Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • nelu1977

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985 16n
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
salut. Eu personal nu cred ca ai de ce sa iti faci probleme. Gandeste-te ca eu am tractat o rulota mai grea , cu un opel ascona din 1985 de 55 kw. Singurul sfat pe care cred ca pot sa ti-l dau e sa verifici amortizoarele de pe fata deoarece la franare, toata greutatea rulotei + masina se lasa pe amortzoarele fata. In rest iti urez drumuri bune si sa ne spui cum a fost.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La un moment dat acumulasem mai multi KM cu remorca fata de normal. Remorca transporta diverse, iar uneori am depasit cu putin masa masinii. Pentru echilibrare incarcam si masina 1310/244 in interior cu diverse. "Record" a fost 1150 kg pe remorca si 400 kg in 1310. La 244 nu se pune, la aia nu conta, puneai pana se rupea tabla si intotdeauna pe remorca de aproape 2 ori greutate mai mult ca el(deh, ce remorci se faceau la Medgidia).
Am mers si cu rulota destul d emare. Situatia este similara remorcii, doar ca enerveraza vizibilitatea si inaltimea, tot timpul ti se pare ca vine magaoaia peste tine.
Cel mai indicat pentru tractari este un diesel de moda mai veche ce ofera un cuplu bun. Componentele supuse uzurii cand tractezi ceva sunt ambreiajul, franele si suspensia/amortizoarele. Implicit, avem nevoie ca vehiculul tragator sa fie puternic si mai greu fata de ce tracteaza.
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Va arat unul din topicele deschise de mine pe acet forum https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=89043
Nu confundati o remorca cu rulota, se comporta total diferit.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Km cu remorca am si eu destui desi majoritatea acum mai bine de 10 ani. Insa numai cu diesel. Macar o sa fiu obisnuit cu lungimea.
Revin cu impresii dupa ce termin drumul(asta daca nu voi impinge la rulota in vreo rampa pana la adanci batraneti Laughing ).
Skip ads

  • siner

  • Mesaje scrise: 328
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Cu siguranta nu o sa impingi la ea, dar cu siguranta o sa mergi cu viteza mica. Daca nu ai probleme cu ambreiajul si nu incerci sa faci curse pe serpentine atunci totul o sa fie ok! Consumul o sa fie simtitor mai mare si viteza de deplasare mai mica, in rest nimic nou. In oras trebuie sa fi foarte atent ca multi nu se uita ca mai vine ceva dupa masina si vor sa se bage... Oglinzile laterale atasate sunt obligatorii din punctul meu de vedere, dar se poate circula si fara ele...
Trebuie sa mai iei in calcul si locul de parcare a rulotei! Eu o tin in parcarea unui hipermarket, si chiar daca am discutat cu conducerea si este paza tot am gasit-o sparta. Am ramas fara scule de pescuit, roata de rezerva (nou-nouta), butelie, tacamuri, vase, oale etc. Deci este foarte important si unde ti rulota dupa achizitionare!
Drumuri bune!
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc siner. Dupa ce o aduc am cu ce sa o trag(diesel din 2011, 285 CP) insa ma gandeam sa economisesc cateva sute de euro daca tot trebuie sa aduc Vauxhall-ul ala din Anglia. De parcat o bag in curte asa ca nici aici nu o sa am probleme. M-am uitat zilele aceastea prin vacanta si camparea nu e asa de ieftina cum citisem/auzisem. Sad
  • siner

  • Mesaje scrise: 328
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Cu masina si curtea ai rezolvat toate problemele! Nu ma incomodeaza pe mine cu 1,9/150 de cai, deci la tine chiar nu o sa se simta, iar siguranta parcarii face mult.
Camparea este ieftina, acum depinde ce pretentii ai! In Olanda am campat cu 30 euro rulota si 10 masina, fara numar maxim de persoane. Am fost 4 persoane, o rulota si o masina, deci costurile au fost minore. Mai ales ca veneam dupa 3 nopti de stat la hotel cu 130 euro camera/noapte, deci iti dai seama cam ce diferenta a fost! Iar in camping tocmai se schimba gazonul, si aduceau numai rulouri si iarba arata impecabil, la toaleta putea sa-ti cada senvisu' din mana ca il luai si continuai sa mananci din el! La noi daca ai tot ce-ti trebuie campezi unde vrei, deci e gratis. Iar in campingurile de la noipreturile sunt mai mici decat la gazda.... Iar pentru privelistea asta prefer sa platesc cat la gazda, mult mai ieftin decat la hotel, si sa stau eu linistit in rulota mea! Uite si in sens invers cum arata . Asta e de la noi, langa Mamaia. Costa undeva la 3000 lei ca sa lasi rulota tot sezonul in camping, si platesti suplimentar apa si curentul. Si de persoana, cat stai si tu acolo. Comparativ cu un hotel de la noi mi se pare o gluma... Mai sunt alte campinguri mai ieftine, dar cand incepe cate un retard cu manelele la maxim langa tine iti trece tot chefu de concediu, asa ca prefer sa dau putin mai mult si sa stau linistit. Tu ce preturi ai intalnit?
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
siner, am stat mai bine de 2 saptamani in Lefkada. Insula intr-adevar este incredibil de frumoasa si preturile sunt destul de mari.
In drum spre una din plaje(insula are vreo 15 plaje de vis) treceam printr-un camping.
http://www.camping-kastri.gr
Cred ca am fost eu mult prea distrat ca pe site acum par mult mai mici preturile. Laughing
Sper sa fiu sanatos si sa am putere de munca sa imi fac pacientii bine ca sa ma intorc si la anul. De data asta cu rulota. Cool
Cateva imagini de acolo...

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@pirvu_daniel,ce poze superbe,abia astept sa merg in Lefkada,din pacate fara rulota ca nu am!
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
O intrebare catre cunoscatori . Rulotele care provin din Anglia nu au carte de identitate si certificat de inmatriculare . Pt a putea fi inmatriculata in Romania ce acte trebuiesc luate de la vanzator ?Multumesc!
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare/rugaminte la cei care au rulota de camping
ce acte trebuie sa aibe rulota(adusa din franta)si pe unde trebuie umblat pentru imatriculare,ca ma cam bate gandu la una
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Din ce stiu eu ,sarcina data de producator este sfanta,totusi unele masini au rezerva mai multa de putere altele mai putina,de preferat motoarele diesel,eu am turbodiesel 2.0 tdci 130 cp cutie automata,arhisuficient pentru o rulota Swift Challenger 370 cu doua paturi ,nu o simte nici in mers nici la plecare,nici in depasire cutia aia oricum este destul de anosta,schimba incet indiferent ce faci asa ca ma bucur de un motor fiabil si un consum minuscul pentru gabaritu agregatului.
Caravana este de Anglia pe langa usa de te dai jos in mijlocu drumului,are si sistemul de alimentare cu apa si colectare ape uzate cu bidoane cam putin 20l da ajunge de o cafea,un spalat pe maini si clatit canile la sfarsit cand esti pe drum,in rest totul la limita.
Va sfatuiesc sa verificati cu foarte mare atentie distributia greutatii ,ancorarea obiectelor care prin deplasare in interior pot dezechilibra remorca, daca intra in balans pe drum sansele de redresare sunt aproape zero,si depind atunci cu adevarat de masa vehiculului tragator,suprafata de rulare si....mesteru de la carma.
Dispozitiv de franare au toate rulotele este cel inertial ,el se regleaza sa nu intre prea repede ca da socuri ,dar sa fie si eficient in caz de franare de aia se greseaza mecanismul de culisare de la protap si ar fi ideal sa fie verificat inainte de plecare la drum.
Am patit la un drum din Germania spre Romania cu platforma aveam un Smart Forfour adica ceva usor era ancorata bine astepta doar sa plecam,intre timp cei cu care eram tot ieseau cu bagaje si altu incarca afara,aveam sa aflu cand era prea tarziu ca totul s-a pus in portbagajul masinii de pe platforma cat si pe bancheta din spate,in Germania era o o iau pe aratura,noroc ca tractam cu un A6 break 2.5 tdi destul de grea si potenta masina ca altfel ma facem bucati.Poate suna a paranoia da de atunci dupa incarcatul masinii si verificat greutatea pe cupla,ancorat ,tot cheile stau doar la mine ca vreau sa ajung intreg acasa,de aia e bine de stiut sa nu se mai umble pe la incarcatura dupa ce s-a incheiat totul,sau se reface distributia maselor pe remorca,ca e rulota ca e remorca,platforma etc.
Ca experienta in 'diagnosticari' si reparatii ,am inlocuit pompa de apa si presostatul care o activa cand dadeai drumu la robinet,am refacut circuitul de apa ,iluminarea,incalzirea....unele lucruri sunt destul de interesante au sens da cand nu merg atunci e bai mare.Mai am de inlocuti termostatul de la incalzirea pe 220v ,in rest toate merg ceas.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR