Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
george_eu25 a scris:Revin cu date noi.....
Am dat azi jos "jucaria" cu pricina (electrovalva) si am zis ca inainte sa dau banii pe una noua sa incerc sa ii fac o curatate asteia...Prima data am dat capacelul ala care vine montat pe ea la o parte si sub el am vazut ca e o sita.Am turnat niste benzina pe ea si s-a curatat imediat sita aia.Apoi am luat niste benzina cu seringa si am bagat din plin (fara presiune) pe stuturile alaea ale ei pana am umplut-o bine.Am lasat-o asa vreo 2-3 minute apoi am suflat-o bine cu un compresor.De bagat aer in ea am bagat doar pe tevusca mai groasa....Am repetat procesul de vreo 3-4 ori.Prima data a iesit ceva negreala odata cu benzina,apoi din ce in ce mai putin.Acum ca o paranteza,eu ca si degresant/solutie de curatare in general folosesc doar benzina.Nu spray-uri sau alte minuni.Benzina curata excelent,nu ataca nici un material si se evapora foarte repede lasand piesa uscata si curata.
Revenind la "oile" noastre,am montat elecrovalva la loc si am facut 2 ture la intervale diferite,dar cu motorul cald bine si cu toate ca am ajuns la 4500rpm si am tinut-o asa vreo 2-3 km,eroarea nu a mai aparut.Practic in momentul asta masina merge excelent.Acum,cand si daca o mai aparea iar eroarea,o sa-i pun o electrovalva noua,dar pana atunci daca nu o curatam asta si luam direct una noua parca aveam un regret ca nu am incercat sa o curat!
O poza cu sita de care ziceam ca era imbacsita....

Deci dupa curatarea facuta si dupa vreo 3000km parcursi de cand am curatat-o,masina merge de rupe si forjata si la 5000rpm tot nu s-a mai aprins martorul in bord si nici nu am mai avut vreo "buba" cu puterea!
Skip ads

  • claudiu4parts

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Aceasi problema si la mine se litmita la 3000 .masinuta in bord cu cheita , fluierat de turbina la deccelarare si n sarcina, am demontat electrovavalva acea de vacum de la turbo ,curatata cu benzina suflata cu cu compresoru si surpriza a disparut zgomotu de turbina parca ar fi fost blowoff inainte,si masina numai intra limp mode plus o crestere semnificativa de putere

Erorile stocate au fost : PO 100
PO 105
PO 234
  • lecramluoar

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2011 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Claudiu4parts poti sa mi spui unde este localizata electrovalva aceea de vacum de la turbo?poti sa faci vreo 2 3 poze c-am pe unde este localizata?Am o astra model 2009

Mersi
  • claudiu4parts

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Undeva sub rampa de injectoare, urmaresti furtunul de vacum de la turbina pana n spatele motorului, arata ca un releu cu o mufa si 2 furtune. Dupa ce dai electrovalva jos sa scoti capecelu ala si sa cureti si sitele alea cum a descris colegu mai sus
Tu ce simptome ai?
Skip ads

  • lecramluoar

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2011 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Cand o turez peste 3000 rpm se aprinde beculetul si intra in limp mode.imi apare codul p023452(high boost pressure).Am si fluieratul ala de care zici care ma enerveazã la culme.
  • claudiu4parts

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Curata electrovalva vedem daca mai stranuta in turatie
  • maximus meridius decimus

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2009

  • Mesaj Privat
p0234- boost pressure control,incorrect flow
- intermittent
In treapta 3 cu accelerare progresiva ajung la 5000rmp in treapta 4 maxim 3200 treapta 5 maxim 3000
Cu accelerare brusca in treapta 3 intra la 3200.
Motor 2.0 ydth cu 146.000 km an fab. 2004.
Rog ajutor.
Multumesc
  • valipele

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2014

  • Mesaj Privat
buna seara, stie cineva cu ce poate sa ma afecteze alungirea tijei westgate (z17dth 101) cu 4 spire?
Skip ads

  • lupppe

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2014

  • Mesaj Privat
DA .va functiona dereglata . La filetul de la westgate nu se umbla , acolo se umbla decat dupa reconditionarea turbinei doar daca au fost probleme la tija pt a o recalibra.
  • Comanescu Alexandru

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salut , eu am patit asa : mi-a aparut cheita in mers , cu eroare stocata P034029 ,dar fara simptome deosebite in comportamentul masinii . Ajung la DI BAS Ploiesti , si cu toate ca eroare de refera la senzorul camshaft, tehnicianul de acolo ma tot intreaba mirat daca nu am avut vre-o limitare la turatie , ca ar fi de vina electrovalva turbo. I-am zis ca nu am avut problema asta , a curatat mufa de la senzorul camshaft (a gasit ceva mizerie acolo) si am plecat in teste. Am turat masina de i-au sarit capacele ,si eroarea nu a mai aparut. Cu toate astea , mesterul nu era convins ca buba a fost de la mufa murdara ,ba chiar a scris pe deviz ca daca mai apare eroarea ,trebuie schimbata electrovalva. Si surpriza : dupa aprox 100 km : P02345A ,cu limitare de turatie pe la 3200 in treapta 4. Am oprit motorul , am plecat din nou si a aparut din nou cheita pe la 3000 de ture. Am vrut sa mai verific iar eroarea cu testul agrafa , dar nu mai apare nici o eroare stocata. Acum ce sa fac, sa mai platesc o diagnoza (nu neaparat la Di Bas) , sau sa merg pe mana mesterului si sa cumpar electrovalva?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Mai fa o diagnoza...
  • Comanescu Alexandru

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Asa ma gandeam si eu , numai ca in zona Campina- Ploiesti nu prea stiu unde sa merg. Un prieten a cam luat toate service-urile din Campina la rand cu aceeasi problema, toti I-au spus ca e de vina turbina, trebuie schimbata. Cand a ajuns la Di Bas , acelasi technician care a vazut si masina mea I-a spus si lui ca de vina este electrovalva turbo, a schimbat-o , si de atunci e totul ok la masina (acum aproape 4 ani). Mi-e mi s-a parut totusi ciudat ca tehnicianul de la Di Bas a pomenit de electrovalva inainte sa puna testerul pe masina . Pe forumuri am tot citit, si am vazut multiple cauze si rezolvari ptr aceeasi eroare. Nu as vrea sa dau banii aiurea , si sa nu fie de la ea !
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La voi in Ploiesti ai colegul de forum Marius Napcori. Vezi cum iei legatura cu el si te asigur ca va rezolva problema.
  • Comanescu Alexandru

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Multam de sfat, il caut.
  • CatalinGh

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,

Incerc sa reinvii acest post, am si eu aceeasi problema, am citit toate paginile postului insa poate exista ceva de actualitate. Z17DTH - intra in limp mode daca incerc sa ii dau talpa dupa 2000rpm, in general in treapta 4 sau 5, daca accelerez progresiv nu am probleme, la fel si daca este intr-o treapta inferioara.

Rezultate diagnoza:
Eroarea este:
P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviation
(5A) - Not present.

Alte detalii:
- Presiune mare in admisie - 156kpa la 3000rpm >> limp mode.
- Clapete swirl blocate - nu reactioneaza la test.
- borna plus oxidata - necesita resertizare.

Primul lucru care mi-a fost recomandat sa il fac este o verificare la vacum, convertoare. Ce as putea verifica/curata in afara de acestea? Nu as vrea sa dau banii aiurea pe senzori,valve sau turbina.
Legat de borna de plus, aceasta a fost "schimbata" la o reparatie anterioara a alternatorului. E ok resertizarea sau sa fie problema din cablu?

Multumesc si stima!
Catalin
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Electrovalva turbo sau senzor MAP!
  • lecramluoar

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2011 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Senzorul MAP i-l cureți ușor ca e deasupra motorului, electrovalva turbo un pic mai greu de ajuns la ea, dar nu imposibil. Nu vreau sa dezamãgesc pe nici un posesor de astra, si eu am fost unul dintre ei cu un Vauxhall Astra Z17DTJ care mi-a mâncat toți nervii aceasta problema cu limp mode, pana am decis sa fac o schimbare radicala, am schimbat modelul mașinii, si m-a simt mult mai relaxat.Va sugerez același gest pe care l-am fãcut si eu, si o sa fiti si voi relaxați ca si mine, acum depinde de bugetul fiecãruia.
  • CatalinGh

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Este posibil sa fie nevoie de curatarea admisiei? Egr-ul si clapeta erau ok.
Legat de borna ce ziceti?

Multumesc pentru ajutor si raspunsuri!

Stima!
  • CatalinGh

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Am mai rãsfoit prin forum si m-am gândit la altã posibilitate: regulatorul de combustibil. Dacã presiunea în rampã este mare, este posibil ca acest regulator sa bage mai mult fiind defect? Ma gandesc la aceastã variantã si pentru cã am relantiul instabil. Spun prostii?

Am incercat azi sa o tin turata la 4k in mers, crezând cã rezolv ceva, însã mi-a intrat iar in limp mode...Cred ca am fãcut mai rãu, am tras-o pe dreapta pânã la urmatoarea vizitã în service.

Scuze pentru double post dar nu am mai putut edita.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ai spus ca ai presiune mare in admisie. Ce ai cu rampa de injectoare ?
Schimba electrovalva turbo si curata senzorul de presiune admisie.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR