Ai uitat parola? .


  • r3chinu

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra y17dt din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jul 2011

urs_parcat a scris: dar de ce nu ai schimbat toate bujiile?...de unde stii ca doar 1 era dusa...parerea mea...

la mecanicul care am fost lea verificat si decat 1 a fost defecta.orcum 1bujie e cam scumpa...1 bucata 70roni
Wink)inmulteste cu 4 si vezi cat iti da sa le schimbi pe toate;))
  • urs_parcat

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Y17DTI din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Dec 2009

pai daca inmultesti dupa ca de la aprindere se poate duce si bateria ca nu iti mai sunt toate cele 4 bujii bune..plus electromotor solicitat, releu de incarcare dus..carbuni rosi mai intens...

si ca sa inchei in tonul glumei tale: daca 28 ron e mult atunci iti iei DACIE ....
  • aiss

  • Mesaje scrise: 752
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra Y17DT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Dec 2010

Recomand cu caldura bujii Beru, pe masina am gasit NGK. Acum porneste la sfert la - Laughing
  • Glacius

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra X16SZR din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2011

Bujiile normal sunt consumabile si se schimba la fiecare service..adica..din an in an:) ..la benzinare desigur unde aprinderea trebuie sa fie tzais !Smile ..nu vad de ce sa nu le schimbi pt 50 lei una..
  • pytar25

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra Y1.7DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2009

Dragi prieteni am avut si eu aceasi problema cu bujile si recomand cand se schimba ar fi foarte bine sa se schimbe toate si stiu foarte bine de ce spun asta si o sa va exiplic daca vreti si o sa vedeti ca nu o sa mai aveti probleme de genul asta.
  • r3chinu

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra y17dt din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jul 2011

urs_parcat a scris: pai daca inmultesti dupa ca de la aprindere se poate duce si bateria ca nu iti mai sunt toate cele 4 bujii bune..plus electromotor solicitat, releu de incarcare dus..carbuni rosi mai intens...

si ca sa inchei in tonul glumei tale: daca 28 ron e mult atunci iti iei DACIE ....

eu nu sunt mecanic nu ma pricep ff bine la masini ca daca eram nu va mai ceream parerea!nu mi se pare mult 280roni pe an sa zicem insa ma asteptam sa fie mai ieftina o bujie avand in vedere ca e consumabila si pentru ce model de masina relativ ieftine piesele fata de alte marci.mecanicul a zis ca sa o schimb numai pe aia numai pe aia am schimbato si nu am avut probleme la pornire cand au fost -4g c acum 1 sapt. si ca sa iti raspund asa nu numai la dacie sunt mai ieftine uitete la preturi si la alte marci mai scumpe!
merci pt sfaturi!
  • victor1707

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2008

Ieri mi-a aparut si mie P0380. Verificat bujii - ok, verificat traseu - ok. Scos releu bujii (demufat) - disparut eroarea. Montat la loc, reapare eroarea... Urmeaza sa fac proba cu un releu al cuiva care merge sigur si urmaresc daca mai apare acelasi rezultat. Mentionez ca si mie dupa 5 min de mers se stinge martorul cu cheita din bord.
  • victor1707

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2008

am schimbat si releul de bujii si dejeaba. Beculetul nu se mai stinge...insa masina merge fara probleme.
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,101
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2008

victor1707 a scris: am schimbat si releul de bujii si dejeaba. Beculetul nu se mai stinge...insa masina merge fara probleme.


Nu-ti mai fa probleme ,,dejeaba,, daca masina porneste ok si ai toate bujiile in regula, tine cheia mai mult in contact inainte de a porni si nu vei mai avea probleme, adica este o nesincronizare intre ,,arculetul,, care se aprinde in bord (care ar semnaliza incalzirea corecta a bujiilor) si timpul efectiv necesar pentru bujii. daca vrei sa vezi cam de cat timp este necesar pentru bujii, iti pui in paralel pe o bujie un led de 12 V pe care il scoti indeva in bord si nu te mai iei dupa ,,arculet,,.
Toate cele bune sa se adune!
  • victor1707

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2008

Am incercat si varianta cu "tinutul" cheii in contact mai mult timp, insa tot "dejiaba" Laughing (degeaba - imi cer scuze - e de la viteza). Problema mea este ca vreau sa dispara acel martor service aprins din bord si nu-i dau de cap sub nicio forma! Rolling Eyes Alte sfaturi?
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,101
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2008

Si nu se stinge nici dupa cateva minute de mers cu masina? La mine asa se intampla si numai cand vine vremea rece, dar n-o mai bag in seama, din ce am citit ar fi de vina releul de bujii.
  • marcelt2

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra Y17DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Aug 2006

Si la mine e la fel, se aprinde martorul in bord daca pornesc motorul aproape imediat dupa ce am pus contactul. Dar daca astept minim 12 secunde, nu mai apare. Cele 12 secunde sunt exact timpul cat bujiile sunt alimentate, se poate observa ca in acest timp valoarea tensiunii scade putin, dupa care revine - releul deconecteaza bujiile.
  • victor1707

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2008

nelutzul40 a scris: Si nu se stinge nici dupa cateva minute de mers cu masina? La mine asa se intampla si numai cand vine vremea rece, dar n-o mai bag in seama, din ce am citit ar fi de vina releul de bujii.



Nu, nu se stinge nici dupa ce merg mai mult (am mers si cate 5-6 ore si tot nu s-a stins). La rece se aprinde martorul de preincalzire si se stinge. Beculetul cu "cheita ramane aprins Mad
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,101
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2008

In general P 0380 indica o bujie arsa sau probleme cauzate de releul acestora, pentru mai multe detalii legate de martorul aprins poti citi si aici:


https://www.clubopel.com/vie...asc&start=400

Multa bafta!
  • anndy

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1700 din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jan 2008

victor1707 a scris:
nelutzul40 a scris: Si nu se stinge nici dupa cateva minute de mers cu masina? La mine asa se intampla si numai cand vine vremea rece, dar n-o mai bag in seama, din ce am citit ar fi de vina releul de bujii.



Nu, nu se stinge nici dupa ce merg mai mult (am mers si cate 5-6 ore si tot nu s-a stins). La rece se aprinde martorul de preincalzire si se stinge. Beculetul cu "cheita ramane aprins Mad
daca te referi la martorul '-masinuta cu cheita'-inseamna ca mai ai si alta eroare stocata .Am aceeasi eroare si nu ramane martorul atat timp dupa pornirea motorului.fa un test si te lamuresti.
  • victor1707

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2008

amm facut si testul cu "agrafa", am pus si tester-ul, am incercat sa o sterg si tot "dejeaba" Laughing , apare imediat dupa ce ii dau stergere (una si aceeasi P0380), semn ca ECU vede in continuare o eroare...O fi vreo conexiune, cablu intrerupt pe undeva, sau vreun contact imperfect? Fisele la bujii - verificate si sunt ok (reamintesc: bujii - ok, releu - schimbat, deci ok)
  • victor1707

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2008

Se pare ca este o bujie capcana car a dat bine la verificare (cu becul) insa fura curent. Sfat: nu verificati bujiile folosind "becul"!
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,101
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2008

Mare grija daca vrei sa-ti schimbi bujiile! Se pot rupe la scoatere si e f. dificil dupa acea.
  • aiss

  • Mesaje scrise: 752
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra Y17DT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Dec 2010

Recomand spray de la WURTH. Cel mai bun, am dat o saptamana la bujii, si cand le-am scos era tot filetul umed Razz au iesit foarte usor,desi de 4,6 ani de cand detin masina nu am umblat la ele. Spor la desfacut !
  • luci_t

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra y17dt din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Nov 2011

Si eu am avut probleme cu pornirea si mecanicul a schimbat o valva de la pompa de injectie si a dus la curatat ceva computer pe care ajungea motorina. De atunci masina porneste mai usor (inca nu foarte bine). Bujiiile si injectoarele sunt bune; asta mi-a spus mecanicul, dupa ce le-a verificat
La testul cu pedalele mi-a aparut eroare P0380.
Mecanicul a spus ca este o problema electronica/electrica asa ca maine dimineata o sa o verifice un electronist bun

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide