Ai uitat parola?


  • r0b3rt

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut si va multumesc ca existati! Pe scurt sunt detinatorul unui astra g caravan 1,7 dti 16 v, masina s a oprit in mers ca si cum nu ar mai fi avut motorina... Am asteptat 5 min a pornit dar s a oprit dupa 2 min... la rece porneste dar se opreste cand incepe sa creasca temperatura motorului... Eroarea testului cu pedalele p0251 deci probl cu calculatorul pompei de injectie... Am mai schimbat unul in urma cu 2 ani... Ar putea fi clasicele lipituri reci atasez poze cu vechiul c alculator i am dat decat capacul jos si cum nu ma pricep rog colegii cu esperienta sa ma ajute cu pareri si daca se poate rezolva... Momentan locuiesc in Italia si pribabil stiti nu este ca acasa nu se baga nicu un electrician auto ka reparat di comoditate ei recomanda schimbarea cu unul nou insa 1000 EUR mult! Am gasit un domn care repara tv i am explicat despre ce e vb si a zis ca daca e vb de lipituri si curatire el poate sa le rezolve
Multumesc
  • r0b3rt

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salut din nou
Azi dimineata am pornit masina a luat o la sfert... dupa 3 min masinuta cu cheita s a stins iar dupa inca 3 s a oprit si motorul urmat de un sunet ca si cum s ar fi oprit din turatie un motoras... Cod eroare. Acelasi 0251 .. Lipiturile reci sa fie buba? Mentionez ca pozele atasate anterior sunt de la edu schimbat acum 2 ani. Cel de pe masina trebuie sa l dau jos si desfacut pt a putea posta poze... Myltumesc
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,467
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
De regula se verifica in cupla regulatorului de debit,existenta alimentarii cu tensiune.In caz ca exista se inlocuieste regulatorul,in caz ca nu exista,se remediaza calculatorul sau instalatia...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
La Y17DT in 'trusa medicala' trebuie sa fie musai un EDU si o tubulara de 10. Ca orice roman care sta pe afara stii ca dintii si masina se repara in tara. Eu am primit de exemplu calculator din Italia de pe masina ajunsa submarin, deh inundatii. Ca a crapat si cel de airbag, asta este dar macar poate circula.
Sa-l faci daca poate depanatorul TV pe unul si celalat in trimiti in tara cu atlasib, de plati nu e o problema in ziua de azi.
  • r0b3rt

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Domnule Dan multumesv pentru sfat... M am decis o sa le trimit in tara pe amandoua... Am incredere in semenii mei decat intr un depanator tv obisnuit de aici cum spuneam in a ma rezolva cu cele doua edu. Sa iau legatura cu Cristi_bv din ce am citit si m am documentat este cel in masura sa ma rezolve! Cel putin am garanzia unui lucru bine facut! Sanatate si numai bin! Revin cu comentarii apoi
  • ctloky

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua,
Imi puteti spune unde pot repara calculatorul de la pompa de injectie sau la cine, daca se poate in Bucuresti.
Va multumesc.
  • Blackburn21

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, am probleme cu Ecu, tremura masina(tremura si mai tare daca pornesc AC), da erori false....Am fost la dibas,au facut proba cu alt ecu si toate problemele au disparut,deci concluzia celor de la reprezentanta a fost ca ecu este defect si trebuie schimbat cu unul nou sau unul sh pentru ca nu se repara. Chiar nu se poate repara ECU?
  • adiadiadi

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 18xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
salutare. am un astra g 1.8 benzina x1.8xe cu o problema care m-a disperat.
am probleme cu ecu ul masinii si se manifesta :
-cand se incalzeste nu mai porneste (+ bec check engine stins , ASR aprins , ceas temperatulra indica 0)
-ventilatoarele merg, chiar si dupa ce iau contactul
-daca pun putina apa pe calculator ( cel de pe motor - ecu) porneste imediat ( + ventilatoarele se opresc), pana pana cand se incalzeste si se opreste.

Am incercat repararea ecu ului, ( la un meserias care a refacut inclusiv mufa M) dar fara rezultat.
Am incercat punerea pompei de benzina pe direct, fara releu, si are aceleasi manifestari cu motorul cald.
Am incercat izolarea cu azbest... degeaba

Problemele le am doar cand este foarte cald( iarna nu am avut nici o problema).
Astept cateva sfaturi / pareri / idei.
Multumesc anticipat. Wink
  • gogosica

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jul 2011

  • Garaj Mesaj Privat
salut
vorbeste cu [editat], il gasesti pe club, este din ploiesti dar il recomand cu placere.
  • iona

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare prieteni. Am si eu un Opel astra G motorina, dec.2002 motor y20dth. De 2 saptamani nu se tureza mai mult de 2800 rotatii/min. si nu trage. Este aprins led-ul la bord cu masinuta si cheita. Cand dau la automat se stinge iar dupa ce a pornit se aprinde din nou. Am fost la diagnoza si pe langa alte erori care s-au resetat a ramas P0400. Am schimbat 2 EGR dar eroarea de la bord a ramas. EGR-ul este electronic. Cei de la Bosh deoarece era sfarsitul programului mi-au spus sa verific si continuitatea legaturilor la calculatorul pompei de injectie. Firele sunt bune. Ce sa aiba altceva in afara de ce v-am prezentat? MULTUMESC si astept pareri.
  • Mirobolant

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2015

  • Garaj Mesaj Privat
adiadiadi a scris:salutare. am un astra g 1.8 benzina x1.8xe cu o problema care m-a disperat.
am probleme cu ecu ul masinii si se manifesta :
-cand se incalzeste nu mai porneste (+ bec check engine stins , ASR aprins , ceas temperatulra indica 0)
-ventilatoarele merg, chiar si dupa ce iau contactul
-daca pun putina apa pe calculator ( cel de pe motor - ecu) porneste imediat ( + ventilatoarele se opresc), pana pana cand se incalzeste si se opreste.

Am incercat repararea ecu ului, ( la un meserias care a refacut inclusiv mufa M) dar fara rezultat.
Am incercat punerea pompei de benzina pe direct, fara releu, si are aceleasi manifestari cu motorul cald.
Am incercat izolarea cu azbest... degeaba

Problemele le am doar cand este foarte cald( iarna nu am avut nici o problema).
Astept cateva sfaturi / pareri / idei.
Multumesc anticipat. Wink



Am exact aceeasi problema ca si tine, trasa la indigo! Smile ECU este de vina 100%. Il am la reparat iar cand vine si-l pun pe masina, te anunt daca mai am problem sau nu.
  • iona

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Apreciez raspunsul dar de unde este aceasta siguranta 100%? Ca eu si azi am mai albit putin. Suspectam pompa de vacuum dar mi-a ingenuncheat toate supapele pe rand bine inteles.La mine si la pornire si ulterior la accelerare nu actioneaza nici o valva dar la verificare individuala actioneaza toate. Astept raspunsul tau! O seara excelenta !
  • Mirobolant

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Eu vorbeam cu adiadiadi daca de la mine astepti raspunsul. La tine nu stiu ce problema ai...
  • Catalin13ro

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salut am si eu o problema la calculatorul de injectie. Aceleasi probleme generale. Porneste si se opreste etc. Faza este urmatoarea: Senzor de turatie dus(p0335), prostia mea a fost ca am incercat sa ies mai ieftin si am luat unul de la dezmembrari. Acela se comporta exact ca al meu, becul din bord ramanea aprins, oscilatii de putere. Am fost sa il schimb, la urmatorul masina nu a mai vrut sa mai porneasca, turometrul inebunise si se auzea un pacanit ca si cum ar face scurt si pe calculator a mai aparut o eroare in afara de p0335 a aparut si p0370. am cumparat un senzor nou. l-am montat erorile au disparut dar dupa 2, 3 zile cand sa plec de la munca da sa se opreasca motorul, turometrul a fugit de la 2500 la 5000. a facut asa de 3 ori si pe urma si-a revenit. A doua zi am vrut sa plec la munca a pornit am dat sa plec iar a dat sa moara, turometrul a fugit la 5000 rpm. a bagat-o in curte si acolo a murit. nu mai vrea sa stea pornita mai mult de 3 secunde.
Crede-ti ca acel senzor defect a afectat calculatorul? inca nu am apucat sa il desfac sa vad ce este in el.
  • allyn_n17

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salutari,sunt detinatorul unui Opel Astra H, z 14 XEP,iar in urma unui "incident" nefericit cauzat din cauza distributie am fost nevoit sa schimb motorul (varianta cea mai putin costisitoare) . Ok,gasit motor,fara anexe,montat si incercat sa-i dau cheie. Pornit foarte greu,relantiu foarte instabil,despre accelerare nici nu mai vorbesc...
Acum intrebarea mea este: ECU-ul meu a apucat sa stocheze urmatoarele erori -P0300,P0301 si P0302 pe vechiul motor,si aceleasi imi apar si pe actualul motor.
Trebuie sa-i ii fac o adaptare cu un tester pentru noul motor,aceasta sa fie cauza? Cei de la care am achizitionat motorul m-au asigurat ca functiona.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,775
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Șterge erorile și vezi dacă mai apar.
Fa un test de compresie pe cilindri ca sa știi starea motorului.
Curata neapărat clapeta de acceleratie și EGR dacă ai.
Verifica starea lantului de distribuție.
  • allyn_n17

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Erorile pe care le am sunt permanente sau se pot sterge doar prin scoaterea bornei de la baterie?
Testul la cilindri urmeaza sa-l fac,dar banuiesc ca mai prioritar sunt erorile pe cilindrii apoi sa verific conpresia.
Am curatat clapeta de acceleratie,curatat Egr,bujii noi,verificat bobina de inductie,partea aceasta in proportie de 70% sunt in regula,restul de 30 tine de cunostintele mele de mecanica Smile)
Lantul de distributie pare ok(strans),probabilitate sa nu fie pus la punct bine,se vede ca a fost umblat si schimbat.
  • Catalin13ro

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Tot am mai citit despre eroare p0370 si am inteles ca poate fi vina ori a senzorului de turatie al pompei de injectie ori al edu. Interesandu-ma senzorul l-am gasit la 570 lei de la delco. Inainte sa ma grabesc ca fata mate la maritat, vreau sa pun un calculator de la alta masina pe a mea. Problema este ca nu cunosc pe nimeni su un opel astra g 1.7 dti, ci doar cdti. Ar fi o problema, este diferit fata de modelul meu?
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 472
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Aug 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Sistemul de injectie la cdti e total diferit de dti.Nu o sa gasesti acel calculator oricat l-ai cauta:)
  • Catalin13ro

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Vroiam sa verific care este de vina senzorul sau calculatorul. Uni zic ca este senzorul de turatie dar ala nu se gaseste separat de pompa de injectie, decat cu totul sau separat care cat o pompa sh sau calculatorul ars, lipituri reci.

Pe tester parae p0370 lipsa semnal senzor...
Si am inteles ca aceasta eroare poate sa insemne una dinte cele doua. As vrea cumva sa le testez, sa vad care este cea defecta.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata