Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

M-am tot uitat pe aici pe forum, dar nu am gasit exact ce imi trebuia.

De 2 zile apa a inceput sa-mi "fiarba", ajungand la peste 100 de grade.
Antigel nu pierd, furtune nu am rupte, termostatul deschidea* la 95 si racea(pana acum 2 zile).
Apa imi bolboroseste oarecum in vas, dar am verificat si nu am spuma pe joja si pe capacul pe unde se baga uleiul.
(am citit ca daca ar fi garnitura de chiuloasa ar face o spuma).

* - Azi nu mi-a mai pornit ventilatorul. Ieri mi-a mers in continuu, dar tot imi ajungea la 100 de grade temperatura lichidului de racire.
Skip ads

  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

M-am tot uitat pe aici pe forum, dar nu am gasit exact ce imi trebuia.

De 2 zile apa a inceput sa-mi "fiarba", ajungand la peste 100 de grade.
Antigel nu pierd, furtune nu am rupte, termostatul deschidea* la 95 si racea(pana acum 2 zile).
Apa imi bolboroseste oarecum in vas, dar am verificat si nu am spuma pe joja si pe capacul pe unde se baga uleiul.
(am citit ca daca ar fi garnitura de chiuloasa ar face o spuma).

* - Azi nu mi-a mai pornit ventilatorul. Ieri mi-a mers in continuu, dar tot imi ajungea la 100 de grade temperatura lichidului de racire.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu este obligatoriu sa faca spuma ori sa se amestece apa/ulei sau invers poate fi strapunsa din camera de ardere in circuitul de racire si atunci face dop de aer pe instalatie adica furtunele si radiatorul oarecum reci dar motorul fierbe.Se mai strica din cand in cand si pompa de apa cele cu paletii de plastic se desprind de pe axul pompei si acesta se invarte in gol,ca sa verifici de unde e problema la pornire dimineata vezi daca bolboroseste in vas si furtunele sant unflate rau, atunci e garnitura ...dar si daca ai apa chioara in instalatie poate sa-ti faca probleme apa incepe sa fiarba pana in 100 de gr. pe cand antigelul pe la 130 si din cauza asta face vapori in zonele incinse din motor.
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am apa+antigel. Cand am fost la service mi-a "masurat" concentratia si mi-a zis ca e 27(nu stiu ce) si ca e ok.

Dimineata nu bolboroseste. Am pornit masina si cu capacul scos si nu scoate bule de aer.

O sa schimb pompa de apa(cand fac rost de bani) si poate se rezolva, pana atunci voi incerca sa nu mai merg cu ea, mai ales cand e cald.
Skip ads

  • valyd11

  • Mesaje scrise: 388
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2017 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2009

  • Mesaj Privat
furunul superior de la radiator e cald (fierbinte adica ) ? daca nu inseamna ca termostatul e blocat pe inchis...
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Asta n-am verificat, momentan nici n-am mai mers cu masina. O sa fac o tura la un momentdat si voi reveni.
  • nislau

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2009

  • Mesaj Privat
eu am rezolvat problema prin montarea unui intrerupator in bord cu fire direct pe firele de la termocupla. problema incalzirii exagerate la vectra a e des intalnita datorita termocuplei dar trebuie verificat si termostatul, eventual schimbat
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Cineva imi zisese sa pun vara termostat de 86-88 si iarna sa-l repun pe asta de 95. O sa vad ce voi face, momentan nu dispun de niciun ban, deci nu fac niciun drum cu masina:(.

Multumesc oricum de raspunsuri, cand voi rezolva voi spune ce a fost.
Skip ads

  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
In iarna mi s-a stricat termocupla (simptom: pornea ventilatorul cum puneam contactul). Am inlocuit-o cu una care da comanda de pornire ventilator la 85 gr. Nu prea sunt multumit, imi merge ventilatorul aproape non stop. Asta deoarece termostatul deschide abia la 95-98 gr. Ma bate gandul sa schimb iar termocupla cu una care sa pornesca ventilatorul la 98 gr, asa cum este normal la motorul asta.
  • nislau

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2009

  • Mesaj Privat
eu zic ca e mai practic sa ai termocupla de 98gr. si sa montezi un intrerupator iar cand vezi ca fierbe 90-100 pe ceas (ca atunci sigur termocupla nu porneste) ii dai tu drumu. problema cu termocupla e foarte des intalnita la vectra a. termocupla mea intra tarziu si am avut multe probleme cand am incercat sa urc muntii cu ea, dar de cand am montat un intrerupator, la sfatul unui macanic batran nu mai am probleme, ii dau drumu pe la 90 si e perfect (daca ventilatorul intra mai devreme de 85 la diesel se produce efectul de motor rece si consumul creste)
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
@valyd11 e fierbinte.


Azi am zis sa verific si eu electroventilatorul sa vad daca mai este bun. Il incerc pe masina legandu-l la baterie direct, imi face flama.
Il scot si-l mai verific o data in casa, mergea! Il verific iar, mergea. Verific la masina, flama iar.
Ma uit la panoul cu sigurante...si uitati cum arata siguranta lui:

Papucul de jos este prins in plastic topit. Momentan o sa mut siguranta in "6"(geamuri el-nu am) si o sa vad daca se mai arde.

Aveti idee de ce mi-a ars acolo? A mai patit cineva asa ceva? Ce ar trebui sa verific?
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Azi am zis sa verific si eu electroventilatorul sa vad daca mai este bun. Il incerc pe masina legandu-l la baterie direct, imi face flama.
Il scot si-l mai verific o data in casa, mergea! Il verific iar, mergea. Verific la masina, flama iar.
Ma uit la panoul cu sigurante...si uitati cum arata siguranta lui:

Papucul de jos este prins in plastic topit. Momentan o sa mut siguranta in "6"(geamuri el-nu am) si o sa vad daca se mai arde.

Aveti idee de ce mi-a ars acolo? A mai patit cineva asa ceva? Ce ar trebui sa verific?
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
A ars acolo deoarece se poate sa fi fost pusa o siguranta mai mare decat era nevoie. Verifici s instalatia sa vezi daca e ok, apoi afli ce siguranta trebuie pusa la ventilator.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ori este contact imperfect(a fost de fapt)intre siguranta si soclu si atunci se incinge,ori consumator/scurt pe circuitul respectiv ,tind sa cred ca e prima varianta asa ajung in timp soclurile oxidate.
  • nislau

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2009

  • Mesaj Privat
l-ai verificat pe direct sau prin intermediul mufei din termocupla (ea e o punte pentru electroventilator) rezistenta e fff nasoala si cam trebuie verificat si circuitul sa vezi daca nu e pe scurt pe la mufe sau pe undeva.
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
verificare pe direct. O sa vad. Oricum momentan nu mai merg cu masina, ca mi-e sa nu se intampla ceva...
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Siguranta era de 30, asa cum era scris si-n carte si corespunzatoare culorii ce era pe plastic.

Contact imperfect: sa fie papucii prea vechi si din cauza asta?
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
E ceva normal ca, dupa un timp, metalele sa se oxideze si sa nu mai fie asa bune conductoare de curent electric. Daca vezi vreun contact oxidat, il cureti putin cu un ac sau orice poti baga acolo fara sa distrugi, apoi dai cu niste sprei de contacte. Poate scapi usor. Wink
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nu scapa. eu am avut identic. am facut sa intre siguranta fortat si am scapat. dar nu era asa topit.
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Voi face cum mi-ai zis tu marian_sro. Acum trebuie sa gasesc papuci d-aia..ca m-am dus la mai multe magazine si nu am gasit, mi-au zis sa iau ceva sh..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR