Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • gabi.lbv1979

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Kadett 1990 17d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2010

  • Mesaj Privat
revin din nou cu o rugaminte . ajutati-ma. am inlocuit garnitura de chiuloasa si nu stiu cum se regleaza tachetii sau culbutorii cum le spune , si nu am nici distantele dela admisie si evacuare. am un motor de 1700 diesel. axul cu came este deasupra tachetilor si nu am vazut nici un fel de filet sau surb pentru reglarea acestora . multumesc anticipat la toate raspunsurile.
Skip ads

  • opelvectra91

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
gabi.lbv1979 a scris:revin din nou cu o rugaminte . ajutati-ma. am inlocuit garnitura de chiuloasa si nu stiu cum se regleaza tachetii sau culbutorii cum le spune , si nu am nici distantele dela admisie si evacuare. am un motor de 1700 diesel. axul cu came este deasupra tachetilor si nu am vazut nici un fel de filet sau surb pentru reglarea acestora . multumesc anticipat la toate raspunsurile.



cred ca este pustiu pe aici... am intrebat si eu ceva ca si tine si nici macar un raspuns nu am primit... si eu am o vectra cu motorul 1,7 d.
nu se regleza tachetii sau culbutorii cum se numesc ei doar ca trebuie sa-i golesti de ulei inainte de montaj.
  • marin70

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut. Un mecanic bun stie ce are de facut. nu e o treaba sa o faci in spatele blocului. Poate ai tacheti hidraulici. Eu cred ca nu ai treaba cu reglatul, atat timp cat nu i-ai deranjat. Intotdeauna axul cu came e deasupra tachetilor. Ca sa schimbi garnitura de chiulasa, dai jos chiulasa cu tot cu axe cu came si tacheti, doar sa ai grija sa nu amesteci tachetii. altfel, se schimba datele problemei. Se regleaza distanta intre tacheti si culbutori, bineinteles, numai ca iti trebuie talent si datele, distantele propriuzise, de ordinul zecimilor sau sutimilor de mm. Apoi, se mai poate regla avansul. Dar asta e alta poveste
  • opelvectra91

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
marin70 a scris:Salut. Un mecanic bun stie ce are de facut. nu e o treaba sa o faci in spatele blocului. Poate ai tacheti hidraulici. Eu cred ca nu ai treaba cu reglatul, atat timp cat nu i-ai deranjat. Intotdeauna axul cu came e deasupra tachetilor. Ca sa schimbi garnitura de chiulasa, dai jos chiulasa cu tot cu axe cu came si tacheti, doar sa ai grija sa nu amesteci tachetii. altfel, se schimba datele problemei. Se regleaza distanta intre tacheti si culbutori, bineinteles, numai ca iti trebuie talent si datele, distantele propriuzise, de ordinul zecimilor sau sutimilor de mm. Apoi, se mai poate regla avansul. Dar asta e alta poveste


salut! problema cu tachetii hidraulici cred ca o am si eu.am un opel 1,7d din 91 si am facut greseala asta de a amesteca tachetii si acum merge motorul ca ... dar si cel de la care am luato eu a facut acelasi lucru ca si mine, am luat-o cu mai multe defectiuni si am remediat tot ce am stiut dar aici am dat-o in bara. ma poti ajuta cu niste sfaturi, indicatii? multumesc anticipat
Skip ads

  • marin70

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Motorul asta de pe Kadett nu e acelasi ca cel de pe Astra G ? Adica (faimosul) y1,7 dtl ? Motorul de pe Astra nu are tacheti hidraulici. In alta ordine de idei, daca amesteci tachetii, problema se rezolva (la mecanic), punand cate un tachet si masurand pana cand crede al ca l-a gasit pe cel potrivit, prin eliminare. Atunci cand demontezi chiulasa, cel mai bine e sa o intorci si sa pui fiecare tachet la locul lui. Nu am alt sfat, probleme de genul asta le-am rezolvat la mecanic, eu doar am desfacut chiulasa, pana la blocul motor. Am inlocuit chiulasa (complet) cau alta de pe alt motor. Cel care mi-a vandut-o mi-a adus tachetii intr-o punga, dar am avut mecanic bun si rabdator care i-a aranjat la fix.
  • opelvectra91

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
marin70 a scris:Motorul asta de pe Kadett nu e acelasi ca cel de pe Astra G ? Adica (faimosul) y1,7 dtl ? Motorul de pe Astra nu are tacheti hidraulici. In alta ordine de idei, daca amesteci tachetii, problema se rezolva (la mecanic), punand cate un tachet si masurand pana cand crede al ca l-a gasit pe cel potrivit, prin eliminare. Atunci cand demontezi chiulasa, cel mai bine e sa o intorci si sa pui fiecare tachet la locul lui. Nu am alt sfat, probleme de genul asta le-am rezolvat la mecanic, eu doar am desfacut chiulasa, pana la blocul motor. Am inlocuit chiulasa (complet) cau alta de pe alt motor. Cel care mi-a vandut-o mi-a adus tachetii intr-o punga, dar am avut mecanic bun si rabdator care i-a aranjat la fix.


multumesc pentru raspuns, eu am o vectra a si are motor de 1,7d. nu este turbo si are tacheti hidraulici pe care din pacate am facut gresala de ai amesteca, adica i-am demontat pe toti si i-am facut gramada intr-o cutie sa-i spal... acum nu mai stiu ce sa mai fac, motorul asta fusese demontat si de cel de la care am luat eu masina si cred ca a facut si el aceeasi greseala cu tachetii pe langa altele pe care le-am descoperit cand am schimbat cuzinetii si segmentii. cred ca pana la urma o sa abandonez treaba si o sa radiez masina care o sa ajunga piese de shimb.... dar mai ma gandesc nu sunt hotarat ce sa fac, poate-i dau de cap pana la urma.
  • marin70

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Cauta un mecanic bun si intelegator, care are habar de Opeluri si roaga-l sa-ti refaca motorul. Nu cred ca te va costa foarte mult. Nu se merite sa radiezi masina pentru o reparatie. Numai sa nu-si bata joc de tine, sa monteze tachetii dupa ureche. Sa fii un pic cu ochii pe el, fa-te util acolo in atelier, spui ca-i dai scule la mana sau mai cureti tu vreo piesa, dai cu matura, stergi praf, vezi tu ce e de treaba pe acolo, ca sa faca el altceva, mai important, ma-ntelegi? Adica sa faca treaba buna.
  • opelvectra91

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
marin70 a scris:Cauta un mecanic bun si intelegator, care are habar de Opeluri si roaga-l sa-ti refaca motorul. Nu cred ca te va costa foarte mult. Nu se merite sa radiezi masina pentru o reparatie. Numai sa nu-si bata joc de tine, sa monteze tachetii dupa ureche. Sa fii un pic cu ochii pe el, fa-te util acolo in atelier, spui ca-i dai scule la mana sau mai cureti tu vreo piesa, dai cu matura, stergi praf, vezi tu ce e de treaba pe acolo, ca sa faca el altceva, mai important, ma-ntelegi? Adica sa faca treaba buna.


Multumesc de sfat! Poate o rezolv pana la urma. Numai bine!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR