Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • h72511

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Scuze dar trebuie sa te corectez, cel putin asa spune autodata 3.24. O sa incerc sa scriu ceea ce imi da autodata pentru ca nu pot copia.

EOBD code Fault location Probable cause
P0300 Random/multiple cilynder(s) - misfire detected Spark plug(s), HT lead(s), injector(s), ignition coil(s) Low compression, wiring

acesta este un tabel. Eroarea este explicata pentru Opel/Vauxhall, Astra G 1.7 D DTi 2000-05 Engine code Y17DT
Skip ads

  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
h72511 a scris:Scuze dar trebuie sa te corectez, cel putin asa spune autodata 3.24. O sa incerc sa scriu ceea ce imi da autodata pentru ca nu pot copia.

EOBD code Fault location Probable cause
P0300 Random/multiple cilynder(s) - misfire detected Spark plug(s), HT lead(s), injector(s), ignition coil(s) Low compression, wiring

acesta este un tabel. Eroarea este explicata pentru Opel/Vauxhall, Astra G 1.7 D DTi 2000-05 Engine code Y17DT
Autodata ((clona cracuita )) nu da intotdeauna100%informatii corecte,nu te lua chia ad literam dupa ce scrie acolo,e foarte buna la schemele electrice ,dar la interpretarea codului vizavi de masina ta a cam dato-n bara .nici eu nu am intilnit la Astra G Y17 dt ,codul asta P0300,dar apropo ce ECU ai pe masina ..ar trebuii (dupa anul de fabricatie)sa aiEDC V5 acest calculator nu va afisa acest cod (respectivul cod fiind specific motoarelor pe benzina) poate ai citit gresit si e vorba deP0400 care e alta treaba......
  • h72511

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Da e modelul acesta. Dupa schimbarea senzorului de pe vibrochen masina a functionat perfect apoi brusc a inceput sa scoata foarte mult fum alb. Foarte mult. Poate am citit incorect codul de eroare. O sa repet testul. Merci pentru atentionare
  • h72511

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Iar revin cu prostiile mele. Bun. Masina scoate fum alb foarte mult. Repetat testul agrafa. Eroare P0380(bujii) nu ma intereseaza. Am o ptoblema la racire (am suspendata termoflotul) si furtunele s-au cam dus. Demontand multe sa-mi fac loc sa ajung la furtune observ ceva. Pe tubul care duce la intercooler (dupa ce am demontat furtunul de legature) foarte mult ulei. Scot joja si surpriza ! Am vre-o opt nivele de ulei. Normal sa scoata fum. Ca o completare. Dupa ce am schimbat senzorul de pe vibrochen, pentru scurt timp a aparut o eroare P0370 dupa care a disparut. dupa disparitie rezulta nivel mare la ulei si fum. Inca ceva .Am demontat si valva care comada egr si am vazut ceva. Pe pompa de injectie sunt 2 senzori. Cel cu mufa alba (mufa se introduce vertical in pompa) plin de motorina. Scot mufa M de pe ECU > plina de motorina. Ce e acel senzor ? Dupa cate am vazut se poate da jos cu o cheie tubulara de 28 sau 30. Multumesc anticipat. Adi
Skip ads

  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Fumul alb are doua cauze: antigel in camera de ardere sau amestec carburant ars prost. Iti scade nivelul de antigel? Verifica distributia, poate ti-a sarit de la punct.
Motorina in ECU ai din cauza unei valve montata sub pompa de injectie (timing control valve), ai topic aici: https://www.clubopel.com/vie...asc&start=740
  • h72511

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Bun. Antigelul imi scadea din cauza radiatorului fisurat in zona unde se monteaza intercoolerul. Am schimbat radiatorul si am zis sa anulez si termoflotul pentru ca aveam ulei in vasul de expansiune. Am primit vestita eroare P0337 si am schimbat si senzorul de pe volanta rezolvand si o alta problema a masinii (motorul incepea sa "clantane" cand se incalzea). Dupa schimbarea senzorului au aparut micile probleme. Imediat dupa ce l-am schimbat am avut eroarea P0370 (conform autod... "Timing reference, high resolution signal A - malfunction). Eroarea asta am inteles ca e inceputul sfarsitului calculatorului de pe pompa. Motorina din mufa M a ECU nu provine de la vestita supapa Y33 ci de la un senzor (?) montat in partea de sus a pompei (cum am zis mufa alba doi pini montata prin infiletare, cheie 28-30 cred) langa el mai este un senzor patrat iar peste supapa de la EGR (cea cu furtunele de vacum). Y33 este curata. Conform vechilor scrieri (manuale de reparatii) fumul alb inseamna amestec sarac. Problema e ca am amestecul in baia de ulei..... Autodata da ca si cauze pentru P0370 "Sarme, senzor CKP, RPM sau CPM si/sau ECM (pompa ?) Senzorul (CKP) este FACET probabil ceva rebut fabricat prin china inscriptionat facet(Nota la o cautare pe net se gasesc produse china cu cod de senzor mitsubishi . Asa ca...) Merci.
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Renunta la Autodata, de multe ori spune balarii. Foloseste Opel TIS.
  • h72511

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2009

  • Mesaj Privat
ok
Hai sa pun si o poza cu senzorul (?) incriminat.
Skip ads

  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ai doi senzori acolo, unul masoara temperatura motorinei iar celalalt e senzor de pozitie ax pompa. N-as putea preciza care din ei este cel indicat de tine. Daca imi spui ce culoare au firele care intra in el iti pot spune ce senzor e.
  • kaine_10

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,
Ieri am reusit sa schimb senzorul de turatie si deocamdata nu imi mai arata martorul in bord....intrebarea mea ar fi dak sa sters singura eroarea(P0335) sau tre sa o starg eu ?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa te preocupe stergerea erorii daca defectul a fost inlaturat. Eroarea stocata nu afecteaza functionarea motorului. Oricum, se va sterge de la sine dupa cateva porniri sau o poti sterge tu prin deconectarea bateriei pentru cateva minute.
  • kaine_10

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2011

  • Mesaj Privat
ok multumesc
Skip ads

  • h72511

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Daca imi aduc minte bine galben si negru (sau maro (+))
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Este senzorul de pozitie ax pompa.

  • h72511

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Mai corect galben si galben cu negru. Bun (sau rau). Daca acest senzor scapa motorina inseamna ca e terminat ? Masina scoate mult fum. Azi am fost la tester si singura eroare era de la o bujie arsa dar tot nu ma lamuresc cu fumul.
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Sincer, nu am auzit pana acum ca senzorul asta sa scape motorina. In principiu e terminat daca nu mai asigura parametrul pentru care a fost pus acolo. Daca ar fi fost defect ai fi avut eroare legata de el.
  • acidutu

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Mures
  • Masina: Crossland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cod de eroare la testul cu agrafa 23452, opel astra 1.7 disel , motor Z17DTJ , fabricat in 2009.
Aveti idee ce poate fi ? multumesc !
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
P0234 - Boost Pressure High Pressure
Curata senzorul de presiune de pe admisie si EGR.
  • dany2203

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut, sunt nou pe aici as avea o intrebare si anume am un astra h 1,9 cdti 2006 si mi- a aparut in bord urmatorul cod 16 1600, mentionez ca am schimbat clapeta si am curatat egr-eul. Poate cineva sa ma ajute cu un raspuns? Multumesc anticipat.
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
P1616 CIM (Steering Column module)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR