Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
rinoantara a scris: Hai frate ca s-a prins toata lumea cum sta treaba !


Cum sta?
Skip ads

  • deleted-112115

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2016

  • Mesaj Privat
LE de Mr.Opel: acest user s-a dovedit a fi un troll cu scopul de a denigra firma in cauza. Luati mesajele lui cu un drob de sare.

Buna seara,

apreciez raspunsul, sa le luam pe rand.

Domnul Nelu "avea de reglat o geometrie pentru un client (programat)". Cu tot respectul, programat am fost si eu, corect? Si nu in ultimul rand, intarzierea cu care s-a inceput lucrarea nu a fost cauzata de mine, din nou, corect?

Fiind angajatul dvs, nu contest ca il cunoasteti intr-o masura mult mai mare decat mine, dar Ranja era nervos, fara doar si poate.

Am mentionat modelul cutiei in ideea ca poate mai raspunde cineva, poate nu sunt singurul ce se confrunta cu aceasta problema, nimic mai mult.

Sfertul de masina prezentat de domnul Nelu a cuprins foarte multe piese, exceptie facand cele mentionate de dvs, pentru ca s-a stabilit foarte clar ca acestea trebuie schimbate, mai putin amortizoarele. Si ma vad nevoit sa repet, modul in care s-a atras atentia asupra unor piese ce, vor pica evident la un moment dat, a fost prapastios. Nu extrageti din context ce va convine, va rog cititi cu atentie.

Va rog sa imi permiteti sa va mai intreb ceva: "suporti cabluri ABS la pivoti" este acelasi lucru cu: "Senzor ABS roata fata stanga / dreapta ( GM )" ? Observ ca asta s-a notat in raspunsul trimis in urma solicitarii mele.

Mai nou observ ca s-a mai notat inca o piesa: "Cablaj senzor ABS roata fata stanga / dreapta ( GM )". Nu era inclusa in raspunsul de astazi dimineata. Am pus o intrebare, observ ca nu mi-a raspuns nimeni, dar a aparut aceasta piesa noua.

Cum este pana la urma? De ce imi recomandati sa schimb senzorul de ABS?

Nu in ultimul rand, daca imi permiteti, un mic sfat. Abordarea de genul: "Sper sa gasiti un service de care sa fiti pe deplin multumit" nu cred ca o sa va aduca clienti noi. Abordarea de genul: "Multumim pentru sugestii, vom analiza si vom remedia situatia ori situatiile unde s-a procedat gresit si va asteptam pentru a va demonstra ca furnizam servicii de calitate" consider ca v-ar avantaja mai mult. Faptul ca va spalati pe maini nu stiu in ce postura va pune.

Daca ati fi citit cu atentie, ati fi observat ca am specificat ca sunt genul de om care acorda o a doua sansa, si nu erau doar vorbe. Dar sa vad interes/implicare/responsabilitate. Poate cer eu prea mult.

Oricum, regret ca nu ati inteles de fapt mesajul meu. Nu a fost unul gandit sa va denigreze, ci unul din care puteti invata astfel incat sa va imbunatatiti serviciile. Alegerea este insa, desigur, doar in mainile dvs.

Multumesc.



Toate bune,

Cristi.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
1. Cand scrieti direct in public, fara a da initial un feedback privat, imi este clar ca nu doriti sa reveniti.
2. Cand umpleti un ecran de text cu mici chitibusuri si interpretari apocaliptice despre "ce a simtit poetul", imi este clar ca nu doriti sa reveniti.
3. Cand faceti o cerere de oferta de pe alt cont (nu cel cu istoricul masinii), este normal sa vi se raspunda la ce ati cerut si nu la ceea ce s-a constatat. Vi s-a oferit senzorul abs pentru ca ati cerut cablul pentru abs, iar din experienta noastra senzorul pica mai des decat cablul, in cazul acestei masini. Ati insistat pe cablu, s-a adaugat si acesta in oferta.

Credeti-ma ca v-am inteles mesajul. Ca nu v-am inteles pe dvs, este altceva. Imi asum aceasta vina in totalitate.
  • deleted-112115

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2016

  • Mesaj Privat
LE de Mr.Opel: acest user s-a dovedit a fi un troll cu scopul de a denigra firma in cauza. Luati mesajele lui cu un drob de sare.

1. Feedback-ul a fost oferit la fata locului, pentru cine avea interesul sa asculte. Repet, intentia mea nu a fost catusi de putin de a va denigra, ci doar de a atrage atentia asupra unor aspecte. Daca doriti sau nu sa invatati ceva din aceste lucruri, este strict alegerea dvs. Da, am ales sa impartasesc experienta mea pe acest forum. Va deranjeaza? Am exagerat in vreun fel cu ceva?

2. Am "umplut" ecranul cu impresiile personale in urma vizitei la service-ul dvs. Consider ca am acest drept, in calitate de client. Sesizez o usoara ironie in textul dvs si nu cred ca este cazul. N-am jignit pe nimeni si nici n-am sugerat sau impiedicat pe cineva sa apeleze la serviciile dvs, corect? Fiecare este liber sa ia propriile decizii.

3. Contul nu a fost creat de mine, va puteti interesa asupra acestui aspect. Intuiesc ca a fost creat de operatorul care a introdus datele mele in momentul in care am facut programarea in service pentru revizie. Mai mult de atat, am atras atentia asupra faptului ca nu pot modifica datele din cadrul rubricii "garajul meu". Dvs verificati macar inainte sa faceti aceste afirmatii?

In orice caz, va rog sa ma credeti ca nu o sa intru in polemici cu dvs. Observ tendinta de a da vina pe client, cu toate ca nu o consider justificata. Nu trebuie sa ma intelegeti, ci doar sa furnizati niste servicii de calitate si, unde si cand este cazul, sa va asumati responsabilitatea.

Banuiesc insa ca este mult mai usor sa renuntati pur si simplu, ca doar clienti sunt pe toate drumurile nu-i asa?

Va doresc mult succes cu aceasta atitudine.


Toate bune,

Cristi.
Skip ads

  • rinoantara

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2015 z22dm1/LNQ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2016

  • Mesaj Privat
cyberbob a scris:
rinoantara a scris: Hai frate ca s-a prins toata lumea cum sta treaba !


Cum sta?

Exact "sta", nu "merge".
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,414
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Sa sti ca EDS sta chiar foarte bine la capitolul calitate.

Daca "mergeau" erau "Pa!" de mult timp.
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
rinoantara a scris:
Exact "sta", nu "merge".



Pff, bine ca mi-ai zis, tocmai ce voiam sa fac o programare la EDS.... Very Happy
  • alex giani

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Salutare,sper sa nu fac prea multe greseli pt ca scriu dupa telefonul mobil.Hai sa demontam mitul serviceului perfect sau mai nou a super (mecanicilor,tinichigiilor,vopsitorilor),comentul meu va fi unul general nu intentionez sa numesc un anumit service nici din pct de vedere pozitiv nici din pct de vedere negativ.Cu totii stim ca atentia la detalii costa bani si timp,bani multi pt client si timp pierdut si migala pt mecanic, implicit remuneratia mecanicului e destul de mica pt efortul depus pentru ca banii aia spun marea majoritate pot fi scosi cu munca putina din doua sch. de consumabile.Deci cand masina ramane in service si ii lasi mecanicului sarcina sa caute el bn daca mai e ceva sau sa curete o alta piesa ascunsa pe care nu o poti vedea sa nu fi atat de sigur ca s_a si murdarit,cu toate ca el va spune ca a executat si operatia aia,deci pe principiul ''ce nu se vede nu conteaza''.Regula asta e probata si in serviceurile mici cat si in cele dedicate cu pretentii,bn exceptam atelierele de restaurari oldtimere acolo nu se va intalni asa ceva pentru ca preturile pornesc de la cateva mii la sute de mii euro,e si normal ca detaliul sa intre in detalii pentru ca masina si ''zace'' in atelier cu lunile,nu ca in service cand clientul vrea acum,repede si bn si ieftin contorizand la centima programarea avand impresia ca se afla la medlife.Un lucru foarte tare in ziua de azi mi se pare termenul ''tehnician in interpretarea diagnozelor '' asta e mortala,nu credeam ca exista asa ceva,adica asta cu tester e un fel de guru si ii spune mecanicului ce are masina si unde sa desfaca,cand la capatul opus exista mecanici cu o vechime de peste 25 ani si s_au adaptat din mers noilor tehnologi.Nu mai spun ca primii au fumuri in cap,deh ei sunt specializati doar pe anumite marci/motoare de parca astea nu au acelasi principiu si au evoluat din alea de acum cativa zeci de ani.Un alt lucru maxim intalnit este inspectia vizuala atunci cand vb de serviciile la pachet (platesc mecanicul sa imi priveasca masina) buna rau asta si nu in ultimul rand nu mai spun ca si serviceurile cu pretentii au mecanici care mai fac manevre doar asta e mentalitatea noastra a romanilor totusi sa nu devenim ipocriti ca de cand cu ue am devenit corecti.Situatii in care masina sta in service saptamani intregi pt lucruri marunte mi se pare absurd,avand in vedere caci cunosc tinichigi care dau gata o caroserie de oldtimer din bara in bara in maxim o saptamana,nu super tinichigiu care indreapta usi cu fibra si chit si se uita lung la aparatul de sudura in argon sau autogen,pentru ca nu stie sa il foloseasca.La polul opus este clientul,mereu nerabdator,fitos,frustrat si pretentios.Din experienta profesiei pot spune ca munca cu omul este cea mai dificila,omul pune o mie de intrebari sacaitoare are pretentii sa il servesti precum Ion Tiriac chiar daca el de multe ori se tocmeste si la un leu.Altul mai sus era nemultumit ca filtrul de polen nu are carbon activ,sa fim seriosi e o probabilitate mica sa fac astm si sa mor ca filtrul nu a fost gm,dar romanul e obisnuit sa fie snob.Si nu in ultimul rand.....la pomul laudat sa nu te duci cu sacul,si sa fie pe cat posibil mai aproape de casa,as fi cretin sa tai bucurestiul in doua pt ca au zis 10 insi ca e ok serviceul ala.Dupa mine nu exista service perfect mecanici buni sunt peste tot si de regula aia lucreaza,nu sch. jumate de masina dupa ce au vb o ora la tel cu altul despre ce ar putea sa aibe.Deci un loc ideal sa le ai pe toate nu exista.
Skip ads

  • usy666

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am fost la EDS Service , si am plecat de acolo cu o problema care nu a fost rezolvata complet.

Dar ( si este un mare dar ) nu pot spune ca nu au avut o atitudine corecta si ca nu si-au dat interesul .

In speta, m-am dus pentru o defect vechi ( puteti cauta topicul pe care l-am lansat mai demult, si cel mai recent) . Pe scurt , masina smucea ( sau se legana , ca sa fie putin mai clar ) la accelerare si decelerare , precum si ocazionale opriri ale motorului.

Am facut o diagnoza cu Marius ( maiandrei pentru colegii de pe forum ) , fiindu-mi indicat sa schimb tampoanele motorului pentru a ameliora (atentie la formulare ) acest smucit al masinii, nedatorandu-se altor cauze ( EGR , Clapeta admisie , senzori etc ) . De notat ca in constatare mi-a indicat si ambreiajul ca fiind ovalizat si posibil candidat la schimbare in viitor, precum si o recomandare pentru a face proba cu o alta bobina de inductie pentru partea cu opritul motorului. Masina nu a vrut sa se opreasca, indiferent de tratamentul primit.
M-am programat , prin urmare , la inlocuirea tampoanelor . Nici o clipa nu mi-a bagat pe gat operatiunea, din contra, mi-a recomandat sa o fac in alta parte, pentru a nu exista suspiciuni.

Operatiunea a avut loc ieri . Pe langa asta , am solicitat si o anulare a EGR-ului ( cunoscut ca fiind problematic , la modul general ) , pe loc, fara programare prealabila. Ambele lucrari s-au facut repede, cu precizie si curat. Am stat langa mecanic o parte din timp, discutand cu el.

Schimbarea tampoanelor a ameliorat simptomele si cam atat. Nu neg ca am fost foarte dezamagit de rezultat. Dar sunt perfect constient ca mi s-a spus clar ca aceasta operatiune va ameliora, nu rezolva problema.

M-am intors la service cu masina , exprimandu-mi nemultumirea.

Prin urmare , masina a fost testata de trei persoane ( una din ele fiind Marius , care a tinut expres sa verifice inca o data ) . Nu au putut sa puna punctul pe i si sa imi garanteze ca schimbarea kitul de ambreiaj va rezolva problema, desi inclina catre aceasta varianta destul de puternic. Eu am cerut sa imi garanteze 100% , nefiind dispus sa cheltui o suma mare pentru inlocuire . Ambreiajul nu patineaza . Nu am facut operatiunea, preferand sa astept sa inceapa sa patineze , din ratiuni de cost.

Problema este ca in cazul in care nu se rezolva defectul nu ai cum sa dai jos kit-ul de ambreiaj nou si sa-l trimiti inapoi la magazin , fiindca nimeni nu ti-l mai accepta - va avea urme de uzura. Cineva trebuie sa isi asume paguba in caz ca nu aia e buba. Cunosc chestiile astea fiindca desi nu-s expert in mecanica, imi cunosc masina ( paradoxal , avand in vedere ca nu merge perfect ) , si am invatat vrand-nevrand mecanica, un pic de electronica . Si mi-am luat si tepe de la service-uri cand eram la inceput de drum si total pe langa subiect cand venea vorba de mecanica. Dar toate chestiile m-au ajutat , fiindca acum ma descurc intr-atat incat sa pot vorbi pe aceeasi "limba" cu oamenii calificati din domeniu , lucru care ajuta mult.

Intre timp am facut si testul cu alta bobina , pentru a elimina o variabila . Aici vreau sa fac o precizare : Colegi, cand avem o problema care nu se poate reproduce in fel si chip in service , nu este vina celor care fac testul ( adica a service-ului ) . Gestionati-va asteptarile ca nimeni nu e magician.

E post lung, drept pentru care o sa pun aici un

TL;DR cu concluziile :

1. Plec de acolo cu un defect partial rezolvat ( si clar explicat dinainte ca va fi partial rezolvat ).
2. Chiar in conditiile acestea , EDS service ( prin Marius si cei doi mecanici , ale caror nume nu le-am retinut ) si-a dat interesul pentru a incerca sa gaseasca miezul problemei . Sau macar, sa elimine tot ce se putea elimina ca variabila .
3. Am obtinut o operatiune extra, facuta pe loc , in conditiile in care Marius era vizibil aglomerat , si in conditiile in care programarile se fac greu.
4. Consider ( si asta o spun citind cele 25 de pagini din acest topic ) ca am fost tratat corect , ca a existat proactivitate din partea lor, precum si sincera frustrare ca nu au rezolvat complet problema.
5. Sunt atenti la detalii ( dau si un exemplu care n-are a face cu activitatea lor de baza, dar conteaza - pana si prosoapele de hartie de langa chiuveta baii sunt de calitate foarte buna )

Nu am primit nici un incentive sa scriu postul acesta si am scris clar ca problema mi-a fost rezolvata partial . Dar i-am felicitat personal pentru efort si tin sa o fac si aici . Si convingerea mea este ca trebuie sa tratezi cu respect pentru a fi tratat cu respect , convingere care mi-a fost intarita ieri.

Poate am scris asta fiindca am un simt al dreptatii prea umflat si imi place sa tin partea cuiva cand este criticat, poate sunt bun de activist de mediu . Si poate ca imi plac virgulele prea mult. Dar in acelasi timp am facut-o ca fiecare sa citeasca si sa traga propriile concluzii.
  • deleted-112115

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2016

  • Mesaj Privat
LE de Mr.Opel: acest user s-a dovedit a fi un troll cu scopul de a denigra firma in cauza. Luati mesajele lui cu un drob de sare.

Salutare,

revin cu impresiile in urma celei de a doua vizite in cadrul acestui service.

Motivul programarii:

1) Schimb discuri de frana fata/spate (ATE)

2) Schimb placute de frana fata/spate (ATE)

3) Gresare culise

4) Schimb lichid de frana cu aerisire (ATE)

5) Schimb ulei cutie de viteze (GM)

6) Reglaj de timonerie


Piesele aduse la stand au fost cele asupra carora ne-am inteles. Mecanicul ce a lucrat la ea a fost acelasi de data trecuta, domnul Nelu. Mi-a raspuns la intrebari, dar per total am sesizat ca fost mult mai rezervat.

Primele 5 puncte au fost realizate, punctul 6 insa nu. Pe de o parte pentru ca se pare ca nu mai avea timp, intuiesc ca exista o programare imediat dupa mine, pe de alta parte pentru ca, din spusele lui, nu v-a schimba nimic aceasta operatie. Mi-a spus ca dureaza circa 2-3 ore reglajul de timonerie daca insist totusi sa il faca. Schimbul de ulei, asa cum anticipasem inca de la bun inceput, nu a schimbat cu nimic comportamentul cutiei, continua sa agate in treapta unu, marsarier si treapa a doua. Fenomenul este sensibil mai pronuntat la "rece" dar continua si la "cald", chiar daca se simte o oarecare imbunatatire. Este un lucru care ma deranjeaza si vreau sa aflu cum anume pot remedia. Mentionez faptul ca in momentul in care motorul este oprit intra extrem de usor in toate treptele de viteza. Nu am verificat intocmai ce cantitate de ulei s-a scurs din cutie, dar in ea s-a pus circa 1.650 de MLL.

Am sesizat in momentul in care am plecat din service, dupa ce am iesit pe asfaltul "bun", ca ceva, nu stiu daca "suiera" este cuvantul potrivit, dar cert este faptul ca se aude ceva in momentul in care accelerez. Acelasi sunet apare si pe deccelerare. Nu aveam cum sa ma intorc in service, asa ca am lasat-o pe data viitoare. O sa ii rog sa verifice in momentul in care voi ajunge cu masina din nou la ei pentru, sper, rezolvarea cutiei.

O sa revin cu informatii.


Multumesc.



Toate bune,

Cristi.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Buna ziua, va multumim pentru feedback

Conform seriei de sasiu (VIN), masina dvs are F40 cu indicativul (RPO code) MYJ.

Conform TIS, la reumplere se folosesc 1.6L ulei. Nelu a pus exact cat ulei a scos - inca mai are bidonul cu uleiul recuperat ~1.6L.


In caz ca nu va mai amintiti, am discutat despre cutia dvs si am confundat-o cu un M32 tocmai din cauza manifestarilor descrise. Acum nu suiera nici mai mult, dar din pacate nici mai putin decat inainte. Pasul urmator va fi reglajul de timonerie.

Va stam bucurosi la dispozitie pentru orice alte intrebari sau nelamuriri.
  • deleted-112115

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2016

  • Mesaj Privat
LE de Mr.Opel: acest user s-a dovedit a fi un troll cu scopul de a denigra firma in cauza. Luati mesajele lui cu un drob de sare.

Buna seara,

imi aduc perfect aminte despre discutia referitoare la cutia de viteze. Repet, poate "suiera" nu este cuvantul potrivit, dar ceva se aude atat in momentul accelerarii cat si in deccelerare. Nu stiu ce anume cauzeaza acest sunet, nu spun ca este de la cutie, dar cert este faptul ca nu se auzea inainte. Sunt extrem de perfectionist, astfel incat sunt foarte atent la comportamentul si sunetele emise de masina. Nu spun ca este o calitate, dar mereu mi-a placut sa intretin lucrurile pe care le detin.

O sa fac cat de curand o programare pentru reglajul de timonerie (cu mentiunea ca mecanicul mi-a precizat faptul ca o voi face degeaba, in ideea ca nu se v-a modifica comportamentul cutiei).

Multumesc.



Toate bune,

Cristi.
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
L-am intrebat din nou pe mecanic, el v-a precizat Smile ca nu promite eliminarea problemei.
Noi nu insistam sa facem reglajul de timonerie, daca nu doriti nu-l facem. Singurul lucru pe care il putem garanta este ca acesta costa.


Cu stima,
Marius
  • deleted-112115

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

"nu se va schimba nimic" sunt cuvintele rostite de mecanic. Poate ca e cazul sa inregistrez convorbirile, astfel incat sa nu mai existe indoieli asupra unor afirmatii. Nu imi sta in caracter sa exagerez sau sa "nasc" afirmatii nespuse.

Totul costa, nimic nou sub soare Smile

Eu sunt dispus sa va las si masina in service, o zi, doua, doar sa rezolvam aceasta problema a cutiei de viteze. Daca reglajul de timonerie nu rezolva nimic, care este urmatorul pas?
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca sunteti atat de convins ca sunt cuvintele mecanicului, atunci nu mai are rost sa incercam reglaj de timonerie.
Sa muncim / cheltuim bani aiurea nu e cazul.
Mai departe nu tine de noi, nu are rost sa lasati masina in service. Se demonteaza cutia de viteze si se repara, lucru pe care noi nu il putem face.
  • deleted-112115

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2016

  • Mesaj Privat
LE de Mr.Opel: acest user s-a dovedit a fi un troll cu scopul de a denigra firma in cauza. Luati mesajele lui cu un drob de sare.

Buna ziua,

aveti un mod foarte "special" prin care observ ca incercati sa invinuiti clientul. Nu m-am convins ca respectiva afirmatie ii apartine mecanicului, ci asta a spus, clar si raspicat. Repet, poate e cazul sa inregistrez anumite conversatii, astfel incat sa nu mai existe aceste indoieli. Nu stiu in ce masura realizati, dar nu am absolut niciun interes sa denaturez adevarul din moment ce imi doresc sa rezolv aceasta problema a cutiei de viteze.

Va aduc de asemenea aminte faptul ca si celalalt mecanic, Ranja, a facut aceeasi afirmatie, ca nu e cazul de reglaj timonerie. Sunteti singurul care a sustinut aceasta lucrare. Eu nu m-am opus, pentru ca am mers pe mana dvs, de specialist.

Daca continuati sa sustineti aceasta lucrare, de reglaj timonerie, fara doar si poate eu ma voi prezenta pentru a fi realizata. Ce presupune aceasta reparatie de care vorbiti? Puteti oferi ceva mai multe detalii, sunt in fond interesat nu?

Pot fi si alte cauze ce au condus la acest comportament al cutiei? Gen cablurile schimbatorului, ori poate ambreiajul sau volanta?

Asa cum am mai precizat, cutia suna a gol la schimbarea vitezelor, iar in treapta a 3-a de viteza nuca schimbatorului se misca. Exista si un sunet, ca de rulment sa ii spun asa, pana in 2000 de ture. Nu stiu daca are legatura ori ba. O ureche "antrenata" daca imi permiteti expresia, cu siguranta va ajuta in depistarea problemei.

Eu inca contez pe ajutorul vostru.

Multumesc.



Toate bune,

Cristi.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca sunt singurul cu aceasta afirmatie, atunci e cazul sa ma retrag.
Inseamna ca mecanicul e un mincinos, daca mie imi zice una si dvs alta. Cu toate astea, eu il cred pe mecanicul meu.
Nu stiu ce se poate face in cazul cutiei dvs. Nu va putem ajuta.

O zi buna.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
http://workshop-manuals.com...cable_adjustment/

Ai mai sus un link care arata cum se realizeaza reglarea timoneriei... e la Astra J cu F40-6, dar e similar si la Insignia.
  • deleted-112115

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2016

  • Mesaj Privat
LE de Mr.Opel: acest user s-a dovedit a fi un troll cu scopul de a denigra firma in cauza. Luati mesajele lui cu un drob de sare.

Buna seara,

nu imi permit sa il numesc mincinos pe domnul Nelu, doar v-am redat afirmatia lui. Pe de o parte inteleg ca ii dati crezare angajatului dvs, pe de alta parte eu nu v-am mintit cu absolut nimic, nu imi sta in caracter. Consider ca am fost un om de cuvant cu toate persoanele din cadrul service-ului cu care am intrat in contact.

Observ ca m-ati si "etichetat". Cam repede zic, dar este alegerea dvs. Nu pot sa nu remarc acelasi stil de a va spala pe maini de o lucrare laborioasa, ori poate de un client ce nu va place? Am sesizat ca v-a deranjat profund faptul ca am povestit pe forum impresiile in urma vizitei la dvs. V-am intrebat, dar nu ati binevoit sa raspundeti, am exagerat cu ceva? Sau mai rau, am mintit cu ceva?

Daca nu doriti sa ma ajutati, este in regula, va respect decizia.

Va multumesc pentru ajutorul acordat pana in prezent.


PS. Am vazut ca mi-ati atras atentia asupra greselii: "v-a". Oboseala si-a spus cuvantul, am "mancat" si cateva litere, se mai intampla. Nu cred ca asta era de subliniat in respectivul text, dar in lipsa de argumente banuiesc ca ne legam de orice. Nu-i bai, noi sa fim sanatosi.

Toate bune,

Cristi.
  • z1m604

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Si totusi,revenind la baza topicului si anume:

CE SERVICE AUTO RECOMANDATI IN BUCURESTI ?

va multumesc anticipat
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR