vica Mircea

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salut tuturor,

Cum se putea înfunda conducta ? Ce putea sa existe in ulei ?
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Problema cu turbina a fost remediata. Astept sa mi se rezolve si cu sunetul (bataia ritmica) care o am la relantiu dupa care o sa fac un articol compet cu ceea ce inseamna service-urile din Romania si "fiabilitatea Opel"...
Skip ads

  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Oooooo.
Ar fi foarte interesant. Desi stim, cel putin unii dintre noi, ce inseamna "fiabilitatea Opel".
  • bogdangmc

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Salutare prieteni. A trecut aproape 3 luni și nu a mai scris nimeni nimic legat de impresiile despre Opel Antara. Sper ca și la voi totul este OK. Eu nu am prea multe de zis. Dupã ce am scãpat de scurgerile de la baia de ulei....numai de bine pot sa zic(sa nu grãiesc într-un ceas rau). Eram curios, spre exemplu, cum a remediat Giulestina problemele avute. Și alte impresii de la ceilalți posesori.
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Sa nu vorbesc intr-un ceas rau dar am trecut de 100.000 km. Si nu am avut probleme. In afara unui cap de bara, becuri faza scurta si unul de stop pe frana.
Cu becurile de pe spate este o problema pt ca nu se prea gasesc. Am vazut ca sunt Toshiba si mai"altfel" decat cele obisnuite.
  • bogdangmc

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Ma bucur sincer sa aud asta gutab. Și eu sunt foarte mulțumit de Antara pana în prezent, deși eu nu am asa multi km.
Skip ads

  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Eee. Sa nu exageram. E ok pt ce imi trebuie. Dar mai sunt destule de pus la punct.

Dar e om, sau poate am avut mana buna cand am luat-o...
  • Vica Mircea

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salut tuturor ,

Am deja 38.000 km. Sunt scurgeri de ulei. Nu stiu de unde provin. Interesant este ca nu ajung pe pamant. Sunt doar in partea inferioara. Cred ca am probleme si cu directia in sensul ca exista un joc la volan. Sper ca problemele acestea sa le rezolv la ultima revizie in garantie - in 16.11 are doi ani si se termina garantia.
De cand cu mesajele legate de scurgerile de ulei, sunt atent la parcarile de hotel pe unde trag din cand in cand. Vorbesc totusi de hoteluri de 4-5 * din Germania, Austria, Ungaria si Slovenia, unde cam tot a 3- masina este un BMW sau Mercedes. SUNT PETE DE ULEI PE ASFALT SAU PIATRA. Prin urmare, daca la mine picaturile nu au ajuns pe pamant, cred ca nu este o situatie atat de grava.
Spun toate acestea ca sa subliniez ca nu trebuie sa ne subapreciem masinile si pentru ca cred in continuare in valoarea germana.
Sper sa nu se supere pe mine Giulestina.
  • varan

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Garantia pt. suspensie din cate stiu este 40000 de km.
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Eu nu am joc in volan dar am niste trosnituri usoare cand virez stanga dreapta la viteze mici de tot...tre sa merg in service sa vad despre ce e vorba.
  • Vica Mircea

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Si din astea am. Chiar azi am fost la reprezentanta si m-am planificat la revizie in data de 19.09, adica luni. De trosnituri am uitat sa le spun.
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Iar sunt cu masina in service, iar am eroare din cauza turbinei....a 4-a turbina! Urmeaza a 5-a? Cred ca sunt retardati...
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
😭😭 iar?
Dar ce i-au facut la prima?
La a doua?
La a 3-a?
Unde ai mers?
La Radacini?
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Da, la Radacini m-am tot dus dar sincer nu conteaza service-ul la faza asta, Opel GM habar nu are sa rezolve, probabil e o greseala grava de proiectare. Tind sa cred ca Antara e un dezastru...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR