Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • tweak7

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Opel AstraG Z22SE 2002 192000km
Problema persista de ceva vreme. Cel mai recent exemplu e urmatorul:
Iau masina fac 30km si o opresc. Dupa jumatate de ora incerc sa o pornesc si bateria e moarta. Dand la cheie aud ca in momenul in care pun contactul porneste si unul dintre ventilatoare
Bateria e noua de 2 saptamani. 70aH.
Ultima data cand am spalat masina a intrat apa in mufa de la ventilatorul de clima, cel din fata si am presupus ca un scurt in mufa l-a tinut pornit. Mufa e acum sigilata bine.
Am mai schimnat si calculatorul de ventilatoare in urma cu ceva timp.(cel de sub aparatoarea de noroi stanga fata, la mine e cu codul CJ)
In cea jumatate de ora cat a fost oprita nu a mers muzica, nu am auzit ventilatoarele pornind si nu am folosit nici un consumator
NU mai stiu ce sa ii fac si unde sa mai caut problema. Orice idee e binevenita, mai ales ca lucrez la un parc de dezmembrari si pot sa incerc cu orice piesa imi sugerati. Mersi mult.
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Daca nu ai nici un consumator asa cum spui ar trebui sa-ti porneasca .
Cum stai cu incarcarea ?
Mai poti sa-i scoti o borna de la baterie cat stai cu motorul oprit si vezi daca porneste .
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
[quote="tweak7"]Opel AstraG Z22SE 2002 192000km
Problema persista de ceva vreme. Cel mai recent exemplu e urmatorul:
Iau masina fac 30km si o opresc. Dupa jumatate de ora incerc sa o pornesc si bateria e moarta. Dand la cheie aud ca in momenul in care pun contactul porneste si unul dintre ventilatoare
Bateria e noua de 2 saptamani. 70aH.
Ultima data cand am spalat masina a intrat apa in mufa de la ventilatorul de clima, cel din fata si am presupus ca un scurt in mufa l-a tinut pornit. Mufa e acum sigilata bine.
Am mai schimnat si calculatorul de ventilatoare in urma cu ceva timp.(cel de sub aparatoarea de noroi stanga fata, la mine e cu codul CJ)
In cea jumatate de ora cat a fost oprita nu a mers muzica, nu am auzit ventilatoarele pornind si nu am folosit nici un consumator
NU mai stiu ce sa ii fac si unde sa mai caut problema. Orice idee e binevenita, mai ales ca lucrez la un parc de dezmembrari si pot sa incerc cu orice piesa imi sugerati. Mersi mult.[/quote

Parerea mea la prima vedere este ca nu-ti incarca alternatorul si mergi numai pe baterie. Masoara tensiunea bateriei fara motor pornit si cu motor pornit. Cu motorul pornit ar trebui sa ai maxim 14 v. S mai cred ca ai un consumator care ramane cuplat, pune aparatul de masura in serie cu bateria si vezi ce se intampla.
Spor la treaba!
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
daca martorul din bord functioneaza si in timpul mersului nu se aprinde si daca esti sigur ca incarca atunci garantat bateria este varza.Iti pornesc toti consumatori de pe masina si va porni si dupa 4 ore.Incarcarea sau bateria ai nimerit-o varza
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR