Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune ceva poze ca facem noi descoperirea
Skip ads

  • nyky85

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Deocamdata nu pot ca sunt la servici pana luni, de luni o sa pun cu siguranta.
Cautand pe net am gasit o schita a unui motor unde pare ca valva este in spatele galeriei de admisie.

Luni o sa fac poze la masina
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cam aia ar fi. Nu inteleg ce vrei de la ea, se gripeaza doar daca ai sita din canistra vapori terminata complet si iti pleaca carbune pe furtun.
  • nyky85

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa umblu la ea, vroiam doar sa stiu unde este pentru ca mam tot uitat dupa ea si nu o gaseam. Acum inteleg de ce se auzea un tacanit mai puternic in spatele clapetei
Skip ads

  • vergil bora

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Cine ma poate ajuta cu codul pentru furtunul superior de la valva .Cel existent il am lipit cu poxilina si vreu sa-l inlocuesc.
  • kostyka.euro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997 16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Intru si eu in acesta discutie, numai ca eu detin vectra b si am intampinat aceasi problema cu sitele de la canistra terminate si pleca carbunele pe furtune. Citind foarte sumar despre remedierea acestei canistre si fara a avea la indemana ceva poze si documentatii cu locul exact unde este pozitionata aceasta ma apuc ca tot omu curajos din fire sa o remediez si eu pe a mea numai ca am nimerit in loc de canistra tocmai aceasta valva. Scot furtunele ce intrau in aceasta valva (eu nestiind ca defapt ca nu e ce caut) si din cauza ca am gasit carbune care iesea din ea zic lasa ca iti vin eu de hac si ma apuc nene cu un cutit si ma chinui vreo 2 ore sa o tai frumos sa o pot lipii la loc exact cum era in tutorialul reconditionarii canistrei cu carbune. Surpriza mi-a fost mare sa aflu cand am terminat de despicat ca defapt in interior nu era nici urma de surse de cabune ci numai contactul electrovalvei, si desii suna prostesc si poate unii ar spune ca daca nu sti nu te apuca pot sa spun ca am invatat ceva si acum stiu si eu ce e si cu ce se manainca. Inecp alte 2 ore de lipituri si etansari, verificari sa lucreze la 12v, sa inchida deschida bine si chiar zic eu ca mi-a reusit operatiunea, o montez la loc si abandonez operatiunea ca se intunecase. Ziua urmatoare plec cu masina la servici si cand ma intorc incep sa caut iar info sa remediez canistra. Ajung iar la valva care spre ghinionul meu se infundase iar din cauza carbunelui, munca mea din ziua precedenta fiind in zadar. O dau jos o desfund foarte usor doar scuturand-o, o verific si nu etansa bine, pun la 12v isi revine etansaza. Gandesc un plan sa nu se mai infunde, si gasesc o solutie foarte rapida si usoara de realizat. Montez un filtru suplimentar pentru recuperarea carbunelui si nepermiterea intrarii lui in electrovalva pe furtunul care vine din canistra. Eu unul l-am facut dintr-un bidonas micut 10x4cm, transparent,conectate 2 tevisoare pentru conectarea pe furtun ,etansare perfecta, iar inauntru in capac am pus o bucatica de filtru de hota de bucatarie. Carbunele din canistra defecta vine pe furtun intra in improvizatia facuta de mine ramane acolo si mai departe isi continua traseul normal fara mizerii si intra in valva. Posibil sa functioneze la fel de bine si cu un filtru suplimentar de benzina care se gaseste de cumparat.
Sper sa va ajute in vreun fel cele patite de mine si in speranta ca va functiona bine si deaici inainte cu montajul meu nu vad rostul reconditionarii canistrei.
Mai influenteaza cu ceva in rau carbunele plecat pe furtune pana in aceasta valva sau pot merge linistit mult si bine asa?
  • Galbacs Tiberiu

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 1995 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2011

  • Mesaj Privat
am un corsa b 1.2 95, la fel am gasit si eu carbune pana la clapeta de aceperatia trecuse de mult de valva (e o valva simpla nu electica) dar eu am probleme de accleleratie, accelerez si abia dupa 3 secunde pleaca si masina. nu stiu daca problemele is legate.
  • florindz

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Buna. Am si eu o intrebare. La valva de purjare dupa ce am curatat-o, cand suflu in ea trebuie sa treaca aerul sau nu?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu
  • florindz

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Deci valva functioneaza bine. Multumesc si felicitari pentru ce faceti. Drumuri bune!
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Cred ca este explicat cu lux de amanunte ce rol au cele doua si cum functioneaza http://www.e-automobile.ro/...istra-carbon.html


Vaporii de combustibil sunt stocați în canistrã în timpul staționãrii automobilului și la pornirea acestuia, când motorul încã este rece. Dupã ce motorul s-a încãlzit, calculatorul de injecție comandã deschiderea supapei de purjare și introducerea vaporilor de benzinã în admisie. Supapa de ventilare trebuie sã asigure pãtrunderea aerului atmosferic în sistem pentru a preveni creearea de vacuum. Acesta este produs datoritã pompei de combustibil (4), care scoate benzina din rezervor, sau în momentul purjãrii canistrei de carbon. Senzorul de presiune (6) mãsoarã diferența de presiune între rezervorul de combustibil și aerul atmosferic. Informația este utilizatã de calculatorul de injecție pentru a diagnostica etanșeitatea sistemului de control a emisiilor evaporative.

Componenta principalã a sistemului de control al emisiilor evaporative este canistra de carbon activ (11). Aceasta conține granule de carbon care absorb vaporii de benzinã. Granulele de carbon nu necesitã întreținere și sunt active pe întreaga duratã de viața a automobilului.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca la Agila (cel putin la modelele pana in 2004) este prezent acel senzor de presiune (6).
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Agila benzinara nu are senzor de presiune exterioara (barometrica), in admisie (MAP) sau rezervor.
La acest model face presiune in rezervor (nu depresiune ca la altele), cand dam drumul la buson benzina face puff si ac indicator nivel benzina urca.
Eu am schimbat pompa de benzina ca deja facea bazaiala anormala, deh la 176,000km o cred. Va tin la curent daca mai face presiune in rezervor. Din canistra sau valva nu este, poate doar sepoaratorul sa faca figuri.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eu nu imi fac probleme pentru presiune, scrie in manual la pag 87 To open, unlock the fuel filler cap with the ignition key 3 and carefully unscrew so that the excess pressure can slowly dissipate.
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca scot mufa valvei de purjare si pornesc motorul, risc sa afectez ceva? sau pur si simplu nu va porni?

Vrea sa vad daca un anume zgomot se aude de la ea.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Doar un cod stocat, sa nu uiti mufa scoasa dupa probe.
  • cristy_ursu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salutare ,

Astazi am constatat ca furtunul dintre buson rezervor si rezervor este crapat in mai multe locuri (am alimentat si dupa cativa litri se auzea picurand benzina pe jos Smile

Ma puteti ajuta cu un magazin de piese auto sau un parc dezmembrari ?eventual unul deschis Duminica ?de Luni pana Vineri sunt consemnat la locul de munca Sad



Multumesc anticipat !
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Daca nu gasesti nou la comanda, din cate stiu gasesti aici dar trebuie negociat...preturile sunt maricele.
Nu cunosc daca mai sunt valabile numerele.

Contact: 0748.881.862 - Vasile

Edit by jE (18.02.2009): Parcul s-a mutat, la urmatoarea adresa:
Parc dezmembrari Opel in ferentari Str. Firuta nr 13-15
Contact : 0755 141761 - Vasile

https://maps.google.ro/maps?...12,190.05,,0,2.49

Banuiesc ca este vorba despre furtunul 9, sunt 2 modele, gm 9204437 si gm 9211632.

sau acesta
http://www.autoteileplus.de...l-id18276468.html

http://www.autoteileplus.de...l-id10433141.html
Daca ai rabdare, este domnul Lucian in Blaj cu dezmembrari si il gasesti la Publicitate.
Mai este una la Ramnicu Valcea pe Okazii si una

dupa Cozia la preturi ok.(am cumparat tripla cu 80 lei impecabila)
https://maps.google.ro/maps?...12,24.91,,0,16.56

Vorbesc de cele non uk pentru ca nu cunosc daca se potriveste de la Uk

Cu 10 litri in rezervor banuiesc ca nu mai musteste asa ca nu este nici o graba.
  • cristy_ursu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc ,


Din pacate nu am gasit furtunul respectiv...nici la dezmembrari nici in targ si momentan am luat o banda izoliera heavy duty si ammbracat furtunele dupa ce le-am dat cu pasta care se transforma in cauciuc .

Am gasit pe un site in afara 35 euro tot subansamblul de la buson la rezervor -cred ca o sa comand

PS:as dorii sa retapitez plafonul /inlocuiesc , ma puteti ajuta ?
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
O problema cu aceasta valva si la masina unui vecin.Am facut diagnoza si singura eroare care o are este: tensiune mica electroventil aerisire rezervor (99%ceva de genu). Am schimbat si valva cu alta buna de pe alta masina,si schimb intre ele si rezultatul acelasi: valva buna,eroarea persista.Dupa alte cercetari am constatat ca nu primeste impuls de masa (-) din calculator,sau de unde trebuie,pentru ca nu deschide deloc.Este o mufa cu 2 fire care intra in valva,pe unul este plus permanent cat merge motorul,iar pe celalalt trebuie semnal de -,insa nu vine. Ce e de facut?Kilometrajul si ABSul nu merg la masina din cauza unui fir rupt la roata,sa fie asta cauza pt care nu primeste semnal suficient de -? OPEL ASTRA G 1.6 8 valve 2002.Cand probez cu aparatul de masura setat pe voltaj,si erific tensiunea la cei 2 pini,imi arata 13 volti si ceva,plusul + este bun,insa masa - foarte foarte slaba ca nu reuseste sa faca electrovalva sa deschida.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR