Ai uitat parola?


  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,760
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
ECU pare sa fie problema la tine.
Pica foarte des la Z16XE din cauza amplasarii nefericite. Se ambaleaza termic.
  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns.

Pentru un moment am rezolvat problema care ma deranja cu opritul motorului. Motivul era ca nu mai atingea joja de ulei. Mi sa slabit o garnitura si imi scapa ulei cate putin pe acolo. Problema rezolvata.
Acum problema urmatoare, de ce nu mi sa aprins becul de la ulei? Unde gasesc senzorul sau sonda de ulei? Eroare nu am in bord. Totul pare a fi in regula, dar se pare ca am problema cu senzorul de ulei.
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 463
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Aug 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Ma mira ca ECU sa opreasca motorul cand vede ca ai nivelul de ulei scazut,dar e posibil,cu toate ca nu am auzit de asa ceva pana acum.Ideea e ca,chiar daca joja nu atinge nivelul de ulei,mai ai suficient ulei in baie incat pompa de ulei sa nu traga aer si sa-ti aprinda becul ce indica presiune scazuta a uleiului.Gaseste senzorul ce indica presiunea uleiului si scoate-i mufa,asta sa vezi daca el functioneaza.
  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Pana la urma problema nu este de la senzor si nici de la clapeta la mine. Toata problema era ca mi-a iesit un furtunas de aer care face legatura cu rezervorul si motorul primea aer prea mult. Acum sa reglat totul.
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 463
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Aug 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Ma bucur ca ai rezolvat problema.E logic sa se opreasca motorul cand trage aer fals,mai ales cand revine la relanti.
  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
eu ma speriasem deja pentru ca mi-a dat si eroare in bord de clapeta, si de throler (parca asa se scrie) de sezor, de motorasul de clapeta. si am cautat olecuta numai olecuta ca m-am speriat. si am vazut 500 euro am zis ca ii dau foc. nu ii mai dau foc acum. problema rezolvata.

multumesc pentru sfaturi.
  • opelistul

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Am un Opel Astra G, Y20DTH, an 2002 si am probleme la prima porinire de dimineata, in sensul ca porneste la prima cheie, dar dupa ce o pornesc, motorul merge vreo 8-10 secunde, dupa care scade din turatie si se opreste brusc iar ca sa o repornesc, ma chinui destul de mult, adica dau vrei 5 chei mai prelungite si porneste dupa care sta motorul pornit si la relanti si masina merge bine toata ziua, fara alte probleme.
Mentionez ca nu mi se aprinde nici un martor in bord. Bujiile le-am schimbat in urma cu 6 ani, dar atunci mi se aprindea martor in bord, acum nu e aprins nimic. Schimbul de ulei si toate filtrele l-am facut in uma cu 10 luni si am mers 8000 km. Ce parere aveti?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,760
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Posibil dezamorsare.
  • opelistul

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
opelistul a scris:Salut. Am un Opel Astra G, Y20DTH, an 2002 si am probleme la prima porinire de dimineata, in sensul ca porneste la prima cheie, dar dupa ce o pornesc, motorul merge vreo 8-10 secunde, dupa care scade din turatie si se opreste brusc iar ca sa o repornesc, ma chinui destul de mult, adica dau vrei 5 chei mai prelungite si porneste dupa care sta motorul pornit si la relanti si masina merge bine toata ziua, fara alte probleme.
Mentionez ca nu mi se aprinde nici un martor in bord. Bujiile le-am schimbat in urma cu 6 ani, dar atunci mi se aprindea martor in bord, acum nu e aprins nimic. Schimbul de ulei si toate filtrele l-am facut in uma cu 10 luni si am mers 8000 km. Ce parere aveti?


Am schimbat uleiul si toate filtrele si am aceeasi problema:
La prima porinire de dimineata porneste la prima cheie, dar dupa ce motorul merge vreo cateva secunde, scade din turatie si se opreste brusc iar ca sa o repornesc, ma chinui destul de mult, adica trebuie sa dau mai multe chei foarte prelungite,ceea ce ma scoate din minti!
Va rog, ceva solutii,mai detaliate daca se poate! Multumesc!
  • opelistul

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Mentionez ca problemele sunt doar la prima pornire, adica daca porneste si merg cu ea, la urmatoarele porniri nu am nici o problema. Va multumesc. Astept raspuns!
  • brasil

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Probleme la filtrul de motorina, acelasi lucru am patit si eu anul trecut! Cand o veni frigul nu mai reusesti sa pornesti, asa ca reziolva acum. Vezi carcasa, garniturile, o-ringurile de la Intrare/Iesire din filtru ... Eu am renuntat la el si am montat ujn filtru capsulat!
  • gyullian

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Salut !
Am și eu o problema similara cu cea a lui neaMichael, doar ca la mine nu se oprește motorul când este cald ci atunci când merg la drum întins și intru în localități. Când o las în frână de motor sau uneori chiar și pe liber, adică când reduc de la 100 - 120 la 60 începe sa tremure mașină ca și cum nu s-ar mai alimenta și mi se oprește motorul . După care pornește imediat și are simptome de genul asta de vreo 5 - 6 ori apoi își revine merge normal.
Pe testere nu da nici un fel de erori, am schimbat pompa de benzina ca asta a fost verdictul dat de 2 mecanici diferiți dar problema a persistat, am curățat și valva EGR și la fel. Cineva a spus ca poate fi catalizatorul.
Sincer nu știu ce sa ii mai fac.
Motorul este Z16xe 101 CPU din 2004.
A mai avut cineva problema asta sau mâine poate ajuta cineva cu un răspuns?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 4,970
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
verifica fisele la bujii, bujiile si bobina de inductie...
  • opelistul

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Problema mea s-a rezolvat. Erau furtunele de retur crapate si tragea aer. Le-am schimbat si acum porneste bine si nu se mai opreste motorul.
  • opelistul

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
brasil a scris:Probleme la filtrul de motorina, acelasi lucru am patit si eu anul trecut! Cand o veni frigul nu mai reusesti sa pornesti, asa ca reziolva acum. Vezi carcasa, garniturile, o-ringurile de la Intrare/Iesire din filtru ... Eu am renuntat la el si am montat ujn filtru capsulat!


Multumesc, erau furtunele de retur de vina.
  • gyullian

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Am rezolvat problema.
Era furtunul de aer care intra din filtrul de aer in motor crapat si tragea aer fals.
  • RRaduku

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut..am si eu un opel astra g 1.6 16 valve.74kw.z16xe benzina..mergând cu ea mi sa aprins cechinul in bord si imi taie acceleratia si moare motorul..nu mai porneste decat daca o las 5 10 min...senzorul ramane aprins..ce poate fi
  • DVasiu129

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Feb 2019

  • Garaj Mesaj Privat
La un opel astra g 1.6 16v benzina 2001,de ce mi se opreste motorul in mers face un pic de socuri si daca calc ambreajul se aprinde becurile in bord si se opreste motorul? I-am curatat clapeta de acceleratie iam curatat egr-ul iam schimbat sensorul de pe volanta iam schimbat pompa de benzina si tot asa face.ma poate ajuta cineva care ar fi problema?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,063
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
@RRaduku: diagnoză sau măcar o citire coduri de eroare.
@DVasiu: ce cod motor ai?
  • CAmarandei

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Feb 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut.Am o astra f caravan din 1994,benzina,motor 1,6.Am pornit dimineata...totul ok...am mers pana la o benzinarie sa alimentez.Alimentat cu "benzina",nu cu "motorina" cum am mai fost intrebat.Cand am dat sa plec,a pornit mai greu,am mers vreo 10 metri s-a oprit motorul.Primul gand m-a dus la alimentarea cu combustibil.Am dat vreo 2-3 chei si vazand ca nu o ia si bateria e cam slabita,am "abandonat" masina acolo pana astazi cand m-am dus sa ii fac un test "agrafa".Rezultat:nici o eroare.Ma puteti ajuta cu o solutie,ceva?Multumesc anticipat.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata