Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • cosmache

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cand pornesc dimineata masina porneste la prima cheie , dar motorul nu merge rotund , adica merge in 2 - 3 pistoane zic eu . Si in acelasi timp sunt aprinsi matorii : cel cu cheita si masina si cel cu steluta incadrata in patrat . Sa functioneze motorul cum trebuie , trebuie sa tin piciorul pe acceleratie , dar in acelasi timp nu se accelereaza cum trebuie infundat asa , dupa care se stinge primul martor acela cu steluta si la cateva secunde si cel cu cheita dupaia motorul merge normal .
Am intrebat si eu pe unu pe altu , si au zis ca s-ar putea sa fie vre-o bujie incandescenta care nu functioneaza cum trebuie ! Dar daca ar fi bujia ma gandesc ca ar porni mai greu nici decum sa mearga asa motorul.
Masina este Opel Astra G 2.0 DTI AN 2001 .
Va rog frumos cei care stiti si sunteti in meserie sa imi spuneti si mie care ar fi cauza sa stiu si eu ce pot face !
Multumiri Anticipate !
Skip ads

  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salut!
daca era doar o bujie incandescenta, pornea mai greu si/sau statea aprins check engine un minut-doua doar pe vremea rece, nu acum.
cat despre celalalt martor, ala are treaba cu racirea, ventilatia, ac, etc...
sfat: ca sa nu te apuci sa umbli aiurea si sa dai bani, pune-o rapid pe tester si citeste alea 2,3 sau cate erori or fi. e pacat de masina.
si n-o mai accelera dupa ce o pornesti, nu imediat.

succes!
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Aproape sigur ai una sau mai multe buji incandescente arse. Nu te apuca sa le schimbi pana nu le verifici si nu te duci cu masina la un test.
  • deleted-21456

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Fa un test. 99% este senzorul de rotatie de la arborele cotit (vibrochen). Nu costa mult. Eu am dat 110 lei si 30 lei manopera.
Skip ads

  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
... eu n-as baga mana in foc ca e ala. tu vorbesti despre senzorul crankshaft, asa-i?
din ce stiu eu, asta cand crapa (adica nu mai genereaza campul magnetic necesar), masina da in nas, pierde puterea, nu se mai tureaza si genereaza eroarea.
  • deleted-21456

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2008

  • Mesaj Privat
La mine se oprea motorul cand avea cam 50-60 grade (deci rece) la semafor si aprindeau cei doi martori: masinuta si martorul pentru racire. Dupa ce se incalzea nu mai aveam probleme. L-am schimbat la ,,maiandrei" si acum totul este OK.
  • cosmache

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
adware_man a scris:... eu n-as baga mana in foc ca e ala. tu vorbesti despre senzorul crankshaft, asa-i?
din ce stiu eu, asta cand crapa (adica nu mai genereaza campul magnetic necesar), masina da in nas, pierde puterea, nu se mai tureaza si genereaza eroarea.


Va salut Domnilor ! Va multumesc pentru sfaturile si parerile voastre . Nu cred ca e problema la arbore , in primul rand masina nu pierde putere , trage la fel de bine , se comporta foarte bine .

Ceea ce vream sa va intreb neaparat , cum sa fac sa pun masina pe tester , adica o pot pune pe tester daca nu are acei senzori aprinsi , se poat citii erorile si daca nu sunt ei aprinsii ? De cateva zile am obervat ca nu s-a mai intamplat minunea cu pornirea aia ciudata , ce e drept nici nu am mai pornit-o dimineata ca nu am avut nevoie de ea dimineata . Am pornit-o seara pe la 6 - 7 . Ceea ce ma duce si pe mine cu gandu ca , ar putea fii toata treaba din bujiile incandescente , ce e drept astept raspunsu vostru la ceea ce v-am intrebat cu testerul.
Va multumesc mult !
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
La temperaturile actuale bujiile nu prea au nici o relevanta
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Daca noaptea e mai rece dimineata la prima pornire mi se aprinde martorul de bujii o jumatate de secunda. Deci au relevanta, ceva fac si ele.
Si eu banuiesc tot una sau mai multe bujii arse, probabil mai multe.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
In principiu, bujiile incandescente n-ar trebui sa aibe probleme pe vremea asta. Chiar daca dimineata e mai racoare. Asta nu inseamna ca daca una e defecta, nu va crea probleme la pornire. Eu am avut asemenea probleme, am schimbat toate bujiile si s-a rezolvat.
In ce priveste testerul, il poti folosi oricand. Desi in 90% din cazurile in care e inregistrata o eroare ai si martor aprins, exista si erori care nu aprind martorul. In cazul tau, nu e imposibil ca dupa vreo cca. 20 de porniri (e un exp. doar) sa se stearga eroarea/erorile. D'aia ti-am zis sa mergi la tester imediat ce apare problema si se inregistreaza eroarea.
  • cosmache

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
adware_man a scris:In principiu, bujiile incandescente n-ar trebui sa aibe probleme pe vremea asta. Chiar daca dimineata e mai racoare. Asta nu inseamna ca daca una e defecta, nu va crea probleme la pornire. Eu am avut asemenea probleme, am schimbat toate bujiile si s-a rezolvat.
In ce priveste testerul, il poti folosi oricand. Desi in 90% din cazurile in care e inregistrata o eroare ai si martor aprins, exista si erori care nu aprind martorul. In cazul tau, nu e imposibil ca dupa vreo cca. 20 de porniri (e un exp. doar) sa se stearga eroarea/erorile. D'aia ti-am zis sa mergi la tester imediat ce apare problema si se inregistreaza eroarea.


Va salut ! Iar o problema pe aceasta discitie cu masina mea , mi-a dat de cap credeti-ma , chiar acuma 1 ora mergand cu ea in oras mi se aprinsera am2 martorii de care va spun , turometru cazu la pamant , deci nu mai indica turatia si motoru mergea aiurea , nici putere nu mai avea , o data chiar mi se oprii . O lasai putin si dupaia o pornii , tot la fel martorii aprinsii dar trasai asa de ea pana acasa . In turatie merge bine motoru , cand o las la relantiu calopeaza motoru . Eu stiu ca am avut probleme cu supapa aia din stanga de comanda presiunea la turbo am inteles . Posibil sa fie de acolo ? Electrovalva aceea , aia sa imi faca mie problemele astea ? Nu mai stiu ce sa mai fac credeti-ma ca mi-a dat de cap .

Numai bine Domnilor !
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu este de la electrovalva , acum ca s-au aprins si martorii fugi la o diagnoza si posteaza erorile.
Skip ads

  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
raku21 a scris:Nu este de la electrovalva , acum ca s-au aprins si martorii fugi la o diagnoza si posteaza erorile.


Corect! Eu in locul tau acum plecam la tester.
Cu intamplarea ta, mi-am amintit de una a mea. Haioasa, dar de durata. M-am trezit vreo cateva luni ca mi se tot aprindea check engine aiurea si pica turometrul. Am mers asa pana mi-a venit o idee. I-am tras 2 bucati la bord si am vazut ca se stingea martorul. Uneori murea si servo. Ghici ce era? Mufa din spatele ceasurilor de bord stricata. Am reparat-o si totul a mers beton...
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
senzor de rotatie arbore cotit ( doua becuri aprinse adica check engine si engine cooling module).
  • cosmache

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
adware_man a scris:
raku21 a scris:Nu este de la electrovalva , acum ca s-au aprins si martorii fugi la o diagnoza si posteaza erorile.


Corect! Eu in locul tau acum plecam la tester.
Cu intamplarea ta, mi-am amintit de una a mea. Haioasa, dar de durata. M-am trezit vreo cateva luni ca mi se tot aprindea check engine aiurea si pica turometrul. Am mers asa pana mi-a venit o idee. I-am tras 2 bucati la bord si am vazut ca se stingea martorul. Uneori murea si servo. Ghici ce era? Mufa din spatele ceasurilor de bord stricata. Am reparat-o si totul a mers beton...

Ok cu asta te inteleg ca ai dat 2 pumni la bord si i-a venit mintea la cap , dar cu mersul motorului asa prost nu stiu ce sa mai cred. Sad
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
cosmache a scris:
Ok cu asta te inteleg ca ai dat 2 pumni la bord si i-a venit mintea la cap , dar cu mersul motorului asa prost nu stiu ce sa mai cred. Sad


Am rezolvat problema reparand mufa.
Tu, mergi la tester. Dai vreo 50 ron. Si afli sigur care e buba, apoi o poti remedia. Vrei sa vin sa te duc eu la tester?
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
mai nou in loc de interfata J2534 se foloseste interfata cu pumni, aceasta are avantajul ca isi face update automat si se livreaza impreuna cu un driver cu cele mai noi injuraturi.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
catalinpav66 a scris:mai nou in loc de interfata J2534 se foloseste interfata cu pumni, aceasta are avantajul ca isi face update automat si se livreaza impreuna cu un driver cu cele mai noi injuraturi.


Smile) buna asta! Iti dai seama ca pumnii i-am dat de nervi, dar cand am vazut ca se stinge martorul m-am apucat "sa sap"...
Salutari pe aceasta cale, Catalin!
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salut, eu eram pizmos ca n-am gasit sa cumpar interfata asta.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
catalinpav66 a scris:salut, eu eram pizmos ca n-am gasit sa cumpar interfata asta.


Smile vorbim curand... Nu mi-am onorat promisiunea din motive serioase.
Si revenind on topic, ii recomand pentru ultima data lui cosmache sa mearga la tester.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR