Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • mihaiif

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Exclamation salutare ,am un vectra b combi y 20 dth 101 cp din 2000, la relanti imi sta aprins check engine,plec de pe loc.."Da in nas" se stinge becul si incepe sa traga sacadat de vreo 2,3 pana la 100 km/h,am fost la tester...gasit problema - electrovalva (comanda vacum) egr,am schimbat-o si surpriza placuta la inceput nu se mai aprinde check engine...plecare de pe loc mai buna...dar nu mai trage deloc "se sufoca" am observat ca ,cu noua electrovalva daca o tin in turatie in mers la 4000 de rot/min..motorul parca are o "plecare in gol"si se aprinde check engine,am desfacut valva egr,insa nu-mi dau seama daca functioneaza ,cum se verifica? am mai observat ca furtunul care iese in intercooler si intra sub egr se strange,nu se umfla cum ar fi trebuit...am verificat toate furtunasele vacum! asept pareri ,idei de service.. cauze posibile ,va multumesc
Skip ads

  • munteanu

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
verifica daca ai pus bine furtunele de la vacum , adica cum au fost inainte de aceasta operatiune
uite te la un coleg care acelasi motor cu al tau si vezi daca sunt puse tot asa ca si la tine
scoate furtunul din alectrovalva si pune degetul sau limba pe el , daca merge atunci trebuie sa simti o usoara tragere ,adica ca la aspirator cand pui mana in fata tubului
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
mihai, salut!

iti mai dau si eu un sfat, am acelasi motor si am avut aceasi problema, care s-a manifestat ceva mai usor ca la tine.
schimba senzorul crankshaft.... senzorul de turatie.
eu l-am schimbat si am rezolvat problema. o sa te coste piesa in jur de 200 RON.
  • sorinel-IS

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salutare, scuze de intrebare, la Y20DTH pe furtunul de la turbina pana la admisie ies gazele de evacuare sau intra aerul de la turbo? eu am desfacut partea de protectie de la turbo si am vz ca mai intra 4 racorduri direct din turbina in blocul motor si nu stiu ce semnifica racordurile alea, ms
Skip ads

  • mihaiif

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
sorinel-IS a scris:salutare, scuze de intrebare, la Y20DTH pe furtunul de la turbina pana la admisie ies gazele de evacuare sau intra aerul de la turbo? eu am desfacut partea de protectie de la turbo si am vz ca mai intra 4 racorduri direct din turbina in blocul motor si nu stiu ce semnifica racordurile alea, ms
sal .teoretic aerul tre sa intre ,turbina impinge cu putere incat furtunul se umfla..
  • mihaiif

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
adware_man a scris:mihai, salut!

iti mai dau si eu un sfat, am acelasi motor si am avut aceasi problema, care s-a manifestat ceva mai usor ca la tine.
schimba senzorul crankshaft.... senzorul de turatie.
eu l-am schimbat si am rezolvat problema. o sa te coste piesa in jur de 200 RON.
salutare , e cumva ala de pe capacul de admisie?
  • munteanu

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
incearca sa l cureti , poate e infundat
eu l am curatat si merge si acum
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salut.Nu am mai vrut sa deschid alta discutie asa ca ma bag si eu in seama aici:De ceva timp de cand a venit gerul,ma cam sacaie martorul check engine.Mentionez ca imi porneste la prima cheie uneori mai greu dar porneste.Si acum sa va explic simptomele:Dupa ce pornesc masina,o las intre 5-10 min la relanti(nici o problema)......Dupa alte 5 min de mers la reducerea vitezei se aprinde check engine iar dupa ce o turez putin...dispare(asta se intampla de 2-3 ori)mentionez ca se intampla numai cand este mai frig afara.Din cate am citit eu pe forum pare sa am o bujie sau mai multe arse?......Astra G Y 2.0 DTH An 2000.
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
eroarea de bujii dispare dupa vre-o 5 min de la pornirea motorului sau daca turezi motorul peste 2500rmp. odata ce s-a stins becul acesta nu se mai aprinde decat daca repornesti motorul si acesta este inca rece.
  • alexakonstantin

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Ai dreptate asa se manifesta si la mine si are o bujie arsa; vectra b Y20DTH
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
dar oare bujiile nu intra decat la pornire?!sau eroarea unei bujii arse ramane stocata si aduce anomalii motorului?!
  • opelzafira31

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am un opel zafira din anul 2000 si nu stiu unde este pozitionat senzorul crankshaft..senzorul de turatie.Ma poate ajuta cineva cu un raspuns?Multumesc!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Senzorul se afla sub filtrul de ulei undeva pe mijlocul motorului. Iti trebuie rampa sau elevator, altfel e cam greu de ajuns la el. Ce eroare/problema ai ?
  • opelzafira31

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Mi s-a oprit turometrul,s-au aprins doua beculete in bord(check engine si sistemul de racire-un patrat cu o stea in mijloc) si nu se mai turaza mai mult de 2000 de ture cand este calda.Am presupus ca este de vina senzorul de turatie.Ce parere ai?
  • opelzafira31

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Si mai am inca o problema..Imi poti spune unde este sonda de marsariel?Multumesc!
  • deleted-57498

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2010

  • Mesaj Privat
salut ,daca virezi roata stinga fata, maxim la stanga,vei vedea pe capatul cutiei de viteze o mufa cu doua fire.acela este .
  • opelzafira31

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
opelzafira31 a scris:Mi s-a oprit turometrul,s-au aprins doua beculete in bord(check engine si sistemul de racire-un patrat cu o stea in mijloc) si nu se mai turaza mai mult de 2000 de ture cand este calda.Am presupus ca este de vina senzorul de turatie.Ce parere ai?

In principiu senzorul e, dar n-ar strica sa faci o diagnoza.
  • opelzafira31

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc!
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut baieti, postez si eu aici problema pe care o intampin cu vectra mea. Am 2000dti pe vectra c si de ceva timp imi face o figura , dar nu totdeauna doar cand vrea ea. Mai precis mi se aprinde martorul in bord si isi pierde puterea. Am citit eroarea cu op-com-ul si am p400 egr detectat flux insuficient. Problema e ca egr a fost bun si eu tind sa cred ca nu e de la el, e curatat , tija culiseaza bine. Acum , am observat la valori reale ca atunci cand apas putin acceleratia boost pressure scade de la 94kpa pana la 90kpa , apoi incepe sa urce, dar tot ramane in urma fata de comand. Am schimbat cu alt egr bun si tot asa face aici ma refer la presiune pentru ca la drum nu l-am probat. Ramane luni sa fac un drum mai lung si sa vad. Vacumul l-am verificat tija o trage. Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR