- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- nyky85
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2011
- Corsa 2004 z14xep
- Arges
nyky85
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2004 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- nyky85
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2011
- Corsa 2004 z14xep
- Arges
nyky85
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2004 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2011
- Mesaj Privat
- vergil bora
- **
- 120 mesaje
- din 09 Mai 2010
- Agila 2001 Z10XE
- Mehedinti
vergil bora
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2010
- Mesaj Privat
- kostyka.euro
- *
- 23 mesaje
- din 03 Oct 2010
- Vectra 1997 16XEL
- Valcea
kostyka.euro
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salut. Intru si eu in acesta discutie, numai ca eu detin vectra b si am intampinat aceasi problema cu sitele de la canistra terminate si pleca carbunele pe furtune. Citind foarte sumar despre remedierea acestei canistre si fara a avea la indemana ceva poze si documentatii cu locul exact unde este pozitionata aceasta ma apuc ca tot omu curajos din fire sa o remediez si eu pe a mea numai ca am nimerit in loc de canistra tocmai aceasta valva. Scot furtunele ce intrau in aceasta valva (eu nestiind ca defapt ca nu e ce caut) si din cauza ca am gasit carbune care iesea din ea zic lasa ca iti vin eu de hac si ma apuc nene cu un cutit si ma chinui vreo 2 ore sa o tai frumos sa o pot lipii la loc exact cum era in tutorialul reconditionarii canistrei cu carbune. Surpriza mi-a fost mare sa aflu cand am terminat de despicat ca defapt in interior nu era nici urma de surse de cabune ci numai contactul electrovalvei, si desii suna prostesc si poate unii ar spune ca daca nu sti nu te apuca pot sa spun ca am invatat ceva si acum stiu si eu ce e si cu ce se manainca. Inecp alte 2 ore de lipituri si etansari, verificari sa lucreze la 12v, sa inchida deschida bine si chiar zic eu ca mi-a reusit operatiunea, o montez la loc si abandonez operatiunea ca se intunecase. Ziua urmatoare plec cu masina la servici si cand ma intorc incep sa caut iar info sa remediez canistra. Ajung iar la valva care spre ghinionul meu se infundase iar din cauza carbunelui, munca mea din ziua precedenta fiind in zadar. O dau jos o desfund foarte usor doar scuturand-o, o verific si nu etansa bine, pun la 12v isi revine etansaza. Gandesc un plan sa nu se mai infunde, si gasesc o solutie foarte rapida si usoara de realizat. Montez un filtru suplimentar pentru recuperarea carbunelui si nepermiterea intrarii lui in electrovalva pe furtunul care vine din canistra. Eu unul l-am facut dintr-un bidonas micut 10x4cm, transparent,conectate 2 tevisoare pentru conectarea pe furtun ,etansare perfecta, iar inauntru in capac am pus o bucatica de filtru de hota de bucatarie. Carbunele din canistra defecta vine pe furtun intra in improvizatia facuta de mine ramane acolo si mai departe isi continua traseul normal fara mizerii si intra in valva. Posibil sa functioneze la fel de bine si cu un filtru suplimentar de benzina care se gaseste de cumparat.
Sper sa va ajute in vreun fel cele patite de mine si in speranta ca va functiona bine si deaici inainte cu montajul meu nu vad rostul reconditionarii canistrei.
Mai influenteaza cu ceva in rau carbunele plecat pe furtune pana in aceasta valva sau pot merge linistit mult si bine asa?
Sper sa va ajute in vreun fel cele patite de mine si in speranta ca va functiona bine si deaici inainte cu montajul meu nu vad rostul reconditionarii canistrei.
Mai influenteaza cu ceva in rau carbunele plecat pe furtune pana in aceasta valva sau pot merge linistit mult si bine asa?
- Galbacs Tiberiu
- *
- 40 mesaje
- din 18 Mar 2011
- Corsa 1995 c12nz
- Timis
Galbacs Tiberiu
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 1995 c12nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2011
- Mesaj Privat
florindz
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
florindz
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2008
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Cred ca este explicat cu lux de amanunte ce rol au cele doua si cum functioneaza http://www.e-automobile.ro/...istra-carbon.html
Vaporii de combustibil sunt stocați în canistrã în timpul staționãrii automobilului și la pornirea acestuia, când motorul încã este rece. Dupã ce motorul s-a încãlzit, calculatorul de injecție comandã deschiderea supapei de purjare și introducerea vaporilor de benzinã în admisie. Supapa de ventilare trebuie sã asigure pãtrunderea aerului atmosferic în sistem pentru a preveni creearea de vacuum. Acesta este produs datoritã pompei de combustibil (4), care scoate benzina din rezervor, sau în momentul purjãrii canistrei de carbon. Senzorul de presiune (6) mãsoarã diferența de presiune între rezervorul de combustibil și aerul atmosferic. Informația este utilizatã de calculatorul de injecție pentru a diagnostica etanșeitatea sistemului de control a emisiilor evaporative.
Componenta principalã a sistemului de control al emisiilor evaporative este canistra de carbon activ (11). Aceasta conține granule de carbon care absorb vaporii de benzinã. Granulele de carbon nu necesitã întreținere și sunt active pe întreaga duratã de viața a automobilului.
Vaporii de combustibil sunt stocați în canistrã în timpul staționãrii automobilului și la pornirea acestuia, când motorul încã este rece. Dupã ce motorul s-a încãlzit, calculatorul de injecție comandã deschiderea supapei de purjare și introducerea vaporilor de benzinã în admisie. Supapa de ventilare trebuie sã asigure pãtrunderea aerului atmosferic în sistem pentru a preveni creearea de vacuum. Acesta este produs datoritã pompei de combustibil (4), care scoate benzina din rezervor, sau în momentul purjãrii canistrei de carbon. Senzorul de presiune (6) mãsoarã diferența de presiune între rezervorul de combustibil și aerul atmosferic. Informația este utilizatã de calculatorul de injecție pentru a diagnostica etanșeitatea sistemului de control a emisiilor evaporative.
Componenta principalã a sistemului de control al emisiilor evaporative este canistra de carbon activ (11). Aceasta conține granule de carbon care absorb vaporii de benzinã. Granulele de carbon nu necesitã întreținere și sunt active pe întreaga duratã de viața a automobilului.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Agila benzinara nu are senzor de presiune exterioara (barometrica), in admisie (MAP) sau rezervor.
La acest model face presiune in rezervor (nu depresiune ca la altele), cand dam drumul la buson benzina face puff si ac indicator nivel benzina urca.
Eu am schimbat pompa de benzina ca deja facea bazaiala anormala, deh la 176,000km o cred. Va tin la curent daca mai face presiune in rezervor. Din canistra sau valva nu este, poate doar sepoaratorul sa faca figuri.
La acest model face presiune in rezervor (nu depresiune ca la altele), cand dam drumul la buson benzina face puff si ac indicator nivel benzina urca.
Eu am schimbat pompa de benzina ca deja facea bazaiala anormala, deh la 176,000km o cred. Va tin la curent daca mai face presiune in rezervor. Din canistra sau valva nu este, poate doar sepoaratorul sa faca figuri.
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cristy_ursu
- *
- 4 mesaje
- din 28 Sep 2013
- Frontera 1999
- Bucuresti
cristy_ursu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2013
- Mesaj Privat
Salutare ,
Astazi am constatat ca furtunul dintre buson rezervor si rezervor este crapat in mai multe locuri (am alimentat si dupa cativa litri se auzea picurand benzina pe jos
Ma puteti ajuta cu un magazin de piese auto sau un parc dezmembrari ?eventual unul deschis Duminica ?de Luni pana Vineri sunt consemnat la locul de munca
Multumesc anticipat !
Astazi am constatat ca furtunul dintre buson rezervor si rezervor este crapat in mai multe locuri (am alimentat si dupa cativa litri se auzea picurand benzina pe jos
Ma puteti ajuta cu un magazin de piese auto sau un parc dezmembrari ?eventual unul deschis Duminica ?de Luni pana Vineri sunt consemnat la locul de munca
Multumesc anticipat !
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Daca nu gasesti nou la comanda, din cate stiu gasesti aici dar trebuie negociat...preturile sunt maricele.
Nu cunosc daca mai sunt valabile numerele.
Contact: 0748.881.862 - Vasile
Edit by jE (18.02.2009): Parcul s-a mutat, la urmatoarea adresa:
Parc dezmembrari Opel in ferentari Str. Firuta nr 13-15
Contact : 0755 141761 - Vasile
https://maps.google.ro/maps?...12,190.05,,0,2.49
Banuiesc ca este vorba despre furtunul 9, sunt 2 modele, gm 9204437 si gm 9211632.
sau acesta
http://www.autoteileplus.de...l-id18276468.html
http://www.autoteileplus.de...l-id10433141.html
Daca ai rabdare, este domnul Lucian in Blaj cu dezmembrari si il gasesti la Publicitate.
Mai este una la Ramnicu Valcea pe Okazii si una
dupa Cozia la preturi ok.(am cumparat tripla cu 80 lei impecabila)
https://maps.google.ro/maps?...12,24.91,,0,16.56
Vorbesc de cele non uk pentru ca nu cunosc daca se potriveste de la Uk
Cu 10 litri in rezervor banuiesc ca nu mai musteste asa ca nu este nici o graba.
Nu cunosc daca mai sunt valabile numerele.
Contact: 0748.881.862 - Vasile
Edit by jE (18.02.2009): Parcul s-a mutat, la urmatoarea adresa:
Parc dezmembrari Opel in ferentari Str. Firuta nr 13-15
Contact : 0755 141761 - Vasile
https://maps.google.ro/maps?...12,190.05,,0,2.49
Banuiesc ca este vorba despre furtunul 9, sunt 2 modele, gm 9204437 si gm 9211632.
sau acesta
http://www.autoteileplus.de...l-id18276468.html
http://www.autoteileplus.de...l-id10433141.html
Daca ai rabdare, este domnul Lucian in Blaj cu dezmembrari si il gasesti la Publicitate.
Mai este una la Ramnicu Valcea pe Okazii si una
dupa Cozia la preturi ok.(am cumparat tripla cu 80 lei impecabila)
https://maps.google.ro/maps?...12,24.91,,0,16.56
Vorbesc de cele non uk pentru ca nu cunosc daca se potriveste de la Uk
Cu 10 litri in rezervor banuiesc ca nu mai musteste asa ca nu este nici o graba.
- cristy_ursu
- *
- 4 mesaje
- din 28 Sep 2013
- Frontera 1999
- Bucuresti
cristy_ursu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2013
- Mesaj Privat
Multumesc ,
Din pacate nu am gasit furtunul respectiv...nici la dezmembrari nici in targ si momentan am luat o banda izoliera heavy duty si ammbracat furtunele dupa ce le-am dat cu pasta care se transforma in cauciuc .
Am gasit pe un site in afara 35 euro tot subansamblul de la buson la rezervor -cred ca o sa comand
PS:as dorii sa retapitez plafonul /inlocuiesc , ma puteti ajuta ?
Din pacate nu am gasit furtunul respectiv...nici la dezmembrari nici in targ si momentan am luat o banda izoliera heavy duty si ammbracat furtunele dupa ce le-am dat cu pasta care se transforma in cauciuc .
Am gasit pe un site in afara 35 euro tot subansamblul de la buson la rezervor -cred ca o sa comand
PS:as dorii sa retapitez plafonul /inlocuiesc , ma puteti ajuta ?
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
O problema cu aceasta valva si la masina unui vecin.Am facut diagnoza si singura eroare care o are este: tensiune mica electroventil aerisire rezervor (99%ceva de genu). Am schimbat si valva cu alta buna de pe alta masina,si schimb intre ele si rezultatul acelasi: valva buna,eroarea persista.Dupa alte cercetari am constatat ca nu primeste impuls de masa (-) din calculator,sau de unde trebuie,pentru ca nu deschide deloc.Este o mufa cu 2 fire care intra in valva,pe unul este plus permanent cat merge motorul,iar pe celalalt trebuie semnal de -,insa nu vine. Ce e de facut?Kilometrajul si ABSul nu merg la masina din cauza unui fir rupt la roata,sa fie asta cauza pt care nu primeste semnal suficient de -? OPEL ASTRA G 1.6 8 valve 2002.Cand probez cu aparatul de masura setat pe voltaj,si erific tensiunea la cei 2 pini,imi arata 13 volti si ceva,plusul + este bun,insa masa - foarte foarte slaba ca nu reuseste sa faca electrovalva sa deschida.