Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
bine v-am gasit stimati colegi.inlocuirea diuzelor vechi cu cele de model insignia este in continua ascensiune la modele noastre.un upgrade ieftin si cu efect mare.dar cum ne reglam corespunzator diuzele?
dupa ce am achizitionat un set de diuze si cautind in numeroase reprezentante opel cheia de reglaj al acestora raspunsul lor era acelasi:nu se gaseste cheie de reglaj al lor.
in acest sens vin in ajutorul nostru cu o metoda foarte ieftina si usor de obtinut.astazi fiind in service pentru remedierea unor probleme auto ma gandeam sa confectionez o cheie de reglaj pentru a scapa de eventualele neplaceri in cazul in care ele nu vor stropi corespunzator.
asa ca mi-am sacrificat pistolul de aer din dotare din care am taiat aproximativ 3 centimetri.
.
dimensiunea exterioara a tevii este de 6 mm iar gaura interioara are 4 mm.
se taie o bucata de teava,(asta ramine la aprecierea fiecaruia lungimea ei)apoi bucata se fixeaza in menghina.capatul tevii se va cresta in forma de cruce cat mai pefecta cu o panza de bomfaier

dupa ce a-ti procedat si cu aceasta se recomanda o mica ajustare a tevii pe parte exterioara pentru o mai buna patrundere lejera in diuza.
adincimea taieturii ar fi recomandat sa fie undeva la 2mm pentru reglajul nu numai circular dar si pentru o mai buna reglare a jetului sus sau jos.
dupa aceasta operatiune se ia o bucatica de smirghel indoit in 2 cu care se mai ajusteaza taieturile cu bomfaierul deoarece acestea nu vor intra in partea de plastic a diuzei.
rezultatul?
.
ca sa va faceti si o idee cam asta ar fi marimea cheitei de reglaj.
.
durata medie de executie este de circa 15 minute si daca faceti taieturile si ajustarile bine va va iesi din prima.ca aspect a mea ar fi 7 din 10 iar ca si functionalitate 10 din 10.e perfecta.
in speranta ca v-am fost de ajutor va doresc spor la treaba.
numai bine!
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat

pentru cei interesati de cotele acestei chei de reglare duze, aveti mai jos o poza cu ele
uni colegi ca si @tonypsg au realizat aceasta cheita de reglaj din teava de la pistolul de aer, alti din diverse pixuri(plastic) care nu e asa de bun risti sa il rupi incercand sa reglezi duzele
eu unu mi-am facut aceasta cheita din teava de cupru de 6mm se gaseste la orice magazin de se ocupa cu instalatii Wink
  • Puiu_2009

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2017 B20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Pentru o lucrare mai eleganta se poate folosi,ca semifabricat, cheita de la calculatoarele modele mai vechi.Succes!
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,716
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Dar oare o cheia de la sifonieriele mai vechi nu ar merge ?
Skip ads

  • Ionutzcond

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
@puiu_2009 am incercat si eu cheita la care te referi tu problema este ca nu prea ai maner bun cu care sa misti duzele, la mine se misca foarte greu. important e ca diametru exterior al tubului sa fie de 6 mm si in interior 4, restul.... vedeti si voi ce gasiti prin casa eu mi-am facut dintr-o supapa de sens unic tot pe la masini folosita
  • Loghin Reny

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:
pentru cei interesati de cotele acestei chei de reglare duze, aveti mai jos o poza cu ele
uni colegi ca si @tonypsg au realizat aceasta cheita de reglaj din teava de la pistolul de aer, alti din diverse pixuri(plastic) care nu e asa de bun risti sa il rupi incercand sa reglezi duzele
eu unu mi-am facut aceasta cheita din teava de cupru de 6mm se gaseste la orice magazin de se ocupa cu instalatii Wink


Multumesc pentru schita.
Eu am luat o teava de aluminiu de la OBI (cred ca si celelalte magazine de profil au) cu dim D6xd4.
Dupa cateva minute de munca, ajutat de o trusa pile de mecanica fina, am ajuns la rezultatul scontat.
Mai mult decat atat, am ramas si cu materie prima cat sa-mi deschid o fabrica de chei Laughing
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Felicitari pentru tutorial!
Eu m-am chinuit cu o surubelnita,dar nu am reusit sa le reglez exact cum i-mi place mie!
@Loghin Reny,fa o poza poate se mai inspira si altii!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:
pentru cei interesati de cotele acestei chei de reglare duze, aveti mai jos o poza cu ele
uni colegi ca si @tonypsg au realizat aceasta cheita de reglaj din teava de la pistolul de aer, alti din diverse pixuri(plastic) care nu e asa de bun risti sa il rupi incercand sa reglezi duzele
eu unu mi-am facut aceasta cheita din teava de cupru de 6mm se gaseste la orice magazin de se ocupa cu instalatii Wink


in a treia poza pusa de tine este chiar cheita originala sau?...
Si pe mine ma intereseaza acea cheie. Oare nu exista sa o poti comanda de la un magazin de piese auto care aduce piese pe original?
Skip ads

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am cautat astazi o tiava de 0,6,dar nu am gasit nicaieri!
Cred ca am sa dau gaura de 0,4 intr-un fier de 0,6 si rezolv problema,revin cu poze!
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@mikyboy în poza a 3 este chiar cheia originala pe care o cãutãm si eu dar nu am gãsit-o decât într-un set Cu alte scule si preþul era destul de mare. @cuculica cum spuneam si mai sus la un.magazin de instalaþii sau de reparatii frigidere si instalaþii de aer condiþionat gãseºti þeavã de cupru pe care nu trebuie sã îi faci altceva decât sã o crestezi în cruce. Pe prima poza ai si codul de produs cãuta pe google si vezi de unde o poþi comanda
  • BRAVOGTR

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
uite un tutorial cu adevarat interesant.chiar ma gandeam sa schimb si eu duzele la Omega,acum sunt mega informat Smile
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Chiar bun. Am confectionat si eu "scula" pentru spalatoarele de Vectra B.


Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
mi-am confectionat si eu o astfel de teava...
am folosit o teava de tur de benzina de la dacia 1310.
cred ca cea de retur era mai buna insa nu m-a dus capul sa iau si de tur si de retur cate cativa cm de la batrana dacie...
dupa decupare am fost nevoit sa iau la smirghel ca sa se potriveasca pe duze...
rezultatul nu e arta din punct de vedere estetic dar functional e perfect.
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Acum am vazut ca se gaseste si de cumparat la 50 lei.

http://www.revizieshop.ro/a...-insignia-p-26177

Ne adunam 2-3 si-o cumparam?
Nu 50 sunt problema, ci faptul ca e de "unica folosinta".
  • Paleta12

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor. Este cineva in dr taberei cu astfel de cheie si este dispus sa ma ajute si pe mine va rog? Mersi anticipat!
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nu cumva cheia "originala" e indoita pentru a putea stropi prin gaura...ca sa reglezi in timp ce stropeste?
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Am facut din teava de cupru de 6.3 mm de la magazin, 8,2 lei metrul. S-a lucrat usor, a iesit chiar eleganta. Intrebarea este daca se regleaza doar prin rasucirea piesei centrale sau se poate si in plan perpendicular? Nu am fortat din principiu si nici nu o sa o fac.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,536
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Se regleaza stg-dr, sus-jos..
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Merge doar rãsucit la mine. Astra j 1.4 turbo.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,536
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Eu reglam cu surubelnita..duze de insignia..pe astra H si corsa C..pana s=a stricat una...
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR