Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ce-ar fi sa folosesti functia "cauta"?
Sunt cel putin 3 discutii despre calcu de injectie de la 17 DT.

Ex: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8916
Skip ads

  • mark

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Dat fiind faptul ca azi masina mea nu a mai vrut sa porneasca, am chemat un meserias cu tester si mi-a gasit calculatorul pompei defect (cadou de sarbatori). Cautand pe net am dat de un site care explica destul de detaliat cum se repara un calculator pt motoarele Y17DT / Y17DTL. Am sa pun si link-ul insa este o problema, totul este in germana. http://www.mrserv.de/index....=30&Itemid=33
Sper sa va fie de folos.

Stie cineva daca calculatorul pompei la X20DTH este montat pe pompa? Daca nu va rog sa-mi spune-ti unde il gasesc.
Multam. Sad
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Deci azi m-am uitat in jurul motorului, nu am reusit sa-mi dau seama unde se afla pompa de motorina si bineinteles nici calculatorul acesteia, va rog din suflet ajutati-ma caci sunt disperat. Unde sa ma uit? M-am luat dupa conductele de la injectoare si acestea coboara chiar in fata motorului intre motor si radiator insa ce am vazut acolo nu seamana deloc a pompa de motorina. Va multumesc pt eventualul ajutor. Crying or Very sad
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Acolo este pompa unde se termina conducta care vine de la filtrul de motorina (ala pe care scrie OUT). Si calculatorul pompei este situat pe pompa (cel putin asa stiu eu)
Skip ads

  • musteataflorin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: suceava
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Salut
Sunt nou pe acest forum, mai exact e prima data cind pun si eu o intrebare.
Am un opel vectra 2000 y20dth, ecu pompa injectie bosh.
Ma lasat din mers. Efectiv sa oprit motorul , sa aprins martorul din bord si mult pa nu a mai pornit.
Am duso la mecanic si in urma unui test mi sa spus ca e pompa de injectie. A dato jos de pe masina si o am acasa. Am desfacuto si am obs ca un pin de la tranzistorul din drepta cum privesti pompa cu pinii de la T din fata este dezlipit de pe pastila. Nu cred sa il fi dezlipit eu din greseala. Intrebare: ce fel de tranzistor este de unde pot sa il iau si cum pot sa imi dau seama daca a fost singurul defect din acest ecu. Altceva nu observ defect la prima vedere. Ideea e ca pompa a mai fost o data la bucuresti la service aprox 4000 de lei, atunci se pare ca a fost defect mecanic. Masina a avut alte simtome si dupa ce un alt meserias a defacuto mia zis ca a fost schimbat pistonasul dini interior. Sincer nu mai asuport acest cost. Daca stie cineva despre ce tranzistor este vb, va rog un raspuns. musteataflorin@yahoo.com din suceava
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
din cite stiu e un tranzistor (asa am inteles) mai special,si ala comanda spill valv-ul de pe pompa,cel din capul pompei.cel care mi-a dat detalii a zis ca se gaseste cam greu,dar cel mai bine ia legatura cu baiatul de la www.ecu.ro , sper sa fi scris bine,el cred ca te poate ajuta si sfatui mai bine ce sa faci.
  • musteataflorin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: suceava
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2006

  • Mesaj Privat
pai iam scris, sper sa imi raspunda.
oricum mai astept sugestii.tx si La Multi Ani tuturor!
  • dany_ionutz

  • Mesaje scrise: 462
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.Am mai cautat pe forum dar nu am gasit nimic.Rog administratorii sa ma atentineze daca mai exista o astfel de discutie.
Problema e ca am un prieten ca nu are acces la net si m-a rugat pe mine sa postez.Problema consta in faptul ca are un opel astra 1.7 diesel 2003 si duminica in timp ce mergea spre moll i s-a oprit motoru brusc fara sa i se aprinda nici un martor la bord.La urmatoarele doua incercari de a o porni nu a vrut,dupa care a luato,a mai mers 1-2km si s-a oprit din nou si nu a mai pornit.Va rog sa-l ajutati daca s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema.MUltimesc anticipat si cati mai multi km fara evenimente Confused


Ultima modificare facuta de dany_ionutz la Mar 27 Jan, 2009 8:19 pm, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
S-ar putea sa aibe probleme cu calculatorul de injectie.

Uite aici: Calculator injectie si ECU - simptome, depanare

Te rog anunta daca gasesti rezolvarea problemei in topicul de mai sus.
  • dany_ionutz

  • Mesaje scrise: 462
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
am gasit-o
  • deleted-29512

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am si eu o problema....astra f c14nz, am vrut sa-i faca diagnoza si mi sa spus ca calculatorul nu comunica cu consola pt test...a verificat mufa si sigurantele si sunt bune. ceva pareri... ?
  • deleted-29512

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
davidescucostel a scris:am si eu o problema....astra f c14nz, am vrut sa-i faca diagnoza si mi sa spus ca calculatorul nu comunica cu consola pt test...a verificat mufa si sigurantele si sunt bune. ceva pareri... ?

problema principala este: nu sta la relantiu motor rece. am schimbat fise, bujii, yac, senzorul de temperatura
Skip ads

  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
davidescucostel a scris:...am vrut sa-i faca diagnoza si mi sa spus ca calculatorul nu comunica cu consola pt test...a verificat mufa si sigurantele si sunt bune. ceva pareri... ?


"Consola de test" nu e cea potrivita pentru ECU-ul tau. Mergi la cineva cu OpelScanner.
  • bbbbbbb

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am avut o problema cu masina mea un Opel Corsa 1,7 DI cu motor Y17DTL . Masina s-a oprit in mers , dupa 2 ore a pornit am mers vreo 20 km iar s-a oprit si tot asa. Problema am gasit-o in a fi la calculatorul masinii . S_au decositorit comenzile de la pompa de injectie , le-am cositorit si masina merge ca unsa
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
davidescucostel a scris:am si eu o problema....astra f c14nz, am vrut sa-i faca diagnoza si mi sa spus ca calculatorul nu comunica cu consola pt test...a verificat mufa si sigurantele si sunt bune. ceva pareri... ?

banuiesc ca te referi la mufa de diagnoza cand spui''consola de test''.
sau...nu stiu...in fine.
S-a incercat testarea cu OPCOM 08.....dar nu exista raspuns din partea ECU.
Inca nu stiu de ce nu s-a realizat conexiunea.Sambata am sa mai fac niste masuratori si am sa va tin la curent cu rezolvare problemei.
Daca aveti ceva idei...
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ideea mea ramane aceeasi: OpelScanner.
Eventual arunca un ochi si aici: https://www.clubopel.com/vie...?p=451960#451960.
  • lazeamarius1

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Combo 2003 z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salut
Am si eu o problema cu un Opel Combo din 2003 motor y17dtl.
De ceva vreme nu mai porneste deloc.Culmea este ca inpinsa in 2 metri porneste sau cu spray de pornire.Oare ce o fi avand?Daca ati mai intalnit asa ceva spunetimi si mie.
  • pcosmin100

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Pitesti
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Îmi puteti spune la ce este folosit tranzistorul marcar (cerculetul rusu) din poza alãturatã? Am probleme cu o lipitura rece la acel tranzistor si problema este de fapt consumatorul care ia mai mult curent. Am schimbat moulul cu altul SH, nedesfacut, si dupã aprox. trei luni am in acelesi loc lipiturã rece. Dupã reparare ma tine aprox 300 - 400Km (ideea este ca a crescut curentul prin acel tranzistor, prima data reparatia m-a tinut cam 1 an) dupa care apare din nou contactul imperfect.

  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
nu stiu daca se potriveste cu topicul dar am si eu o enigma
cand mi-am luat masina prima data am bagat agrafa in alte ploturi, adica primele 2 de jos , in loc de primele 2 de sus dreapta.
asa ca mi-au aparut direct pe displayul din bord error 128,168,173
in fine prin abreviere unul chiar era bun 173-73 debitmetru stricat
testarea incepea cu d12 tastat pe ecran de 3 ori si apoi error ....... si iar d12 de 3 ori
o fi vreo metoda de diagnosticare pe care noi nu o stim?
cum va spuneam apare scris pe display d12 , error.....si se incheie cu d12 , numai ca la motronic 1.5.2. nu st valabile codurile
  • pcosmin100

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Pitesti
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Am aflat ca tranzistorul respectiv impreuna cu bobina galbena sint folosite pentru a genera tensiunea de 130v - impulsuri de tensiune, nu valoare continua. Imi puteti spune ce electroventil (solenoid) este alimentat cu aceasta tensiune si care este impedanta bobinei?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR