Ai uitat parola?


  • AIR_jhanes

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra ey7 din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jul 2006

salut;
am o astra g din 2000 cu motor 1.7 dti; mi se aprinde becul check angine de obicei cand o pornesc la rece; am fost la service si am eroarea 0380 ; nu au stiut de la ce este....
inafara de asta.. becul cu spira de la bujiile incandescente nu se mai aprinde cand pun contactul.... imi poate spune si mie cineva ce reprezinta aceasta eroare?
  • sodo

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra C16NZ din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Aug 2006

am gasit eu ceva,dar nu sunt sigur ca asa e.Dupa o lista pe care am gasit-o eu codul 0380 corespunde : "Lambdasonde - Spannung zu niedrig".
Inca mai incerc sa traduc din Germana;dupa ce aflu ceva mai sigur completez.Sper sa te fi ajutat putin.
  • edy2172

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 1,7dti din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2004

probabil e asta :DTC P0380 Glow Plug/Heater Circuit "A" Malfunction
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,495
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jun 2005

Becul cu bujia incadescenta se aprinde doar la tamparaturi externe de sub 10 grade celsius
  • sodo

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra C16NZ din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Aug 2006

Va trebui sa rectific putin ce-am zis mai devreme 0380 e bujia incandescenta(adica ai o problema la bujia incandescenta,circuitul "A").
Poate te ajuta site-ul asta:
http://www.obd-2.de/tech_dtc.html
  • andrea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra x16szr din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Aug 2006

Lambdasonde - Spannung zu niedrig= Lambdasonde - tension too low
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 1,088
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Mai 2006

Autodata zice: - Glow plugs, circuit A malfunction; possible cause: wiring, glow plug relay, fuse, glow plugs, ECM
  • AIR_jhanes

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra ey7 din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jul 2006

Ticodriver a scris: Autodata zice: - Glow plugs, circuit A malfunction; possible cause: wiring, glow plug relay, fuse, glow plugs, ECM


wiring - banuiesc circuit intrerupt
glw plug relay = releu de ? .....
fuse ???
glosw plugs???
ECm ????
draq e nasoala engleza asta
  • sodo

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra C16NZ din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Aug 2006

fuse=siguranta;relay=releu de la aprindere/bujie incandescenta;glow plugs=bujii incandescente;ECM=modulul de aprindere;
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,730
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH/PSG16 din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Mai 2005

@AIR_jhanes: Adica, cu alte cuvinte trebuie verificat marunt tot circuitul bujiilor incandescente: siguranta (una din cele 8 existente in compartimentul motor, cutia mica), releul (dupa cate tin eu minte cel negru din compartimentul motor, cutia mare) si bujiile incandescente in numar de 4. Nu este cazul sa verifici ECM, nici nu ai avea cum foarte usor, dar el este superprotejat, este poate ultimul care s-ar putea strica. Si nu in ultimul rand continuitatea firelor de conexiune (s-au mai vazut cazuri de fire roase de sobolani).
Ce fel de mecanici sunt astia din Ploiesti daca au codul de eroare si nu stiu de la ce este defectul, macar au incercat ceva? Scuza-ma dar incepe sa-mi fie rusine ca sunt prahovean de origine.

@sodo: ECM=Engine Control Module, nu modul de aprindere (ce naiba, omul are Diesel, aprinderea se face prin compresie, nu prin scanteie).
  • AIR_jhanes

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra ey7 din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jul 2006

ldivora a scris: @AIR_jhanes: Adica, cu alte cuvinte trebuie verificat marunt tot circuitul bujiilor incandescente: siguranta (una din cele 8 existente in compartimentul motor, cutia mica), releul (dupa cate tin eu minte cel negru din compartimentul motor, cutia mare) si bujiile incandescente in numar de 4. Nu este cazul sa verifici ECM, nici nu ai avea cum foarte usor, dar el este superprotejat, este poate ultimul care s-ar putea strica. Si nu in ultimul rand continuitatea firelor de conexiune (s-au mai vazut cazuri de fire roase de sobolani).
Ce fel de mecanici sunt astia din Ploiesti daca au codul de eroare si nu stiu de la ce este defectul, macar au incercat ceva? Scuza-ma dar incepe sa-mi fie rusine ca sunt prahovean de origine.

@sodo: ECM=Engine Control Module, nu modul de aprindere (ce naiba, omul are Diesel, aprinderea se face prin compresie, nu prin scanteie).


Multumesc ; varianta cu sobolanii e posibila pt ca masina a stat 3 luni mai mult pe bara si am gasit un furtun de la frane ros de sobolani deci este posibil; o sa ma intorc la service cu ia; sper sa nu fie ECM - ul care din cate ai scris tu acolo ar fi calculatorul Sad.... sper sa nu fie ala; mai nou am vazut ca daca viteza la masina nu este 0 km/h motorul nu sta mereu la o turatie de 750 rpm ci pe la 1000 rpm;;
  • AIR_jhanes

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra ey7 din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jul 2006

am uitat sa precizez ca este la punctul mort
  • Stelian Raicu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina: Astra Z17DTL din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Sep 2006

Chestia aia in germana inseamna ca tensiunea care alimenteaz sonda Lambda e prea mica. Cred ca sonda lambda masoara nivelul noxelor la catalizator.

Stln
  • eugenchis

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: baia mare
  • Masina: Astra din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Oct 2006

va salut martorul cu masinuta aprins dimineata la pornire ,dispare dupa incalzire motor s-au verificat bujiile incandescente ,sigurante, inlocuit releu bujii ,semnalizarea persista (motorul functioneaza f bine) va rog ce trebuie sa mai verific sint disperat multumesc mult.cod 0380.
  • mikyk

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Germania
  • Masina: Meriva Z16XE din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2008

bujiile sant bune?verifik bine
  • alexutzumircea

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Y17DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Nov 2010

AIR_jhanes a scris:
Ticodriver a scris: Autodata zice: - Glow plugs, circuit A malfunction; possible cause: wiring, glow plug relay, fuse, glow plugs, ECM


wiring - banuiesc circuit intrerupt
glw plug relay = releu de ? .....
fuse ?
glosw plugs?
ECm ?
draq e nasoala engleza asta

deci ecm este calculator pompa injectie
  • Blondu78

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra y17dt din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Feb 2010

eroarea o am si eu,e de la releul de bujii,l-am schimbat,a disparut eroareaa,m-a tinut o luna releul si a ap0arut din nou...masina 5 minute dupa pornire nu trage normal,dupa ce s-a stans mananca din asfalt...am renuntat sa-i mai fac ceva si merge asa de mai bine de un an
  • urs_parcat

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Y17DTI din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Dec 2009

salut baieti..si mie imi apare masinuta aprinsa dupa pornire si codul la eroare e 0380..insa daca opresc motorul si il repornesc dispare..care sa fie problema?
  • r3chinu

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra y17dt din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jul 2011

aveam si eu eroarea asta inainte sa schimb o bujie ...am schimbato si tot am eroarea asta insa mia disparut alta eroare 1690 dupa ce am schimbato.....la mine inainte sa imi apata codul palpaie de 7 ori dupasta se opreste si imi apare 0380...ce inseamna 7 ala inainte de cod?
merci
  • urs_parcat

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Y17DTI din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Dec 2009

dar de ce nu ai schimbat toate bujiile?...de unde stii ca doar 1 era dusa...parerea mea...

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide