Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • dany19

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salutare tutoror . detin un vectra c din 2004 motor y20dth si de la o vreme numai are aceeasi "vlaga"in el. in primu rand ca dupa 3000 de ture trage f. greu si pana acolo nu foarte bine cum ar trebuii.mai mult de 170km/h numai fuge nu stiu ce are nu pot sa'i dau de cap.

Am curatat galerie de admisie si egr . dar nimic , pe tester nu da nici o eroare si nici in bord .
Si inca ceva . tija de la turbina trebuie sa stea mereu deschisa sau trebuie sa stea inchisa si numai in sarcina sa se deschida k pt la mn sta mereu deschisa ....


O idee ceva ?daca ma puteti ajuta.

Va multumesc !
Skip ads

  • mirel_ch

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
pierdere vacuum. tija de la turbo trebuie sa stea pe inchis adica trasa mereu cu motorul pornit. ea trage greu exact in momentul in care turbina ar trebui sa aibe randament maxim pentru ca tija nu sta trasa si gazele de esapament nu mai trec prin turbina, trec direct in esapament
  • dany19

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Poi inseamna ca am gresit eu. Adica atunci cand pornes masina tija se trage spre vacuum(spre exterioru masini).totusi o sa ma uit si la furtunele de vaccum. Si inca ceva furtunasul care duce la vacuum in turbina trebuie sa fie intrat in vac sau in out?
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
furtunasul care vine dinspre turbina si se duce spre electrovalva ce comanda tija trebuie sa fie pus pe OUT
Skip ads

  • dany19

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2009

  • Mesaj Privat
krashy22 a scris:furtunasul care vine dinspre turbina si se duce spre electrovalva ce comanda tija trebuie sa fie pus pe OUT



Mc mult. La mine erau puse invers.le'am
Inversat si sa schimbat sunetul motorului dar de tras nu e mai nici o diferenta.
As mai avea o intrebare cele de la electrovalva din fata de langa radiatoare cum trebuie sa vina? Or fi si ele inversate ?!
  • campary

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
La filtrul de combustibil te-ai gandit ? Incearca sa-l schimbi si nu mai face modificari la furtune daca stii ca iti mergea bine inainte si nu a umblat nimeni la ea.
  • dany19

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2009

  • Mesaj Privat
campary a scris:La filtrul de combustibil te-ai gandit ? Incearca sa-l schimbi si nu mai face modificari la furtune daca stii ca iti mergea bine inainte si nu a umblat nimeni la ea.


Filtrul l'am schimbat acum cateva zile si nu se simte nici o diferenta.masina a fost de mai multe ori in service si daia ma gandesc. Si totusi chestia e ca am schimbat kit ambreiaj + volanta si de atunci numai trage bine. Dar nu vad ce treaba ar avea ?
  • wyo832000

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007 TH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut baieti,am si eu o problema cu dieselu meu y20 dth,nu trage bine motorul si mi se aprinde becul in bord(elicopterul)Smile,daca o accelerez se stinge becul,azi am vazut ca o mufa nu face bine atingere nu stiu daca e sau nu din cauza aia,am sa atasez o poza ca sincer nu ma prea pricep la masini,poate ma lamuriti si pe mine ce rol are mufa aia,

Multumesc
Skip ads

  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut, aia e mufa de la debitmetrul de aer, iti masoara cantitatea de aer ce intra in motor functie de cerinta acestuia. Daca iti da eroare cu mufa conectata atunci ai o problema electronica si trebuie sa faci un test, cand scoti mufa e normal sa ti se aprinda ,,elicopterul,, . Numa bine!
  • wyo832000

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007 TH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Cu mufa aia bagata se mai aprinde beculetul dar cand o calc se stinge,e puturoasa rau la plecarea de pe loc sau sin in mers pana pe la 2000 de turatii,spune mi te rog unde gasesc debitmetru ala sa ma uit la el sa vad daca e ok sau poate trebuie curatat,habar nu am.


Ms
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Debitmetru e chiar ala in care ai mufat repectiva mufa, e prins in 2 suruburi, ai grija cum il cureti nu bagi corpuri de nici un fel pe acolo doar ii dai cu spray de cateva ori apoi il lasi sa se usuce. Daca nici atunci nu se modifica mersul masini trebuie sa faci un test si sa vezi erorile care sa iti confirme sau nu ca e vorba de debitmetru.
  • wyo832000

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007 TH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Ms frumos,mai am o intrebare,cand accelerez trebuie sa se intareasca furtunul de la intercooler?la mine nu se intareste.



Multumesc
Skip ads

  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
E clar ca trebuie sa se intareasca, pe la 3000 ture sa fie beton verifica daca ai trasa la maxim tija de la turbina. Trebuie sa fie trasa inspre exteriorul masinii .
  • wyo832000

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007 TH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Ti-as fi recunascator daca mi-ai pune ceva poze cu turbina si ce tija sa caut,nu ma pricep la masini Sad ,mai o problema am vazut-o azi,cat e motorul rece parca nu merge rotund motorul,poti sa-mi lasi o adresa de mail pt mai multe detalii?


Multumesc Embarassed
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut am pus o poza gasita pe net dar e turbina de y20dth si sper sa te ajute. Am marcat ,,chestia,, incercuita e wastegate-ul si din ea porneste o tija in directia sagetii care dupa pornirea motorului trebuie sa stea trasa inspre ,,chestia,, neagra incercuita. Din acea chestie in partea opusa o sa vezi un furtunas de plastic ce duce spre o electrovalva cu o intrare si o iesire ...verifica deasemenea tot traseul de vacuum. Urmareste furtunasele respectiva sa nu fie fisurate si racordurile lor.
  • wyo832000

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007 TH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Ok,am sa ma uit la masina sa vad daca gasesc tija aia de care imi spui,o accelerez peste 3000 si furtunul de intercooler tot asa ramane,adica nu se intareste deloc



Multumesc
  • wyo832000

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007 TH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salutare baieti,am nevoie de ajutor Rolling Eyes ,am mers azi cu masina vre0o 10 km turata pe la 3000 de ture,dintr-o data mi s-a aprins beculetul de la motor si gata a fost masinuta,adica nu puteam s a o turez mai mult de 2200 de ture si maxim 110 km,am oprit-o vre-o 10 min,cand am pornit-o si-a revenit pt vre-o 5 km si din nou aceeasi probleme nu trage si nu se accelereaza nicicum,m-am uitat la furtunasele de vacum sunt ok,turbo se aude cand intra dar nimica putere,cred ca am s-o proptesc in pom ca m-am saturat de ea.Precizez ca am fost cu ea la tester nu-i gaseste nimic Shocked
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
nu exista asa ceva. sparge'i capul celui care ti-a pus testerul pe masina ca este un incompetent, ti-a luat banii de pomana.
de fiecare data cand se aprinde acel beculet galben "check engine" se stocheaza o eroare si poate fi citita cu un tester chiar daca acel beculet s-a stins intre timp.
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Masina ta e in regim de avarie actualmente,eroarea provine de la pompa de injectie si limiteaza cantitatea de motorina indiferent cat de tare apesi pedala.S-ar putea sa ai o solutie usoara,du-te si alimenteaza cu cea mai buna motorina,mai ales daca mai ai putina in rezervor,ceva gen ALTO de la Rompetrol si sa vezi daca mai face la fel.Eu am patit asta la Astra cand alimentam de la Lukoil pana am alimentat de la Rompetrol.Cei cu testerele habar n-au,isi dau cu parerea in necunostinta de cauza,mie imi spusese unul ca trebuie sa schimb pompa de injectie si ca sa ma pregatesc sa scot 2000E din buzunar prin 2004. Rolling Eyes
  • wyo832000

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007 TH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Pana acum mai facea figuri,ma refer la faptul ca se aprindea becul dar cand o acceleram se stingea si mergea ok masina,nu stiu ce sa i mai fac ca la ce mecanici avem in tara asta vai mama mea Crying or Very sad
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR