Cele doua mufe sunt pentru alarma...care este optionala la cumpararea masinii!
- phyton
- **
- 232 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Alta tara
phyton
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
- birghi
- **
- 105 mesaje
- din 16 Aug 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
birghi
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salut. Pentru a nu deschide un alt topic cu acelasi nume, cu permisiunea voastra am sa postez si eu aici. Stiu ca mai este un topic cu mufe neidentificate ( https://www.clubopel.com/vie...t=mufe+nefolosite ), dar acela este in sectiunea probleme tehnice.
Am facut putina curatenie la motor si am observat doua mufe nefolosite. Deoarece nu le cunosc denumirea am sa le denumesc "mufa #" si "mufa $", si am sa le descriu pozitia + poze bine inteles (sper ca in documentatii nu mai exista astfel de denumiri, deoarece nu vreau sa produc confuzii pe forum).
"Mufa #", este situata sub capota de la motor, cam in dreptul motorului de la stergatoare, intre capatul amortizorului stanga-fata si "canalul" de cabluri din dreptul chederului. Este o mufa cu doua fire de culoare maron si maron-verde, cu capac albastru si garnitura de etansare verde. Nu are firul prea lung, nu mai sunt alte mufe in zona, vasul de expansiune este departe, chiar nu stiu de unde ar putea fi. Stie cineva? Puteti sa va uitati la vectrele voastre si acolo unde aceasta mufa este conectata la ceva sa-mi spuneti si mie la ce?
"Mufa $" am descoperit-o chiar langa motorasul de la stergatorarele de parbriz (sub plasticul negru cu garuele). Nici ea nu pare a fi iesita de undeva (nu este nimic in jur la care sa se potriveasca). Nu cred ca ar putea fi de la un alt model de motoras, deoarece la motoras sunt folosite cinci fire iar aceasta mufa are doar doua.
In nici un caz cele doua mufe nu se pot "cupla" intre ele, deoarece sunt de acelasi tip. Nu am masurat tensiunea pe aceste mufe. Multumesc anticipat.
Am facut putina curatenie la motor si am observat doua mufe nefolosite. Deoarece nu le cunosc denumirea am sa le denumesc "mufa #" si "mufa $", si am sa le descriu pozitia + poze bine inteles (sper ca in documentatii nu mai exista astfel de denumiri, deoarece nu vreau sa produc confuzii pe forum).
"Mufa #", este situata sub capota de la motor, cam in dreptul motorului de la stergatoare, intre capatul amortizorului stanga-fata si "canalul" de cabluri din dreptul chederului. Este o mufa cu doua fire de culoare maron si maron-verde, cu capac albastru si garnitura de etansare verde. Nu are firul prea lung, nu mai sunt alte mufe in zona, vasul de expansiune este departe, chiar nu stiu de unde ar putea fi. Stie cineva? Puteti sa va uitati la vectrele voastre si acolo unde aceasta mufa este conectata la ceva sa-mi spuneti si mie la ce?
"Mufa $" am descoperit-o chiar langa motorasul de la stergatorarele de parbriz (sub plasticul negru cu garuele). Nici ea nu pare a fi iesita de undeva (nu este nimic in jur la care sa se potriveasca). Nu cred ca ar putea fi de la un alt model de motoras, deoarece la motoras sunt folosite cinci fire iar aceasta mufa are doar doua.
In nici un caz cele doua mufe nu se pot "cupla" intre ele, deoarece sunt de acelasi tip. Nu am masurat tensiunea pe aceste mufe. Multumesc anticipat.
EML
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2008
- Mesaj Privat
birghi a scris:Salut. Pentru a nu deschide un alt topic cu acelasi nume, cu permisiunea voastra am sa postez si eu aici. Stiu ca mai este un topic cu mufe neidentificate ( https://www.clubopel.com/vie...t=mufe+nefolosite ), dar acela este in sectiunea probleme tehnice.
Am facut putina curatenie la motor si am observat doua mufe nefolosite. Deoarece nu le cunosc denumirea am sa le denumesc "mufa #" si "mufa $", si am sa le descriu pozitia + poze bine inteles (sper ca in documentatii nu mai exista astfel de denumiri, deoarece nu vreau sa produc confuzii pe forum).
"Mufa #", este situata sub capota de la motor, cam in dreptul motorului de la stergatoare, intre capatul amortizorului stanga-fata si "canalul" de cabluri din dreptul chederului. Este o mufa cu doua fire de culoare maron si maron-verde, cu capac albastru si garnitura de etansare verde. Nu are firul prea lung, nu mai sunt alte mufe in zona, vasul de expansiune este departe, chiar nu stiu de unde ar putea fi. Stie cineva? Puteti sa va uitati la vectrele voastre si acolo unde aceasta mufa este conectata la ceva sa-mi spuneti si mie la ce?
"Mufa $" am descoperit-o chiar langa motorasul de la stergatorarele de parbriz (sub plasticul negru cu garuele). Nici ea nu pare a fi iesita de undeva (nu este nimic in jur la care sa se potriveasca). Nu cred ca ar putea fi de la un alt model de motoras, deoarece la motoras sunt folosite cinci fire iar aceasta mufa are doar doua.
In nici un caz cele doua mufe nu se pot "cupla" intre ele, deoarece sunt de acelasi tip. Nu am masurat tensiunea pe aceste mufe. Multumesc anticipat.
Am facut putina curatenie la motor si am observat doua mufe nefolosite. Deoarece nu le cunosc denumirea am sa le denumesc "mufa #" si "mufa $", si am sa le descriu pozitia + poze bine inteles (sper ca in documentatii nu mai exista astfel de denumiri, deoarece nu vreau sa produc confuzii pe forum).
"Mufa #", este situata sub capota de la motor, cam in dreptul motorului de la stergatoare, intre capatul amortizorului stanga-fata si "canalul" de cabluri din dreptul chederului. Este o mufa cu doua fire de culoare maron si maron-verde, cu capac albastru si garnitura de etansare verde. Nu are firul prea lung, nu mai sunt alte mufe in zona, vasul de expansiune este departe, chiar nu stiu de unde ar putea fi. Stie cineva? Puteti sa va uitati la vectrele voastre si acolo unde aceasta mufa este conectata la ceva sa-mi spuneti si mie la ce?
"Mufa $" am descoperit-o chiar langa motorasul de la stergatorarele de parbriz (sub plasticul negru cu garuele). Nici ea nu pare a fi iesita de undeva (nu este nimic in jur la care sa se potriveasca). Nu cred ca ar putea fi de la un alt model de motoras, deoarece la motoras sunt folosite cinci fire iar aceasta mufa are doar doua.
In nici un caz cele doua mufe nu se pot "cupla" intre ele, deoarece sunt de acelasi tip. Nu am masurat tensiunea pe aceste mufe. Multumesc anticipat.
Si eu am gasit numai o mufa exact ca si mufele care le-ai gasit tu, initial am crezut ca este de la proiector pentru ca un proiector este conectat cu o mufa aproape identica si la celalalt proiector nu i-am gasit conectorul. Eu am gasit mufa asta in bara din fata a masini, crezand ca este de la proiector am scos-o afara si am tras-o pe langa motor in jos si surpiza cand sa conectez proiectoru nu se potrivea mufa.... si drept urmare am pus-o inapoi unde am gasit`o si am lasat tot un proiector neconectat... Unde as putea sa gasesc mufa de la proiector? Este cel de pe partea dreapta(langa baterie)si nu ii gasesc nicaieri mufa sa il conectez Si ultima intrebare pentru ce este mufa suspecta care am gasit`o in bara din fata a masinii ?
Merci,
EMiL
- marius_mml
- **
- 82 mesaje
- din 26 Feb 2007
- Insignia 2014 A20DTH
- Cluj
marius_mml
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2007
- Mesaj Privat
Subscriu si eu cu un post din 2007 la care nu am primit nici un raspuns, poate acum.
https://www.clubopel.com/vie...08&highlight=
https://www.clubopel.com/vie...08&highlight=
EML
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2008
- Mesaj Privat
- mariusgmg
- ******
- 4,095 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,095
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 875 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 875
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
- pif
- ****
- 1,320 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- marius1998
- **
- 113 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Vectra 1997 x20xev
- Brasov
marius1998
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
birghi, intai as vrea sa te intreb daca ai MID.Pt ca mufa # este pt senorul de prezenta lichid de racire, din vasul de expansiune.Stiu acest lucru pt ca eu am MID, dar nu am capacul vasului de expansiune prevazut cu senzor (asa am cumparat masina; insa sunt sigur ca acel capac a fost inlocuit cu unul normal), iar ca sa nu imi mai apara pe MID mesajul ''Coolant liquid level low'' (parca asa era), am facut o punte (am unit cele doua fire) si a functionat.
Si eu am mufa $, dar din pacate nu stiu care este rolul ei, unde ar trebui sa se cupleze.Poate stie vreun coleg si ne lamureste si pe noi.
Si eu am mufa $, dar din pacate nu stiu care este rolul ei, unde ar trebui sa se cupleze.Poate stie vreun coleg si ne lamureste si pe noi.
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- hot
- ***
- 835 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Botosani
hot
- Mesaje scrise: 835
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,721 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,721
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- hot
- ***
- 835 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Botosani
hot
- Mesaje scrise: 835
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
Alexy
- Mesaje scrise: 89
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2005
- Mesaj Privat
- alexboss89
- **
- 127 mesaje
- din 27 Mai 2008
- Vectra 2004 Z19DT
- Ilfov
alexboss89
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- hot
- ***
- 835 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Botosani
hot
- Mesaje scrise: 835
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
alexboss89 a scris:frate ,knd cumperi filtre sau ce mai cumperi pt masina,dute cu talonu la un magazin,baga pe calculator si iti da piesa kre se potriveste fix pt maisina ta
FRATE tu ce crezi oare nu le-am dat si seria din talon Oamenii m-au intrebat intrucat in programul lor aparea pentru vectra mai multe tipuri de filtre motorina.
- deleted-21935
- *
- 31 mesaje
- din 21 Aug 2008
deleted-21935
- Mesaje scrise: 31
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2008
- Mesaj Privat
- birghi
- **
- 105 mesaje
- din 16 Aug 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
birghi
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2008
- Mesaj Privat
marius1998 a scris:birghi, intai as vrea sa te intreb daca ai MID.Pt ca mufa # este pt senorul de prezenta lichid de racire, din vasul de expansiune.Stiu acest lucru pt ca eu am MID, dar nu am capacul vasului de expansiune prevazut cu senzor (asa am cumparat masina; insa sunt sigur ca acel capac a fost inlocuit cu unul normal), iar ca sa nu imi mai apara pe MID mesajul ''Coolant liquid level low'' (parca asa era), am facut o punte (am unit cele doua fire) si a functionat.
Si eu am mufa $, dar din pacate nu stiu care este rolul ei, unde ar trebui sa se cupleze.Poate stie vreun coleg si ne lamureste si pe noi.
Si eu am mufa $, dar din pacate nu stiu care este rolul ei, unde ar trebui sa se cupleze.Poate stie vreun coleg si ne lamureste si pe noi.
Merci mult Marius. Chiar aveam nevoie de o veste de acest gen. Inca nu am MID montat pe masina, dar urmeaza. Am cumparat unul si acum trebuie sa desfac bordul pentru a verifica ce este acolo si ce mai trebuie sa adaug.
Daca acea mufa "merge" spre MID, atunci am sanse ca mai multe din firele necesare sa fie deja trase. Singura problema ar fi ca acea mufa nu ajunge pana la capacul de la vasul cu lichid de racire, dar banuiesc ca daca as avea capac cu senzor, atunci si din capar ar iesi un fir ce ar ajunge pana la mufa respectiva. Merci inca o data.
- hot
- ***
- 835 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Botosani
hot
- Mesaje scrise: 835
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat