Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • ns12333

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salut!Am si eu o problema cu incarcarea de ceva timp si nu stiu care este cauza (opel astra F din 1992 benzina) .
Mai exact dupa ce pornesc motorul martorul de la incarcare ramane aprins.
Tensiunea bateriei cand motorul este oprit este 12.4 V.
Dupa ce pornesc motorul (martorul aprins) tensiunea in baterie este de 12.30V fara niciun consumator iar tensiunea masurata la alternator este de 15.1V (la relanti).
Las motorul pornit si dau drumul la consumatori(faza lunga, avarii, dezaburire, radio) iar tensiunea din baterie scade treptat pana la 11.5V (tensiunea la alternator este tot 15-15.1V) moment in care alternatorul incepe sa incarce bateria pana la 12.3V, martorul din bord se stinge iar tensiunea la alternator este 13.5V,dupa care ciclul se repeta =martor aprins-tensiunea la alternator 15.1V-tensiunea in baterie scade pana la 11.5V-martor stins-tensiune alternator 13.5-tensiunea in baterie creste pana la 12.3V=.
Mentionez ca acesta este al 3-lea alternator iar in primele 2 saptamani dupa ce l-am montat nu am avut nicio problema (incarca 14.4-14.5V, iar bateria avea 12.5-12.6V constant cu motorul pornit).
Daca aveti vreo idee astept raspunsuri.
Skip ads

  • stefan_kwr

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2010

  • Mesaj Privat
ns12333 a scris:Salut!Am si eu o problema cu incarcarea de ceva timp si nu stiu care este cauza (opel astra F din 1992 benzina) .
Mai exact dupa ce pornesc motorul martorul de la incarcare ramane aprins.
Tensiunea bateriei cand motorul este oprit este 12.4 V.
Dupa ce pornesc motorul (martorul aprins) tensiunea in baterie este de 12.30V fara niciun consumator iar tensiunea masurata la alternator este de 15.1V (la relanti).
Las motorul pornit si dau drumul la consumatori(faza lunga, avarii, dezaburire, radio) iar tensiunea din baterie scade treptat pana la 11.5V (tensiunea la alternator este tot 15-15.1V) moment in care alternatorul incepe sa incarce bateria pana la 12.3V, martorul din bord se stinge iar tensiunea la alternator este 13.5V,dupa care ciclul se repeta =martor aprins-tensiunea la alternator 15.1V-tensiunea in baterie scade pana la 11.5V-martor stins-tensiune alternator 13.5-tensiunea in baterie creste pana la 12.3V=.
Mentionez ca acesta este al 3-lea alternator iar in primele 2 saptamani dupa ce l-am montat nu am avut nicio problema (incarca 14.4-14.5V, iar bateria avea 12.5-12.6V constant cu motorul pornit).
Daca aveti vreo idee astept raspunsuri.

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@ns12333
Parerea mea e ca ai releul de alternator defect. Rolul releului este de a mentine tensiunea constanta indiferent de consumatorii utilizati.
Cu motorul pornit trebuie sa ai pe bornele bateriei 14-14.4V.
Incearca totusi cu alta baterie, vezi daca se modifica ceva.
  • eugen gigi

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2007

  • Mesaj Privat
vezi masa de la motor pe caroserie
Skip ads

  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Pune mana pe bornele bateriei dupa ce motorul merge cel putin 5 minute cu consumatorii porniti si vezi daca se incalzeste vreuna.Suna a contact imperfect in zona de sertizare a cablurilor groase pe bornele bateriei.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Problema a fost pusa in discutie in 2011,iar masina era din 1992...,deci e posibil sa fie la REMAT(fier vechi)...!
  • ratoiu2000

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1998 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Chiar ºi cu maºina dusã la Remat, sfaturile pot fi utile altora.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR