Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A
  • ghostopel

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2008

  • Mesaj Privat
De multa vreme am observat ca bateria se descarca in 10-15 zile, desi circul in fiecare zi, mai mult sau mai putin.
Am schimbat si bateria in noiembrie 2010 si la fel se intampla. Astazi am fost la un electrician si a gasit un consum de 0,28 A cu toti consumatorii
(cunoscuti Wink ) opriti. Dupa diverse masuratori la sigurante a ajuns la concluzia ca pe siguranta cu iluminatul interior este consumul (0,01 A cu siguranta scoasa).
De acolo se alimenteaza si modulul de diagnostic, chiar cu contactul scos !? Solutia oferita de el este sa faca o punte, astfel ca modulul de diagnostic sa
se alimenteze doar cand este contactul pus. Sunt foarte curios sa stiu daca a mai patiti cineva asa si daca imi puteti confirma aceasta analiza.
Skip ads

  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu cred ca modulul de diagnostic iti descarca bateria...n-am auzit pana acum pe nimeni sa se "planga" de acest lucru. Mai bine verifica iluminatul din torpedou...este posibil sa-ti ramana becul aprins si de acea se descarca bateria. Nu ai fi primul cu acesta problema... Rolling Eyes
  • ghostopel

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am schimbat intrerupatorul de la lumina din torpedou cu unul in perfecta stare. Functioneaza corect. Acuma
consumul este o,26 A. Ce s-ar mai putea face?javascript:emoticon('Crying or Very sad')
  • RNY

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2014

  • Mesaj Privat
cum ati masurat consumul de curent fara motor mergand? si eu am o problema cu descarcarea bateriei de la 12.6v la 12.1v dupa 2 zile de nepornit iarna. am dus bateria in casa . am incarcat-o pana la 12.6v si nu a mai scazut deloc 1 saptamana .apoi am montat-o iar si aceeasi problema. Va rog sa ma ajute cineva,nu vreau sa distrug bateria care are 1 an, varta 70 amp. Multumesc!
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa spun verificati si burdufurile la toate usile. (sa nu fie fire rupte.)
Mergeti noapte parcati masina in bezna si cautati (daca exista becuri aprinse... in bezna se vede lumina prin toate incheieturile)

oricum e de cautat...

Verificati si incarcarea alternatorului pe bornele bateriei 13.8-14.4v cu masina pornita.
Sau Bateria dusa au mai fost colegi, care desi bateria era noua, ea nu mai era buna.

Masoara alternatorul daca incarca, mergi cu garantia si vezi.


Ultima modificare facuta de T.ion la Lun 08 Dec, 2014 9:29 pm
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
toate masinile care au cel putin un calculator (cel de motor) au un consum in repaus,cand sta masina,dupa cateva zeci de minute acel calculator se opreste singur pentru a nu consuma bateria de curent,la masina ta se opreste curentu pe toata masina(mai putin pozitii,faruri,avarii.claxon)dupa 30 de minute
acum mai trebuie sa tinem cont si de temperatura de afara,daca este frig o baterie se va autodescarca mai repede decat daca este cald afara,in aceleasi conditii de incarcare a bateriei si acelasi timp stationare a masini
pune un ampermetru pe borna plus a bateriei si borna plus a cablajului(cablu rosu),seteazal pe 10-20 amp.inchide masina din telecomanda,aparatu va arata un consum de 3-4 amp,lasa firele de la aparat pe borne la locu lor si seteaza aparatu un amperaj mai mic si,,,,,,,,,,,,,asteapta aparatu va arata ,0,5-0,9max 1 amp cateva minute apoi va scade la 0,2-0,4amp dupa 30 minute aparatu va arata 0(zero)amp,daca deschizi masina din telecomanda toate calculatoarele care sau oprit vor pornii si vei avea ceva amperi/consum
cel de motor se va,,,trezii,,, in momentu cand bagi cheia in contact si dai sa pornesti masina
cel putin la masina din semnatura asa se intampla
am testa bateria la service,au zis ce trebuie inlocuita,am vazut si eu ce indica testeru(de inlocuit bateria)si asta este a-3-a iarna pe care cred ca o va trece,cu bateria asta am luat masina,nu stiu cand a fost schimbata
porneste si dupa careva saptamani de stationat masina
bateria de 70 amp pe un benzinar? tu vrei sa-ti faci masina electrica? 60 amp si tot era mult ,din fabrica vine cu baterie de 55 amp
dute la un service sa-ti masoare/verifice daca ai consumatori pe masina gen,diode alternator,electromotor,fire dezizolate,becuri sau alte inventii care consuma aiurea,poate si aparatu de radio sa-ti,,goleasca,,,bareria daca nu este montat corect
  • RNY

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri tuturor! Sa va spun cum am rezolvat problema:
am lasat bateria peste noapte pe masina cu borna "-" scoasa si nu a mai scazut decat pana la 12.5 (pana a 2-a zi la pranz). Cand puneam borna(motor oprit) se aprindeau scurt avriile si facea o scanteie gen consumator la borna. Am luat frumusel toate sigurantele la puricat,scoteam o siguranta apoi ma duceam si puneam aparatul setat la 10 amp. (am scos borna - si am pus aparatul de masura intre borna - a bateriei si borna - a cablajului). Imi aparea un consum de 1.07 A, ceea ce nu era bine deloc. Cand am ajuns la siguranta care este pentru ceasuri bord ,am vazut ca fara ea imi indica 0.07 A. Am pornit motorul fara ea si nu imi mai arata nici un ceas in bord, si nici temporizatorul la stergatoare nu mergea pe temporizare,restul vit. mergeau. Cand am bagat siguranta se auzea un releu care pornea. am descoperit care releu pornea si l-am scos. Apoi am oprit motorul,am scos borna - si am verificat cu aparatul daca mai am consumatori. nu mai aveam,imi indica 0,07 A. Dupa ce am scos definitiv releul cu pricina ,vreau sa zic ,ca nu sa schimbat nimic,toata electricitatea masinii merge f bn,toti consumatorii masinii functioneaza.Cu releul scos si siguranta pentru bord la locul ei,merg toate si nici nu imi mai fura curent. Concluzia? Cred ca era releul pentru ALARMA ! Desi eu nu am alarma pe ea. Probabil ca ramanea activata intr-un fel de consuma atat de mult (1.07A) O sa las bateria pe masina sa vad daca pana maine la pranz se mai descarca si va anunt. Sper ca am fost de ajutor pentru altii care au asemenea problema. La mine asta a fost ,slava Domnului. Incarcarea inainte cu motorul pornit era 14,4-14,5 iar acum este 14.1 si cu consumatori 14.00. Este bine asa cum este acum? cred ca inainte era la limita pentru ca era acel releu cu problema! Astept respuns daca e buna incarcarea pe care o am acum. Multumesc baieti!
  • valy1

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Braila
  • Masina: Crossland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2012

  • Mesaj Privat
la mine se aprinde iluminatul interior cu masina inchisa si cu alarma pusa de cateva ori pe noapte dar si pe timp de zi ceea ce duce la descarcarea bateriei.Tind sa cred ca GHOSTOPEL ARE DREPTATE IN PRIVINTA SIGURANTEI CU PRICINA.
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
La tine cred ca este intrerupatorul din usa, probabil alarma sesizeaza usa deschisa de la intrerupator.
Nu strica sa verifici la toate usile unde este buba.
Sau altceva Multitimer, releu, sigurante...
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salutare.Astazi la o pornire,am ramas fara curent,am pornit prin impingere,fara lumini,a pornit bine,m am dus intr o parcare,si am lasat sa mearga pe loc vreo 10 minute,Cand sa pornesc din loc,rotind volanul,scadea lumina,si nu aveam nici servo pe volan,am lasat acolo,acumlatorul am pus la incarcat la noapte.Pana acum,nu aveam probleme,martorul incarcare nu s a aprins in mers,si imediat/O fi acumlatorul sau incarcarea?Nu am avut posibilitate sa masor incarcarea,dar nu inteleg cum de mergea perfect,lumina si servo dupa pornire numai
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Vezi si tu incarcarea, bateria, consumator ascuns...
Masoara si vezi...

Sau nu mai retine curent bateria incepe sa vina frigul de acum, cati ani are bateria?
Pana acum dupa oprire, a pornit tot mereu sau a avut momente cand facea figuri... gen muta de tot.
  • peddro

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Legat de consumul parazitic de curent din pricina iluminatului interior are cineva niste indicatii precise de urmat pentru ce trebuie verificat? Ma aflu in aceeasi situatie. Am un consum de ~0.4 A. Acesta scade la 0.011 cand scot siguranta de la iluminatul interior.
Skip ads

  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
Poate ramane aprinsa lumina in torpedou...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR