Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • ionutxxl

  • Mesaje scrise: 1,255
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu unul folosesc ulei 2t in proportie de 1l:200l motorina si motorul merge super ok,si a scazut usor si consumul. Fiecare foloseste ce crede la masina lui dar la pompele rotative ,care au ungerea din motorina e ideal de folosit..Sunt multe studiii pe internet despre ulei in motorina,doar la un simplu search pe Google ve-ti fi uimiti cate ve-ti afla si cati il folosesc.
Acuma ramane la alegerea fiecaruia ce pune la masina,dar oricum rau nu poate sa faca..Mai ales ca stiu o gramada de persoane care pun,mai ales in zona noastra unde e la putere motorina de Ukraina care e o motorina uscata si se arde mai repede daca nu-i bagi ulei...
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ce se intampla la masinile cu DFP? Laughing
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu pot sa spun exact, trebuie citit pe forumuri cam tot ce au facut altii la motorizari cu DPF (am vazut ca sunt persoane care au bagat ulei 2T semisintetic in proportie de 1:400 in Mercedes, VW Touareg, Land-Rover sau Toyota Avensis toate cu motorizari diesel si cu care au trecut de 80.000km fara probleme la injectoare).

Unii cu Toyota Avensis au avut probleme cu injectoarele deja la 35.000km, atat de sensibile sunt.
Am citit undeva pe un forum Toyota ca cei ce au bagat ulei 2T semisintetic nu au avut aceste probleme.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Lun 25 Jul, 2011 11:32 pm
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Uleiul isi are rostul pt pompa de injectie, nu pt injectoare. Acum daca crapa pompa, injectoarele sunt terminate deja de la pilitura.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Da si nu.

Pompa de injectie cade mai greu, injectoarele cad mult mai repede decat pompa.
  • alinsev

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2010

  • Mesaj Privat
la un rezervor de benzina de 60 de l cam cit vine ..120 ml la plin? am motor euro 2 si cred ca ar merge adaugat , cit despre cei care sunt contra lasai sa vb ca se cotrazic pe buzunarul lor , daca mai baga benzina si de la mol e vai motorul lor apropo de alcool , are ceva daca ii bagi si vreo 50 ml de alcool 96% , ca tot il am ieftin de la sarbi Smile numai bine
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Corect, pentru 60l benzina adaugi 120ml ulei JASO-FC semisintetic la un plin de carburant. Se baga doar o data la 3 plinuri consecutive, am bagat intr-un BMW 318IS CLASS II si a fost in regula, nu iese fum si curata sistemul de injectie.
In ceea ce priveste alcoolul, nu am ideie ca nu am avut masina pe benzina ci doar masini pe diesel.

In ceea ce priveste carburantii de la MOL, am auzit de cazuri in care unii au gasit apa in rezervorul masinii (in motorina si in benzina).
Este mai indicat sa se alimenteze cu carburanti de la Rompetrol, sunt mai calitativi.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Mar 26 Jul, 2011 12:02 am
  • alinsev

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2010

  • Mesaj Privat
pai da am avut eu vecin care la 20 de l de benzina a scos 1 l de apa dupa ce a pus-o la decantat , asta m-ar interesa si pe mine sa curete injectoarele ca nu prea am incredere in solutiile astora de curatare
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Da... si mai este faptul ca solutia de curatare te ajuta doar pe moment sau pe o perioada scurta de timp, cand defapt avem nevoie de un tratament de durata care sa tina sistemul de injectie curat si functional la parametrii ganditi de fabricant.
  • gr3go

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2010

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:
ce nu ai specificat tu si cred ca este foarte important ,este ca uleiul pus in motorina pentru ungere nu este bun si pentru motoarele CDTI, legat de pretul intre acel ulei si MEGASEL diferenta e destul de mica


De ce zici ca pe CDTI nu e indicat?
Intreb din motive pur obiective....
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am sa bag si eu la a mea... sa vad daca se agraveaza sau se eliminina o mica problema, oricum asta cu ulei in motorina o stiu ( practic) de la un prieten bun care baga de 2 ani la un ford-tddi, tatal lui lucreaza in domeniul petrolier si l.a sfatuit sa baga deoarece motorina euro5 e uscata si nu mai asigura ungere la pompa si injectoare. am sa iau un ulei si sa calculez cat sa pun pt cat motorina va intra in rezervor, ca la mine intra motorina in rezervor mai rar decat un Opel in service. Laughing
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Baga ulei 2T semisintetic la un plin de motorina (sau macar la 25-30litri de motorina - ca sa poti sa-ti faci o parere obiectiva dupa ce parcurgi mai multe sute de km) si apoi sa revii aici cu amanunte sa aflam daca ai simtit o imbunatatire in comportamentul motorului.
Skip ads

  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Confirm (cel putin la mine) am pus 50-75 ml la 10 litri motorina iar dupa aproximativ 50 de km functionarea motorului s.a inbunatatit, nu cu mult insa s-a simtit ! sa se mai raceasca un pic vremea si voi posta si o eventuala remediere la o problema mai veche. Uleiul este unul rosu Jaso FB, 2t - 23 ron litrul
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am fost la mare saptamana trecuta si am facut plinul de la MOL Sibiu chiar inainte de plecare.

Asa o motorina rea nu am prins inca de cand ma stiu, i-am bagat doza obisnuita de ulei 2T, apoi si o doza de Metabond Megasel si tot nu a mers cum trebuie motorul, se lansa greu si la turatii mari gen 4.500rpm scotea o gramada de fum in spate. Oricum, oribila motorina asta - nu mai bagati de la MOL in Sibiu ca nu mai e de calitate motorina de la ei, cam de 1 an de zile. Am auzit ca ar fi de la furnizori ca Petrom, deci... mai bine din alta parte.

All in all, am parcurs 1.234km cu 60l motorina - cred ca e un consum bun chiar si cu aceasta motorina execrabila cu care m-am pricopsit inca de la plecare.
De mentionat ca nu am trecut de 105km/h la drum intins, iar prin sate am mers cu 65km/h intr-a cincea indiferent cat a fost limita legala de viteza.

Concluzia ar fi urmatoarea : daca motorina e rea, poti sa bagi pe mama dracu' in ea - nu prea te mai ajuta vreun tratament/aditiv in aceasta privinta. Asa ca mai intai aveti grija de unde alimentati, si apoi nu uitati sa aditivati (nu va bazati ca statia de carburant care va vinde motorina o aditiveaza ei pentru voi - pentru ca nu-i intereseaza decat profitul).
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
lamuriti-ma si pe mine care este diferenta dintre JASO FB, JASO FC si JASO FD si de ce toate sunt bune la motoarele in 2 timpi dar nu sunt bune (la fel de bune) in amestec cu motorina sau benzina pentru tratamentul minune. Ideala ar fi o explicatie a celor care folosesc, nu trimitere catre site-uri engleze, germane sau alte limbi straine.
va multumesc.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
JASO sunt Japan Standard pentru uleiurile de motorcicleta.

JASO FB este ulei 2T mineral, in amestec cu motorina arde fara depuneri
JASO FC este ulei 2T semisintetic, in amestec cu motorina arde fara depuneri
JASO FD probabil este cel sintetic, care in amestec cu motorina arde dar nu in totalitate si rezulta ceva reziduri.
Cel sintetic nu se preteaza la 'tratamentul minune' cum îi zici tu, pentru ca arde cu depuneri si este prea scump ca sa merite costul folosirii lui in amestec cu motorina pe termen lung.

Nu am stand de proba in spatele curtii ca sa pot face teste comparative, concluziile mele din acest post sunt bazate in general pe impactul pozitiv la motorizarea de pe masina din semnatura si experientele altora care au postat pe Internet impresii dupa folosirea acestui tratament pe termen lung.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca pana acum s-au folosit doar FB si FC?
Rezidurile care rezulta dupa ardere (la cel sintetic) nu influenteaza sistemul de injectie poate doar ceva mai multe depuneri pe admisie la motoarele cu turbina.
Ce nu inteleg eu este urmatorul lucru: pentru ungerea motoarelor cel mai bun ulei este uleiul sintetic si daca se poate extra full sintetic gen 0W sau 5W produs de mama uleiurilor sau de NASA iar pentru ungerea componentelor pompei de injectie este indicat cel semisintetic. Japonezii spun ca FA este bun, FB este peste FA, FC este mai bun ca FB iar FD este acelasi cu FC insa ceva mai sus.
Am oare reziduri in baia de ulei Shocked
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Adica ce trebuie sa inteleg eu din ghicitoarea din postul tau de mai sus - ultimul rand ?
Ai bagat, n-ai bagat, doresti doar sa te informezi, vrei doar sa iti exprimi parerea, esti de acord, nu esti de acord, etc ?
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu am bagat si nici nu o sa bag decat daca primesc o informatie oficiala de la Opel si ofera si garantie (stiu ce inseamna sa platesti 1000 euro pentru repararea pompei) insa vreau sa atrag atentia celor care vor sa bage ca informatiile descrise aici sunt cam vagi iar metoda nu este probata pe termen lung de nimeni de aici. Sigur ca fiecare face ce vrea. S-ar putea ca ideea sa fie buna (Doamne'ajuta) dar s-ar putea ca ea sa nu fie buna (Doamne fereste) si atunci neplacerile sunt mai mari. Trebuie sa accepti si o parere contra pana cand ai toate dovezile ca ceea ce spui tu aici este spre binele motoarelor.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Confirm inca o data ca, cu ulei FB in motorina motorul merge mai rotund si mai linistit, mai putin zgomotos... am pus vre.o 100 -150 ml la 60l de motorina
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR