Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Intra in Limp Mode
  • mirceagalati

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Am schimbat sonda azi, a revenit la cum mergea inainte, dar motorul tot nu dezvolta puterea necesara, am fost in test cu leptop in mers cu catalin vargolici, nu da nici un fel de eroare, totul e perfect in parametri...dar nu trage....si el a ramas surprins, a ramas sa vad ce presiune baga pompa de benzina poate e acolo ceva...
  • Amilo2727

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Erorile care le aveam si eu :



Limp Home - Ecu intra in protectie

m-a ajutat enorm interfata ELM 327 la momentul acela cand masina nu avea viata in ea,apasam pedala si nimic,nimic,sters erorile cu ELM 327 masina si-a revenit,ajungand acasa am pus op-com pe ea am sters erorile din pozat,cam o saptamana am mers asa cu ea,si aveam inima cat un purice sa nu ma lase indrum spre servici Sad

Ecu-ul vechi l-am pastrat ( imi mergea masina bine si nu prea,adica ma refer ca masina nu erea puturoasa,insa deterioram si mai mult ecu daca il mai tineam pe masina) insa cu ecu sh "noul transplant" merge super bine,fluctuatia de la turometru abia de abia o pot observa,este aproape nula,oare sa fie din cauza noului transplant ori a EGR-ului anulat din soft original.
Tipul care a lucrat la masina a lucrat onnline pe site GM/Opel bineinteles avand cont "vazut cu ochii mei" cu toate softurile necesare pentru puperea in functiune a noului transplant + anularea egr-ului,am ramas impresionat,acum cu egr-ul anulat masina are mai multa viata in ea,este mai sprintena.

Singura rezolvare este repararea a ECU,sau cine are bani 4000 ron pentru un ECU nou.

Parerea mea este sa nu duceti ECU nici in ruptul capului la cineva care "se pricepe" de priceput se pricep multi sa strice,cine repara cu adevarat ECU,dupa repararea lui il pune in teste cu MDI,pentru eventualele probleme nerezolvate.

Sa auzim numai de bine.
  • bodddy2004

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutare! imi poti spune la cine ai dus ECU sa il repare? e posibil sa am si eu aceeasi problema. Detin un Astra G 2008 cu Z16XEP. De ceva vreme, dimineata cand o pornesc parca merge in 3 si nu se tureaza motorul (parca nu intra socul automat) si face mult zgomot la motor. Daca ii dau o pedala isi revine si merge normal. Daca nu folosesc AC, masina merge normal, trage normal - nici o problema. Insa daca pornesc AC, relantiul nu mai este tinut constant, variaza foarte foarte mult si uneori la semafor mai ca moare motorul (mai ales daca o accelerez puternic inainte si apoi o las brusc pe liber - are dificultati mari in a tine relantiul constant).
Am facut testul agrafei si am 1 singura eroare P1550 insa nu imi sta becul aprins in bord.

Daca aveti sugestii...va sunt recunoscator.

Multumesc!
  • Amilo2727

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Bodddy2004,revin cu nr de tel dupa ce il gasesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR