Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Azi m-am bagat sub masina ca sa dau toba jos sa vad unde bate..zis si facut
Ma bag si m-a plimb pe sub masina zic sa curat traseul ca era jegos. Ma duc mai spre motor, si cutia de viteze( cred ca este cutia) se afla langa baia de ulei era pur si simplu fleasca de ulei( baia este uscata nu are nimic)

Intrebarea mea , ce ar putea avea cum sa scap de uleiul ala de acolo , spart ceva etk:( fac cinste cui ma lamureste:(

Multumesc
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,414
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Sa nu fie uleiul din cutia de viteze.Nu neaparat de la motor.
vezi ca mai sus pe cutie este o gaura pe unde se pune ulei.Tot pe acolo poti sa verifici cat ulei mai ai in cutie.
Parca era un tutorial pe aici pe forum.
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cum verific mai exact? nu dau de tutorial:( si eu cred ca tot de la cutie...de la motor nici nu ma prea gandeam...nivelul este bun...lipseste doar ce mananca motoru...
  • wizard.time

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Nivelul uleiului din cutie se verifica pe la surubul de langa planetara dreapta unde intra in cutie.Masina trebuie sa stea pe un plan orizontal desfaci acel surub si bagi degetul pe acea gaura si lasi varful degetului putin in jos si trebuie sa dai de ulei.
In caz ca nu este ulei suficient se completeaza pe sus pe la motor ,acolo se desface suportul de la baterie ca sa ai acces mai bun iar pe cutie vei vedea un surub cu un cauciuc pe el ,il desfaci si completezi cu ulei pana cand incepe sa curga pe la surubul de jos.
Skip ads

  • mirel_ch

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
colegule sa nu iti dea ulei pe la simeringul de la palier. miroase uleiul si vezi de unde provine. daca miroase a ars inseamna ca e de la motor. cel de cutie mi se pare ca miroase a gaz cu petrol amestecat
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Poate fi de sus https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=308425
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
asculta sfatul lui mirel.Sterge , degreseaza zona, faci cateva ture si apoi te bagi sub ia si vezi din ce zona curge uleiul.Oricum stai linistit ca indiferent pe unde curge , se remediaza usor fara costuri mari.........max 100 ron in cel mai rau caz
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
da da pe dracu.
daca e de la semering palier ai de dat motor sau cutie jos.
asta inseamna mult peste 100 ron daca te duci la service.
poza nu imi spune nimic. daca ai habar unde se imbina motorul si cutia si curge pe acolo e semeringul de palier. sau poate veni de sus pe la semeringul cautatorului.
Skip ads

  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
schimb eu semeringu gratuit. si o sa vezi ca te costa doar semeringu
  • mirel_ch

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
nu cred ca e de la simeringul de la palier, ca nu mai putea pleca cu masina de pe loc, patina ambreiajul. era o parere doar. speram ca va vi de la simeringul cautatorului de viteze. mai poate veni si de deasupra motorului de la capacul de culbutori, nu etanseaza garnitura bine. poza e prea sumara sa ne dam seama de problema. totusi vezi ce miros are uleiul
  • xzibit_ex2005

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Calibra 1993 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2009

  • Mesaj Privat
am avut eu problema cu ambele simering palier si simeringuri cutie.
-simeringul palier nu da uleiul pana acolo, de la simering palier se prelinge pe volanta si se improsca tot ambreajul cu ulei murdarind tot ce e in cavitatea aia a ambreajului si se poate vedea dand jos capacul de vizitare al cutiei de sub+ se prelinge pe baie. deci nu prea ajunge pe placa diferential cutia de viteze.

Iar a 2-a faza si cea mai plauzibila in acest caz e de la cutie:
- cand e dus un simering de planetara fix asa curge pe carcasa diferential
- si cand e garnitura carcasa diferential dusa.
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc baieti, astazi/maine o sa verific, o sa curat si o sa verific daca mai are cutia ulei( trebui sa fac sambata vreo 1000km si am o teama sa plec cu ea asa) Sad
Inca odata multumesc, o sa revin cu raspuns dupa ce verific
Skip ads

  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
a si inca ceva, cutia este murdara de ulei si sus, cand te uiti la ea de sus de la motor, se vede intre motor si vasul de lichid de frana:(
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
andrei_alik a scris:schimb eu semeringu gratuit. si o sa vezi ca te costa doar semeringu


chiar te rog. la masina din semnatura mea. iti platesc eu drumul pana la piatra neamt ( cu trenu) si iti pun si scule si garaj cu canal la dispozitie.
da sa fie gata intr-o zi.

eu te-as ruga sa citesti mai mult si sa scrii mai putin.

@xbit cand e dus semeringul palier ajunge ulei si pe jos pe la imbinarea cutiei cu motorul. nu doar pe ambreiaj. defapt pe ambreiaj mai putin.
am avut la fosta si nu patina ambreiajul.
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Eu am avut la fel ulei pe capacul de la cutia de viteze la astra f pe care am avuto , dupa ce i-am facut schimbul de ulei in cutie i-am curatat bine bine tot ce era uleios si cand am pus capacu la loc l-am strans un pic mai tare decat era si nici urma sa mai curga pe undeva ulei.Deci inainte de a ajunge la simering si alte lucruri complicate incearca cele simple, curata tot ce e uleios strange suruburile uun pic mai tare cu simt si vezi daca se mai prelinge pe undeva
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
La multe marci, am observat ca garnitura de la capacul de culbutori are tendinta de a imbatrani mai rapid deoarece este tot timpul expusa la temperaturi destul de ridicate si este in contact direct cu uleiul din motor. Unul din motivele pentru care este bine sa mentineti compartimentul motor cat de cat curat este tocmai pentru a usura indentificarea zonelor cu scurgeri de lichide.
Ca sa vezi daca curge de la capacul de culbutori, stergi bine cu o carpa zona, apoi studiezi iar zona, dupa o zi de utilizarea masinii.
Drumuri bune fara incidente sa aveti. Wink
  • xzibit_ex2005

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Calibra 1993 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2009

  • Mesaj Privat
daca ar avea probleme cu garnitura capacu culbutori Shocked ar fi tot motorul plin de ulei+ ar curge pe galeria de evacuare si ar fi un miros si o harabaura completa in compartimentul motor, cu exceptia capacului diferential cutie viteze care nu prea vad cum ar ajunge acolo uleiu de la capacu culbutori....trebuie sa curga intr-un mare stil uleiul pe la capac culbutor ca sa ajunga sub cutia de viteze spre roata + ca nu a mentionat pustiu_pst ca ar avea probleme acolo
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Corect baiatul a zis ca la capacul cutiei de viteze are problema si nu are nici o legatura cu capacul culbutori care e in partea opusa
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Treaba devine din ce in ce mai ciudata....si cred ca vine de la imbinarea motorului cu, cutia...deci, cutia este uda toata, + o mica parte din motor partea dinspre cutie...nustiu daca vine de undeva si il arunca dar acolo este si putin spre mijlocul masinii...

Am curatat locul perfect si acum astept sa vedem daca mai gasesc pe undeva ceva si de unde

multumesc celor care m-au sfatuit!
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Ai putea sa desfaci capacul de verificare al ambreajului nu e mare lucru si vezi cum sta treaba prin interior
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR