Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • ionutzmi

  • Mesaje scrise: 469
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Omega 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
De vreo saptamana am urmatoarea problema cu buburuza : scade nivelu la antigel in vasul de expansiune ,
in prima zi am completat ,dupa citeva zile iar scade pana jos (ramane 1-2cm in vas) ,mam uitat sub masina nu lasa pata , unde se duce atunci ?
problema e ca completez si la 1-2zile e a fel .
astept pareri .


Ultima modificare facuta de ionutzmi la Joi 23 Jun, 2011 6:19 pm, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Uita-te in dreptul pompei de apa , pe capota si sub motor sa nu fie de la pompa .
Arunca un ochi si in interiorul masinii sa nu fie antigel sub bord .
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
uleiul cum arata? nu a crescut? nu cumva ai pasta in loc de ulei? scoate fum? eu ma gandesc sa nu ai garnitura de chiuloasa impuscata si sa pape apa multa....
  • ionutzmi

  • Mesaje scrise: 469
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Omega 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
uleiu e in stare buna , inclin sa credca capacu la vasu de xpansiune ar fi de vina , cind il desfac se aude un fasait ,asa e normal sa se auda ?
Skip ads

  • ionutz1990

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2010

  • Mesaj Privat
da e normal sa fasaie .... apa cand se incalzeste face presiune....vezi sa nu fie spart vasul .....
  • ionutzmi

  • Mesaje scrise: 469
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Omega 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
daca merg mai mult cu ea scade nivelu in borcan iar cind desfac capacu da pe afara , in ulei nu se duce ca mam uitat p joja si arata bine uleiu ,astept pareri
  • ionutzmi

  • Mesaje scrise: 469
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Omega 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
sa fie din termostat (blocat pe inchis) ?
chiar nu a mai patit nimeni astfel de probleme ?
  • batu

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema la o corsa din '96, c14nz, cand temperatura apei creste pe la 95grade, creste apa in borcan. porneste si ventilatorul de racire, dar apa tot creste.
Aveti idee ce poate fi?
Skip ads

  • Alex-Carol

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
verifica termostatul
  • stefan_pn

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
La c14nz trebuie data distributia jos ca sa poti ajunge la termostat...
In stanga cum de uiti la motor ai un furtun care iese din chiuloasa si unu in partea dreapta sub delco. Daca cel din stanga e fierbinte si cel din dreapta e caldut/rece ai gasit vinovatul.
  • batu

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am verificat termostatul si functioneaza bine.
  • batu

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Astazi cand s-a incalzit am ridicat capota si am auzit un "fasait" pe langa borcanul de antigel.
Cred ca scapa aer pe la capac si din cauza asta in loc sa se creeze presiune pe instalatie, apa creste in borcan.

Am observat insa ca apa aceea cu antigel are un miros foarte foarte urat. Parca de ars sau cam asa ceva.
Skip ads

  • georgerusu

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
parerea mea e ca garnitura de chiuloasa e impuscata si motorul pierde din compresie in sistemul de racire. de aici presiune mare in sistemul de racire si iti arunca apa pe la buson. chestie 100% la fel am patit dar nu la corsa la alta masina. oricum principiul e acelasi. Pt cei care vor spune ca daca e garnitura de chiuloasa ar trebui sa aiba ulei in antigel sau antigel in ulei - asa se intampla in majoritatea cazurilor insa depinde unde este piscata garnitura.
Sfat: test de compresie pe cilindrii...costa 30-40 de lei cam la orice service si afli raspunsul.
bafta
  • ciprian lupescu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa c14 nz,x14 sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2012

  • Mesaj Privat
problema asta am avuto si eu,e sigur de garnitura de chiuloasa grantat
  • adrian-ar

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2009

  • Mesaj Privat
cred ca in cea mai mare masura sa ne dea un raspuns/rezolvare a problemei sunt cei aflati in cauza (de mai sus) ...tinind cont de vechimea postarilor...cred ca so rezolvat problemele...poate celor in cauza li se face mila de noi si spun cum au trecut peste asta...
  • play_ZXC

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1999 x10x
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2012

  • Mesaj Privat
la x10xe , am patit o si eu
in cateva minute dupa ce porneam motorul , se incalzea apa peste 90.
mi-a si fiert o data , si in bord imi arata putin peste 90 de grade.
am schimbat termostatul , si senzorul de temperatura si s-a rezolvat problema
am , motorul trebuie sa mearga cam 10 minute (aprox) si apa tot nu se ridica la 90.
daca vi se ridica apa si stiti ca termostatul e bun , si senzorul de temperatura (masurat , probat ..etc) , atunci mai ramane pompa de apa. daca scoate fum , atunci e garnitura de chiloasa. daca nu scoate , e una din cele 3 mentionate mai sus.
salut
  • iBiTzA

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 1996 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salutare corsari!Astazi am fost cu bibilica la scoala...si am fortat-o un pic,am facut mai multe drumuri asa...si am turato cam tare ...in fine toate bune....am ajuns acasa am parcat-o bine inteles putin cam greu si cand termin parcarea observ ca iese ceva fum ...putin pe la capota....o opresc si deschid.....era super cald...iar lichidul de parbriz daduse pe afara....cand am desfacut capacul de la butoiasul ala sfaraia......am inchis capota si mam dus la paine dupa ce am venit se racise.......intrebarea este .....am facut ceva gresit?sa fiu mai bland?A si inca o chestie am observat ca nu mi se ridica acul de la temperatura motorului deloc doar foarte putin.....este ceva in neregula?
  • cardozo

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2003 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2012

  • Mesaj Privat
nu cumva ii de la lichidu de racire nu de parbriz ca ala nare nici o legatura cu asa ceva
  • iBiTzA

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 1996 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2012

  • Mesaj Privat
unde e lichidu ala de racire?ca habar nu am:-?.....stiu ca nu are legatura cel de parbriz dar ala daduse pe afara si dupa aceea cand am luat capacul sfaraia cam urat....
  • Dan033

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Sigur era antigelu! Ala daca ai prea mult in vas, cand se incalzeste face presiune!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR