Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
incearca o purjare cu solutie diesel spurlung de la LM sau WYNNS apoi un aditiv de curatare in rezervor. nu baga 2t daca ai prob cu injectoarele,2t ingroasa motorina.
Skip ads

  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Te rog sa fii mai explicit, nu stiu cum se face o "purjare"! Multumesc!
  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
e o solutie speciala de curatare,se foloseste in loc de motorina,modalitatea o cunoaste orice mecanic bunicel ......se pune turul si returul instalatiei de injectie in solutia respectiva,practic masina functioneaza cu solutia respectiva
  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
eu NU MAI PUN ulei 2t in motorina, imi infunda filtrul de motorina, si masina trage mai greu.....singurul beneficiu este sunetul infundat. pt masinile mai vechi o fi bun dar la common rail, multijet sau sist. piezo nu se preteaza.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
depinde si cat ulei pui la ce cantitate de motorina si mai ales cat mergi cu filtrul fara sa il schimbi... eu pun ulei 2T in motorina si nu se infunda nici un filtrul, pe care oricum il schimb la 10.000km si cand il schimb este negricios in partea de jos a lui pana sub jumatate...
  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
La un plin am pus 150 ml la 50 l. Filtrul l am schimbat de nevoie trecuserã cam 4000 de la schimb. ÃŽmi pornea greu la prima cheie si mergea înfundat. Filtrul era purflux. Pt common rail filtrele sunt mai fine iar uleiul ingroasa si il infunda. Acum in 2016 sunt obligați sa punã 6.5 %biodiesel deci e destula lubrifiere
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu pun si la Astra G 1.7cdti Z17DTL (am 6.000km facuti deja) si nu am probleme de-astea. Deocamdata 1:300 pana ajunge injectorul 1 la reparat (daca se poate, as prefera sa nu ma lase mai devreme de 2018 Smile ). Tzacane, dar numai la cald si inca se aude suportabil.

Dozez cu seringa (pentru animale, de 50ml), uleiul 2T este LM #1052, mereu acelasi sortiment, si mereu în aceiasi doza. Motorina, daca am posibilitatea, bag numai de la Peco MOL sortimentul cel mai ieftin, nu cel aditivat.

L.E:
Ultima data am pus motorina la un Peco Petrom dinafara orasului, si cand am tras cu seringa din bidon a sarit din spatele masinii mele un sofer dintr-un Mondeo diesel model 2003 ca sa ma pozeze cu telefonul mobil, ca a citit el pe forumuri ca se foloseste si HOPA... in fata lui experimentul in plina derulare, direct in realitatea cotidiana. Smile
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nosphy a scris:La un plin am pus 150 ml la 50 l. Filtrul l am schimbat de nevoie trecuserã cam 4000 de la schimb. ÃŽmi pornea greu la prima cheie si mergea înfundat. Filtrul era purflux. Pt common rail filtrele sunt mai fine iar uleiul ingroasa si il infunda. Acum in 2016 sunt obligați sa punã 6.5 %biodiesel deci e destula lubrifiere


nu imi prea vine sa cred ca problemele de pornire sunt de la acea cantitate de ulei din motorina la un plin (eu pun 200ml la un plin de 50). Ca si filtru folosesc tot Purflux si este aceasi granulatie de filtrare ca si la tine asa ca al tau nu este cu nimic mai special si iti spun sigur ca nu se murdareste filtrul si nici nu se imbacseste de la acel ulei. Pune de curiozitate uleiul in motorina intr-o sticla (cei 150ml la 2l de motorina) si agita putin apoi lasa la decantat cateva zile si vei vedea ca nu se decanteaza si nici nu se vede nici o modificare majora a vascozitatii incat sa infunde un filtru de motorina asa cum spui tu.
Pornirea la tine s-ar putea sa aiba alte cauze, s-ar putea sa ai sorbul de motorina din rezervor plin de mizerie (poti verifica si acest lucru si cu ocazia asta cureti si rezervorul). Verifica si starea bujiilor cat de bune sau in parametrii mai sunt (masurare cu aparat de masura si ideal ar fi scoase si vazut daca se inroseste varful sau si corpul).
Skip ads

  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
am facut deja de dinainte am pus un L DE ULEI 2T petrom intr-un bidon de 5l si apoi motorina peste,s-a amestecat dar greu ,e si din bidonul asta pun intr-un recipient de aditiv care are 330 ml la un plin,dar este amestecat in proportie de 1-4. ce am simtit.......motorul fiind cdti aproape zici ca e pe benzina,nu exagerez,dar..........mersul este mai lin dar trage mai slab,si incepuse sa porneasca greoi la prima cheie,.....o fi de la ulei,e prost? bujiile sunt schimbate asta iarna si oricum e vara, eu zic ca densitatea unui filtru de E4 difera de E3.nu stiu......o fi de la uleiul ieftin petrom care era gros in bidon si abia s-a diluat in motorina.....?avea culoare galbuie si era gros ca un ulei de motor 15w-40,cam asa....filtrul era murdar doar jos la baza un pic de negreala dar era uleios....
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
hai sa lamurim ince lucrurile.
in primul rand ce tip de ulei 2T ai folosit? avea norma care trebuie si sa fie semisintetic? in al doilea rand nu este diferenta intre filtre indiferent de E3 sau E4. Toate au aceasi hartie ca si tip doar ca cei de la Purflux care il folosesc si eu au gaurile mai mici (sunt doar 3 producatori de hartie de acest fel in toata lumea).
eu tind sa cred ca uleiul pus de tine nu era cel potrivit si mai mult este posibil ca sa fie probleme la injectoare (fa un test de retur) si de ce nu la sorbul de motorina care daca este murdar si ai mai si pus uleiul care nu trebui cu motorina e posibil sa se fi infundat pe acolo sita ca are si acolo o sita mica.
verifica intai sorbul de motorina, apoi vezi returul la injectoare si pe urma tipul de ulei folosit. Nu orice ulei 2T este bun pentru combinarea cu motorina.
eu la un plin de motorina pun 200ml de ulei si 800ml de benzina si merge masina de rupe...
  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Ms de interes, apreciez. Masina e brici nu da fum nu tremura nici cu ulei 2t nici fãrã , uleiul folosit petrom 2t, a fost ieftin 12 lei, cred ca era mineral. Dupã ce am schimbat filtrul si nu am mai pus porneste brici si trage, era mai silentios cu 2t dar ii lua din putere si începuse sa porneascã greoi si cu un paf de fum alb la toba. Acum porneste bine trage bine dar e mai zgomotos. Eu as fi vrut sa fie cum il lauda lumea mai silentios si sa tragã mai bine sau mãcar la fel
  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
As mai adauga ca nu am pus benzina deloc . Benzina il subțiazã mult , poate asta e secretul, nu știu
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pai colegu'... fara nicio suparare, dar uleiul 2T de la LM #1052 JASO-FC costa 34lei 1litru, iar pretul asta e direct la ei la depozit!

A mea e remapata la 105cp, si am doua probleme deocamdata (asa am luat-o din DE) :
- injectorul Nr. 1are ceva uzat mecanic in el, tzacane la cald, iarna asta la -24grade C a pornit la a 4-a invartire de motor, a murit imediat si (nu am lasat cheia, am tinut in continuare pe demaror) a mai invartit de 2 ori si a ramas frumos la relanti. Eu nu apas acceleratia la pornire, asa trebuie procedat la motoarele astea ISUZU la care uleiul ajunge mai tarziu sus in chiulasa
- motorul trage aer fals (undeva dupa EGR, estimez ca e ciupita garnitura de la admisie sau stransa incorect). Este concluzia colegilor de la EDS Service, inainte de remapare au facut ceva teste si asa a reiesit la diagnoza lor cu TECH2.

Mi-am propus ca dupa reconditionarea injectorului partial defect sa cobor doza de amestec la 1:400 pentru Astra G 1.7cdti [Z17DTL]. La Vectra B 1.7TD [X17DT] o sa raman la 1:300, ca merg de 5 ani asa si am ajuns la concluzia ca asta e cea mai buna combinatie pentru motorul ISUZU diesel EURO2.

Daca NU bag 2T in motorina si dau serios in acceleratie, la Astra G 1.7cdti intotdeauna da ,,bine de tot,, cu fum negru acum dupa remapare (din ce am observat, unul din efectele remaparii este ca daca dai serios in acceleratie calculatorul creste cu mult avasul injectiei, moment in care motorul tzacane mai tare decat inainte, dar doar cateva secunde pâna creste in turatie), insa cu 2T in amestec cu motorina fumul e mai putin si culoarea spre maroniu inchis.

Motorina de la Petrom - cea mai de c*c*t... caci contine cel mai mare procent de biodiesel in ea si aditiv deloc. Biodiesel-ul - coroziv si hygroscopic. Macar la MOL si OMV motorina este aditivata (cu Keropur, banuiesc).
  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Deci in concluzie am folosit ulei 2 t de cacao, eu asta am înțeles din postarea ta. Diesel schmier de la LM costa 11 lei flaconul si este suficient pt 80 l. Am sa fol așa ceva este dedicat lubrifierii si este f ieftin. Motorina fol doar MOL EVO si rar Rompetrol de 55
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Din postarea mea reiese ca nu ar trebui sa ai asteptari ca un motor turbo-diesel cu tehnologie common-rail sa-ti mearga mai bine daca folosesti un ulei 2T ce costa doar 12lei per 1litru. La motoarele turbo-diesel EURO4 combinatia de amestec ar trebui sa fie 1:400 (daca motorul e d.p.d.v tehnic in stare buna de functionare), astfel ca cu 1litru de ulei 2T aditivezi 400 litri de motorina (la un pret de 34lei per litru de ulei 2T semisintetic, in cazul in care poti sa-l cumperi direct din depozitul Liqui Moly, pretul asta e cu bon fiscal). Din ce am experimentat eu pe masinile mele, cea mai buna combinatie (ca raport pret-performante) este 2T de la LM sortimentul JASO-FC articol 1052 + motorina MOL care e sortimentul cel mai ieftin de la ei din PECO.
  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Mi-am comandat deja de la Automoly aditivul . 10 lei in plus la un plin e nimic. Eu nu fac mulți km cam 15000 an.am sa revin cu impresii.
  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Am promis ca revin cu impresii, aditivul LM de lubrifiere e cam apa de ploaie pe lângã 2t la reducerea zgomotului dar e fluid si nu simt niciun fel de reducere a puterii. Am o întrebare pt cei care au fol 2t LM, cât de gros este ?
  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
revin cu noutati.....nu de la ulei 2t imi pornea greu dimineata........suspectez o problema pe la carcasa filtrului de motorina sau furtune tur retur care prind aer......oricum raman la parerea ca fuge mai prost cu ulei 2t dar mai lin si mai silentios.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,538
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
La carcasa verifica etanseitatea la mufa pt incalzitor....cu gura.😊
  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Buna asta.........o pun pe nevastã-mea ca e mai priceputa cu gura, si ce anume sa facã sa tragã sau sa sufle?
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR