Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cornel-corsa

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, sint de acordcu ce a mentionat Florea Mihai ceva mai sus aceeasi problema o am si eu si am sa fac la fel ,am sa suspend acel TERMOFLOT ,am rugamintea sa mentioneze cineva unde este montat acest racitor de ulei
Skip ads

  • popeye

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Tg-Jiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2006

  • Mesaj Privat
E posibil sa nu fie nici radiatorul de ulei, nici garnitura de chiulasa. Pot aparea mici pori in chiulasa, care dau voie celor doua lichide sa se combine. Asta din spusele mecanicilor. Chiar in Tg-Jiu se refac chiulase... Costa in jur de 1200 lei, o desfac si o trimit nu stiu unde. Asta e cea mai raspandita versiune la sercice-urile din Tg-Jiu "chiulasa e fisurata". Acum in banii astia iti pot schimba si termoflotul sau garnitura si sa iti spuna ca nu stiu ce ti-au facut.
am un prieten care a facut operatia asta si nu ii mai apare lichid in vas. Eu cu el am incercat termofloul si nu avea pori, asa ca nu stiu ce sa mai cred.
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Am mai scris,sunt niste cilindri metalici portinjectoare ce au niste oringuri care daca se crapa se compromite etansarea ulei-antigel
Mult mai probabil astia sunt asa-zisii 'pori'
  • cornel-corsa

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salut ,eu cunosc niste mecanici destul de priceputi in ale motoarelor diesel (in zona 1 MAI in spate la luk oil la nea vasile daca va spune ceva )si mam consultat cu ei si am hotarit sa anulam pt o perioada acel termoflot si sa vedem ce semne da dupa ce vom spala instalatia cu apa si dero am sa le amintesc si de ce spune colegul acele oringuri
Skip ads

  • popeye

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Tg-Jiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Oringurile de la portinjectoare sund de cauciuc , nu? Eu sunt convins ca o chiulasa nu se mai poate reface odata fisurata, dar nu am desfacut niciun motor17, asa ca nu stiu cum e construit.
Si cum se ajunge la oringurile de care spuneai?
Multumesc de informatii.
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
eu am vazut portinjectoarele astea intr-o chiulasa demontata,sunt exact in centrul cilindrului,usor presate;niste paharele din fier pareau;uneori poate se si corodeaza ele.nu am scos vreunul sa le vad;se comanda exact dupa coduri,si astea si oringuri;cred ca un mecanic bun poate aprecia la demontare care din piese necesita inlocuire.
Daca chiar vreti sa le vedeti va trimit acolo unde e chiulasa sa mai studiati problema,e pe linga city mall
  • orza gabriel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2009

  • Mesaj Privat
si eu am schimbat radiatoul de ulei si acum trebe sa schimb si furtunele de apa
turul si returul de la vas pt ca sunt pline de ulei ....
  • marianu marian alin

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
iulie 2011, visul meu si iubirea mea...astra2001dti cu 169.000km, tocmai facusem o revizie la pompa de injectie ca baga motorina la ecu si ulei nou mobil semisintetic 10-40 si filtrele toate, 30grade afara, pe autobanda in germania-belgia ruland cu viteza maxima ca doar e asfaltul sfant, realizez ca am o problema: simt o scadere a puterii motorului ,apoi becul de service aprins pt un minut si apoi apa la 92grade....pa grav zic io totdeauna...ori crapa ori da motoru pe toba. inca 500km ajung in belgia si vad ca vasul de expansiune e plin cu mazga de ulei cu antigel. hm:un pic ii grav ma gandesc. mecanicul belgian zice:garnitura de chiuloasa. mecanicul roman zice: garnitura de chiuloasa. sun in romania.. mecanicul zice vezi de termoflot. dibuiesc termoflotul, pare ok, apoi incep a citi pe net seri intregi la rand si vazand parerile si sfaturile celor patiti, am hotarat sa imi schimb singur (avand ceva cunostinte de mecanica si principii de functionare a motorului) termoflotul comandat din bucuresti si dupa cate vad dupa mai multe ture de autobanda la 150km/h shi 3500_4000de ture se pare ca totul este ok. mai scoate incetuc ulei dar realizez ca e depunere din sistem din moment ce nu am gasit inca o metoda eficienta si nici timp de incercari de a curata sistemu de racire. vasul de expansiune se curata aproape perfect cu benzina si il agitati ,doar si am protejat garnitura de la buson cu o punga. ma bate gandu sa ii fac si o curatire cu detergent la sistemu de racire. deci concluzionez ca e termoflotul
  • marianu marian alin

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
inca un astra din 2000 cu 240.000km avea ulei in apa. a schimbat termoflotul ce l-am comandat din bucuresti cu 5mil. problema pare rezolvata....drumu de belgia-romania-belgia la sfarsitul lunii o sa ne confirme exact daca era termoflotu sau mai are si alta problema masina. am sa revin cu amanunte cand se intoarce. maria_nualin@yahoo.com iubirea mea Smile astra2001
  • CoconeaValentin

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Eu am scapat de ulei in vas in felul urmator. Am schimbat termoflotul. Am mai mers 1 an timp in care mai curatam din uleiul ce mi-l baga de pe instalatie in vas. Cand am vazut eu ca s-a mai dus din ulei, nu mai baga asa mult, am schimbat vasul de expansiune impreuna cu cele 3 furtune care vin in/din el. Tin sa precizez ca pe acele furtune erau inca pe atat ulei ars cat e grosimea lor. Si acum am antigelul curat.
  • Y17DT

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2019

  • Mesaj Privat
Salutare si eu am problema cu uleiul in antigel, momentan termoflotul este anulat pentru a fii sigur ca termoflotul este de vina, dupa o luna baga mai putin ulei in antigel.
Eu ma gandesc ca problema cu termoflotul poate sa apara si/sau din cauza nefolosirii unui antigel de calitate si Intervalul de inlocuire prea lung fata de intrvalul de timp recomandat de producatorul antigelului, am citit ca dupa un timp PH antigelul se ridica odata cu degradarea antigelui si "mananca" componentele.
As fi curios cei care au avut/au probleme cu termoflotul la ce interval au inlocuit antigelul, fata de intrvalul de timp recomandat de producatorul antigelului, daca au efectuat o spalare completa a instalatiei de racire la fiecare schimbare de antigel.
Presupun ca toata lumea schimba antigelul toamna inaite sa vina gerul.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Asta cu PH-ul este adevarata ,in timp antigelul isi pierde prosprietatile si chiar corodeaza componente da nu chiar atat de grav cel mai grav este concentratia prea ridicata ,eu am gasit in motoare si antigel 100% pentru -60 grade si folosirea pentru dilutie a apei normale.Mineralele si calcarul din apa fac la fel de mult rau pieselor din motor ca si antigelul de 15 ani vechime concentrat 100%.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Chestionar

ulei in antigel:termoflotul defect sau garnitura?
da,termoflot! 75%
defecta garnitura de chiulasa 24%
108 voturi

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR