Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • aury_ro

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Va rog sa-mi dati o idee cum sa scot mai usor alternatorul de pe masina.Am reusit sa-l demontez fara rampa.Si inca ceva, daca aveti o parere ce ar putea arde la alternator ca nu am vazut inca unul sa-l studiez.Caci foarte tare i-mi place sa ma implic unde nu e cazul.Va multumesc!
Skip ads

  • clau_lcf

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Oricum ai lua-o e urat de scos alternatorul la motorul asta, ca e cu pompa.

Deobicei cade grupul de diode , si indicat e sa schimbi si releul de incarcare, care are si carbunii pe el. Trebuie sa verifici rotorul si statorul, sa nu fie in scurt, si cu ocazia asta sa ii schimbi si rulmentii. Daca nu ai idee despre cum se masoara, si nu ai aparatura , mai bine te duci la un electrician sa ti-l repare pt un 100 ron, pt ca nu e asa simplu cum pare... si asta ti-o spune un electrician auto.
  • aury_ro

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Va multumesc pt raspuns.Credeti ca as putea sa-l scot pe partea din dreapta unde este claxonul.Are loc sa iasa?Cat despre electricieni sunt sigur ca trebuie sa fi acumulat ceva experienta innainte sa pui mana sa repari ceva indiferent de meserie, iar eu nu am pregatirea necesara desi curiozitatea exista,asa ca am sa apelez la specialist.
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Da, pe acolo il scoti.
Bafta.
Skip ads

  • h72511

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Si daca se ard des diodele (de 2 ori pe an) care ar fi problema ?
  • iordan florin

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2011

  • Mesaj Privat
poate fi din cauza bateriei sau iti poate intra apa daca nu ai scut la masina
  • cati32

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2011

  • Mesaj Privat
salutare.,aceeasi problema am avuto si eu cu alternatorul.problema a fost puntea de diode.alternatorul se scoate prin dreapta pe langa claxon.puntea costa 125 de ron si manopera 35 ron-total 160 ron cu munca mea.la service demontat plus montat alternator iti ia cam 150 ron.bafta. ai grija sa pui baterie buna.
  • soarec911

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 y
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2011

  • Mesaj Privat
trebuie neaparat si releul ?
sau asa cica e indicat de unii care vor sa-ti ia banii?
ca si eu am schimbat puntea de diode dar nu am mai schimbat nimic in rest desi recunosc ca acum sunt la a 3 a oara cand le schimb in decurs de 3 ani dar din ce am citit e de la condens sau apa acumulata (nu am nici scut) si pe deasupra multi mi-au zis ca asta e una din bubele la astra g
  • cati32

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2011

  • Mesaj Privat
salut soarec 911.fiecare masina are buba ei, eu am schimbat doar puntea dioda.releul era bun.ar trebui sa pui un scut deoarece la o expunere prelungita la umezeala o sa ai din nou probleme cu alternatorul.alti bani ,alta distractie.la mine scutul a fost desprins si nu l-am bagat in seama, am mers asa si pana la urma s-a intamplat sa am probleme cu alternatorul.nu este neaparat nevoie de releu daca acesta e bun.puntea costa 125 ron si releul 95 ron, plus manopera 35 lei. am scos singur alternatorul de pe masina.multa bafta .
  • geosev37

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Va salut. Acum un an am schimbat releul de incarcare la alternator si, de la prima pornire, nu pleaca incarcarea pana cand nu o accelerez o data puternic. De atunci face aceasta problema. Am fost la magazinul de unde am cumparat releul si au zis ca, fiind in garantie, sa-l duc la ei si-l vor trimite la garantii. Dar...au zis ca in locul lui imi vor da altul pana primesc un raspuns de la garantii numai ca, daca se dovedeste ca acela este bun, il voi plati si pe cel care mi-l dau in loc. Este corect ? Acum intrebarea .....Cauza problemei cu incarcarea este releul sau poate fi altceva ? Va multumesc ! De precizat ca este vorba de alternatorul de pe Opel Astra 1.7 TDS motor Isuzu.
  • budara

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2007

  • Mesaj Privat
h72511 a scris:Si daca se ard des diodele (de 2 ori pe an) care ar fi problema ?


Am avut si eu o problema cu alternatorul la astra G din 2003 motor 1,7 dti si am descoperit ca s-a defectat de la lichidul de racire.Prima data mi-a curs de la pompa, iar a doua oara de la un stut care era oxidat si se prelingea pe linga furtun, care este exact deasupra alternatorului. Deci daca gasiti balta de antigel sub masina sau pierdeti pe undeva antigel este posibil sa aveti probleme si cu alternatorul.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR